Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120683 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Goedemorgen, ik heb de modem 4 april geleverd aan DHL express in Antillen 19, 7333 PE Apeldoorn, het bewijs van afgeven is JVGLOTC0036593360.

Dit is 7 dagen na het mail waarin vermeld stond waarin ik 8 dagen kreeg. waarin ik voldoe aan jullie vraag van “Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen?”

Graag zou ik dan niet opnieuw rekeningen krijgen die tegen geschreven/besproken afspraken gaan.

Reputatie 1
Top, bedankt voor het nakijken!

Op 10 oktober jl. heb ik een mail ontvangen dat alle apparatuur in goede orde was ontvangen. Nu krijg ik vandaag een mail of ik het apparatuur binnen 30 dagen retour wil sturen. Ik heb niks meer dus kan niks meer sturen. En track en trace bon heb ik weg gegooid nadat ik de bevestigingsmail kreeg.

Reputatie 1

@Tommie  Als je dit topic waar we nu in zitten bedoelt, dan wordt gesproken over een mail waarin staat wat je moet doen of waarin het verzendlabel zit - ik heb geen verhuizing oid doorgegeven, dus die mail heb ik niet :-).

Hoi Gioia,

 

Bedankt voor je reactie ik schrok wel even ja, maar ben blij dat alles goed is.

 

Hoi@Hurkie,

 

Sorry voor de verlate reactie! 

 

Je hoeft je geen zorgen te maken, ik heb alles hier voor je nagekeken en alle apparatuur is goed binnengekomen. Ik vermoed dat het binnenkomen van de apparatuur en de mail elkaar net hebben gekruist, sorry voor de verwarring. Alles is hier in ieder geval in orde en je mag de mail als niet verzonden beschouwen. Laat je het even weten als je nog andere vragen hebt?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Davecaenen, heel slim dat je het dubbelcheckt, gelukkig staat er vrij duidelijk in het mailtje beschreven dat je de apparatuur niet hoeft te retourneren! 😉

 

Reputatie 7
Badge +9

@ZeusEQ ik citeer het topic: Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar T-Mobile Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.

Reputatie 2

Modem gestuurd naar correct adres en volgend PostNl ontvangen bij jullie op 03-01-2020 maar nog geen bewijs van ontvang - adres was automatisch veranderd door systeem zie onder.

klantnummer : BRL63004 - Brief was in pakket met name, adres en klantnummer.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Shebje, ik heb goed nieuws: na langdurig uitpluizen en alles onderzoeken, heb ik het modem kunnen vinden bij onze distributie. Het heeft een paar telefoontjes gekost, maar dat is wel het minste dat ik kon doen voor je.

Ik ga het bedrag vergoeden en ervoor zorgen dat de factuur met de boete pas eind oktober betaald moet worden. Zo kan de vergoeding het openstaande boetebedrag rechttrekken en op 0 zetten. Hierdoor wordt het openstaande bedrag kwijtgescholden en hoef jij niets te betalen. Nogmaals, oprechte excuses voor hoe dit gelopen is!

P.s. zorg er alsjeblieft wel voor dat het reguliere maandbedrag van september (€ 41,75) betaald wordt tegen die tijd, anders komen daar weer buitengerechtelijke incassokosten op en dat willen we voorkomen.

Reputatie 2

Bedankt Piotr, maar ik zou graag willen geen boete te ontvangen. Dat verwacht ik als alles is in order.  Ook een reden waarom ik stop met T-Mobile, nooit echt netje. 

Hello, I’ve sent the modem back to T-Mobile a week ago and according to tracking information it has been received by you on the 23rd of September. However, today I’ve received an email saying that I have not returned the equipment and I will be fined. Could you please check the status of the return?

I guess you can see my klannummer in my profile. Tracking information: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SLFVZ615372957-NL-1117ZZ

Thanks,

Sergey

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dluf Zoals ik het nu zie zul jij geen boete ontvangen. Wat Piotr al aangaf: jouw modem is op 7 januari netjes retour gemeld bij ons, hartstikke bedankt daarvoor! Als we iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :smile: Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen!

Reputatie 2

Hoi @dluf Zoals ik het nu zie zul jij geen boete ontvangen. Wat Piotr al aangaf: jouw modem is op 7 januari netjes retour gemeld bij ons, hartstikke bedankt daarvoor! Als we iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :smile: Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen!


Hi Jason,

Ontvangen vannacht. Zie bijlage. En je schreef: Modem netjes retour gemeld…..  `-

Ik ben het zo zat met jullie.. en natuurlijk vanaf een no-reply adres.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Abhijya, thanks for the proof of shipment, perfect! I've added it to your customer profile and have processed the return accordingly. Should you receive any more emails regarding the return, please ignore them, my apologies for the inconvenience. 

Have an amazing weekend and stay safe!

Hallo, 

20 mei heb ik apparatuur terug gestuurd via post.nl

Ik heb een verzendbewijs.

Nu blijf ik emails krijgen dat ik de spullen terug moet sturen anders wordt er 90 euro in rekening gebracht.

Is dit een verdienmodel of zo?

Vraag, ik heb ook mijn apparatuur (modem) terug gestuurd maar kreeg toch weer een brief dat er nog niks ontvangen is. Voordat ik alles heb teruggestuurd foto’s gemaakt, in de doos ook de retour-brief en geprinte email bijgevoegd.

 

Misschien zouden jullie dit na willen kijken?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Testking,

 

Bedankt voor de foto’s en het opsturen van jouw pakket! Ik heb de Track & Trace gecheckt en de apparatuur is op 28 januari bij het sorteercentrum afgeleverd. Doorgaans zal dit dan binnen een week officieel retour gemeld worden in ons systeem. Je kunt de waarschuwende brief als niet verzonden beschouwen. Nogmaals bedankt! :smile::thumbsup_tone1:

Reputatie 7

Hoi @Marcel van Fessem ,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik ben meteen gaan kijken en zie dat we de apparatuur die retour diende te worden gestuurd, maar deels is ontvangen. Het gaat daarbij om de tweede TV Box die niet bij ons is gearriveerd. Begrijp ik goed aan jouw verhaal dat deze ook terug is gekomen? In dat geval wil ik je vragen het verzendbewijs met ons te delen, zodat we dit voor je in orde kunnen maken. 

Reputatie 1

Hoi Odido,

Op 15 december heb ik mijn apparatuur teruggestuurd via DHL. Via de track&trace pagina kan ik zien dat het pakket op 18 december naar jullie retour is verzonden. We zijn nu weer een week verder maar ik zie dat jullie de retourzending nog niet verwerkt hebben in de systemen. Voordat we weer een hele discussie over de boete moeten gaan voeren, kan hier iemand naar kijken? Ik hoor het graag.

 

Reputatie 1

Hoi ik heb nog steeds de boete betaald en nog niks terug. Zouden jullie aub nog eens willen kijken want het duurt wel heel lang nu 

Hoi @Testking,

 

Bedankt voor de foto’s en het opsturen van jouw pakket! Ik heb de Track & Trace gecheckt en de apparatuur is op 28 januari bij het sorteercentrum afgeleverd. Doorgaans zal dit dan binnen een week officieel retour gemeld worden in ons systeem. Je kunt de waarschuwende brief als niet verzonden beschouwen. Nogmaals bedankt! :smile::thumbsup_tone1:

Bedankt voor je reactie, maar zojuist, paar minuten geleden weer een mailtje ontvangen:

 



Beste heer XXX,

We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 125.00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende rekening.

Wat nu?
Hieronder zie je nog even welke apparatuur we graag terugkrijgen:

1 modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)

Retour sturen
1. Pak een gebruikte doos, bijvoorbeeld een oude schoenendoos
2. Stuur de apparatuur binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van deze brief gratis terug
3. Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt (www.postnl.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!

Verstuur ’m naar:

BNS Data Logistics
T.a.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen UT

Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Heb je nog vragen? We hebben veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/retourpakket.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis

Reputatie 7

Hey @Testking & @dluf,

Dit wil ik graag voor jullie herstellen! Ik zie inderdaad dat jullie netjes alles terug hebben gestuurd. Het goede nieuws is dat jullie onterechte boete niet hoeven te betalen. Het minder goede nieuws is dat ik de factuur met de boete niet meer tijdig kan stop zetten. Ik wil jullie dan ook vragen om ons een bericht te sturen zodra dit bedrag wordt gefactureerd. Dan zorgen wij er gelijk voor dat er een vergoeding wordt ingediend voor dat bedrag. Sorry voor het ongemak! Dit proces willen we graag in de toekomst aanpassen.

Reputatie 2

Ik vind dat ik meer dan genoeg bericht al heb gestuurd. Ik heb al geschreven:

Als ik een directe incasso-opdracht ontvang in mijn bank, zal ik deze weigeren.
Als ik er later een probleem of (aanmaning) kosten mee heb, zal ik T-Mobile aanklagen.

 

Hey @Testking & @dluf,

Dit wil ik graag voor jullie herstellen! Ik zie inderdaad dat jullie netjes alles terug hebben gestuurd. Het goede nieuws is dat jullie onterechte boete niet hoeven te betalen. Het minder goede nieuws is dat ik de factuur met de boete niet meer tijdig kan stop zetten. Ik wil jullie dan ook vragen om ons een bericht te sturen zodra dit bedrag wordt gefactureerd. Dan zorgen wij er gelijk voor dat er een vergoeding wordt ingediend voor dat bedrag. Sorry voor het ongemak! Dit proces willen we graag in de toekomst aanpassen.

Hi, inmiddels een nieuwe brief (factuur) dat er 125 euro geïncasseerd zal worden. Kan jij een vergoeding gaan indienen?

Reputatie 7
Badge +16

@Testking Er is nog geen factuur waarop de boete staat. Zodra dit wel het geval is, zorgen wij ervoor dat dit stante pede gecrediteerd wordt. De e-mail van 31 januari waarin wordt aangegeven dat er op de eerstvolgende factuur een bedrag van € 125,- wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten, kun je derhalve als niet verzonden beschouwen. 

Reageer