Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120687 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Hoi Jason,

Krijg een mail dat modem nog niet ontvangen is en jullie nu geld in rekening brengen. Modem en tv-ontvanger is al retour en aangekomen bij jullie.

 

 

Reputatie 1

Hoi Tommie, ik zie op mijn factuur alsnog de boete staan voor het wifipunt. Hij is in middels binnen bij jullie, wil je de boete eraf halen ?

 

Dank! 

 

Rick

Hallo, 

mij heb afgelopen zaterdag een pakket aangeleverd bij post nl, met de modem, interactieve TV Box en de afstandsbedieningen. Ik heb vandaag 13.02 als nog een brief ontvangen met de melding om de apparatuur terug te sturen anders er €305 betaald moet worden. Ik vindt dit wel heel vervelend. Ik kan jullie ook niet bellen. Graag duidelijkheid, waarom ik deze brief heb gekregen.

 

groet. F. Sener

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wil-i-am 

Ik zie dat het pakketje 9 juli is afgeleverd, de verwerking van je retour kan tot 2 weken duren.

Daar tussen zullen ze je wel een herinnering sturen maar je kunt beter nog gewoon even afwachten. Als het goed is zal na verwerking de boete worden kwijtgescholden, zo niet laat het dan even weten aan de moderators.

 

Reputatie 1

Ik heb 11 februari mijn modem teruggestuurd en krijg nu een mail van tmobile dat e.e.a. nog teruggestuurd moet worden.

DHL geeft wel aan dat er bezorgd is op 14 februari:
https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/3STML010004850/1119ME?utm_source=cns

Hoe zit het nou?

Reputatie 7
Badge +16

Hi @FSE,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! Je kunt de brief als niet verzonden beschouwen, sorry voor het ongemak en de verwarring. Ik denk dat de brief en het retourpakket elkaar net hebben gekruist. Vanmorgen is alles retour gemeld bij ons, superbedankt! :smile: Laat het weten als ik iets anders voor je kan doen. De Community zit altijd voor je klaar.

Hoi, ik heb vandaag email gekregen waar staat dat ik heb nog niet aparatuur terugestuurd en krijgt ik 90 euro boete. Maar de pakket is al retour en aangekomen bij jullie. Ik stuurde het binnen de vereiste tijd. Het enige wat ik ben vergeten is om een retournummer in te voeren, maar ik zet mijn naam en adres erop.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Crusch, thanks for bringing it to our attention. We've received the modem correctly! 

The email was sent somewhat prematurely, especially since it's only been a week, I'm sorry for the confusion and inconvenience this has caused. 

Ik heb mijn modem retour gestuurd op 19 februari en volgens PostNL op 20 februari afgeleverd. Maar ik blijf maar brieven en mails ontvangen dat ik mijn modem moet terug sturen en anders een boete van 125 euro krijg. Maar een mailtje dat mijn modem ontvangen is heb ik tot nu toe nog steeds niet gekregen.

Is dit niet een beetje je eigen fouten indekken?

Reputatie 7
Badge +15

@karol 

Voor jou geldt ook bovenstaand antwoord, verwerking kan tot 2 weken duren.

Zaten samen in de originele doos, dus bijzonder vreemd dat je er maar 1 aantreft.

Wel goed gekeken in de doos?

Marcel

Reputatie 1

Hoi Odido,

 

Onlangs heb ik bij jullie een wifi-punt en 4g voor thuis besteld voor ons nieuw huis. Omdat het internet in mijn dorp zeer traag is dacht ik dat een wifi-punt zou helpen, maar tevergeefs, het ligt gewoon aan de kabels in mijn nieuwe woonplaats. Ook 4g voor thuis mocht geen soelaas bieden en dus moest ook de buitenrouter retour. Nu zijn wij in ons nieuwe huis hard aan het klussen en ben ik bij het klussen van de ladder gevallen en heb ik mijn arm gebroken. HIerdoor is mij totaal ontschoten dat ik voor de wifi router retourzending maar 5 werkdagen had om hem terug te sturen, en was ik niet in de gelegenheid om dit snel te regelen. Mijn vriendin is zojuist naar de AH gerend om hem nog retour te zenden. Ook voor het wifipunt ben ik nu één dag te laat, die zou ik morgen op de bus kunnen doen. Kunnen jullie nog iets voor mij regelen? Ik doe de wifi versterker morgen op de bus. Zal een chocoladeletter erbij doen, beloofd. Hoor graag van jullie! 

 

Rick

Reputatie 7

Hey @HoveptH,

Dan vrees ik dat er iets niet goed is gegaan met het retour sturen. Normaal gesproken ontvang je altijd een bevestiging van de retourzending. Ben je nog in het bezit van het verzendbewijs? Zo ja, kun je het verzendbewijs met ons delen in dit topic of mailen naar dit e-mail adres met je adres gegevens. Dan gaan we dit netjes voor je oplossen.  :relaxed:

 

Hoi T-Mobile,

Wij hebben alle appartuur terug gestuurd 

Ik heb het verzendbewijs inmiddels gemaild naar klantenservice@t-mobilethuis.nl

Hi @GCH,

Goed dat je het bij ons aangeeft! Ik heb het direct gecheckt en het lijkt erop dat het pakketje zoek is geraakt tijdens de afhandeling hiervan bij PostNL. Geen zorgen - ik heb direct de boete vergoed. Deze zal worden verrekend aan het eind van de maand, maar komt er zeker aan. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. 

Bedankt voor je reactie, maar kan je nog een keer kijken of het goed gaat? Ik zie in mijn online overzicht nog steeds de rekening van €180 en kreeg vandaag weer een mail hierover.

ik heb het bedrag gestorneerd dus er heeft geen afboeking plaatgevonden. Ik hoor het graag, groet

Hoi T-Mobile,

 

Zowel mijn oude als mijn nieuwe abonnement was bij jullie. Echter, op mijn nieuwe adres werkte de nieuw toegestuurde modem niet. De oude wel. In overleg heb ik de nieuwe terug gestuurd. Die is ook ontvangen. 

 

Enige tijd geleden ontving ik een automatische incasso van €75 euro ivm niet terugzenden van de apparatuur.  Na telefonisch contact bleek deze incasso inderdaad onterecht en zou het bedrag worden gecrediteerd op de komende maandbedragen. Echter, de afschrijvingen per maand lopen gewoon door. Nu heb ik de 75 euro gestorneerd en een paar dagen daarna kreeg ik een betaalherinnering. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kunnen jullie hier eens naar kijken en de informatie kloppend maken in het systeem. 

 

Omdat ik het afgelopen half jaar al veel met jullie aan de telefoon heb gehangen probeer ik het zo. Mogelijk dat dit beter werkt. 

 

Groet Mike 

Reputatie 7
Badge +16

@wil-i-am en @Korus Zoals onze topper @Waqqas aangeeft, kan het retour proces twee weken duren. De herinneringen en waarschuwingen zijn ervoor bedoeld om mensen te helpen herinneren dat de apparatuur teruggestuurd kan worden naar het antwoordnummer van de distributie. Soms zitten hier wat haperingen en en kruisen de herinneringsmails en retour gestuurde apparatuur elkaar, in zo'n geval kun je die mails negeren. Jullie hebben het netjes teruggestuurd, thanks daarvoor! 😁👍

Reputatie 7
Badge +15

@Kostasiakovakis 

Bewaar het verzendbewijs goed totdat alles bij T-Mobile geregeld is, de verwerking kan tot 2 weken duren en de herinneringen die je in die tijd ontvangt kan je dan even "negeren".

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marcel van Fessem 

Het verzendbewijs kan je hier ook gewoon uploaden, is veel sneller.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GCH, de vergoeding wordt verrekend op een eindfactuur, niet direct, sorry voor de verwarring!

Hey @HoveptH,

Dan vrees ik dat er iets niet goed is gegaan met het retour sturen. Normaal gesproken ontvang je altijd een bevestiging van de retourzending. Ben je nog in het bezit van het verzendbewijs? Zo ja, kun je het verzendbewijs met ons delen in dit topic of mailen naar dit e-mail adres met je adres gegevens. Dan gaan we dit netjes voor je oplossen.  :relaxed:


Bij deze 

 

Reputatie 2

Wat ik bedoelde met het “proces” is dat het voor een klant heel vervelend overkomt. Ik heb het net even gecontroleerd, ik heb er 14 e-mailtje en 2 brieven over gehad. Volgens mij moeten jullie daar eens goed naar kijken / verbeteren. Kans is erg groot dat er straks 90€ wordt afgeboekt omdat het proces niet op elkaar aansluit. (brief over gehad gisteren) En dan kan ik er zelf weer achteraan. Klantvriendelijkheid is echt ver te zoeken. Gr Peter

 

Reputatie 7

Hi @Mikez90,

Wanneer ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat de vergoeding die mijn collega heeft ingediend, is afgekeurd wegens het ontbreken van een verzendbewijs. Nu wil ik dit alsnog graag voor je oplossen. Inmiddels zijn er al een aantal maanden verstreken, maar ben je nog in het bezit van het verzendbewijs of een track & trace nummer? Zo ja, dan zie ik dat graag hier tegemoet. Ik zorg er dan voor dat die €75,- netjes wordt vergoed.

Hey @HoveptH,

Helemaal top! Ik heb zojuist je verzendbewijs toegevoegd aan jouw dossier. Geef ons een seintje zodra je de factuur van de onterechte "boete" ontvangt. Vanaf dat moment kunnen we gelijk een vergoeding indienen om de kosten kwijt te schelden voor je. Dit proces willen we graag in de toekomst aanpassen. Voor nu excuses voor het ongemak! Die herinneringsmailtjes kun je als niet verzonden beschouwen.

Reageer