[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

Ik heb ook op de release date direct de Apple Watch Ultra besteld bij Apple zelf...levertijd tussne 7-14 okt...kans is groot dat die eerder komt hahahaha!  😄

Reputatie 4

Denk dat het niet helemaal bij tmobile ligt, communicatie kan misschien beter maar ik geloof oprecht dat ze wel z’n best doen. Maar is denk ook maar net wat ze geleverd krijgen. Je ziet dat dit wel vaker het geval is maar omdat er veel mensen preorders plaatsen inclusief mezelf is het gewoon afwachten wat binnen komt. En ja misschien ligt ‘jou’ toestel wel in een andere winkel en was jij eerder als diegene in die winkel met orderen. En ligt het nog niet in de winkel waar je het besteld hebt. En misschien moeten ze dat wel anders oplossen maar persoonlijk denk ik dat dat een heel moeilijk iets is om te organiseren. Hoe dan ook iemand die niet georderd heeft zal nu nog geen iPhone 14 kunnen krijgen tot alles is afgerond met de pre orders. 

@Hnniii Waar het in dit geval, bij de meeste, fout gaat is dat ze worden ingehaald door mensen die voor bezorgen hebben gekozen. Die hebben hetzelfde toestel, hogere order nummer en hun telefoon al in huis. De afhalers die worden in het verschiet gelaten. Dus dat duidt op een kink in de logistieke kabel en het FiFo systeem. Als klantenservice ook al niet kan vertellen óf je order onderweg is naar filiaal of niet, dan duidt het er eerder op dat ze deze orders gewoon hebben gepasseerd. Dus de filialen hadden deze toestellen geleverd moeten krijgen, omdat de mensen die hem thuis geleverd krijgen hem al hebben (en die een hoger order nummer hebben), dat klopt dan niet.

Daar ben ik het mee eens dat klopt zeker niet. 
Je mag er dan inderdaad vanuit gaan dat de shops die telefoons geleverd hadden moeten krijgen wat dus niet het geval is. 
Dat moet zeker anders en ik snap dat dat inderdaad een kink in de kabel is die je gewoon niet wil hebben. Dat is zeker iets waar ze een ‘verbeterpunt’ hebben. 

Reputatie 3

@Pharwin Verkeerde afbeelding bij levertijden geupload!

Reputatie 6

Ik ga een feestje vieren! Ik krijg net een sms dat m’n toestel klaarligt!! 🥳

Jeeeeh! 🤩 heel veel plezier met ophalen!

Reputatie 2

ik ben zojuist gebeld, mag mijn bestelling ophalen in de shop jeej 🥳

Fijnn voor je😁 welke had je?

iPhone 14 pro max 128gb paars 🥹

Fijn veel plezier met je telefoon😁

Reputatie 1

Denk dat het ook tijd wordt die levertijden. 2 tot 3 weken bij de 512 purple, maar die 3 weken zijn al voorbij ;)

hahaha, dat neem ik terug, krijg net een bezorgafspraak

Reputatie 2

Eindelijkkkk een mailtje gekregen vandaaaagggg yeeeeyyyy ik had de bestelnummer 75317… heel vroeg maar echt spijtig dat ik het zo laat binnen krijg ze moeten echt hier wat aan doen

Ook netjes de pre order geplaatst op de dag dat het mogelijk was. Ordernummer: 7532xxxx

Iphone 14 pro max 256gb zwart. Volgens de medewerker zou de telefoon vandaag geleverd worden. Tot op heden alleen een bericht ontvangen, levertijd gewijzigd. Als ik de bestelling probeer te tracken levert dat niks op. Er zou geen bestelling zijn?

 

Lekker die fifo policy 😂

Reputatie 1

Hi @Johrick,

Ik heb vorige week om 14:25 mijn bestelling telefonisch geplaatst (stond op de lijst voor verlenging en zou door jullie gebeld worden). Ik heb hiervan gewoon een bestelbevestiging met een nummer ontvangen, alleen ik kan mijn bestelstatus hiermee niet vinden. Gaat dit wel goed? Je collega zei mij ook dat ik hem vandaag zou kunnen ophalen, juist als ik hem in de winkel zou laten bezorgen.

Indien je hebt gekozen voor ophalen in de winkel kan je niks zien op de bestelstatus. Dit heb ik en de andere ook.

Als we zien hoe het wordt afgehandeld denk ik dat we ergens volgende week of de week er op onze telefoons kunnen afhalen. 

Reputatie 2

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣

@Hajar @Johrick @Gioia @Pharwin  this is what I meant. 75318xxx 256gb pro max black ordered before 14:30 still ‘Wachten op voorraad’ (I also chose delivery, email also shows PostNL) while later orders with the exact same phone are already delivered to PostNL. 
I knew it would be some waiting when I ordered but the fifo thing really doesn’t look like going well

Reputatie 1

net m'n levering thuis gehad :-)

Reputatie 3

@Hajar wanneer kunnen we een update verwachten?

Reputatie 1

Iedereen veel plezier met hun nieuwe Iphone. Ik wacht nog af op mijn belletje. blijf het apart vinden dat de bestel nummers rond 7531 en 7532 nog niks hebben kunnen afhalen. Hopelijk hebben we allemaal snel onze nieuwe iphone. 

Ik check net bestelstatus en zie de melding bestelling overgedragen aan de koerier… net te laat. Morgen vlieg ik 😆

Aah wel fijn dat je iets weet! Wat was jouw ordernummer en het model? 

75329XXX 256gb pro max zwart. Heb ondertussen ook bevestiging van PostNL. Morgen bezorgen ze hem. Maar ben er niet zit dan in t vliegtuig 🙄. Vakantie maar annuleren denk? 🫣

Wat een luxeproblemen zeg, niet thuis kunnen zijn voor een toestel van 1600 euro omdat je op vakantie gaat. Er zijn ook mensen die geen eten hebben of een dak boven hun hoofd, ook in Nederland. Snap dat je het vervelend vindt maar toch... Fijne vakantie, je kan vast je toestel ontvangen als je terug bent.  

#sarcasme wijsneus

128gb pro max paars om 11/9 besteld en krijg hem al deze zaterdag door amp bij mij thuis geleverd.. sterke medelijden met de pre-order menigte

Reputatie 1

Kan je wisselen van ophalen in T shop naar thuisbezorging?

Reputatie 2

Ook eindelijk afgegeven aan koerier 🥳🥳 ordernummer 7532 

Reputatie 4

Veel plezier ermee 

nu hopen dat de 256gb eindelijk vooruit komt 

Reputatie 5

 @Gioia Beste Gioia! Bedankt voor je bericht, stemt mij positief dat deze topic niet opgegeven is en jullie hier ons nog op de hoogte houden!

Je verhaal is duidelijk en logisch. Echter rijmt het niet met enkele voorbeelden die hier worden gegeven, een paar pagina’s lang is duidelijk geworden dat mensen die voor bezorgen hebben gekozen hun toestel eerder hebben gekregen dan mensen die voor afhalen hebben gekozen.

Hoe kan dat? Hierin is de zelfde telefoon config beschikbaar, dus geen afwijking in type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur en het belangrijkste is dat de mensen die voor bezorgen hebben gekozen in de meeste gevallen een hoger order nummer hebben dan de afhalers. Dus het lijkt erop dat de afhalers langer moeten wachten en ze niet weten waar hun telefoon in het proces zit.

Begrijp dat het moeilijk te onderzoeken is met zoveel berichten door elkaar, maar wellicht dat er via privebericht wel het e.e.a. uitgezocht kan worden van enkele leden. Hiermee krijgen wij onze telefoon natuurlijk niet terug, want er is gewoon geen voorraad. Maar daarmee kan wel worden uitgesloten dat er iets fout is gegaan.

Helemaal mee eens. Dit was gewoon weer hetzelfde bekende verhaal. Maar helaas weer geen antwoorden op de vragen die gesteld worden. :(

Reputatie 3

Hoi @rddvries,

 

Ik begrijp de verwarring en hoop wat meer duidelijkheid te kunnen geven. Er is een verschil in voorraad voor de orders die thuisbezorgd worden en de orders die afgehaald worden in de T-Shop. Voor de orders die worden thuisbezorgd is er een algemene voorraad. Iedere T-Shop krijgt een eigen voorraad geleverd. Soms kan het dus zijn dat er te weinig voorraad is in de T-Shop van een betreffend iPhone model en je daarom moet wachten op de volgende levering vanuit Apple. Dat er niet geleverd zou worden vanuit de '’FiFo'’ methode wil ik hierbij ook gelijk ontkrachten. Het kan inderdaad zo zijn dat de buurman met een hoger ordernummer zijn toestel eerder heeft ontvangen, maar dit heeft dus te maken met een levering via PostNL of AMP tegenover het ophalen van het toestel in de T-Shop. We zijn hier heel erg scherp op, hebben al veel controles gedaan en ik kan jullie garanderen dat we uitleveren op de juiste volgorde. 

 

Nogmaals, ik hoop dat iedereen snel kan gaan genieten van zijn of haar nieuwe iPhone. Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het uiteraard graag! 

Je ontkracht dus wel zelf dat er sprake is van algemene FiFo. Ophalen en verzenden lopen dus langs elkaar heen. Er worden aparte voorraden aangehouden. En zoals we horen hebben veel shops nog helemaal geen pro (max) modellen voorbij zien komen. 
Dit gaat dus in tegen wat eerder is beloofd, dat ALLE orders FiFo geleverd worden, onafhankelijk van de transportmethode. 

Reputatie 4

Thanks voor de info! Tijd om je signature aan te passen hier op het forum :P

Reputatie 6

Nou die hype begint bij mij juist af te bouwen inmiddels, ik begin juist chagrijnig te worden elke keer als ik de nieuwe iPhone zie voorbijkomen. Maar goed ik wacht nog en hoop dat het de komende weken goed komt.

Dat is zeker waar, je zal niet de enige zijn waar de hype verdwenen is. Maar het ging hier meer om het hele pre-order proces en naar launch dag toe leven (en enkele dagen erna). Zoals ik verder schetste: het is stom dat we nu wat langer moeten wachten. Denk dat iedereen hem op launch dag of enkele dagen erna had willen hebben, maar dat heb je niet in de hand. Ze kunnen die productie niet sneller laten draaien, dat moeten wij ook gewoon beseffen.

Reputatie 1

Bestelling geannuleerd en een nieuwe besteld bij mobiel.nl met overstap naar een andere provider, telefoon is daar OP VOORRAAD en is meteen te leveren. Na goedkeuring van nummerbehoud binnen een uurtje bericht ontvangen dat bestelling is ingepakt en is verzonden. En dat terwijl ik hier op 9-9 heb besteld en nog 4-5 weken moet wachten. 

Reputatie 4

I'm going slightly mad
I'm going slightly mad
It finally happened, happened
It finally happened, uh-huh
It finally happened, I'm slightly mad
Oh, dear
I'm one card short of a full deck

But not short of an iPhone 14 Pro Max because I just ontving my SMSje.

 

Reputatie 4

Dan heb ik dat bericht over het hoofd gezien, sorry.  

No worries 🤗 er wordt ook zoveel gepost hier dat houd 'k ook allemaal niet perse bij maar deze wist ik toevallig. Ik hoop ook gewoon dat iedereen z.s.m. zijn toestel krijgt maar puntje bij paaltje blijft dat ik vind dat T-Mobile echt steken heeft laten vallen en weinig tot niets doet om dat te corrigeren (bijv. communiceren, iets waarvoor ze niets bijzonders hoeven te doen anders dan een fatsoenlijk berichtje achterlaten hier)