Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

348 reacties

Tot nu toe zeer tevreden zit al heel wat jaren bij t mobile. Alleen.mis ik helaas Netflix film 1 en Videoland. Gaat dit nog komen ?
Helaas tot op de dag van vandaag nog geen concrete updates terwijl we toch al 3 maanden verder zijn als T-Mobile inmiddels......
Reputatie 3
@Hatejama

Idnerdaad, ook valt het me op dat het vanuit Tmobile wel angstvallig stil is op dit topic.....
Reputatie 7
@all

Allereerst bedankt voor alle tips hierboven! Het is fantastisch om te lezen hoe er meegedacht wordt om het Thuis product nog beter te maken. Sommige zaken lijken makkelijk te implementeren, maar dat zal nog moeten blijken. Soms zijn er technische hordes, soms gaat het over licenties.

Dit topic is niet zo zeer een vraag en antwoord, maar meer een verzamelbak van wensen. Hij is nu wat lang en sommige wensen zijn niet meer actueel. Ik wil deze binnenkort wat updaten/opschonen. Dat betekent niet dat wensen dan per se doorgevoerd gaan worden. Ik hoop wel dat het overzicht wat terugkomt. Plaats voor nieuwe wensen is er altijd! Keep 'm coming! 🆒
Reputatie 7
@all

Vandaag heb ik dit topic opgeschoond. Ik hoop dat het overzichtelijker is. Mocht je nog meer wensen hebben, keep 'm coming!

  • Meer zenders TV Anywhere. Er zijn in het afgelopen jaar ongeveer zes zenders bijgekomen. We zitten nu op 23. Ik laat hem als wens staan. Hoe meer, hoe beter, nietwaar?
  • Leesbaarheid display TV Box Dit was tweeledig. De blauwe lampjes waren te fel en het menu te onduidelijk. De felheid is nu verminderd en de letters in het menu groter.
  • Teletekst is niet goed leesbaar, loopt door elkaar. Deze melding heeft even gelopen, maar is nu sinds enkele maanden verholpen!
  • Kanaal weergeven ipv tijd op display van de Amulet 515. Is onderzocht, maar dit wordt niet aangepast. De TV Box is zo gemaakt om de tijd aan te geven, geen andere info.
  • Source knop op T-Mobile afstandsbediening voor schakelen tussen bronkanalen Deze optie is beschikbaar. Punt is, niet alle TV 'snappen' dit signaal. Vooralsnog slechts deels opgelost dus. Ik laat hem dus in de wishlist staan, maar verwacht geen doorbraak op korte termijn.
Misschien heb ik er overheen gelezen maar bij opnemen ook de keuze hebben tot opnemen van de hele serie. Nu moet ik elke week er aan denken om een aflevering in te stellen.
Reputatie 2
Hey Michaelh,

Ik ben het voor je gaan nakijken, je kunt op deze pagina meer informatie vinden. Met de optie 'bewerk opname' kun je een reeks instellen. 🆒
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Geene136, welkom op de Community en bij Thuis, leuk om jullie erbij te hebben! 😄

Jullie wensen en suggesties zal ik toevoegen aan de lijst zodat we ermee aan de slag kunnen gaan. Bedankt voor de feedback en geniet van een geweldig weekend!

Reputatie 3
@Tmobile, is het niet beter om ook de huidig lopende problemen zoals de trage stb's eerst aan te pakken alvorens "problemen" uit de wishlist " op te lossen"?

Het meeste wat ik mis is hier vast wel genoemd. Echter zou voor mij een goede toevoeging ook zijn bij het instellen van opnames, naast de eindtijd te kunnen veranderen, ook de begintijd te kunnen veranderen. Dit kan nu niet en ik heb wel eens dat een programma eerder start en het begin dus niet wordt opgenomen. Dat je bijvoorbeeld de begintijd met 5 en 15 minuten kan vervroegen (programma start 20.30, opname 20:25 laten beginnen).  

 

Daarnaast is het echt vervelend als je vandaag alvast iets wil instellen voor over 3 dagen, je helemaal door de gids moet bladeren tot die dag (of doe ik wat verkeerd?).  

 

Opnames instellen vanuit TV-Anywhere zou mij helemaal gelukkig maken!

Reputatie 7
Zeker, ik kan je verzekeren dat de trage STB's onze volle aandacht hebben! Maar de rest van de werkzaamheden hoeven natuurlijk niet stil te liggen, we blijven continue verbeteren! 😉
Reputatie 3
Zeker, ik kan je verzekeren dat de trage STB's onze volle aandacht hebben! Maar de rest van de werkzaamheden hoeven natuurlijk niet stil te liggen, we blijven continue verbeteren! ;)

Ik geloof best dat de traagheid de volle aandacht heeft echter krijg ik wel een beetje het "we werken eraan" zoethoudertjes gevoel bij de reacties die jullie geven.

De eerste "klacht / melding is al van 3 maanden geleden namelijk van JSM29.

Mijn gevoel wordt hier niet beter van wanneer dit zo lang moet duren.
Kun je ook inhoudelijke informatie verschaffen over wat er nu precies gedaan wordt?

Na het wijzigen van vodafone uiterlijk naar tmobile uiterlijk zijn (als ik het zo lees) de problemen ontstaan. Rollback scenario moet toch wel na te bootsen zijn om het probleem op te lossen lijkt mij.
Reputatie 7
Hey Dikkie,

Ik kan mij wat voorstellen bij dat gevoel, ik heb daarom intern voor je rondgevraagd maar op dit moment heb ik niet meer inhoudelijke informatie. Maar wees gerust, zodra we concreet iets kunnen melden hierover hoor je dat zeker via het forum!
Reputatie 3
Nou Brian, het duurt wel erg lang. Als er al geen voortgang aan te geven is hoe weten jullie dan dat dit issue ooit opgelost gaat zijn.
Ik heb het gevoel dat momenteel meer moeite wordt gestopt in het binnenharken van klanten dan de huidige problemen op te lossen. Jammerlijke zaak
Reputatie 7
Nieuwe klanten zijn belangrijk, maar onze bestaande klanten zijn minstens net zo van belang. Ik ben niet van de technische dienst. Zo nu en dan krijgen we wel updates. Die vermelden we dan weer hier. Het kan wel even duren. Niet leuk, maar het zij zo. Er zit vooralsnog niets anders op dan afwachten.

Als tussenoplossing helpt een powerflip. De TV Box is dan doorgaans weer iets sneller, al is het maar voor korte duur.

PS. Niet iedere klant heeft een langzamere TV Box, verre van. Ook die klanten zonder problemen hebben nu de magenta skinning. Het is dus niet per se een probleem vanaf mid februari. Maar goed, we zijn er druk mee!
Reputatie 7
Badge +1
Wat ik me vaak heb gevraagd of het niet zo is geweest dat bij de beslissing van de toezichthouder(s) dat Vodafone/Ziggo bij een fusie de tak Vodafone thuis moest verkopen en deze vervolgens op de markt werd gezet de obsessie van T-mobile om het te kopen het heeft gewonnen van de realiteit.
Hoewel ik nooit fan ben geweest van KPN en er zelf nooit een abonnement zou nemen zij m.i. toch een veel grotere kennis hebben van alles wat met de materie te maken heeft, mijn idee is dat T-mobile volledig heeft onderschat wat erbij komt kijken, zoals het in huis hebben van deskundig ICT mensen vandaar de wederkerende zin "er wordt aan gewerkt" of "u hoort nader van ons" dit wordt vaak gebruikt als men er niet uitkomt en toch een uitvlucht nodig heeft.

Wij zouden graag klant willen worden van T-Mobile Thuis alleen is op dit moment alleen T-Mobile DSL op onze postcode te bestellen terwijl we op dit moment een glasvezel abonnement hebben bij Caiway. Graag zouden we T-Mobile thuis via de glasvezel willen bestellen. Is dit mogelijk?

Reputatie 7
@KeiichiroNL, bedankt voor de tip. Ik meld 'm erbij in het topic! ;)

@BeMu, je zegt dat je het idee hebt dat T-Mobile geen deskundige ICT mensen in de arm heeft genomen, omdat er veel wordt aangegeven dat er een update in de maak is. Het afwachten vind ik natuurlijk ook niet leuk, maar ik wil toch dat idee bij jou wegnemen! 🙂 Bij de overname van Vodafone zijn namelijk alle hardware, klanten, diensten, contracten met de netwerkbeheerder, maar ook de techneuten meegenomen! Precies dezelfde mensen zitten dus op precies dezelfde plaats als voor de overname. Waar we nu allemaal aan werken, was dus ook niet beschikbaar vòòr de overname. Je was zelf ook actief op het oude forum. Daar hadden we ook wel eens geen antwoord of was een update nog in ontwikkeling. Het enige belang dat T-Mobile heeft, is tevreden klanten. Ik hoop dat dit topic daar (op den duur in sommige gevallen 😉 ) aan bijdraagt.
Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @racnor,

Wat tof dat je naar T-Mobile wil overstappen. Voor zover mij bekend is T-Mobile momenteel niet bekend via de glasvezelnetwerken van Caiway/Delta. Enkel via NetwerkNL glasvezelnetwerken. Of dit gaat veranderen is niet bekend, maar je kunt natuurlijk altijd de site in de gaten houden.

Hoi,

Is het mogelijk dan in zo'n entone kastje een soort van sleeptimer of inactiviteit optie komt?
Vaak vergeet ik namelijk het kastje uit te zetten en dat is nogal zonde.
Reputatie 3
@Sander, Sorry hoor maar als de klantenservice van T-Mobile wordt bestempeld als deskundige ict mensen dan eet ik mijn schoen op...

De echte deskundigen van de backoffice krijg je niet eens te spreken. Wat er op frontoffice zit is ver onder de maat. Een reset uitvoeren kan zelfs mijn kind van 3...
Reputatie 5

Is er al nieuws over het automatisch uitschakelen van de TV box na een bepaalde tijd? Ik kom hier in huis regelmatig TV kastjes tegen die al dagen aan staan en dus lekker energie staan te slurpen (er staan er 4). Zou toch niet heel moeilijk moeten zijn :wink:  de concurrentie heeft dit al jaren beschikbaar!

 

Reputatie 7
@pgh001, ik heb jouw vraag hier in ons wensenlijstje geplaatst. Het is niet mogelijk om de TV Box uit zichzelf in slaapstand te zetten. vandaar deze 'wens'.

@dikkedikkie, dit is een wensenlijstje topic. Het gaat niet over de kwaliteit van de klantenservice. Ik reageerde dat ook de ICT afdeling (inderdaad backoffice) is meegegaan in de overname. Hoe de frontoffice werkt en wat de werkvereisten zijn, dat is aan de werkgever T-Mobile. Om hen te vergelijken met een driejarige, dat vind ik eerlijk gezegd een beetje kinderachtig. Zullen we weer ontopic gaan?
Reputatie 2
@Sander

Toppertje, alleen kleine correctie hierbij.

Je hebt nu namelijk de Ziggo Go app toegevoegd. Dit is echter de normale TV app van Ziggo, zoals jullie zelf de TV Anywhere app hebben, en daar krijgen we natuurlijk nooit toegang toe van ziggo ^_^'

Dus de app in kwestie is niet de Ziggo Go app, maar de Ziggo Sport Totaal App, met bijbehorende website (https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.chellomedia.sport1 deze app dus)

Had zelf in mijn post ook de foute naam gebruikt, vandaar deze correctie ^^
Reputatie 7
@KeiichiroNL, oh ja, natuurlijk. Mijn aanname was dat Ziggo Go, net als FOX GO alleen de sportzenders betrof. Ha, aannames zijn dodelijk! Begrijp ik het goed dat er dus een aparte app is voor Ziggo Sport Totaal? Zit deze niet geïntegreerd in Ziggo GO? Kan ik jouw 'wish' ook verwoorden zodat je de zenders van Ziggo Sport in de TV Anywhere app te zien krijgt?