[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Nog iemand die afgelopen maandag zijn/haar nieuwe iPhone 12 pro max 128 gb oceaanblauw heeft besteld? Toen werd mij namelijk verteld dat ik hem volgende week kon verwachten maar er staat nu 2-3 weken dus ik ben benieuwd!

Reputatie 7

Goedenavond,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 256 GB is zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven hetzelfde.

Als er vragen zijn, let us know!

Donderdagavond de iPhone 12 pro Max 128 GB besteld en gelijk betaald. Deze is volgens jullie op voorraad. Ik zou binnen twee uur en email van de koerier krijgen om een aflevertijd af te spreken. Tot nu toe nog niets ontvangen. Klantenservice zegt dat hij dan waarschijnlijk toch niet op voorraad is. Een andere medewerker zegt dat het druk is bij de koerier.Vreemd verhaal. Maargoed nog steeds geen telefoon. Valse voorwendselen noem ik dat. 

Op 16-11 mijn Iphone 12 pro max Goud 128GB besteld.  Net een SMSje gekregen dat ik hem vandaag kan ophalen. :))))

Reputatie 2

Ik zie in de T-mobile app bij abonnementen staan dat mijn nieuwe abonnement pas in maart 2021 in gaat. Mijn oude abo liep in oktober af, dus het is geen opzegtermijn. Wellicht wordt dit na levering van de telefoon aangepast?

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

ik heb hem 10/11 besteld ook nog niks gehoord😢🤔

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

Hier de oceaanblauw 128gb bij mobiel.nl besteld, geen vastlopende site, de betaling is direct normaal doorgekomen, het toestel is goedkoper dan bij T-mobile en het abonnement precies hetzelfde als bij T-mobile.

Vorige week vrijdag rond 14.30u besteld en net geleverd via Post NL

Als ik de ellende hier allemaal lees…. Zal de volgende keer zeker weer via mobiel.nl bestellen!

Reputatie 1

Wel bijzonder dat na 1 dag nadat de toestellen beschikbaar kwam de levertijd van vrijwel alle toestellen verschoven is van “per direct leverbaar” naar 2 tot 3 weken levertijd?
Hoe valt dat te rijmen met bv. een zilveren iPhone 12 pro max 512GB? Alsof deze versie zo'n hardloper is? Ik heb nl. nog niemand in deze topic gezien die deze versie heeft besteld. 
Er is vast wat anders aan de hand :thinking:

Maar geduld is een schone zaak. Ik houd het nog wel ff vol met mijn iPhone XS Max.
Een ieder die de nieuwe iPhone heeft; veel plezier ermee gewenst. 

Dat vind ik dus ook, heb zelf een gouden 512gb besteld op 6-11 14.33u maar heb hier nog NIEMAND met een 512gb pro Max zien langskomen….bijna niemand die ik ken heeft de 512gb dus denk dat ze gewoon amper 512gb toestellen ingekocht hebben, dikke fail dit jaar en ik ga idd ook es bij Vodafone kijken

12 pro Max goud besteld op 10/11 nog steeds geen mail gemaild van AMP alleen een sms van T-mobile waar ik niks aan heb. Wanneer komt mijn telefoon aan. Het duurt me weer veelste lang 

Reputatie 4

Ik heb afgelopen dinsdag een order geplaatst bij t mobile voor iPhone 12 pro max 128gb blauw. Gisteren zag ik bij belsimpel dat dit toestel bij hun op voorraad is. Deze besteld en word zo dadelijk al geleverd. Vanmorgen mijn bestelling bij T-mobile afgezegd.

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

ik hoop t ook 🤧

@Strunt Je toestel ligt nog niet klaar in de T-Mobile shop, maar ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om je toestel op te halen!

 @Mitchelllp Je moet in dit geval het bericht van de T-Mobile Shop medewerkers afwachten. Zodra je toestel klaarligt, krijg je direct een melding. 

@femkevandemeulenhof Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan.

@gv19 Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!

Jullie maken het er wel makkelijk van af, andere krijgen hun telefoon eerder,

ik ben gisteren nog bij de shop geweest en ik kon hem deze week niet meer verwachten oftewel 5 weken na bestel datum!

Ik heb nog gevraagd of het sneller zou gaan als ik hem liet thuis bezorgen maar dan moest de bestelling overnieuw.

Wel bijzonder dat na 1 dag nadat de toestellen beschikbaar kwam de levertijd van vrijwel alle toestellen verschoven is van “per direct leverbaar” naar 2 tot 3 weken levertijd?
Hoe valt dat te rijmen met bv. een zilveren iPhone 12 pro max 512GB? Alsof deze versie zo'n hardloper is? Ik heb nl. nog niemand in deze topic gezien die deze versie heeft besteld. 
Er is vast wat anders aan de hand :thinking:

Maar geduld is een schone zaak. Ik houd het nog wel ff vol met mijn iPhone XS Max.
Een ieder die de nieuwe iPhone heeft; veel plezier ermee gewenst. 

Dat vind ik dus ook, heb zelf een gouden 512gb besteld op 6-11 14.33u maar heb hier nog NIEMAND met een 512gb pro Max zien langskomen….bijna niemand die ik ken heeft de 512gb dus denk dat ze gewoon amper 512gb toestellen ingekocht hebben, dikke fail dit jaar en ik ga idd ook es bij Vodafone kijken

Je voelt je als consument toch wel een beetje bescheten ja.
Ga maar na; bij bestellen hoor je van de dame dat zij dit toestel (zilveren Pro Max 512GB) nog niet eerder heeft verkocht een paar dagen na start pre-sale, en dan is het wel erg vreemd dat men de levertijd een dag na uitkomst op 2-3 weken zet. Lijkt mij heel sterk dat je dit niet eerder hebt kunnen voorzien? Klinkt als een goedkope verkooptruc ten koste van je eigen klanten. Benieuwd wat T-mobile hierop te zeggen heeft. 

Ik heb 30 november mijn abonnement verlengd met een iPhone 12 pro Max 256 GB gold. Tot op heden geen telefoon/iPhone  ontvangen (of berichtje gehad), terwijl deze wel als leverbaar op site staat.. ook staat er bij mijn verlenging wel een imei-nummer, maar ik heb dus nog geen telefoon. Hoe kan dit?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer een aantal levertijden aangepast, dus de levertijdentabel is weer helemaal up to date! 

Reputatie 2

Ik heb afgelopen dinsdag een order geplaatst bij t mobile voor iPhone 12 pro max 128gb blauw. Gisteren zag ik bij belsimpel dat dit toestel bij hun op voorraad is. Deze besteld en word zo dadelijk al geleverd. Vanmorgen mijn bestelling bij T-mobile afgezegd.

Ik had de IPhone 12 Pro Max 256 GB vorige week vrijdag besteld. Aanvraag binnen om 14:06. Kreeg vandaag bericht dat de levertijd niet haalbaar is. 
Nu net via Belsimpel besteld en hij wordt morgen bezorgd! 😁 

Hi allemaal,

Er zijn zojuist weer een aantal levertijden aangepast, dus de levertijdentabel is weer helemaal up to date! 

Dat is dan heel bijzonder als jouw collega Suze verteld dat er een storing is in het bestel-systeem en de logistieke afhandeling naar de winkels toe en de levertijden dus niet zijn wat ze laten lezen. Hangt aan elkaar van spaghetti. Mij werd nu verteld dat de mensen die de storing gaan oplossen mij binnen 14 dagen !!!! hahaha gaan terug bellen hierover en het geen zin heeft om nu de bestelling eruit te halen en opnieuw te doen. Slechte sales dit. Zo niet volkomen waardeloos en zinloos. Maar ja, als klant heb je het nakijken. Suze heeft tot 6x ( ik heb ze geteld) haar excuus aangeboden. Maar daar koop ik werkelijk geen snars voor...

T-mobile, ieder jaar weer dit domme gedoe met een wachtlijst op een forum, met totaal onhaalbare datums. Je zou zeggen dat een wereldwijd bedrijf toch wel A: Een fatsoenlijke voorraad kan bestellen bij Apple (als dat het probleem al is en jullie niet gewoon bewust de supply laag houden) en B: Een fatsoenlijk order systeem met een specifieke verwachting voor de bestelling van de individuele klant aanschaffen… zo moeilijk is het allemaal niet…

Ik was zelf vrij laat met bestellen.. my bad, en  moeten wachten is opzich geen probleem. Maar wachten zonder eindtijd is zo 2011...

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden van iPhone 12 Pro Max 128 GB Blauw, Goud, Zilver en Grafiet zijn aangepast. De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 512 GB Zilver is ook aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag van jullie!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB en besteldatum van de Pro Max Zilver 512 GB zijn zojuist aangepast. De rest van de info uit de tabel blijft hetzelfde.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag en we laten het weten wanneer we weer een update hebben.

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

ik hoop t ook 🤧

Ik heb de gouden 128 gb besteld 🥰

Reputatie 1

Wat betreft belsimpel, ik betaal het toestel in 1 keer en dan ben ik bij belsimpel dik €200 duurder uit

Reputatie 1

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Ik heb de telefoon op 13 November besteld, ik hoop dat die er volgende week is. Duurt echt lang 🙄, ben ook een nieuwe klant. 🙃

Welke heb jij precies besteld? Leveringstijden kunnen verschillend zijn door de type kleur, geheugen etc.

de blauwe 128 gb 😬

Ik hoop dat we bij de levering van 08-11 zitten 🤔

ik hoop t ook 🤧

Ik heb de gouden 128 gb besteld 🥰

Ja ik ook, dus ik hoop dat we deze week iets horen