[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167927 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Dit keer geen update over de levertijden, maar over bestellingen die opgehaald zouden worden in de winkel. In verband met de maatregelen die wij hebben getroffen zullen deze worden omgezet naar een bezorging aan huis. Hier ontvang je ook nog bericht over.

De wachtrijen voor de toestellen blijven hetzelfde als voorheen en ook de levertijden in de tabel blijven op dit moment hetzelfde.

In dit topic vind je hier meer informatie over.

Reputatie 3

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

Reputatie 3

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Hey guys! goed nieuws, ik heb na 6 weken precies van bestelling van de 13 pro max goud 128gb een sms gekregen dat ik hem zaterdag verzonden thuis krijg, gelukkig maar na 6 weken maar wel jammer dat je kon kiezen tussen thuis bezorgd of ophalen in houten?? 160 km van mij vandaag LOL. Veel suc6 allemaal die nog moeten wachten en hopelijk is die snel binnen!

Reputatie 3

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Reputatie 1

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Reputatie 3

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣

@theogtj11 Bedankt voor deze inhoudsloze bijdrage voor iedereen die wél graag de nieuwe Iphone wil aanschaffen. Vraag me af waarom je dit forum in de gaten houdt als je toch niet van plan bent om deze telefoon te bestellen. 

Reputatie 1

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣

 Ja gewoon afwachten soms vergeet ik ook dat ik

De iphone besteld heb aangezien het zo lang duurt xD ik wacht gewoon het berichtje af… 😂😉

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, de levertijden in de tabel zijn zojuist bijgewerkt! Zodra er weer een update is, zullen we de levertijden weer aanpassen! 

Reputatie 3

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣

 Ja gewoon afwachten soms vergeet ik ook dat ik

De iphone besteld heb aangezien het zo lang duurt xD ik wacht gewoon het berichtje af… 😂😉

Ja als ik me oude iphone nog had dan maakte t niet zoveel uit maar nu ik met die samsung loop vergeet ik het niet jammer genoeg🤣🤣🤣

Reputatie 1

Ik vind het eerlijk gezegd nu meer verwarrend dan eerst...

Ja ik ook daarom mijn vraag ook🤣 @David 

zou handig zijn als ze bij de statusorder ook je plek in de wachtrij zouden kunnen aangeven, ik had dat tijdens de Nvidia launch en het kan je een indicatie geven wanneer je aan de beurt zou kunnen zijn. Maarja tmobile wilt niet dat mensen afschrikken van een hoog getal en dan annuleren

Dat zou idd al een hoop schele ja en dat is tenminste duidelijk

Dat zou een hoop schelen maar 

zodra mensen hun plaats zien gaan ze zeker annuleren… en dat zijn waarschijnlijk een hoop mensen als ik het hier zo lees… 

ik baal er ook van had zaterdag een dag daarna besteld… helaas te laat nu 3-4 weken wachten 

de mensen met een slechte telefoon rip… 

Ja ik helaas ook zit nu nog 2 weken met een kut samsung uit 2006😭

Oejj dat is klote ja… mien vriendin had m zaterdag al binnen ik was zo chagrijnig haha 😂 dat ik hem niet had… 

Ja dat kan ik heel goed begrijpen ja hoop voor je dat je m snel heb🤣

 Ja gewoon afwachten soms vergeet ik ook dat ik

De iphone besteld heb aangezien het zo lang duurt xD ik wacht gewoon het berichtje af… 😂😉

Ja als ik me oude iphone nog had dan maakte t niet zoveel uit maar nu ik met die samsung loop vergeet ik het niet jammer genoeg🤣🤣🤣

 Ah ja begrijpelijk 🥲 dus zodra je een bericht krijg ga je het vieren? 🤪

Grootste onzin in tijden. Zojuist contact gehad met tmobile mbt leveringen van iphones besteld op 18 september. Doordat ik mijn iphone in de avond besteld heb moet ik nog maar 2 weken extra wachten volgens de klantenservice. Terwijl deze forum duidelijk weergaf dat de totale levertijd van de iphone pro max goud 128 besteld op 18 september ¾ weken zou duren?? 
Daarnaast zou de tmobile shop, waar ik mijn iphone zou ophalen, om de een of andere reden mijn bestelling niet ontvangen hebben? 

Reputatie 1

Heey they sent message my device has arrived Yess

Op 28/10 besteld (iPhone 13 pro max gold 128gb) ik ga bijna mijn 6e week in na lange vertragingen wat al tragisch was van 3 naar 4 weken en zo tot nu 6 wat ik wel verwacht wat langer gaat duren. Nu komt er nog bij dat ik het expres in de winkel had laten bezorgen, omdat ik 5 weekdagen in de week werk en dit niet uitkwam omdat je dan op het moment van levering alleen jij dit moet aannemen. Lees ik nu de topic dat door overvallen en dergelijke me telefoon wordt geleverd naar huis wat al een probleem is + wat ik lees dat je ten 1e een mail hiervan krijgt (nog niks ontvangen) en dat je bestelling geannuleerd wordt en weer opnieuw geplaatst wordt wat sowieso weer zoveel extra wachttijd met zich mee gaat brengen, ik snap en zie ook dat er staat dat je besteldatum en dus leverdatum niet veranderen?? Maar even dat is toch onmogelijk? Wordt dit wel allemaal heel moe alleen voor een nieuwe telefoon…...

Ik ben gebeld en ik mag de iPhone morgen ophalen in de shop! ( Vrijdag besteld om 17:30 ) relax allemaal! Er moeten heel wat mensen gebeld worden 😂

Delivery time 2-3 weeks,  I’ve ordered Sierra Blue 512 on 18th and still no news. 

For sure, tomorrow they will extend the delivery time!

It seems they are going to send it next year!

 

I feel disappointed. 

April 2021: ik werd gebeld door T-Mobile “wil je verlengen” ja hoor als ik maar de iPhone 13 kan toevoegen als die uit komt in September.  17 September 2021 14:01 : Kan niet verlengen met dit abonnement, of terwijl een advies gekregen vanuit klantenservice dat ik altijd een telefoon kan toevoegen aan mijn bestelling. Uren proberen een telefoon toe te voegen aan mijn abonnement niet gelukt T-Mobile neemt niet op aangezien het te druk is volgende dag 3 uur aan de telefoon gezeten om te kunnen annuleren en gelijk nieuw abonnement afgesloten. Levertijd 3 weken ben nog steeds aan het wachten door een fout vanuit T-Mobile erg slechte service.

Ik wacht inmiddels al 2 weken heb hem 24-09 besteld maar nog steeds geen ene bericht gekregen om een afspraak te maken… ben het echt zat dit wordt de laatste keer dat ik bij t-mobile bestel! Je krijgt amper goeie antwoord op je vragen en geen ene medewerker weet van iets. Hopen dat ik misschien het weekend of a.s maandag een mail krijg?!

Reputatie 1

@Atilla53 ze zijn pas bij 19de .. dus waneer 24 aan beurt is kan nog wel 2 maanden duren.. heb zelf 22ste besteld maar hele grote kans dat ook pas in december keer krijg...

Reputatie 2

Hi all,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

enige update die jij geeft hier is hetzelfde ctrl c + ctrl v…

Ze kan toch niet anders, wat wil je lezen dan? Dat ze een toverstokje heeft? 
Alles hangt af wat er binnen komt en wie het eerste heeft besteld. Lees de topic.

Apple moet het ook verdelen

Fijne avond! En hé het toestel is het wachten waard! 
 

misschien een keer vragen van de klanten beantwoorden en reageren op mensen. Ze kan net zo goed vervangen worden door een bot die automatisch een bericht achterlaat

Snapje… mensen vragen iets hier maar geen reactie terug en als ze een reactie geven weten ze er niks van. Ik heb de 24 sept de zilver 128gb besteld maar toen ik had besteld stond er 2/3 weken en nu staat er 5/6 weken moet ik nu 5/6 weken weer wachten!

snap echt niet dat mensen denken dat we het recht niet hebben om boos te worden. Dit is een toestel van minimaal 1100 euro… ik snap de globale chip shortage want dat heb ik ook meegemaakt met de RTX-kaarten van Nvidia. Maar daar accepteerde ik door de transparantie die er was, ik kreeg te zien wanneer ze wat verwachten en hoeveel ervan en mijn plek in de wachtrij. 

Op 23/9 iPhone 13 Pro Max Sierra Blue blue 128gb besteld maar tot op heden geen bericht gehad. Over 2 dagen is het precies 6 weken! T mobile is echt waardeloos qua communicatie. 

Op 23/9 iPhone 13 Pro Max Sierra Blue blue 128gb besteld maar tot op heden geen bericht gehad. Over 2 dagen is het precies 6 weken! T mobile is echt waardeloos qua communicatie. 

Dat is vreemd ik heb hem 3/10 besteld precies dezelfde kleur en gb en heb vanmiddag een mail gehad om de telefoon te laten bezorgen 😯 ben benieuwd of david weet hoe dat kan? 

Iemand die maandag de telefoon heeft besteld en bericht heeft gekregen? 

Ik heb ook nog geen bericht ontvangen, helaas.. 

Ben toch wel enigszins verbaasd hoe het hier geregeld is.


Twee jaar geleden de IPhone 11 Pro Max gekocht bij T-Mobile (op launchday: 20 sep). Ik kreeg vervolgens mijn telefoon pas op 16 november. Destijds dacht ik niet al te veel van de slechte communicatie op dit forum of de lange levertijd. Had ik maar moeten pre-orderen.

Nu twee jaar later precies het zelfde verhaal. De communicatie hier is niet al te best. En ook al is het nog geen november verwacht ik mijn IPhone niet snel te krijgen (deze keer wel gepre-orderd).

Zelf zou ik denken dat na een telefoon launch enige reflectie plaats vind. Zo kan de volgende launch nog beter gaan.

Ten slotte de communicatie/openheid, waarom vind er zo weinig communicatie plaats? Op dit moment krijgen we voornamelijk niets zeggende jpg met 3-4 weken. Waarom kunnen wij als klant niet meer inzicht krijgen? Bijvoorbeeld bij Megekko kan je als klant je ordernummer invoeren en kan je vervolgens zien op elke plaats je staat in de wachtrij. En ook al weten zij bijvoorbeeld ook niet wanneer/hoeveel ze geleverd krijgen. Weten waar je staat in de rij is beter dan helemaal geen informatie.