FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244243 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 2

Ik heb idd ook een SMS ontvangen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. 
 

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Reputatie 4

LD:DR;

Maak hier een leuke marketing campagne van waar je alle informatie op 1 pagina. 

Zo is iedereen blij!

 

Goed punt! Gister schreef ik een soortgelijk verhaal. Zie hieronder:

Verhaal bovenstaand, om het forum leesbaar te houden.

 

Je maakt ook een zeer goed punt!

Ik ben van mening dat het inschakelen van een marketing- en communicatieteam effectiever zal zijn dan het tijdelijk uitbreiden van het personeelsbestand van de klantenservice.

Helaas beschikt de klantenservice momenteel niet over voldoende informatie, wat begrijpelijk is gezien het feit dat providers zelf vaak ook niet volledig op de hoogte zijn van de toestelleveringen.

Als provider kun je jezelf gemakkelijk onderscheiden, zonde dat nog geen van de providers dit nu doet.

Ik zou het zeker leuk vinden om dit plan verder uit te werken! 😉😉😉😉

 

Reputatie 2

Ik heb mijn abonnement van voormalig tele2 verlengd met een iphone 15, en heb daarbij gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb een wel orderbevestiging gekregen, maar vind nergens in mijn account ook maar iets terug over deze bestelling. Als ik naar mn huidige abonnement kijk, zie nog mijn oude. Als ik probeer te verlengen, krijg ik allemaal errors. Hoop dat ik hierdoor niet tussen wal en schip kom en een nieuwe iphone misloop…

Ik heb precies hetzelfde!

Ik krijg ze aan de telefoon ook niet te pakken. Heb inmiddels wel een sms met “Je iphone komt op een ander moment dan verwacht”, dus hopen dat het uiteindelijk goed komt

Ik ben net gebeld door de winkel dat ik de telefoon kan ophalen. Heb iPhone pro 128gb om 1430u besteld 15 september 😁 ben blij

Jaloers :(

Ik heb hem de 15e tegen de avond besteld, moet nu wrs 6 weken wachten :(

Veel plezier met je iPhone btw!

Reputatie 4

LD:DR;

Maak hier een leuke marketing campagne van waar je alle informatie op 1 pagina. 

Zo is iedereen blij!

 

Goed punt! Gister schreef ik een soortgelijk verhaal. Zie hieronder:

Verhaal bovenstaand, om het forum leesbaar te houden.

 

Ik zou het zeker leuk vinden om dit plan verder uit te werken! 😉😉😉😉

 

 

Ze zouden er goed aan doen om wellicht met teleurgestelde klanten in gesprek te gaan en ervan te leren. Levering gaan zij niks aan kunnen doen, maar naar mijn idee zijn er zoveel voordehand liggende aspecten waar je wèl iets aan kunt doen. Jammer dat ze dat zelf dan niet (hebben) gezien.

 

Voor jou zie ik dat ze nog mensen zoeken op het gebied van marketing en communicatie! 😉

https://werkenbij.odido.nl/vacatures/vakgebied/marketing-en-communicatie 

 

Misschien dat je dan ook wel je iPhone op de dag van verkoop krijgt😂

Reputatie 3

Ik heb mijn abonnement van voormalig tele2 verlengd met een iphone 15, en heb daarbij gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb een wel orderbevestiging gekregen, maar vind nergens in mijn account ook maar iets terug over deze bestelling. Als ik naar mn huidige abonnement kijk, zie nog mijn oude. Als ik probeer te verlengen, krijg ik allemaal errors. Hoop dat ik hierdoor niet tussen wal en schip kom en een nieuwe iphone misloop…

Ik heb precies hetzelfde!

Ik krijg ze aan de telefoon ook niet te pakken. Heb inmiddels wel een sms met “Je iphone komt op een ander moment dan verwacht”, dus hopen dat het uiteindelijk goed komt

Ik ben net gebeld door de winkel dat ik de telefoon kan ophalen. Heb iPhone pro 128gb om 1430u besteld 15 september 😁 ben blij

Jaloers :(

Ik heb hem de 15e tegen de avond besteld, moet nu wrs 6 weken wachten :(

Veel plezier met je iPhone btw!

Ben erg benieuwd of het voor pre orders ook zo veel weken is of alleen nieuwe orders want die zouden dan nog langer moeten zijn toch?

Reputatie 4

Middels een facebook messenger gesprek (waarbij ik na 24 uur pas antwoord kreeg) heb ik hetvolgende antwoord gekregen.

Je order is in goede orde verwerkt en staat correct in ons systeem. Dit is een toestel dat zeer populair is en ook veel wordt besteld. De levertijd is momenteel 3 tot 4 weken. We zijn hierin afhankelijk van de voorraad van Apple en deze is er snel doorheen gegaan.

 

Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat je bij de groep hoort welke vandaag zou kunnen bestellen en dezelfde leverdatum heeft als jij. 

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Reputatie 2

Ik heb mijn abonnement van voormalig tele2 verlengd met een iphone 15, en heb daarbij gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb een wel orderbevestiging gekregen, maar vind nergens in mijn account ook maar iets terug over deze bestelling. Als ik naar mn huidige abonnement kijk, zie nog mijn oude. Als ik probeer te verlengen, krijg ik allemaal errors. Hoop dat ik hierdoor niet tussen wal en schip kom en een nieuwe iphone misloop…

Ik heb precies hetzelfde!

Ik krijg ze aan de telefoon ook niet te pakken. Heb inmiddels wel een sms met “Je iphone komt op een ander moment dan verwacht”, dus hopen dat het uiteindelijk goed komt

Ik ben net gebeld door de winkel dat ik de telefoon kan ophalen. Heb iPhone pro 128gb om 1430u besteld 15 september 😁 ben blij

Jaloers :(

Ik heb hem de 15e tegen de avond besteld, moet nu wrs 6 weken wachten :(

Veel plezier met je iPhone btw!

Ben erg benieuwd of het voor pre orders ook zo veel weken is of alleen nieuwe orders want die zouden dan nog langer moeten zijn toch?

Er stond elders een bericht van een moderator dit geldt voor alle orders vanaf 15 september. Is nog maar afwachten wat ze hiervan waar kunnen maken

Reputatie 2

De ene van klantenservice zegt dit en de andere dat.

 

Mij is verteld dat de leverdata die hier allemaal vermeld zijn voor nieuwe bestellingen zal zijn. Want als dat niet zo zou zijn. Betekend dit dus dat Odido dus pas over 3 a 6 weken een levering gaat binnen krijgen? Lijkt mij niet. En dat gaf klantenservice aan mij ook zo aan. Nu zegt er 1 van Odido op het forum nu dat het voor iedereen zou zijn??….

 

Odido, get your act together. En zet iedereen binnen het bedrijf op 1 lijn. En wees veel duidelijker in individuele info. Een wachtrij is niet moeilijk om op te zetten. En dan heb je veel minder onduidelijkheden. Dat werd ook gedaan in de tijd dat GPU's lastig te krijgen waren. Ik kon toen zien dat ik op plek 200 stond. En ook hoeveel er steeds van ieder binnen kwamen aan spullen bij de winkel. En dan weet je gewoon dat het mondjesmaat de goede kant op gaat.

Reputatie 3

Ik heb mijn abonnement van voormalig tele2 verlengd met een iphone 15, en heb daarbij gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb een wel orderbevestiging gekregen, maar vind nergens in mijn account ook maar iets terug over deze bestelling. Als ik naar mn huidige abonnement kijk, zie nog mijn oude. Als ik probeer te verlengen, krijg ik allemaal errors. Hoop dat ik hierdoor niet tussen wal en schip kom en een nieuwe iphone misloop…

Ik heb precies hetzelfde!

Ik krijg ze aan de telefoon ook niet te pakken. Heb inmiddels wel een sms met “Je iphone komt op een ander moment dan verwacht”, dus hopen dat het uiteindelijk goed komt

Ik ben net gebeld door de winkel dat ik de telefoon kan ophalen. Heb iPhone pro 128gb om 1430u besteld 15 september 😁 ben blij

Jaloers :(

Ik heb hem de 15e tegen de avond besteld, moet nu wrs 6 weken wachten :(

Veel plezier met je iPhone btw!

Ben erg benieuwd of het voor pre orders ook zo veel weken is of alleen nieuwe orders want die zouden dan nog langer moeten zijn toch?

Er stond elders een bericht van een moderator dit geldt voor alle orders vanaf 15 september. Is nog maar afwachten wat ze hiervan waar kunnen maken

Oh damm, hoop dat t dan bij 4 weken blijft… maar het ligt uiteraard bij Apple hoeveel hun leveren 

Reputatie 2

Ik heb idd ook een SMS ontvangen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. 
 

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Als ik op hun site kijk, staat daar inmiddels ook al een levertijd van 3 tot 5 weken. Was dit bij jou ook?

Reputatie 3

De ene van klantenservice zegt dit en de andere dat.

 

Mij is verteld dat de leverdata die hier allemaal vermeld zijn voor nieuwe bestellingen zal zijn. Want als dat niet zo zou zijn. Betekend dit dus dat Odido dus pas over 3 a 6 weken een levering gaat binnen krijgen? Lijkt mij niet. En dat gaf klantenservice aan mij ook zo aan. Nu zegt er 1 van Odido op het forum nu dat het voor iedereen zou zijn??….

 

Odido, get your act together. En zet iedereen binnen het bedrijf op 1 lijn. En wees veel duidelijker in individuele info. Een wachtrij is niet moeilijk om op te zetten. En dan heb je veel minder onduidelijkheden. Dat werd ook gedaan in de tijd dat GPU's lastig te krijgen waren. Ik kon toen zien dat ik op plek 200 stond. En ook hoeveel er steeds van ieder binnen kwamen aan spullen bij de winkel. En dan weet je gewoon dat het mondjesmaat de goede kant op gaat.

Het eerste lijkt mij het meest logisch..(en hoop oke ook eigenlijk). lijkt mij dat ze regelmatig toestellen binnen krijgen? En dat nieuwe orders uiteraard langer moeten wachten. Wat is anders het nu van een pre order als je toch net zo lang moet wachten. 

Levertijd opeens van dit weekend naar over 4-6 weken? Als jullie eerlijk waren geweest over de levering had ik elders een bestelling geplaatst (Belsimpel bijvoorbeeld, zoals vorige keer) of elders een abo genomen ipv verlaging. Wat een hopeloze service - nieuwe naam, slecht begin. 

Telefoon voor een perstrip nodig, dus het is ook echt heel onhandig. 

Reputatie 2

Ik heb idd ook een SMS ontvangen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. 
 

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Als ik op hun site kijk, staat daar inmiddels ook al een levertijd van 3 tot 5 weken. Was dit bij jou ook?

Op het moment van plaatsen van bestelling stond er Vandaag besteld, morgen thuis. Dat hebben ze ongeveer een uur later aangepast nadat ik hem had geplaatst. Maar ze bevestigden wel dat ik hem morgen ga ontvangen gezien de voorraad er op dat moment nog wel was. Ik denk dat daardoor weer een golf aan bestellingen is geplaatst vanochtend en zij nu ook door de voorraad heen zijn.

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

 

Ik heb precies dezelfde reeks, ook om 14:03 besteld. Zelfde telefoon, nr 2007879xx. Voor ophalen in Amsterdam gekozen, niks gehoord helaas. In welke regio is jouw shop?

Reputatie 2

Ik heb idd ook een SMS ontvangen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. 
 

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Als ik op hun site kijk, staat daar inmiddels ook al een levertijd van 3 tot 5 weken. Was dit bij jou ook?

Op het moment van plaatsen van bestelling stond er Vandaag besteld, morgen thuis. Dat hebben ze ongeveer een uur later aangepast nadat ik hem had geplaatst. Maar ze bevestigden wel dat ik hem morgen ga ontvangen gezien de voorraad er op dat moment nog wel was. Ik denk dat daardoor weer een golf aan bestellingen is geplaatst vanochtend en zij nu ook door de voorraad heen zijn.

Heb je geluk mee gehad ;)

Vrijdag om 14:15 order geplaatst, de app doet het daarna niet wegens de drukte. Na meer dan een half uur krijg ik geen mail dus vraag ik me af of het nu wel überhaupt in het systeem staat. Ik plaats dan weer een order en deze keer wel gelijk een mail binnen. Voor de zekerheid bel ik in de avond klantenservice, omdat ik niet wist of de eerste order nou wel of niet in het systeem stond, want uiteindelijk heb ik maar 1 telefoon nodig. Uiteindelijk krijg ik te horen dat er 4 orders zijn geplaatst????? Hoe kan dit nou gebeuren? Persoon aan de lijn zegt dat ze 3 orders zou annuleren en de eerste laat staan, aan het einde vraag ik nog voor de zekerheid of het echt blijft staan, het antwoord is ja. Ik wacht dus tot donderdag voor de bevestiging en nog niks binnen. Dus ik bel weer, raad maar wat ik te horen krijg. De eerste order die volgens hun niet geannuleerd zou worden is ook geannuleerd. Wat is dit voor onzin?????????????

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

 

Ik heb precies dezelfde reeks, ook om 14:03 besteld. Zelfde telefoon, nr 2007879xx. Voor ophalen in Amsterdam gekozen, niks gehoord helaas. In welke regio is jouw shop?

Mijn regio is Tiel. Ik haal hem morgen op in de Odidoshop in Tiel.

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Wow lekker zeg. En waneer had jij een bevestigings sms van de betreffende winkel ontvangen dat de iPhone voor jou besteld zou gaan worden?

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Wow lekker zeg. En waneer had jij een bevestigings sms van de betreffende winkel ontvangen dat de iPhone voor jou besteld zou gaan worden?

Ik heb geen enkele SMS gehad. Alleen een bevestigingsmail. Voor mensen die de telefoon ophalen in een Odidoshop, is het denk ik nog meer een verassing dan de mensen die hem thuisbezorgd krijgen.

Reputatie 4

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Wow lekker zeg. En waneer had jij een bevestigings sms van de betreffende winkel ontvangen dat de iPhone voor jou besteld zou gaan worden?

Ik heb geen enkele SMS gehad. Alleen een bevestigingsmail. Voor mensen die de telefoon ophalen in een Odidoshop, is het denk ik nog meer een verassing dan de mensen die hem thuisbezorgd krijgen.

Wat de SMS betreft denk ik dat geen bericht goed bericht is. 

Heb zelf bestelnummer 2007870XX, 15MP Zwart 256GB.
Helaas heb ik de SMS wel ontvangen...

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Wow lekker zeg. En waneer had jij een bevestigings sms van de betreffende winkel ontvangen dat de iPhone voor jou besteld zou gaan worden?

Ik heb geen enkele SMS gehad. Alleen een bevestigingsmail. Voor mensen die de telefoon ophalen in een Odidoshop, is het denk ik nog meer een verassing dan de mensen die hem thuisbezorgd krijgen.

Wat de SMS betreft denk ik dat geen bericht goed bericht is. 

Heb zelf bestelnummer 2007870XX, 15MP Zwart 256GB.
Helaas heb ik de SMS wel ontvangen...

Dat vermoeden heb ik ook. Eigenlijk heb ik 7 dagen niks gehoord, en werd ik vanochtend netjes gebeld door een medewerker van de Odidoshop. Omdat ze het druk hebben, moest er een afhaalafspraak worden gemaakt.

15-9 om 14:04 mijn bestelling doorgekomen, mijn bestelnummer is 200788xxx en heb nog helemaal geen sms gehad. Niet dat het klaar ligt en ook niet dat het later geleverd word. Contact gehad met odido klantenservice en ze hebben me aangeraden een paar dagen te wachten. Ik heb een iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw besteld … Zucht was zo blij dat het eindelijk zo ver was vandaag maar nee ..

Reputatie 3

15-9 om 14:04 mijn bestelling doorgekomen, mijn bestelnummer is 200788xxx en heb nog helemaal geen sms gehad. Niet dat het klaar ligt en ook niet dat het later geleverd word. Contact gehad met odido klantenservice en ze hebben me aangeraden een paar dagen te wachten. Ik heb een iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw besteld … Zucht was zo blij dat het eindelijk zo ver was vandaag maar nee ..

Dus hiermee zeggen ze dat ze in de komende dagen nieuwe levering krijgen? Of begrijp ik het verkeerd 

Reputatie 2

Pro max naturel titanium 256, ordernummer 2007871xx, bevestiging binnen om 14:04 en meteen betaald via de link. Hoe kan het dat zoveel anderen met een ordernummer 2009xxxxx de telefoon al binnenkrijgen. Dit is de eerste keer dat ik het zo meemaak, vind dit echt zonde van mijn tijd aangezien we allemaal de moeite doen om zsm te bestellen om 14:00 en dat het dan eigenlijk niet heel veel uitmaakt

Reageer