Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120603 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

@Lisa hierbij de gevraagde foto

 

Hooi, ik heb vandaag email gekregen waar staat dat ik heb nog niet aparatuur terugestuurd en krijgt ik 75 euro boete maar ik heb nooit deze retur dozen ontvangen kan gebeuren dat die was bij mij buurman geleverd wij hebben 4 appartements met 130 nummer maar ABCD. Ik dacht dat jullie willen die modem niet terug
Reputatie 7
Hi blixamb,

Ik snap dat je graag uitleg wilt over deze e-mail. Ik leg je het dan ook graag uit! Alle apparatuur die je van ons ontvangt, krijg je in bruikleen. Daarom ontvangen wij deze graag terug. Zou je het modem alsnog terug willen sturen? Je kunt het ook in een oude schoenendoos doen en naar ons adres (zie de video) sturen. Zodra wij het modem binnen hebben, vergoed ik graag de boete voor je. Bewaar daarom het verzendbewijs goed! Ik hoor graag van je.
Reputatie 1

Bedankt voor de snelle reactie

Goedendag, 

 

Ik heb de wifi versterker inmiddels terug gestuurd naar krijg nog steeds brieven dat deze nog niet is ontvangen en ik hiervoor een extra rekening krijg. Het retournummer is XXXX

 

Moderator edit: retournummer verwijderd, deze bevat jouw klantnummer. Graag geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar bericht.

 

Met vriendelijke groet,

Eric Druijff 

Reputatie 1
Hoef je geen klantnummer of iets dergelijks op de retourbox te zetten?
Reputatie 2

Ook ik heb mijn modem netjes teruggestuurd maar krijg nu toch de e-mail dat er €75 gaat worden berekend. Ik heb het verzendbewijs bijgesloten.

 

Beste Tmobile/Odido,

 

Onlangs heb ik twee tv boxen opgezegd. En retour gezonden op 24 augustus j.l. vandaag echter een mail ontvangen dat jullie deze nog niet hebben ontvangen. Op DHL staat dat deze op 30 augustus j.l. bij jullie is bezorgd. Het gaat om DHL pakket 3STML010103480.

met vriendelijke groet,

 

Roy Schellevis 

Reputatie 1

Door deze slordigheden snijden ze zich toch behoorlijk in de vingers, daarbij een belabberde kwaliteit van hun internetbandbreedte en TV-beeld. Overstappen naar KPN, die levert wat ze beloven👍

Reputatie 1

Hoi @MrLee, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat het pakket nog niet als ontvangen is gemeld, maar geen zorgen! Zou je in een privébericht het MAC-adres kunnen delen van de TV Box die je nog thuis hebt liggen. Dan ga ik het verwerken in het systeem! Groetjes, Ishana

Hi @Ishana, ik heb je 5 dgn geleden al het mac adres gestuurd maar nog geen reactie. Kan iemand van KS mijn case overnemen?

 

DHL geeft inmiddels namelijk aan dat bij een retourzending ik deze niet meer kan volgen omdat deze zendingen niet meer worden gescand na het sorteerproces. 
 

hieronder de reactie van DHL:

”Het is normaal dat je geen updates ziet bij een retour zending. Een retour zending krijgt na de retourscan in ons sorteercentrum geen scans meer, daarom zie je het verdere verloop niet in de track & trace. Het bedrijf waaraan je retourneert stuurt je een ontvangstbevestiging als ze je retour hebben verwerkt. Dat duurt meestal 10 werkdagen. Mocht het bedrijf waaraan je retourneert na 10 werkdagen aangeven dat zij geen pakket retour hebben ontvangen dan kunnen zij een onderzoek bij ons opstarten.”

 

 

 

Hi, I have the similar problem, I received an email to return the modem (below), but I didn't get the returnbox and even the letter about it . I sent an email to the klantenservice and got the ticketnummer Ticket#2018082711000981, but in response they specify that response could be done in 6 days, which I don't wait. Calling is taking too much waiting for an answer, that's why I'm posting here. Could you please help me to resolve this problem, get the returnbox so I could send the equipment back? Misschien ben je even druk geweest met andere dingen, maar we hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt. Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen: 1 modem 1 Interactieve TV Box(en), 0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € 165.00. Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen. [b]Retour sturen[/b] 1. Gebruik de retourdoos die je 3 weken geleden van ons hebt ontvangen 2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug 3. Ga naar het dichtstbijzijnde Kiala Punt ([url=http://www.kiala.nl]www.kiala.nl[/url]) of PostNL Servicepunt ([url=http://www.postnl.nl]www.postnl.nl[/url]) Verstuur ’m naar: XXXX

 

Moderator edit: deze info is verouderd. Zie topictekst voor alle actuele info.

Reputatie 7
Hi trampam,

I'm sad to read that you're leaving us. You don't have to wait until we send you a box, you can use for example a shoe box you don't need anymore. I see my colleague has sent a box to you. Thanks in advance for returning the modem and TV Box to us! Hope to see you at T-Mobile Thuis again soon.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ertainl, je kunt het modem dat nog niet aangesloten is aan ons retourneren, bedankt voor de foto en de moeite die je erin wilt steken! 😄

Reputatie 7
Badge +9

@MrLee bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb zojuist de TV Box handmatig voor je afgemeld. Alles staat nu goed in ons systeem. Ik wens je nog een prettige dag verder!

Ik moet mijn bruikleenapparatuur terug zenden.
Wat hoort er allemaal bij het modem?
Moet de aansluitingen en het kastje om en op het aansluiting ook worden meegestuurd?
Reputatie 1

@zwarteraaf Fijn dat je van onze diensten kunt genieten via de Chromecast, uiteraard zeg ik de TV Box graag voor je op! 😊

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. De TV Box hoef je niet naar ons terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik heb de mail al ontvangen en ook de aanpassing van mijn abbo. Moet eerlijk zeggen gewoon perfecte service.

Heel erg bedankt Teresa.

 

Lees aansluitkabel

Good afternoon,

I have canceled and returned the modem which is requested by T-Mobile but the beginning of November. I have the post receipt with me. However, T-Mobile still sent emails and mails to me stating I still need to return the device. Can you please help me sort this out? Thanks in advance!

 

Kind regards,

Aiya

Reputatie 7

Hi @Rickdaf55, ook nog even via deze weg: ik heb geregeld dat alles weer juist in ons systeem staat!  Sorry voor de verwarring, want het is in december allemaal netjes bij ons aangekomen. Als jij hier nog een e-mail over binnenkrijgt, dan kan je deze negeren! 🎈

 

Hi Sterre

Hartelijk dank. Duidelijk.

Vriendelijke groet, Bob
Reputatie 1
Hallo T-Mobile,

Ik kreeg na het terugsturen van zowel een modem als interactieve TV Box met HD recorder de volgend ontvangstbevestiging van jullie:

0 modem
0 Interactieve TV Box(en),
1 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Ik heb echter beide in dezelfde doos verzonden.

Geachte T-mobile,

 

Op dit moment staat mijn gehele inboedel opgeslagen tijdelijk in een opslagbox in verband met mijn verhuizing. Helaas heb ik er geen rekening mee gehouden dat ik de apparatuur terug zou moeten sturen, aangezien ik in mijn nieuwe woning per 01-11-2023 ook graag weer bij jullie mijn internetabonnement in wil laten gaan. Waar/ in welke doos de apparatuur zich op dit moment in de opslagbox bevind is mij helaas een raadsel en een onbegonnen zaak om dit te achterhalen.

 

Is er een mogelijkheid om de apparatuur te behouden en te gebruiken voor mijn nieuwe abonnement? Of om de apparatuur later alsnog terug te sturen?

 

Ik hoop op jullie begrip.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick Hietland

Wij krijgen zojuist een aanmaning om binnen acht dagen de producten van T-Mobile thuis terug te sturen in de door ons ontvangen dozen. Wij hebben deze dozen niet ontvangen. De verhuizing is wel doorgegeven, dus jullie zouden het juiste adres moeten hebben. Het zou kunnen dat de dozen niet in onze brievenbus passen (het is een hangende bus), maar het zou netjes zijn als we hier dan even over gebeld worden, voor er gedreigd wordt met een dikke boete. De spullen liggen klaar om verzonden te worden, maar dan moeten we wel de betreffende dozen daarvoor hebben. Graag een oplossing.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @gvgestel, dit zoek ik graag tot op de bodem voor je uit! Als je mij een privébericht stuurt met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN, ga ik aan de slag. Wél kan jij iets voor mij doen wat mijn zoektocht een stuk makkelijker zou maken. Mocht ik het modem namelijk niet zelf kunnen vinden, heb ik van jou het PostNL verzendbewijs nodig. Hier staat een 3S code op, waarmee ik de zending kan opsporen. Zou je deze willen toevoegen aan jouw bericht? Mijn dank is groot! Tot snel! 😀
Reputatie 7
Badge +4

Hi @Susandb, allereerst hartelijk bedankt voor het retourneren van de apparatuur! Geen zorgen, ik heb ervoor gezorgd dat de deadline uitgesteld is, aangezien wij graag met je meedenken tijdens deze extreem drukke tijden bij PostNL. Hierdoor zou ik je verder niet meer om het pakket bekommeren, dat gaat helemaal goedkomen namelijk. Mocht je nog verdere vragen hebben, ik beantwoord ze graag voor je. Voor nu alvast een mooie kerst gewenst!

Reageer