Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187675 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

Reputatie 5
@RoRO_NL,

Er zijn inderdaad meerdere radiozenders te beluisteren via een dergelijke 'verzamelwebsite/dienst'. Echter is er de wens om deze diensten ook apart te kunnen beluisteren via de door die partij ontwikkelde app bijvoorbeeld. In dat geval dient apart een verzoek te worden gedaan omdat dit technisch niet hetzelfde is als het luisteren van een radiozender via een verzamelwebsite/dienst die al wel onderdeel is van Datavrije Muziek.

@Jeffxnl

Idealiter verloopt het sneller inderdaad. Indien een dienst langere tijd één bepaalde status heeft dan zijn we in afwachting van een terugkoppeling.

@zeedistel

radiofm.nl is benaderd!
Reputatie 7
Hey Ron,

Haha, dan wil het inderdaad wel snel gaan met de MB's! Gebruik je ook een andere app of dat niet?

Ik heb op dit moment geen nieuwe updates over de muziekdiensten. Dit ga ik wel gelijk even navragen, om te kijken waar we op dit moment met onder andere Apple Music staan en wat de verwachtingen zijn. Ik denk dat ik hier begin volgende week weer wat van me laat horen! 🙂
Waarom is het aanmelden van nieuwe diensten eigenlijk zo'n moeizaam proces en is er ondersteuning van de aanbieder nodig? Het is toch aan T-Mobile om bepaalde bestemmingen buiten de telling voor de bundel te houden? Ik zou zeggen dat je van bijvoorbeeld Apple vrij eenvoudig het AS kunt vinden en dat dan vervolgens uitsluiten. Nou is dat vrij grof en ga je dan bijvoorbeeld ook App downloads of updates als gratis verkeer zien dus in dat geval moet je het misschien op IP niveau oplossen. Maar ook dat moet wel te achterhalen zijn.
Reputatie 1
Ik kan mijn abonnement weer verlengen, maar ik moet dan meer betalen dan dat ik afgelopen 2 jaar heb betaald. Dan heb ik ook niet eens meer het datavrije abonnement voor muziek.. Erg jammer..
Er staat op jullie site bij de datavrije muziek dat het standaard is vanaf een 6GB abonnement (Go up of Stel samen) Alleen is die 6GB er niet meer, ik kan kiezen voor 5GB. Ik krijg er wel 7, maar ik moet 5 kiezen en dus geen data vrije muziek meer.. Wil ik dat wel, moet ik voor de 10/12 GB gaan en dan betaal ik nog veel meer dan dat ik nu al 2 jaar betaal..
Jammer..
Misschien als Google Music / YouTube Music er voor januari nog bij komt met datavrije muziek dat ik blijf/verleng, anders is Tele2 helaas goedkoper en aantrekkelijker voor mij 😞
Graag Radio Caroline toevoegen als het kan. radiocaroline.co.uk
Zou graag Qdance aan willen dragen!
Reputatie 1
Nu Vodafone Thuis T-Mobile Thuis is geworden, zou ik graag zien dat Stingray ook wordt toegevoegd aan de datavrije muziek mogelijkheid. Stingray staat wel al in de lijst maar zonder actie. Ik luister, als Telfort Glasvezelabonnee al een poos in mijn auto naar Stingray nonstop music via mijn T-Mobile 20Gb abonnement. Het Stingray abonnement is gratis opgenomen in mijn Telfort Glasvezel-TV abonnement. Bij Vodafone is dat ook zo en ik ga er dan maar vanuit dat Stingray ook wordt opgenomen in T-Mobile Thuis. Zou voor mij reden zijn bij Telfort te blijven als dat niet het geval zou zijn. Of er moet natuurlijk een alternatief worden geboden bij de overgang naar T-Mobile Thuis. [Ik weet het ServieWeb, nog12 dagen te gaan voordat we daar iets over horen]. Dus graag een extra vote opnemen voor Stingray graag.
Hoi,

Is het mogelijk om radiostation FIP toe te voegen? Frans publiek radiostation met een app die negen verschillende genrezenders aanbiedt. Geen reclames, bijna geen onderbrekingen door dj's en bovendien originele muziekkeuze. Onmisbaar voor T-Mobile datavrije muziek!

Meer info over FIP: https://nl.wikipedia.org/wiki/FIP_(radiozender)
En hier alvast hun contactpagina 😉 : https://www.fip.fr/contact

Hartelijk bedankt!
Reputatie 7
Badge +14

Als je een nieuwe propositie neemt (verlengt), dan zit daar de DVM niet meer bij. Alleen als je niet verlengd en je huidige abonnement laat doorlopen blijft DVM op je huidige propositie beschikbaar.

Dat heeft dus niet te maken met of je al een bestaande klant of nieuwe klant bent. Bij een nieuw/verlengd abonnement horen alle nieuwe (algemene) voorwaarden.

Gisteren ben ik door T-mobile geïnformeerd dat het niet lukt om contact met Tidal te krijgen én dat de aanpassingen die moeten worden gedaan té complex zijn. 

Tidal gaat daarmee jammergenoeg buiten de datavrije muziek komen te vallen...

Het zou fijn zijn als RTV Rijnmond opgenomen zou kunnen worden
Hoi BlueNLD.

In dit topic werd Nederland FM toevallig ook aangekaart, daar zijn wat problemen mee, er lijkt nog geen oplossing voor te zijn.

Wat spotify betreft durf ik het je niet te zeggen, bij de klant in het bovengenoemde topic leek dat wel goed te gaan.

kan je streaming diensten

juke en npo en radionl

toevoegen aan data vrij muziek

 

Reputatie 7
Badge +9

@reydempto I will make sure this information is known to all employees. Thank you for the feedback! We are glad you signed the contract and hope you are enjoying our services!

@reydempto I will make sure this information is known to all employees. Thank you for the feedback! We are glad you signed the contract and hope you are enjoying our services!

So far so good! Thank you for your replies!

Wanneer behoort Apple Music hierbij? Er staat in het bericht 11 maanden geleden benadert
Zojuist gelanceerd, de app van KINK.

Je raadt nooit welke app ik voor Android en iOS ook nog even wil aandragen😇

Ja, dat zou prettig zijn als Kink toegevoegd kan worden.
Reputatie 2
Aangezien er niemand meer reageert de laatste 3 maanden en steeds meer diensten niet meer werken met Datavrije Muziek ga ik er vanuit dat T-Mobile dit dood laat bloeden...
Apple Music moet niet zo moeilijk doen.
Ik ben al een jaar een betaalde abonnee bij hun en als ze dat graag zo willen houden moeten ze ook hier aan mee doen anders stap ik weer over naar Deezer is trouwens ook goedkoper via T-mobile😋
Dus kom op even doorzetten anders moet ik alles weer over zetten heb namelijk Apple CarPlay in de auto en vind dat ideaal samenwerken met Apple Music.
Lijkt mij ook gaaf als Kink erbij komt
Reputatie 1
Goedemorgen,

I

Mogelijk staat een eerder aangedragen dienst er niet meer tussen. Voorheen was Datavrije Muziek in beheer van een collega die T-Mobile heeft verlaten. Er ontbrak nogal wat correspondentie, vandaar dat ik schoon schip heb gemaakt. Laat het vooral weten als je graag een dienst ziet worden toegevoegd!


Kan de "In behandeling" van TuneIN misschien nieuw leven worden ingeblazen?
Omdat vrijwel alle aangedragen diensten via TuneIN gestreamd kunnen worden lost deelname van TuneIN in één klap een heleboel aanvragen voor diensten op 😉
En, is er wat informatie te delen over de stand van zaken van deze "In behandeling"?
Hier nogmaals een windows phone gebruiker die baalt dat tune-in al sinds de introductie op in behandeling staat!!! Dit is vrijwel de enige app die ik kan draaien die op de achtergrond blijft doorspelen ook al gaat t scherm uit!! de rest moet ik als webpagina draaien....en dus om de zoveel tijd mn scherm ontgrendelen om te blijven luisteren!! En zoals Flierik al zegt.....als tune-in werkt....kan ik ALLES luisteren wat ik wil!! Dus please.....beetje vaart hierin zou zeer welkom zijn.....anders blij gemaakt met broodje lucht!!!😞
Reputatie 5
Hoi Vinnyme,

Dankjewel voor jouw suggestie! 🙂 Ik heb JazzRadio.com toegevoegd aan de lijst en doorgegeven!
Reputatie 2


Kan de "In behandeling" van TuneIN misschien nieuw leven worden ingeblazen?
Omdat vrijwel alle aangedragen diensten via TuneIN gestreamd kunnen worden lost deelname van TuneIN in één klap een heleboel aanvragen voor diensten op 😉
En, is er wat informatie te delen over de stand van zaken van deze "In behandeling"?


Dit dus. Al een jaar 'in behandeling'. Een jaar!

Apple music

Ik zou ook graag Apple Music in het lijstje zien!

Reageer