Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120617 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@PJM53 Kijk dat is mooi, bedankt voor het retourneren! Had in deze niet veel uitgemaakt overigens omdat de box al afgemeld was, maar better safe than sorry! 😊

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dku2022, goed dat je het navraagt en excuus dat wij niet terug zijn gekomen op je bericht, dit licht ik graag heel snel voor je toe! De volledig afmelding volgt pas zodra ook het TV Abonnement is opgezegd. Omdat je deze opzegt per 22-08 zal de volledige afmelding morgen volgen. In ieder geval hoef je niks meer te doen wat betreft de TV Box, Tommie heeft dit volledig voor je geregeld en opgeknapt! 😃

 

Hoi @RICKHIE, logische gedachte en ik had dit ook graag voor je waargemaakt! Het lastige is dat de apparatuur gekoppeld is aan een specifiek abonnement en wij dit niet kunnen wijzigen. Hierdoor moeten wij je nieuwe apparatuur opsturen als je een nieuw abonnement bij ons aanvraagt. Een mooi voordeel: hiermee zal je in je nieuwe huis het nieuwste van het nieuwste hebben! 😃 Ik wens je alvast veel succes met de verhuizing toe.

Hoi, ik heb zojuist onderstaande bevestiging ontvangen over mijn retourzending:

Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.

Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:

1 modem
1 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Is dit nou een bevestiging dat alles is ontvangen? Aangezien er bij onderstaande TV Box een '0' staat (hoewel ik 99% zeker ben dat we maar 1 TV box hebben ontvangen). Er werd van tevoren al niet verteld welke apparatuur jullie verwachten terug te krijgen, dus hoe weet ik nou of dit alles is of dat ik nog een rekening kan verwachten?

Goedendag, 

Ik heb hetzelfde als diverse andere mensen hier. Heb de tv box en het modem reeds teruggestuurd. Nu een mail van t-mobile gekregen dat ze mij 90 euro in rekening gaan brengen voor het niet terugsturen.

 

Ook mijn retourzending staat dus stil op een sorteercentrum van dhl, zo blijkt.

 

T-mobile, ik heb netjes volgens de instructies het pakketje verstuurd. Kunt u even zorgen dat ik geen narigheid met boetes etc ga krijgen? Ik zit daar niet echt op te wachten.

 

Mvg Rob

Hoi T-Mobile,

Wij hebben alle appartuur terug gestuurd en nu blijkt er 1 mediaplayer te weinig terug gestuurd te zijn....
Hoe kan dit, en hoe kunnen wij dit controleren?

Rob
Reputatie 7
@simonevand Ik kan je bij deze bevestigen dat we alles ontvangen hebben :)

@rvdvelde3 Ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

Hoi

 

Ik ga mijn apparatuur voor tmobile thuis opsturen. Moet ik het zwarte kleine bakje (geen idee hoe het noemt) die je eerst moet aanzetten voor je tv kan kijken ook mee opsturen? Ik begrijp dat de stroomvoorziening van de modem ook mee moet? Verder nog iets?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Robdeg123, fijn dat je mij op de hoogte brengt en geen zorgen, hier kan jij absoluut niks aan doen! Daarom ga ik er ook voor zorgen dat dit geheel voor je wordt rechtgezet. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren voordat DHL alsnog jouw pakket bij ons aflevert. Desondanks zal ik ervoor zorgen dat je pakket tot begin mei heeft om bij ons binnen te komen en dit lijkt mij volstrekt haalbaar voor DHL.

Zodra het is gelukt en het pakket door ons is verwerkt krijg je ook nog een bevestiging van ons. Dit komt helemaal goed en ik ga hier voor je achteraan! 😃

Hi @Sterre,
During my moving I think my return box got lost.
Is that possible to send me another return box to my new address?

This also delayed my return, I hope you understand and happy new year.

Daniel
Reputatie 7
Badge +14

Ja, het modem, je tv decoder en alle voedingen. 

Ik kreeg de onderstaande mail:
Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.

Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:

1 modem
2 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder

Dit is ook precies wat ik opgestuurd had, alleen zag ik de afstandsbedieningen van de TV boxen nog liggen (die zaten dacht ik ook in het pakket). Moet ik die ook nog opsturen, of zal ik die in een wecycle bak stoppen?
Reputatie 7
Hey @MikeMu,

Ah dat kan zelfs de beste overkomen! Je hoeft ze niet meer apart naar ons retour te sturen. Inleveren bij een Wecycle bak is een prima alternatief en beter voor het milieu.👍

Hallo, ik heb mijn apparatuur in een DHL kluis gedaan omdat deze met de retourcode gewoon open ging. Hierbij heb ik echter geen verzendbewijs ontvangen maar nu dus wel bericht dat ik het niet gestuurd heb en dus boete krijg. Wat kan hieraan gedaan worden?

Wij hebben per 8 Mei ons contract met jullie opgezegd en nu ontvangen we gisteren, 27 Maart, een email van T-Mobile dat we binnen 30 dagen na ontvangst van deze email alle apparatuur moeten terugsturen anders krijgen we een boete. Aangezien we nog tot 8 Mei klant zijn bij jullie mag ik aannemen dat de email zou moeten aangeven dat we na 8 Mei de apparatuur binnen 30 dagen moeten retourneren???? We zouden dit graag per email bevestigd zien om problemen achteraf te voorkomen. Wel een beetje vreemd om nu al zo'n email te sturen.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi

 

Ik ga mijn apparatuur voor tmobile thuis opsturen. Moet ik het zwarte kleine bakje (geen idee hoe het noemt) die je eerst moet aanzetten voor je tv kan kijken ook mee opsturen? Ik begrijp dat de stroomvoorziening van de modem ook mee moet? Verder nog iets?

Hoi @sylviev, alvast heel erg bedankt voor het retourneren van de apparatuur! 😄👍 

Zoals @eric al correct vermeldt, ontvangen we graag alle bijbehorende accessoires ook. Hiermee bedoelen we: alle apparatuur in bruikleen + alle kabels, voedingen en dergelijken. 

Hallo T-Mobile, onlangs heb ik mijn abonnement opgezegd en bericht gehad over het retour sturen van de apparatuur. Echter heb ik ook al een e-mail ontvangen dat mijn apparatuur ontvangen is, terwijl het hier nog in een doos staat. Daardoor kan ik het verzendlabel niet meer downloaden. Ik kan het spul natuurlijk bij de milieustraat brengen of op Marktplaats zetten, maar ik stuur het liever gewoon terug zodat het opnieuw gebruikt kan worden. Wat te doen?

Ik heb de chatbot op de website en het telefoonmenu al geprobeerd, maar die verwijzen me steeds naar de pagina voor terugsturen apparatuur die me naar Bestellingen in My T-Mobile stuur, waar het formulier dus niet (meer) staat.

Groet, Erik

Reputatie 7
Badge +9

Hey @rekmy, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de zending blijft hangen. Ik heb het apparatuur handmatig afgemeld. Hierna zul je geen e-mails meer van ons ontvangen. Ik wens je nog een prettige dag! 

Ik heb van jullie al een mail gekregen, hoe ik de apparatuur naar jullie terug moet sturen.. hierin staat echter binnen 30 dagen nadat u deze mail heeft gehad, anders worden er kosten in rekening gebracht. Maar mijn abonnement loopt nog tot 7 mei, ik neem aan dus vanaf dan? Niet dat er ineens onverwachte kosten worden ingehouden van mijn rekening.

mvg W.Boot
Reputatie 7
Hi @duivoltje, er is een foutje in deze e-mail geslopen, excuses hiervoor! Je hoeft uiteraard de apparatuur pas 30 dagen nadat je abonnement is gestopt terug te sturen, niet nadat je de e-mail hebt ontvangen. Excuses voor de verwarring!
Reputatie 7
Badge +16

@Ericdruijff Het wifipunt is vanmorgen om 09:35 bij ons distributiecentrum retour gemeld, daarom kreeg jij in de tussentijd nog waarschuwende e-mails. Sorry voor de toon van die berichten, het is niet netjes om je een waarschuwing te geven gedurende de periode dat de afmelding nog verwerkt moet worden. Dit proces kan namelijk tot twee weken in beslag nemen. Onze collega's van de verantwoordelijke afdeling zullen het pakketje vandaag registreren als geretourneerd zodat het ook in onze systemen afgemeld kan worden. Daarna ontvang jij geen mails meer van ons. De eventuele berichten die je vanaf vandaag ontvangt, mag je linea recta in de prullenmand doen verdwijnen!

Beste,

ik heb mijn interactieve tv stop gezet en kreeg een mail dat ik de interactieve tv box moest terug sturen. Dat heb ik gedaan en kreeg een mail dat ze de interactieve tv box hebben ontvangen. Nu krijg ik net een nieuwe mail dat ik de spullen moet terug sturen binnen 30 dagen maar ik heb dat al gedaan.

Hoi @GCH,

Slim dat je aan de bel trekt, dat ga ik zeker voor je regelen! Dat is een een flinke vertraging bij PostNL zeg. De uiterlijke binnenkomst datum is nu eind juni, waardoor je pakket meer dan een maand de tijd heeft om alsnog binnen te komen. Ik had heel graag ook de herinneringsmails voor je stopgezet, alleen heb ik hier geen mogelijkheid toe. Geen zorgen, je kan de dreigmails met een gerust hart weggooien, dit komt helemaal goed.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren! 😃


Vandaag, maanden na bovenstaande conversatie, wordt alsnog €180 geïncasseerd. Ik begrijp niet hoe dit nu kan gebeuren. Kan hier aub naar gekeken worden want ik heb de incasso nu gestorneerd. Ik vind het echt niet kunnen. Graag spoedig een reactie en een oplossing!

ik heb alles opgestuurd, zie bovenstaande foto.

Beste,

Ik heb 10 dagen geleden mijn modem teruggestuurd (bewijs van PostNL netjes bewaard, zie hieronder), echter net een bericht gekregen dat deze nog niet is ontvangen en dat ik binnen 8 dagen de al-verstuurde modem terug moet sturen op straffe van een boete.

Ik nog geen terugkoppeling gekregen over dat mijn pakket is ontvangen en geen emailadres van jullie kunnen vinden, dus ergens loopt het spaak:

Hello,

I have sent the modem with the return number as specified in the email to 

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

 

PostNL tracking says that

20 maart 21:30

Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender

Bezorgd op 20 maart 21:30

 

I’m not sure whether that means that it was delivered to you or not. Could you please confirm?

 

Here’s the tracking info:

 

Thanks in advance!

Vandaag een mail ontvangen dat ik de apparatuur niet terug gestuurd heb??? Terwijl ik het spul kon afgeven op het milieu park(wecycle) , omdat het niet terug hoefde. Word de opzegging nu gewoon niet afgerond? 

Reageer