Wij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Beste antwoord door Cal van Odido
Bekijk origineelWij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Beste antwoord door Cal van Odido
Bekijk origineelHoi
Het wordt er niet beter op vandaag weer een waardeloze verbinding
Heb ook last van packet loss
Vandaag valt mijn internetverbinding weg om de haverklap. Ik vraag me af hoevaak een monteur afgelopen maand in de wijk POP al heeft gekeken. Volgens mij nog geen één keer
Het onderzoek loopt inderdaad nog
Ruim 2 weken verder en nog steeds last van wegvallende verbinding en zeer lage uploadsnelheid.
Gisteren had ik een redelijk stabiele verbinding (behalve zeer lage uploadsnelheid) vandaag is het gedurende de hele dag weer heel slecht. Zowel download als upload is heel langzaam en de verbinding valt regelmatig weg.
Thanks
Vanmorgen paar keer weer minutenlang geen internet verbinding. PON lampje knippert steeds op de modem geen rode wereldbol
Hi
Dankjewel
Hi
Daarnaast wilde ik het issue dat je aansnijdt meteen verder oppakken, maar ik zie dat dit verzoek al netjes is doorgezet door de monteur. De technische dienst pakt dit dan ook zo snel mogelijk verder op. Ik heb in ieder geval een notitie toegevoegd dat je ook een wegvallende verbinding ervaart, zodat die ook aangepakt wordt. Nu je weer online bent, gaan we ook zorgen dat je van de laatste hinder af komt! 💪
Behalve dat ik een zeer lage uploadsnelheid heb (soms minder dan 100 kbps). Heb ik de afgelopen dagen een wegvallende internetverbinding. Het PON lampje begint dan voor even te knipperen en herstelt zichzelf na een kleine minuut. Dit had ik voorheen nooit.
De monteur heeft ook met zijn telefoon een snelheids test uitgevoerd omdat ik aangaf dat de uploadsnelheid laag is (ook hier eerder aangegeven). Download snelheid was prima meer dan 600 mbps maar upload haalde maar net 10-15 mbps. Hij zei hier ik ga ik een ticket voor aanmaken en bellen naar Guidon. Maar na 1 min bellen gaf hij aan dat het te lang zou duren dus is hij afgehaakt en weggereden (wel aangegeven dat hij in de auto zou bellen).
Dus mijn probleem met de uploadsnelheid is nog steeds niet opgelost en ik weet niet of de monteur hier daadwerkelijk een ticket voor heeft aangemaakt.
Graag een oplossing voor mijn uploadsnelheid.
Hi
Hi
Hi
Hoi
De bundel waar onder staat 25000 MB is het oorspronkelijke abonnement van je partner.
De bundel waar onder staat 471040 MB is de Unlimited data voucher.
Het abonnement van je partner heeft nog 17 Gb tegoed over.
De Unlimited voucher heeft nog 442 Gb over.
De Unlimited voucher wordt eerst opgemaakt, de bundel van je partner zal gedurende deze periode niet aangebroken worden.
Hoi
Stel dat volgende week onze thuis verbinding is hersteld en de 7 dagen voorbij zijn dan heeft ze nog voor de resterende 3 weken van deze maand helemaal geen data bundel meer over. Hoe gaat dit opgelost worden?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.