[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 183 reacties
  • 68805 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden van de iPhone 13 Blauw 128 GB en Rood 128 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update melden we ons weer!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

Ik heb net mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel, en vanuit mijn ongeduld (en ook frustratie met te weinig geheugen in het verleden) ben ik voor de 256gb gegaan, omdat deze volgens de site, in tegenstelling tot de 128gb, direct leverbaar zou zijn. In de winkel is me verteld dat deze uberhaubt in verschillende filialen een levertijd van 2 tot 3 weken heeft. Als ik dit had geweten, was ik voor de 128gb gegaan. Als student scheelt elke euro toch een hoop. Ik begrijp dat de vraag waarschijnlijk groter is dan het aanbod op dit moment, en dat het lastig inschatten is wanneer de toestellen op voorraad zijn, maar ik voel me wel foutief geïnformeerd waardoor ik een keuze heb gemaakt waar ik niet helemaal tevreden over ben. Ik erken mijn eigen aandeel hier volledig in, maar ik wilde toch mijn teleurstelling uiten. Correcte info op de website zou in het vervolg enorm gewaardeerd worden. Either way zal ik maar geduldig wachten tot het toestel op voorraad is! 

@isalevens Ik heb ook de 256GB iPhone 13 besteld omdat ik net zoals jij dacht dat het direct leverbaar was. Hoe lang moest je uiteindelijk wachten? :) 

Reputatie 7

Hi allemaal,

Zojuist is de tabel van de levertijden weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan laten we dat natuurlijk weer direct weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Rood 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijd van de iPhone 13 Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

 

@direct989 

Je moet de levertijd van 2 tot 3 weken rekenen vanaf jouw besteldatum, dus vanaf 22 september. Als iemand dezelfde iPhone vandaag bestelt, dan gaan de 2 tot 3 weken ook gelden voor die persoon.

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijdentabel is zojuist alweer aangepast. De actuele info vind je dus weer in de tabel. 

Bij een nieuwe update zien jullie ons weer verschijnen. Fijne avond!

Hi , weten jullie al of dat de iphone rood 128gb deze week nog komt of niet ?? 

Ik heb net mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel, en vanuit mijn ongeduld (en ook frustratie met te weinig geheugen in het verleden) ben ik voor de 256gb gegaan, omdat deze volgens de site, in tegenstelling tot de 128gb, direct leverbaar zou zijn. In de winkel is me verteld dat deze uberhaubt in verschillende filialen een levertijd van 2 tot 3 weken heeft. Als ik dit had geweten, was ik voor de 128gb gegaan. Als student scheelt elke euro toch een hoop. Ik begrijp dat de vraag waarschijnlijk groter is dan het aanbod op dit moment, en dat het lastig inschatten is wanneer de toestellen op voorraad zijn, maar ik voel me wel foutief geïnformeerd waardoor ik een keuze heb gemaakt waar ik niet helemaal tevreden over ben. Ik erken mijn eigen aandeel hier volledig in, maar ik wilde toch mijn teleurstelling uiten. Correcte info op de website zou in het vervolg enorm gewaardeerd worden. Either way zal ik maar geduldig wachten tot het toestel op voorraad is! 

@isalevens Ik heb ook de 256GB iPhone 13 besteld omdat ik net zoals jij dacht dat het direct leverbaar was. Hoe lang moest je uiteindelijk wachten? :) 

Duurde uiteindelijk maar 1 of 2 dagen, en hij bevalt me erg goed moet ik zeggen! Ik hoop dat jouw (on)geduld ook snel beloond wordt 😋

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

He @Hajar ! Klopt de leverdata van de blauwe iPhone 13 nog wel?  Er staat nu 11-10-2021, dat zou beteken dat bijvoorbeeld ik, mijn bestelling 2 weken geleden had moeten krijgen.. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 13 Zwart128 GB, Wit 128 GB en Rood 128 GB zijn zojuist wederom aangepast. De overige levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Bij een nieuwe update horen jullie het weer direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Goedemiddag,

Ik heb mijn Iphone 13 zwart 128gb 28 september besteld. Heb een bevestigingsmail gekregen. Wanner kan ik hem verwachten?

Reputatie 7

@Derogija 

Spijtig om te lezen dat dit je aan de lijn is verteld, want wij kunnen eigenlijk geen toezeggingen doen over wanneer jij precies jouw bestelling zal ontvangen. Dit is afhankelijk van de voorraad die we ontvangen en het aantal bestellingen voor het door jou bestelde toestel. 

Hopelijk kun je voor de komende weken nog ergens een toestel vandaan toveren, zodat je de tijd in ieder geval kunt overbruggen. Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De iPhone 13 512 GB Roze en Zilver zijn uitverkocht. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Rood 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Ik heb mijn iPhone 13 wit 128GB op 24 november besteld. De levertijd is 2 a 3 weken, dus ik had hem gisteren moeten ontvangen. Nu krijg ik gisteren een sms voor een afleverafspraak en kan de telefoon pas 20 januari 2022 geleverd worden. Dan heb ik een levertijd van 7 weken, dat is niet wat aangegeven staat. Waarom is dit verschil zo groot? 

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 13 Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde als voor deze update.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!