FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244569 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Apple-fans, zijn jullie er klaar voor? Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 15 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf 15 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereersten bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 15

De iPhone 15 is direct leverbaar. Onderstaande topics zijn inmiddels gesloten.

 

Apple iPhone 15

Apple iPhone 15 Plus

Apple iPhone 15 Pro

Apple iPhone 15 Pro Max

 


FAQ

  Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 15 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar Mijn Odido (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een Odido winkel binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de Odido winkel ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de Odido webshop of Odido winkel:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de Odido webshop of Odido winkel:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de Odido webshop of Odido winkel: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van wetverkoop afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


538 reacties

Reputatie 2

Ik heb idd ook een SMS ontvangen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. 
 

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Reputatie 4

LD:DR;

Maak hier een leuke marketing campagne van waar je alle informatie op 1 pagina. 

Zo is iedereen blij!

 

Goed punt! Gister schreef ik een soortgelijk verhaal. Zie hieronder:

Verhaal bovenstaand, om het forum leesbaar te houden.

 

Je maakt ook een zeer goed punt!

Ik ben van mening dat het inschakelen van een marketing- en communicatieteam effectiever zal zijn dan het tijdelijk uitbreiden van het personeelsbestand van de klantenservice.

Helaas beschikt de klantenservice momenteel niet over voldoende informatie, wat begrijpelijk is gezien het feit dat providers zelf vaak ook niet volledig op de hoogte zijn van de toestelleveringen.

Als provider kun je jezelf gemakkelijk onderscheiden, zonde dat nog geen van de providers dit nu doet.

Ik zou het zeker leuk vinden om dit plan verder uit te werken! 😉😉😉😉

 

Reputatie 2

Ik heb mijn abonnement van voormalig tele2 verlengd met een iphone 15, en heb daarbij gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb een wel orderbevestiging gekregen, maar vind nergens in mijn account ook maar iets terug over deze bestelling. Als ik naar mn huidige abonnement kijk, zie nog mijn oude. Als ik probeer te verlengen, krijg ik allemaal errors. Hoop dat ik hierdoor niet tussen wal en schip kom en een nieuwe iphone misloop…

Ik heb precies hetzelfde!

Ik krijg ze aan de telefoon ook niet te pakken. Heb inmiddels wel een sms met “Je iphone komt op een ander moment dan verwacht”, dus hopen dat het uiteindelijk goed komt

Ik ben net gebeld door de winkel dat ik de telefoon kan ophalen. Heb iPhone pro 128gb om 1430u besteld 15 september 😁 ben blij

Jaloers :(

Ik heb hem de 15e tegen de avond besteld, moet nu wrs 6 weken wachten :(

Veel plezier met je iPhone btw!

Reputatie 4

LD:DR;

Maak hier een leuke marketing campagne van waar je alle informatie op 1 pagina. 

Zo is iedereen blij!

 

Goed punt! Gister schreef ik een soortgelijk verhaal. Zie hieronder:

Verhaal bovenstaand, om het forum leesbaar te houden.

 

Ik zou het zeker leuk vinden om dit plan verder uit te werken! 😉😉😉😉

 

 

Ze zouden er goed aan doen om wellicht met teleurgestelde klanten in gesprek te gaan en ervan te leren. Levering gaan zij niks aan kunnen doen, maar naar mijn idee zijn er zoveel voordehand liggende aspecten waar je wèl iets aan kunt doen. Jammer dat ze dat zelf dan niet (hebben) gezien.

 

Voor jou zie ik dat ze nog mensen zoeken op het gebied van marketing en communicatie! 😉

https://werkenbij.odido.nl/vacatures/vakgebied/marketing-en-communicatie 

 

Misschien dat je dan ook wel je iPhone op de dag van verkoop krijgt😂

Reputatie 3

Ik heb mijn abonnement van voormalig tele2 verlengd met een iphone 15, en heb daarbij gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb een wel orderbevestiging gekregen, maar vind nergens in mijn account ook maar iets terug over deze bestelling. Als ik naar mn huidige abonnement kijk, zie nog mijn oude. Als ik probeer te verlengen, krijg ik allemaal errors. Hoop dat ik hierdoor niet tussen wal en schip kom en een nieuwe iphone misloop…

Ik heb precies hetzelfde!

Ik krijg ze aan de telefoon ook niet te pakken. Heb inmiddels wel een sms met “Je iphone komt op een ander moment dan verwacht”, dus hopen dat het uiteindelijk goed komt

Ik ben net gebeld door de winkel dat ik de telefoon kan ophalen. Heb iPhone pro 128gb om 1430u besteld 15 september 😁 ben blij

Jaloers :(

Ik heb hem de 15e tegen de avond besteld, moet nu wrs 6 weken wachten :(

Veel plezier met je iPhone btw!

Ben erg benieuwd of het voor pre orders ook zo veel weken is of alleen nieuwe orders want die zouden dan nog langer moeten zijn toch?

Reputatie 4

Middels een facebook messenger gesprek (waarbij ik na 24 uur pas antwoord kreeg) heb ik hetvolgende antwoord gekregen.

Je order is in goede orde verwerkt en staat correct in ons systeem. Dit is een toestel dat zeer populair is en ook veel wordt besteld. De levertijd is momenteel 3 tot 4 weken. We zijn hierin afhankelijk van de voorraad van Apple en deze is er snel doorheen gegaan.

 

Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat je bij de groep hoort welke vandaag zou kunnen bestellen en dezelfde leverdatum heeft als jij. 

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Reputatie 2

Ik heb mijn abonnement van voormalig tele2 verlengd met een iphone 15, en heb daarbij gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb een wel orderbevestiging gekregen, maar vind nergens in mijn account ook maar iets terug over deze bestelling. Als ik naar mn huidige abonnement kijk, zie nog mijn oude. Als ik probeer te verlengen, krijg ik allemaal errors. Hoop dat ik hierdoor niet tussen wal en schip kom en een nieuwe iphone misloop…

Ik heb precies hetzelfde!

Ik krijg ze aan de telefoon ook niet te pakken. Heb inmiddels wel een sms met “Je iphone komt op een ander moment dan verwacht”, dus hopen dat het uiteindelijk goed komt

Ik ben net gebeld door de winkel dat ik de telefoon kan ophalen. Heb iPhone pro 128gb om 1430u besteld 15 september 😁 ben blij

Jaloers :(

Ik heb hem de 15e tegen de avond besteld, moet nu wrs 6 weken wachten :(

Veel plezier met je iPhone btw!

Ben erg benieuwd of het voor pre orders ook zo veel weken is of alleen nieuwe orders want die zouden dan nog langer moeten zijn toch?

Er stond elders een bericht van een moderator dit geldt voor alle orders vanaf 15 september. Is nog maar afwachten wat ze hiervan waar kunnen maken

Reputatie 2

De ene van klantenservice zegt dit en de andere dat.

 

Mij is verteld dat de leverdata die hier allemaal vermeld zijn voor nieuwe bestellingen zal zijn. Want als dat niet zo zou zijn. Betekend dit dus dat Odido dus pas over 3 a 6 weken een levering gaat binnen krijgen? Lijkt mij niet. En dat gaf klantenservice aan mij ook zo aan. Nu zegt er 1 van Odido op het forum nu dat het voor iedereen zou zijn??….

 

Odido, get your act together. En zet iedereen binnen het bedrijf op 1 lijn. En wees veel duidelijker in individuele info. Een wachtrij is niet moeilijk om op te zetten. En dan heb je veel minder onduidelijkheden. Dat werd ook gedaan in de tijd dat GPU's lastig te krijgen waren. Ik kon toen zien dat ik op plek 200 stond. En ook hoeveel er steeds van ieder binnen kwamen aan spullen bij de winkel. En dan weet je gewoon dat het mondjesmaat de goede kant op gaat.

Reputatie 3

Ik heb mijn abonnement van voormalig tele2 verlengd met een iphone 15, en heb daarbij gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb een wel orderbevestiging gekregen, maar vind nergens in mijn account ook maar iets terug over deze bestelling. Als ik naar mn huidige abonnement kijk, zie nog mijn oude. Als ik probeer te verlengen, krijg ik allemaal errors. Hoop dat ik hierdoor niet tussen wal en schip kom en een nieuwe iphone misloop…

Ik heb precies hetzelfde!

Ik krijg ze aan de telefoon ook niet te pakken. Heb inmiddels wel een sms met “Je iphone komt op een ander moment dan verwacht”, dus hopen dat het uiteindelijk goed komt

Ik ben net gebeld door de winkel dat ik de telefoon kan ophalen. Heb iPhone pro 128gb om 1430u besteld 15 september 😁 ben blij

Jaloers :(

Ik heb hem de 15e tegen de avond besteld, moet nu wrs 6 weken wachten :(

Veel plezier met je iPhone btw!

Ben erg benieuwd of het voor pre orders ook zo veel weken is of alleen nieuwe orders want die zouden dan nog langer moeten zijn toch?

Er stond elders een bericht van een moderator dit geldt voor alle orders vanaf 15 september. Is nog maar afwachten wat ze hiervan waar kunnen maken

Oh damm, hoop dat t dan bij 4 weken blijft… maar het ligt uiteraard bij Apple hoeveel hun leveren 

Reputatie 2

Ik heb idd ook een SMS ontvangen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. 
 

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Als ik op hun site kijk, staat daar inmiddels ook al een levertijd van 3 tot 5 weken. Was dit bij jou ook?

Reputatie 3

De ene van klantenservice zegt dit en de andere dat.

 

Mij is verteld dat de leverdata die hier allemaal vermeld zijn voor nieuwe bestellingen zal zijn. Want als dat niet zo zou zijn. Betekend dit dus dat Odido dus pas over 3 a 6 weken een levering gaat binnen krijgen? Lijkt mij niet. En dat gaf klantenservice aan mij ook zo aan. Nu zegt er 1 van Odido op het forum nu dat het voor iedereen zou zijn??….

 

Odido, get your act together. En zet iedereen binnen het bedrijf op 1 lijn. En wees veel duidelijker in individuele info. Een wachtrij is niet moeilijk om op te zetten. En dan heb je veel minder onduidelijkheden. Dat werd ook gedaan in de tijd dat GPU's lastig te krijgen waren. Ik kon toen zien dat ik op plek 200 stond. En ook hoeveel er steeds van ieder binnen kwamen aan spullen bij de winkel. En dan weet je gewoon dat het mondjesmaat de goede kant op gaat.

Het eerste lijkt mij het meest logisch..(en hoop oke ook eigenlijk). lijkt mij dat ze regelmatig toestellen binnen krijgen? En dat nieuwe orders uiteraard langer moeten wachten. Wat is anders het nu van een pre order als je toch net zo lang moet wachten. 

Levertijd opeens van dit weekend naar over 4-6 weken? Als jullie eerlijk waren geweest over de levering had ik elders een bestelling geplaatst (Belsimpel bijvoorbeeld, zoals vorige keer) of elders een abo genomen ipv verlaging. Wat een hopeloze service - nieuwe naam, slecht begin. 

Telefoon voor een perstrip nodig, dus het is ook echt heel onhandig. 

Reputatie 2

Ik heb idd ook een SMS ontvangen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. 
 

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Als ik op hun site kijk, staat daar inmiddels ook al een levertijd van 3 tot 5 weken. Was dit bij jou ook?

Op het moment van plaatsen van bestelling stond er Vandaag besteld, morgen thuis. Dat hebben ze ongeveer een uur later aangepast nadat ik hem had geplaatst. Maar ze bevestigden wel dat ik hem morgen ga ontvangen gezien de voorraad er op dat moment nog wel was. Ik denk dat daardoor weer een golf aan bestellingen is geplaatst vanochtend en zij nu ook door de voorraad heen zijn.

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

 

Ik heb precies dezelfde reeks, ook om 14:03 besteld. Zelfde telefoon, nr 2007879xx. Voor ophalen in Amsterdam gekozen, niks gehoord helaas. In welke regio is jouw shop?

Reputatie 2

Ik heb idd ook een SMS ontvangen dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. 
 

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Als ik op hun site kijk, staat daar inmiddels ook al een levertijd van 3 tot 5 weken. Was dit bij jou ook?

Op het moment van plaatsen van bestelling stond er Vandaag besteld, morgen thuis. Dat hebben ze ongeveer een uur later aangepast nadat ik hem had geplaatst. Maar ze bevestigden wel dat ik hem morgen ga ontvangen gezien de voorraad er op dat moment nog wel was. Ik denk dat daardoor weer een golf aan bestellingen is geplaatst vanochtend en zij nu ook door de voorraad heen zijn.

Heb je geluk mee gehad ;)

Vrijdag om 14:15 order geplaatst, de app doet het daarna niet wegens de drukte. Na meer dan een half uur krijg ik geen mail dus vraag ik me af of het nu wel überhaupt in het systeem staat. Ik plaats dan weer een order en deze keer wel gelijk een mail binnen. Voor de zekerheid bel ik in de avond klantenservice, omdat ik niet wist of de eerste order nou wel of niet in het systeem stond, want uiteindelijk heb ik maar 1 telefoon nodig. Uiteindelijk krijg ik te horen dat er 4 orders zijn geplaatst????? Hoe kan dit nou gebeuren? Persoon aan de lijn zegt dat ze 3 orders zou annuleren en de eerste laat staan, aan het einde vraag ik nog voor de zekerheid of het echt blijft staan, het antwoord is ja. Ik wacht dus tot donderdag voor de bevestiging en nog niks binnen. Dus ik bel weer, raad maar wat ik te horen krijg. De eerste order die volgens hun niet geannuleerd zou worden is ook geannuleerd. Wat is dit voor onzin?????????????

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

 

Ik heb precies dezelfde reeks, ook om 14:03 besteld. Zelfde telefoon, nr 2007879xx. Voor ophalen in Amsterdam gekozen, niks gehoord helaas. In welke regio is jouw shop?

Mijn regio is Tiel. Ik haal hem morgen op in de Odidoshop in Tiel.

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Wow lekker zeg. En waneer had jij een bevestigings sms van de betreffende winkel ontvangen dat de iPhone voor jou besteld zou gaan worden?

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Wow lekker zeg. En waneer had jij een bevestigings sms van de betreffende winkel ontvangen dat de iPhone voor jou besteld zou gaan worden?

Ik heb geen enkele SMS gehad. Alleen een bevestigingsmail. Voor mensen die de telefoon ophalen in een Odidoshop, is het denk ik nog meer een verassing dan de mensen die hem thuisbezorgd krijgen.

Reputatie 4

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Wow lekker zeg. En waneer had jij een bevestigings sms van de betreffende winkel ontvangen dat de iPhone voor jou besteld zou gaan worden?

Ik heb geen enkele SMS gehad. Alleen een bevestigingsmail. Voor mensen die de telefoon ophalen in een Odidoshop, is het denk ik nog meer een verassing dan de mensen die hem thuisbezorgd krijgen.

Wat de SMS betreft denk ik dat geen bericht goed bericht is. 

Heb zelf bestelnummer 2007870XX, 15MP Zwart 256GB.
Helaas heb ik de SMS wel ontvangen...

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Wow lekker zeg. En waneer had jij een bevestigings sms van de betreffende winkel ontvangen dat de iPhone voor jou besteld zou gaan worden?

Ik heb geen enkele SMS gehad. Alleen een bevestigingsmail. Voor mensen die de telefoon ophalen in een Odidoshop, is het denk ik nog meer een verassing dan de mensen die hem thuisbezorgd krijgen.

Wat de SMS betreft denk ik dat geen bericht goed bericht is. 

Heb zelf bestelnummer 2007870XX, 15MP Zwart 256GB.
Helaas heb ik de SMS wel ontvangen...

Dat vermoeden heb ik ook. Eigenlijk heb ik 7 dagen niks gehoord, en werd ik vanochtend netjes gebeld door een medewerker van de Odidoshop. Omdat ze het druk hebben, moest er een afhaalafspraak worden gemaakt.

15-9 om 14:04 mijn bestelling doorgekomen, mijn bestelnummer is 200788xxx en heb nog helemaal geen sms gehad. Niet dat het klaar ligt en ook niet dat het later geleverd word. Contact gehad met odido klantenservice en ze hebben me aangeraden een paar dagen te wachten. Ik heb een iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw besteld … Zucht was zo blij dat het eindelijk zo ver was vandaag maar nee ..

Reputatie 3

15-9 om 14:04 mijn bestelling doorgekomen, mijn bestelnummer is 200788xxx en heb nog helemaal geen sms gehad. Niet dat het klaar ligt en ook niet dat het later geleverd word. Contact gehad met odido klantenservice en ze hebben me aangeraden een paar dagen te wachten. Ik heb een iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw besteld … Zucht was zo blij dat het eindelijk zo ver was vandaag maar nee ..

Dus hiermee zeggen ze dat ze in de komende dagen nieuwe levering krijgen? Of begrijp ik het verkeerd 

Reputatie 2

Pro max naturel titanium 256, ordernummer 2007871xx, bevestiging binnen om 14:04 en meteen betaald via de link. Hoe kan het dat zoveel anderen met een ordernummer 2009xxxxx de telefoon al binnenkrijgen. Dit is de eerste keer dat ik het zo meemaak, vind dit echt zonde van mijn tijd aangezien we allemaal de moeite doen om zsm te bestellen om 14:00 en dat het dan eigenlijk niet heel veel uitmaakt

Reageer