[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167928 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

17 september 14:15 uur besteld nog steeds niet binnen. Levertijd staat op 2 a 3 weken 😫😫😫😫😫

Ik heb 20 oktober de iPhone 13 pro max zwart besteld. Vandaag de sms gekregen van AMP, eerste mogelijkheid om te leveren was 6 december. Net iets langer moeten wachten dan 6 weken

Reputatie 3

@AltVas

Mijne is er👍🏻Gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel vandaag binnen

Reputatie 2

super schandalig dat mensen die gister annuleren bij T-Mobile en bij Belsimpel bestellen hem gewoon vandaag in huis hebben! Gefeliciteerd met jullie telefoon en veel plezier ermee, maar T-Mobile mag zich schamen voor wat ze hun eigen klanten aandoen.

Kom me niet zeggen dat een dochterbedrijf meer telefoons kan leveren dan een internationaal bedrijf als T-mobile.

Reputatie 2

Goede dag @David @Hajar ,

Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….

Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.

De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?

 

Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?

Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?

Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.

Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)

Ik heb ook de zelfde datum als jou besteld en ook de 13 pro max siera blue. Omdat de 4 weken allang was geweest had ik gebeld vorige week woensdag, ze zeiden dat ze in deze komende dagen het weer op vooraad zouden hebben en dus ik in paar dagen een mail moest krijgen. Ik heb nog steeds geen mail maar mischien hopelijk deze week zo niet klopt er volgensmij wat niet, want het is mij zo verteld. ( Ik krijg hem naar mijn huis gestuurd, weet niet of dit wat uitmaakt met ophalen in een t-mobile shop.)

Bedankt voor de info, we wachten het maar gewoon af.

ik heb begrip voor het feit dat T-mobile ook maar moet afwachten tot de orders binnen komen, alleen vind ik de informatie verschaffing wel heel onduidelijk en mager…

 

Reputatie 3

@AltVas

Mijne is er👍🏻Gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel vandaag binnen

Geniet ervan!! Ziet er prachtig uit! Kan je leuk je weekend door😇

Komt zeker goed bevalt tot nu toe heel goed hoop dat jij m ook snel heb!

Reputatie 2

Wat het meest gekke is is de manier hoe T-Mobile niet communiceert. Je weet toch hoeveel preorders je hebt? Je weet toch hoeveel telefoons je wanneer binnen krijgt? Dan kan je toch exact zeggen wie wanneer z’n telefoon z’n telefoon kan verwachten? Of, dat kan natuurlijk ook; je hebt geen communicatie intern en sales en inkoop weten van elkaar niet wie wat doet en er wordt een beetje aan gerommeld. Best wel jammer. Wel meteen de laatste keer dat ik een telefoon via tmobile aanschaf.

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Ja precies dat op t laatste moment pas zeggen dat ze niks hebben, andere providers kunnen t binnen nu en 4 dagen leveren en t mobile niet? Vind t jammer dat t zo gegaan is en omdat mij verteld is dat ik m vrijdag zou hebben net als vele andere heb ik een probleem dat ik geen telefoon meer heb en oplossen proberen ze nieteens slechte service

Precies mijn probleem ook. Ik heb nu een oude iPhone met een kapot scherm en een batterij die heel snel leeg is. Ik moet het de hele tijd blijven opladen. En het probleem is dat niemand aangeeft wanneer we de volgende lading kunnen verwachten. Dat wordt ten minste bij Apple zelf gedaan. 

Reputatie 3

Ik ga echt nooit meer bij T-Mobile bestellen, les geleerd

Ik ook niet was de laatste keer. in de winkel werd mij verteld dat ik deze vrijdag meteen kon ophalen mijn oude telefoon moest weer ingeleverd worden ennu zit ik zonder telefoon omdat ik op dezelfde dag pas werd gebeld dat ik nog even 4 weken moet wachten, slechte service voor de vaste klanten ze houden er niet veel over op deze manier.

 En ze gebruiken misleidende marketing (vanaf 24 leverbaar), ze stuurden 1% en meteen veranderen ze dan alles naar 4 weken en zeggen hier "We kunnen niet geven wat we niet hebben",ja zeg dan dat het niet beschikbaar is totdat je het hebt. Ik ben erg teleurgesteld als klant die premium producten koopt

Ja precies dat op t laatste moment pas zeggen dat ze niks hebben, andere providers kunnen t binnen nu en 4 dagen leveren en t mobile niet? Vind t jammer dat t zo gegaan is en omdat mij verteld is dat ik m vrijdag zou hebben net als vele andere heb ik een probleem dat ik geen telefoon meer heb en oplossen proberen ze nieteens slechte service

Precies mijn probleem ook. Ik heb nu een oude iPhone met een kapot scherm en een batterij die heel snel leeg is. Ik moet het de hele tijd blijven opladen. En het probleem is dat niemand aangeeft wanneer we de volgende lading kunnen verwachten. Dat wordt ten minste bij Apple zelf gedaan. 

Ja klopt enige wat er tegen me werd gezegd is dat ze binnen nu en 3 weken een nieuwe levering pas krijgen dus zit ik nu minimaal 3 weken met een samsung uit 2006 wat voor geen meter werkt

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 


 

De tijden die je ziet zijn vanaf tijden… dus stel er staat 11 nov 2021 en leverbaar in 3 tot 4 weken dan betekend dat. Als je vanaf 11 nov heb besteld dan is het op dit moment 3 tot 4 weken wachten, dus als je 15 nov hebt besteld dan wacht je volgens het tabel nog 3 tot 4 weken vanaf gister (want toen is het tabel aangepast) hier zit nog niet de levertijd bij AMP bij. Dus mensen die bijv op of voor 11 nov hebben besteld kunnen (sinds gister) over 4 weken een mailtje van AMP verwachten met een afspraak. Als je de forum leest duurt t bij AMP ook weer 2 tot 3 weken voor ze een vak open hebben om te kunnen leveren omdat ze ‘t ook druk hebben…  dus verwacht je telefoon binnen 7 tot 8 weken thuis. Met een beetje geluk 7, met veel geluk 5 tot 6…

 

ikzelf heb na ‘n week geannuleerd bij t mobile en bij belsimpel besteld.. na 10 dagen heb ik gister m’n iPhone binnen. Ik zie nu trouwens dat de 255gb pro max grijs uit voorraad leverbaar is bij Belsimpel!

 

 

Hier ook, vrijdagmiddag besteld om af te halen in de winkel,en nog niets gehoord. 

Blijkbaar krijgen wij dus morgen bericht, als het goed is 🤷🏼‍♀️

I ordered at 20-09-2021 a iphone 13 pro max 128 gb gold. This monday is exactly 6 weeks. Still no update...

@Hajar @David ? Nog steeds geen gehoor, ik heb 20 september besteld.

Pretty bad situation. People mostly received message on Tuesday everweek. Hope you will get it soon! 

Reputatie 2

Goede dag @David @Hajar ,

Ook ik vind de tabel onduidelijk en begrijp ook niet goed hoe ik deze moet interpreteren….

Ik heb op 29-09 2021 de iPhone Pro Max Sierra Blue besteld met 256GB.

De data waarop ik mijn iPhone besteld heb (en bevestigingsmail van heb gekregen) staat niet tussen de tabel, dus per welke datum moet ik dan kijken?

 

Verder ook nieuws te horen gekregen dat ALLE iPhone bestellingen per post zullen worden geschieden ivm de recente overvallen op telecom winkels?

Heeft dit ook invloed op bestellingen die in de winkel opgehaald zouden worden?

Ik zou mijn bestelling namelijk ophalen in de winkel, maar dat gaat nu niet meer door de recente ontwikkelingen.

Ik loop nu tegen de vijfde week van bestellingsdatum aan en mijn partner heeft de zwarte iPhone pro Max 256G gisteren op kunnen halen in de winkel (is op dezelfde dag besteld als de mijne)

Ik heb ook de zelfde datum als jou besteld en ook de 13 pro max siera blue. Omdat de 4 weken allang was geweest had ik gebeld vorige week woensdag, ze zeiden dat ze in deze komende dagen het weer op vooraad zouden hebben en dus ik in paar dagen een mail moest krijgen. Ik heb nog steeds geen mail maar mischien hopelijk deze week zo niet klopt er volgensmij wat niet, want het is mij zo verteld. ( Ik krijg hem naar mijn huis gestuurd, weet niet of dit wat uitmaakt met ophalen in een t-mobile shop.)

Bedankt voor de info, we wachten het maar gewoon af.

ik heb begrip voor het feit dat T-mobile ook maar moet afwachten tot de orders binnen komen, alleen vind ik de informatie verschaffing wel heel onduidelijk en mager…

 

Hey even een update ik heb net een amp mail gekregen om een afspraak moment te kiezen. Dus ik krijg hem op donderdag eindelijk 🙂. Mischien krijg je de mail ook vandaag of morgen. 

Goed nieuws zeg!

Maar had jij sowieso de afspraak dat de iPhone via post geleverd zou worden of had jij in eerste instantie  ook voor ophalen in de winkel gekozen?

Veel plezier alvast met de iPhone!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Eindelijk vandaag bericht gehad van amp 

15 oktober de 13 pro Max blue besteld krijg op 18 december me telefoon binnen eerder kon niet vanwege de drukte omdat ze allemaal de telefoon thuis moeten afleveren en de mensen het niet meer in de winkel kunnen afhalen ik ben blij nog even geduld maar dan heb je ook wat 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AltVas 

Mochten er nieuwe updates zijn betreft de levertijden dan zullen we dat direct delen in dit topic.

Reputatie 2

Ordered iPhone 13 Pro Max Zwart 256 GB at 28 September. Today totally 5 weeks   and still no any update. 

Ben benieuwd heb afgelopen Vrijdag de Apple 13 Pro Max in blauw besteld, ziet er gelikt uit en uiteraard de mogelijkheden vergeleken met mijn oudje zijn fantastisch 🤩 

De tip overwogen om via Belsimpel de Iphone 13 Pro max Gold 128 GB te bestellen. 
naar verwachting 2-4 dagen leveren. 

er is daar in ieder geval een hoop meer duidelijk qua wat ze in huis hebben en hoe de bestellingen verdeeld worden. 

Heb in het weekend gelezen dat er vertragingen zijn in leveringen. Is de data hier nog actueel of wordt deze nog geupdate? Zoja, wanneer?

Inderdaad ook gelezen. Maar berichten die gaan over verzending vanuit de Apple store zijn anders als levering aan grote bedrijven als T-mobile. T-mobile krijgt als bulkinkoper een bepaalde voorrang. 

Hoi. Ik wil vandaag ergens de iPhone 13 pro goud bestellen. Betekent het dat als er bij ‘besteldatum’ 20 sep staat en bij ‘levertijd’ 3-4 weken en ik hem dus vandaag bestel dat ik de telefoon dan al binnen een week kan verwachten? Moet vandaag beslissen dus hoor het graag. 

Nee, dit betekent dat mensen die 20-9 hebben besteld nu aan de beurt zijn hou maar rekening met een wachttijd van 4-5 weken en als je hem eerder krijgt alleen maar mooi 

Hoi. Ik wil vandaag ergens de iPhone 13 pro goud bestellen. Betekent het dat als er bij ‘besteldatum’ 20 sep staat en bij ‘levertijd’ 3-4 weken en ik hem dus vandaag bestel dat ik de telefoon dan al binnen een week kan verwachten? Moet vandaag beslissen dus hoor het graag. 

Nee helaas ik heb mijne 16/10 besteld. Vanaf dat moment gaan je 3-4 weken in 

Vanafbetekend dat diezelfde dag of die week of weekend erop. Ik heb die van mij besteld op 17-09 om ~14:10 en ik verwacht hem Vrijdag de 24e op te kunnen halen bij de T-Mobile winkel.

5 weken & 2 dagen na het bestellen ondertussen... Na de bevestiging van de T Mobile shop dat de telefoon besteld was, nooit meer iets vernomen.. als ik zelf bel speelt iedereen voor dom.. niemand heeft antwoorden bij T Mobile, terwijl andere webwinkels het vele malen beter voor mekaar hebben.. nou helpt het chip te kort etc niet mee, maar hoe kan een Belsimpel wel binnen een week leveren en wij moeten maar weken/maanden wachten

Here the same. Na een tip van iemand benede in de comments mn bestelling bij tmobile geannuleerd en bij belsimpel verlengd. Daar stonden de levertijden op 3 weken en heb van vele gehoord idd dat het max 3 weken is en geen dag langer. Hier is t 4-6 weken. Heb zelf t vermoeden dat er mensen worden voorgetrokken kan er anders niks anders van maken 

20-9 de iphone 13 pro max 128gb besteld in de winkel. Nog steeds niks over gehoord. 
in de winkel kunnen ze niks voor je betekenen en krijg je weinig tot geen antwoord. Klantenservice gebeld en ook daar word er niks mee gedaan.