[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167928 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kornel 

Wat is je ordernummer? Dan kan ik de status van je bestellingen bekijken? Je zou in dit geval 2 ordernummers moeten hebben. En anders zou je mij een privebericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cifjers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je hebt gebruikt. 

Ik hoor graag van je!

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Maar wat bedoelen jullie nou met besteldatum. Want vanaf 21-10 is het al 6 weken geweest. 

Reputatie 1

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Kijk, dat mijn iPhone 13 pro max weer is vertraagd vind ik jammer, maar kan ik jullie uiteraard niet aanrekenen. Wel kan ik het jullie aanrekenen dat de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant waardeloos is omtrent deze zaak. Er wordt amper gecommuniceerd, en als er wat wordt gecommuniceerd is het een melding met een doorverwijzing naar dit onoverzichtelijk, niet veel zeggend levertijd-forum. Bovendien werd ik ook nog eens 2 weken nadat ik al had verlengd gebeld met het feit dat ‘of ik mijn abonnement nu wilde verlengen via de telefoon’, iets wat mij alleen maar meer laat afvragen of ik de telefoon op korte termijn ga krijgen.

 

Bij deze reageer ik met nuttige informatie inplaats van de onzin die hier onder allemaal staat.

 

Apple heeft problemen met de productie waardoor er maar een aantal telefoons op de markt liggen die wel wereldwijd verspreid moeten worden. Vandaar dus ook de langere wachttijden ikzelf heb hier helaas ook last van. Het is inderdaad zonde dat T-Mobile niks ervan laat weten dat Apple dit soort problemen heeft maar bij deze weten jullie het nu.

Dit artikel weerlegt jouw bewering echter.

 

https://www.macrumors.com/2021/10/13/apple-suppliers-iphone-13-production-report/

Bij deze reageer ik met nuttige informatie inplaats van de onzin die hier onder allemaal staat.

 

Apple heeft problemen met de productie waardoor er maar een aantal telefoons op de markt liggen die wel wereldwijd verspreid moeten worden. Vandaar dus ook de langere wachttijden ikzelf heb hier helaas ook last van. Het is inderdaad zonde dat T-Mobile niks ervan laat weten dat Apple dit soort problemen heeft maar bij deze weten jullie het nu.

En van waar weet jij dat?

Dit werd eerder deze week verteld en staat onder andere in dit artikel: https://www.macrumors.com/2021/10/12/apple-iphone-production-cuts-chip-shortages/

Echter, iets later werd dat weerlegd door Apple’s leveranciers in onder andere dit artikel: https://www.macrumors.com/2021/10/13/apple-suppliers-iphone-13-production-report/

Fijn dat je de artikelen heb kunnen linken zoals je kunt zien zijn er meerdere problemen zoals de chip en het stroom in china waardoor alles vertraagt loopt.

 

Hoop dat het nu zo voor iedereen duidelijk is waarom de telefoons langer duren.

29 nov. en blauwe iPhone 13 Pro Max besteld 128gb, vandaag gebeld en deze wordt pas haf januari 2022 bezorgd, zowel APM al PostNL zitten propvol en voor 1/1 gaat niet lukken, de optie gekregen om de bestelling te annuleren en elders te kopen. Naar ene tip van dit Community bij Belsimpel besteld en morgen komt hij binnen, misschien overmorgen maar ruim voor de kerst! Coulant van T-Mobile, uiteraard blijf ik klant.

Reputatie 2

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Ik snap niet waarom zij “afhankelijk” zijn van Apple maar geen direct antwoord kunnen geven op de vragen over wanneer de telefoons worden geleverd. 
 

Het enige wat ze doen is een indicatie aangeven van wanneer zij de leveringsdata inschatten. Ik vind dit persoonlijk heel storent want ik zou graag een volledig indicatie willen hebben over wanneer mijn telefoon ongeveer opgehaald of geleverd kan worden. 
 

Als je dan als telefoon bedrijf aangeeft telefoons zijn nu niet op voorraad maar worden bestelt moet je toch kunnen aangeven wanneer deze dan terecht zijn of komen bij het bedrijf??? Of ben ik nu gek. En dan via de forums en de telefoon worden ook allerlei dingen gezegd door werknemers waarvan ik aanneem dat ze t zelf allemaal niet eens weten. 
 

Communicatie is slecht en Leveringsdata indicatie is slecht. Je ordernummer moet je kunnen vertellen waar je staat als kandidaat en wanneer je telefoon ongeveer geleverd en of opgehaald kan worden. Niet het aangegeven tabelletje “ die en deze dag bestelt over 2-3 3-4 weken thuis” t slaat nergens op en t is frappant

inderdaad, T-Mobile doet maar alsof ze totaal geen inzicht hebben in hoeveel telefoons ze krijgen per week. Ik voel me als klant aan het lijntje gehouden terwijl Belsimpel gewoon netjes hun telefoons kunnen leveren, al mijn vrienden hebben precies mijn model later dan ik besteld en genieten nu volkomen van hun telefoon.

Communicatie is ver te zoeken bij T-Mobile, er wordt een of andere jpg geplaatst die niet eens dynamisch te veranderen is en denken “ja denk dat de klanten dit wel genoeg vinden”.

Als ik lees dat mensen bij de 11 pro Max hem pas november in huis hadden, raak ik wel erg geirriteerd van dit allemaal. No way dat ik twee maanden wacht op een pre-order.

Snapje wat ik bedoel. Ik heb zelf de iphone 13 pro bestelt maar niet pre-ordered. Ik ben net nieuw bij tmobile maar ik stoor mij mateloos aan het feit dat ik geen inzicht krijgt op mijn bestelling.. heb zoiets nog nooit meegemaakt

hmm waarom bestel je hem niet bij Belsimpel zelf? Zij kunnen in iedergeval wel aan voorraad komen en krijg je je telefoon veel eerder.

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik wacht al sinds 13 okt op mijn iphone 13 pro max goud 128gb! Hoelang gaat het nog duren? 6 weken is al geweest!

 

Hier hetzelde! 11/10 besteld toen met levertijd 2a3 weken. Inmiddels wacht ik al 7 wk. Denk al 6x contact gehad met t-mobile klantenservice. Elke keer beloofd men terug te bellen en komt men deze afspraak niet na. Vandaag zou men weer contact met mij opnemen en tevergeefs. Morgen maar voor de 7e keer bellen. Voel me voorgelogen! Sinds de BEN-periode al klant maar overweeg nu echt om over te stappen. Ook op deze commuity site al meerdere keren een bericht geplaatst en geen reactie. Slecht beleid hoor T-mobile!! 

@DaanSteensma

Zou je mij via een privébericht jouw ordernummer kunnen sturen? Dan kan ik controleren of het wel goed gaat met jouw bestelling.

@Momo1362

Could you send me a private message with your order number, full address, date of birth and last four digits of your bank account info. Then I can check if I can file a cancellation for your order.


Ik heb mijn bestelling ook geannuleerd.

Maar voor de rest geen response van t-mobile zelf ontvangen of het resterende bedrag van de pro Max gestorneerd gekregen.

Gaat toch om veel geld.

 

Ik heb telefonisch geannuleerd, kreeg instant een mail ter bevestiging. 1.5 week later m’n geld teruggestort, als je een bevestiging mail hebt ontvangen van de annulering dan komt ‘t goed.

Ik heb ook mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd omdat ik het heel vervelen vond dat er geen duidelijkheid erbij was. 
Ik heb gisteren via BelSimpel mijn contract verlengd en nieuwe iPhone besteld (13 pro max 512GB blauw) en ik heb hem vandaag binnen. Geweldige service bij BelSimpel. 
2 tips: 1- controleren of de telefoon bij Belsimpel op voorraad is (kan ze altijd bellen)
2- Even met Belsimpel checken of je je abonnement via Belsimpel kan verlengen, voordat je het bij T-Mobile annuleert. Dat kan ook gewoon bij hen vragen. 
Veel plezier allemaal !

Reputatie 1

Wat een verschrikkelijk slechte communicatie. De een besteld later en krijgt eerder, de ander besteld en moet 8 weken wachten.

Iets gaat hier niet goed T-mobile en het feit dat het niet binnen het levertijd wordt geleverd is triest!

Beloof niet binnen die weken te leveren als je je er niet aan kan houden!
Inmiddels lopen de klachten op en ook ik wacht al 5 weken op een afspraak voor mijn IPhone 13 pro Max.

Als dit nog veel langer gaat duren twijfel ik als nog over te stappen naar een andere provider.

Waardeloos!!!!

Reputatie 1

27-09 besteld, 28-09 de bestelling bevestigd door de t mobile shop (mn afhaalpunt).. ben benieuwd of de telefoon inderdaad binnen 8 dagen nog geleverd word.. hoop het toch stiekem wel

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Max Sierra Blauw 512 GB en Goud 512 GB en 1 TB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Zodra er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het direct!

Reputatie 1

27-09 besteld, 28-09 de bestelling bevestigd door de t mobile shop (mn afhaalpunt).. ben benieuwd of de telefoon inderdaad binnen 8 dagen nog geleverd word.. hoop het toch stiekem wel

ik moet hem deze week krijgen en begin zo wel mijn twijfels te krijgen hoor… laten we op het beste hopen

Jaa daarom ook.. hou mn hart vast haha. Hoop voor je dat ie er zsm is in ieder geval!

Ik wacht nu bijna 6 weken op de pro max 13 256gb goud. Duurt het nu nog lang? De 4 tot 5 weken zijn reeds ruim verstreken

@David @Hajar Goedemiddag, waarom wordt de tabel dan niet op zn minst aangepast/geüpdatet nu de levertijden overduidelijk toch weer uitlopen. Mij werd gister aan de telefoon gezegd dat ik uiterlijk vanmorgen(!) bericht van AMP zou ontvangen. Natuurlijk niet gebeurd en zoals ik dit bericht van @JeffW1967 lees ook onmogelijk want hij wacht inmiddels al 6 weken en ik zit ‘pas’ in mijn 5e week wachten. Waarom worden zulke dingen gezegd en waarom is dat op zn minst die tabel niet nauwkeuriger?

Reputatie 1

Vandaag eindelijk, eindelijk mijn bezorgafspraak mogen maken. Wel pas 22 november omdat het zo druk was en ik eerder niet thuis ben ivm werk. Maaaaarr de iPhone komt eraan!! :)

Ze kunnen op zn minst zeggen u staat op postitie nummer bla bla 

 

toen ik een videokaart van nvidia had besteld op alternate kreeg ik keurig een wachtnummer hier is gewoon hoe de wind waait

Precies drm kan t niet meer volgen de een besteld later en krijgt t eerder. Zit totaal geen logica meer in. 

@David 

ik heb 20/09/2021 besteld en wacht al 6,5 week, as maandag dus 7 weken. de leverdatums komen niet overeen. Ik wacht al zo lang...

Reputatie 2

@WesselmanJ

Als het om een privébericht gaat waar niet om is gevraagd, zoals je mij ook hebt gestuurd, dan wordt hier inderdaad niet op gereageerd. Zie hierover ook onze huisregels.

Ik begreep van mijn collega dat je ondertussen via Twitter contact hebt opgenomen, dus mijn collega zal je daar verder helpen.

@iFeelgoed

Het kan dan zijn dat de bovenstaande levertijden voor jou gelden en dat er een langere wachttijd voor jouw bestelling geldt. Heb je wel een bevestiging van jouw order ontvangen of dat ook niet? Als je die ook niet hebt gekregen, dan wil ik dat graag even voor je nakijken. Kun je me dan een privébericht via mijn profiel sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN?

@CowboyHenk

Dat klopt inderdaad. De leverdatum die er op zaterdag stond was vanaf 24 september en daarna is het afwachten hoeveel er van welke telefoon wordt besteld en hoeveel we die week geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden geüpdatet zoals vanochtend is gebeurd.

@Joeystef

Als je nog niets hebt vernomen vanuit de T-Shop dan kun je er van uitgaan dat de levertijden voor jou gelden die in bovenstaande tabel staan.

Hoi David, 

allereerst dank voor je reactie. Zoals ik ook eerder heb vermeld, ik heb wél de zelfde dag van de pre order dus 17/9 een bevestiging email gekregen van tmobile van mijn bestelling. Met daarin het volgende ; ideal link, zodra op voorraad een bericht van de AMP koerier etc. 
 

mijn broer heeft dezelfde dag ook bestelling gedaan met dezelfde bestelling 13pro max 128gb. Hij heeft al een belletje gekregen dat hij het mag ophalen! Ik nog niet.. is er soms een verschil met laten bezorgen en/of ophalen? Want als dat sneller is vraag ik me af of ik dat kan omkatten en mijn toestel kan ophalen in de t-shop. 
 

mvg

Wanneer krijgen jullie weer de iphone 13 pro max op voorraad?? Ik heb 24-09 besteld ik zou me toestel binnen 2/3 weken krijgen maar heb nog amper een afspraak kunnen maken om te laten bezorgen! Denk dat ik pas na een maand zal krijgen…

Ik heb de iPhone 13 pro max in het grijs op 18 sep besteld en heb zojuist een bericht gekregen dat die morgen binnen komt 

Reputatie 2

I Ordered 13 pro max 256 GB Graphite ( zwart ) color at 28 September. It’s already 6 weeks and there is still NO  email from AMP for delivery.
I just speak with customer service now by phone and  told me that she doesn’t have any idea about  delivery time and she think that will take probably 1-2 weeks more:astonished::scream: !
I’ll be crazy  Because it will be 2 months  if I’ll wait 1-2 weeks more

I just received email from AMP  for delivery appointment and first available date is 18 November. Even pick up from location first available date is 18 November. It's mean I will receive my iPhone 13 Pro Max 256 GB Graphite color totally after 7 weeks 4 days  from order date.

@David

ik heb 20/09/2021 besteld en wacht al 6,5 week, as maandag dus 7 weken. de leverdatums komen niet overeen. Ik wacht al zo lang...

Iphone 13 pro max 128 gb goud

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Ik had eerst m’n abonnement bij T-mobile zelf verlengd, maar de wachttijden waren zo belachelijk en bleven maar oplopen, dat ik de bestelling heb geannuleerd en direct opnieuw bij Belsimpel heb besteld op 13 oktober. Precies hetzelfde abonnement met dezelfde kortingen en voorwaarden (zelfs €5 goedkoper en nog thuisbezorgd ook, bij T-mobile deden ze dat niet eens haha). Ook dat proces raakte een beetje vertraagd en er ontstond onzekerheid over de levering, waardoor ik de hoop weer verloor. Maar uiteindelijk krijg ik hem op donderdag 28 oktober dan toch eindelijk! 13 Pro Max 256 GB Goud :-)