Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 121029 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Ik heb geen verzendbewijs gekregen en ook niet later per email. Ik heb het pakket met Tmobile thuis internet teruggestuurd op vrijdag of zaterdag. Ik heb gebruik gemaakt van de qr code, print versie. 

Reputatie 7
@lisapn ik vermoed dat ons bericht het terugsturen net gekruisd heeft maar maak je geen zorgen, we hebben alles inmiddels ontvangen!

@alexlieverwisper voor jou kijk ik graag na hoe het er voor staat! Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik het meteen voor je na!
Reputatie 6
Ik heb 1 tv kastje retour gestuurd naar het volgende adres:

BNS Data Logistics
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Nu heeft postnl nadat ik het heb ingeleverd, het retouradres veranderd en is het dus 2 straten verder afgeleverd. Mijn track en trace nr is: 3SLFVZ005422080. Toen ik hier achter kwam ben ik naar de Jumbo gegaan naar het postnl punt, deze heeft gebeld met postnl en die melden, dat hun achteraf het verzendadres kunnen wijzigen. Dit kon niet terug gedraaid worden want het pakket was al weg. Nou vraag ik me af, wat nu?



Bijgevoegd heb ik mijn verzendbewijs.
Reputatie 6
Inmiddels heb ik een email gehad dat jullie de apparatuur ontvangen hebben.

Ik heb aparat teruggestuurd maar ik heb bericht dat ik moet betalen voor niet terugsturen aparat ontvangen. Wat nu? 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Abhijya, welcome to the Community!

It takes a little bit longer than usual to process the return, that's why we've sent an email stating we haven't received the equipment yet. No worries though! If you can post the proof of shipment in this topic, I'll gladly register the return and complete the process. Thanks in advance! 

Goedemorgen, we kunnen het retourlabel niet openen. Er word aangegeven dat de link niet bestaat.

 

Reputatie 7

Hi @GCH,

Goed dat je het bij ons aangeeft! Ik heb het direct gecheckt en het lijkt erop dat het pakketje zoek is geraakt tijdens de afhandeling hiervan bij PostNL. Geen zorgen - ik heb direct de boete vergoed. Deze zal worden verrekend aan het eind van de maand, maar komt er zeker aan. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. 

Hallo,

op 6 juni heb ik jullie gemaild ivm een verhuizing en verandering van mijn abonnement. In de mail staat dat ik onder andere het modem binnen 8 kalenderdagen retour moet sturen. Dit wil zeggen dat ik een tijd geen tv en internet heb. Mijn vraag is of ik dit rond de 20e naar jullie mag opsturen.
heb vaak met jullie geprobeerd te bellen, maar sta constant een half uur in de wacht.
Reputatie 2

Krijg nu ook een 4e mail van jullie dat ik mijn tv box retour moet sturen. Dit heb ik natuurlijk allang gedaan.(14-07-2020) Nu wordt er 90€ in rekening gebracht! Nou ik dacht het niet. Zie de bijgevoegde foto’s met bewijs. Ik heb dit ook al een week geleden gemeld bij de klantenservice van jullie, u krijgt binnen 6 dagen een bericht terug, nog niks gehoord. Jullie moeten echt hier eens naar jullie proces/service kijken, echt waardeloos. Als die 90€ toch ingehouden wordt is het klaar, TV kijken op die krengen was al een drama, vandaar retour gestuurd en kijk nu via Apple TV naar NL ziet enz. Ik hoor graag dat ze zijn ontvangen dan wel dat die 90€ niet wordt ingehouden. Gr, Peter

 

Hi, ik kreeg zojuist een herinneringsbrief voor het retour sturen van de apparatuur. Deze heb ik echter retour gestuurd op 26 augustus. Zie bijlage voor verzend bewijs.

Ik ontvang graag bevestiging van ontvangst. Zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat de apparatuur is ontvangen.

 

Reputatie 7
Hoi @Glassertje,

Ik zie inderdaad ook aan onze kant dat de TV Box op 4 juni is ontvangen. Het retouradres is veranderd, maar voorlopig zijn beide adressen nog gekoppeld aan ons sorteercentrum. :)

Hoi @Rick01,

We vragen de hardware pas terug nadat je abonnement op een bepaald adres is stopgezet. Dit betekent dat ook de lijn niet meer actief is. Het modem is dus vanaf die datum niet meer te gebruiken. Het verbaast mij dat je nog gebruik kunt maken van de diensten. Dit is geen enkel probleem: ik zou zegen geniet er nog even van! Ik zou aanraden om dan wel op of net voor de uiterste datum dat we de hardware retour vragen alles te versturen. Op die manier voorkom je een hoop e-mails en miscommunicatie.
Reputatie 1

Ik heb een modem via de post ontvangen, maar de installateur had er ook al eentje meegenomen. Ik heb dus geen mail of zo. Hoe kan ik dit terugsturen?

Gisteren heb ik een email gekregen dat de apparatuur binnen 30 dagen teruggestuurd moet worden. Maar dat heb ik al op 28-06-2019 gedaan. Barcode 3SLFV824962880 Dus het zou zeker bij jullie binnen moeten zijn

Hi @Abhijya, welcome to the Community!

It takes a little bit longer than usual to process the return, that's why we've sent an email stating we haven't received the equipment yet. No worries though! If you can post the proof of shipment in this topic, I'll gladly register the return and complete the process. Thanks in advance! 

Hi Jason,

Thank you for the reply. Here is the ticket. Please let me know if there is anything else I can help.

Have a nice day!

Best,

Aiya

 

Ik heb mijn aangevraagde TMobile thuis abo geannuleerd omdat ik TV wilde toevoegen voor het actietarief en dit alleen kon met een nieuwe bestelling. Ik moest hierbij de eerste zending terugsturen. Dit heb ik gedaan met het retourlabel. Nu zendt DHL het echter weer ‘Terug naar afzender’, naar mij dus. Waarom en wat nu?

Reputatie 7
Hi @Ton21, ik vermoed dat het elkaar dan gekruisd heeft. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het het rekeningnummer dan kijk ik het meteen even voor je na!

@fleur81 verwerkingstijd is 2 tot 3 weken, ze zijn nog steeds veel en veel te snel met die herinneringen te versturen, zodra de echte dreig mailtjes komen zou ik nog maar eens aan de bel trekken, want dan gaat het wel fout.

Reputatie 7

Hi @brod, helemaal top dat @Waqqas jou al verder heeft geholpen! Ik ben voor de zekerheid even met je mee gaan kijken en deze e-mail is tijdens de livegang van het retourlabel niet helemaal goed gegaan. Sorry daarvoor! Daarom mag jij in dit geval inderdaad nog op de andere manier de apparatuur retourneren: 

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: “Zie e-mail”

Hoi @samux9292, great, thanks for the information! I’ll make sure that your package still has a few weeks to arrive before the deadline expires. I expect that you will receive a confirmation email from us that the TV Box arrived next week or, at most, the week after. If you receive any reminder emails in the meantime, please ignore them. 

I’ll make sure that all the administration is arranged so that your package will arrive before any final deadline. Thanks for returning the TV Box! 🙂

 

Hello,

well it looks like the package is still pending on DHL site and now I got charged for the cost of the TV box.

what is the best next step ? I contacted DHL, they claim it was collected by T-Mobile and they advise to contact you so you can start the investigation on your side. 

 

Reputatie 6
Badge +2

@tmku Ik heb je een privébericht gestuurd! 

@Dragana Mijn oprechte excuses. Ik heb de vergoeding direct voor je in het systeem gezet! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

@groovebastards Fijn dat je de apparatuur inmiddels hebt kunnen terugsturen, dank je wel! Wanneer het pakket bij ons binnen is, kan het maximaal zes werkdagen duren voor dat dit is verwerkt in ons systeem. Maak je geen zorgen, jij hebt netjes gedaan wat je moet doen! 

Reputatie 1
Hoi, ik heb twee en een halve week geleden mijn oude apparatuur teruggestuurd. Ik heb echter nog geen melding gehad van jullie dat dit verwerkt is. Hoe lang duurt dat meestal voordat je wat hoort?
Mvgr Robin
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dwarf5, welkom op onze Community!

Met Afzender bedoelen ze ons, T-Mobile. Als het goed is moet morgen het pakket bij ons aankomen, dit kun je zien als je je Track & Trace code bekijkt!

 

@ZeusEQ, in dit topic wordt uitgelegd hoe je een apparaat kan retourneren naar ons. Lees de bovenstaande info goed door, dan weet je precies hoe en wat!  

Reputatie 7
Hi @Robinwillems, je ontvangt geen bevestiging dat we je apparatuur ontvangen hebben maar ik heb het voor je nagekeken en we hebben alles op 08-08 binnen gekregen, het is dus helemaal gelukt! 🙂

Goedenavond,

Ik heb op 1 december 2020 mijn modem en tv-box etc. retour gestuurd en hij zou op 8 december bezorgd moeten zijn.
Echter heb ik maandag een mail en vandaag een brief ontvangen, dat jullie niks ontvangen hebben en ik nu een boete moet betalen? Ik heb het toch echt op tijd terug gestuurd.

Kunnen jullie kijken waar het mis gaat?

Bvd

Reageer