FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 243871 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Apple-fans, zijn jullie er klaar voor? Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 15 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf 15 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereersten bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 15

De iPhone 15 is direct leverbaar. Onderstaande topics zijn inmiddels gesloten.

 

Apple iPhone 15

Apple iPhone 15 Plus

Apple iPhone 15 Pro

Apple iPhone 15 Pro Max

 


FAQ

  Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 15 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar Mijn Odido (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een Odido winkel binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de Odido winkel ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de Odido webshop of Odido winkel:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de Odido webshop of Odido winkel:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de Odido webshop of Odido winkel: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van wetverkoop afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op Mijn Odido om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


538 reacties

15-9 om 14:04 mijn bestelling doorgekomen, mijn bestelnummer is 200788xxx en heb nog helemaal geen sms gehad. Niet dat het klaar ligt en ook niet dat het later geleverd word. Contact gehad met odido klantenservice en ze hebben me aangeraden een paar dagen te wachten. Ik heb een iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw besteld … Zucht was zo blij dat het eindelijk zo ver was vandaag maar nee ..

Dus hiermee zeggen ze dat ze in de komende dagen nieuwe levering krijgen? Of begrijp ik het verkeerd 

Ik ben na werk even langs geweest bij de odido shop, ze hadden mn iPhone liggen maar kon het nog niet meekrijgen omdat hun systeem een storing heeft en ze geen contracten konden aanmaken 🥲… morgen ochtend een afspraak gemaakt om 10:00

Ja ik ga het morgenochtend ook even proberen langs te gaan. Had jij een sms ontvangen van Odido vandaag over het niet op tijd kunnen leveren van de iPhone?

Ik heb gister ochtend mijn iPhone 15 Pro Max Blauw ontvangen! Ik heb trouwens helemaal geen sms gehad maar mn telefoon lag er dus wel. Ik ben een blije vogel :) 

Wanneer komt er weer een volgende update over de levertijden? Via de Odido chat klantenservice werd mij namelijk verteld dat deze meerdere malen geupdate zal worden

Reputatie 1

volgens een medewerker in de winkel komen de toestellen meerdere dagen per week binnen. Weet niet meer of hij maandag tm zaterdag zei of dinsdag tm zaterdag. Vrijdag en zaterdag was ik in twee verschillende shop in de regio Haaglanden waar ze ongeveer hetzelfde vertelde. Een daarvan had 47 toestellen de eerste dag. 

Toestellen die binnenkomen hebben al een eigenaar. Dus Odido stuurt gereserveerde toestellen naar de shop. 

Ik zit ook te wachten en heb pas vorige week zaterdagochtend gereserveerd. 

Reputatie 7
Badge +14

Klopt, er is geen voorraad van dit soort dure toestellen meer in telecom winkels. Er waren voorheen vele overvallen op dit soort shops.  Nu is er slechts een klein aantal toestellen in de kluis. Er zijn gelukkig ook minder berichten over dit soort diefstal.

Reputatie 3

volgens een medewerker in de winkel komen de toestellen meerdere dagen per week binnen. Weet niet meer of hij maandag tm zaterdag zei of dinsdag tm zaterdag. Vrijdag en zaterdag was ik in twee verschillende shop in de regio Haaglanden waar ze ongeveer hetzelfde vertelde. Een daarvan had 47 toestellen de eerste dag. 

Toestellen die binnenkomen hebben al een eigenaar. Dus Odido stuurt gereserveerde toestellen naar de shop. 

Ik zit ook te wachten en heb pas vorige week zaterdagochtend gereserveerd. 

Ah ja het lijkt mij dat dat voor thuis bezorging het zelfde zou moeten zijn? Dat ze daar ook bijna iedere dag toestellen binnen krijgen en verzenden? Mij lijkt het ook het meest logische als de nieuwe bestellingen 4-6 weken is. Maar wel goede info! 

Ik snap helemaal niets van de ordernummers.

ik stond 15-09 om 14.00 in de winkel, direct toen het ging besteld en ik heb ordernummer 200796xxx. Ik zie heel veel ordernummers hier voorbij komen beginnend met 20078….

 

Desbetreffende medewerker stond nog wel wat te stunten omdat ze verwachtte dat een foutmelding uit zich zelf verdween maar diende te refreshen.

Reputatie 4

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

Reputatie 2

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 



Ben ik ook benieuwd​ naar! Hopen op een gelukje :-)

Besteld: iPhone Pro 15 (256gb naturel)​​​​​​

Reputatie 1

Ik heb zondag 17 September een Iphone 15 pro max naturel besteld. Weet iemand wanneer ik dan ongeveer aan de beurt bent?

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 

Reputatie 5

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 

Interessant heb zelf niks binnen qua sms 

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

 

Reputatie 4

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

 

Reputatie 2

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 

Interessant heb zelf niks binnen qua sms 

Jij en ik zitten ong hetzelfde qua ordernummer dus ik denk dat als geen van ons een sms krijgt vandaag, dat het dan weer volgende week proberen is

Reputatie 2

Pro max NT 256 nu 6 tot 8 weken wachttijd. Nog meer dan de 4 tot 6 weken die ze eerst hadden beloofd..... met geluk hebben we hem nog voor de kerst... :)))) 

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

Pro max 256 gb blauw

 

Reputatie 5

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

Pro max 256 gb blauw

 

Ah ja das een minder gewilde kleur!

Reputatie 3

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

Pro max 256 gb blauw

 

Ah ja das een minder gewilde kleur!

Ik denk dat ze meerdere keren in de week batches binnen krijgen, en dat de wachtrij voor nieuwe bestellingen is want de rij word steeds langer natuurlijk 

Reputatie 2

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

Pro max 256 gb blauw

 

Ah ja das een minder gewilde kleur!

Ik denk dat ze meerdere keren in de week batches binnen krijgen, en dat de wachtrij voor nieuwe bestellingen is want de rij word steeds langer natuurlijk 

Leek mij ook het meest logisch maar ze hebben wel gezegd dat de levertijden in de tabellen altijd gelden voor alle bestellingen vanaf 15 september. Als dat zo is ziet het er niet goed uit voor ons 

Reputatie 3

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

Pro max 256 gb blauw

 

Ah ja das een minder gewilde kleur!

Ik denk dat ze meerdere keren in de week batches binnen krijgen, en dat de wachtrij voor nieuwe bestellingen is want de rij word steeds langer natuurlijk 

Leek mij ook het meest logisch maar ze hebben wel gezegd dat de levertijden in de tabellen altijd gelden voor alle bestellingen vanaf 15 september. Als dat zo is ziet het er niet goed uit voor ons 

Ja maar kan dat eigenlijk haast niet geloven haha. Want aangezien de rij langer word en dan lijkt me dat iemand die het zelfde toestel nu besteld dat het niet de zelfde levering is 

Reputatie 2

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

Pro max 256 gb blauw

 

Ah ja das een minder gewilde kleur!

Ik denk dat ze meerdere keren in de week batches binnen krijgen, en dat de wachtrij voor nieuwe bestellingen is want de rij word steeds langer natuurlijk 

Leek mij ook het meest logisch maar ze hebben wel gezegd dat de levertijden in de tabellen altijd gelden voor alle bestellingen vanaf 15 september. Als dat zo is ziet het er niet goed uit voor ons 

Ja maar kan dat eigenlijk haast niet geloven haha. Want aangezien de rij langer word en dan lijkt me dat iemand die het zelfde toestel nu besteld dat het niet de zelfde levering is

Dat is ook weer zo ja haha. Maar goed ik lees het wel zo van: 15 september besteld, dan 6 tot 8 weken, dus rond begin/midden november. Vandaag bestellen + 6 tot 8 weken eind november. Maar goed vind het ook lastig te geloven dat ze in Oktober weinig tot niets binnen zullen krijgen vanuit Apple dus het blijft de grote gis-show. 

 

 

Reputatie 3

zojuist sms gekregen dat me iphone er is en i

Nieuwe week, nieuwe kansen! Is er al meer bekend over de levering van de Iphone 15 serie? 

 

Wanneer krijgt Odido een nieuwe batch binnen, wanneer krijgen wij als klant een update te horen? 

kreeg net een sms binnen dat mijn iphone er is en ik binnen 24 uur mail kreeg met info over de bezorging. Denk dat ze wekelijks nieuwe batches binnenkrijgen dus. 
 

top natuurlijk! En welke had je besteld en welke reeks bestelnummer heb je?

Inderdaad. Welke model, gb en kleur heb je besteld? 

Pro max 256 gb blauw

 

Ah ja das een minder gewilde kleur!

Ik denk dat ze meerdere keren in de week batches binnen krijgen, en dat de wachtrij voor nieuwe bestellingen is want de rij word steeds langer natuurlijk 

Leek mij ook het meest logisch maar ze hebben wel gezegd dat de levertijden in de tabellen altijd gelden voor alle bestellingen vanaf 15 september. Als dat zo is ziet het er niet goed uit voor ons 

Ja maar kan dat eigenlijk haast niet geloven haha. Want aangezien de rij langer word en dan lijkt me dat iemand die het zelfde toestel nu besteld dat het niet de zelfde levering is

Dat is ook weer zo ja haha. Maar goed ik lees het wel zo van: 15 september besteld, dan 6 tot 8 weken, dus rond begin/midden november. Vandaag bestellen + 6 tot 8 weken eind november. Maar goed vind het ook lastig te geloven dat ze in Oktober weinig tot niets binnen zullen krijgen vanuit Apple dus het blijft de grote gis-show. 

 

 

Ja idd, ik dacht ergens te lezen dat ze iig wekelijks en soms ook meerdere keren in de week toestellen binnen krijgen. En als de levertijd eerst 4-6 weken was en nu 6-8 (wat denk ik niet voor iedereen geld) het lijkt me stug als apple de productie verminderd lijkt me dat ze alleen maar meer per dag zullen gaan maken. Dus vandaag mijn gedachten met nieuwe bestellingen.. maar we gaan het zien 

Reputatie 3

Blijft lachwekkend natuurlijk dat het enige wat Odido doet in hun eigen community is af en toe een nieuwe levertijd droppen zonder toelichting of wat dan ook. 

Reputatie 2

Net iemand van de klantenservice gesproken. Gaf aan dat inderdaad vanaf 15 september 6 tot 8 weken levertijd geldt. Heel jammer dat het verder zo slecht naar ons gecommuniceerd wordt en dat er in eerste instantie werd gezegd vanaf 15 september 4/6 weken. Waar komen die extra weken ineens vandaan voor de mensen die al vanaf 15 september wachten? 

Reputatie 3

Net iemand van de klantenservice gesproken. Gaf aan dat inderdaad vanaf 15 september 6 tot 8 weken levertijd geldt. Heel jammer dat het verder zo slecht naar ons gecommuniceerd wordt en dat er in eerste instantie werd gezegd vanaf 15 september 4/6 weken. Waar komen die extra weken ineens vandaan voor de mensen die al vanaf 15 september wachten? 

Dus dat betekend dat ze dan pas weer toestellen binnen krijgen? Of is de maximale tijd 6-8 dat dat nog verschillend is? Want lijkt mij dat ze regelmatig toestellen binnen krijgen en de lijst afwerken? 

Reageer