Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258848 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

Net bericht van Postnl gekgregen mijn Iphone 15 Pro max 256gb Natural titanium wordt morgen ochtend geleverd. Toch veel sneller gegaan dan aangegeven. ik hoop dat de rest ook snel hun iphone mag ontvangen!

Reputatie 1

Net bericht van Postnl gekgregen mijn Iphone 15 Pro max 256gb Natural titanium wordt morgen ochtend geleverd. Toch veel sneller gegaan dan aangegeven. ik hoop dat de rest ook snel hun iphone mag ontvangen!

Wanneer had je besteld?

Reputatie 2

Net bericht van Postnl gekgregen mijn Iphone 15 Pro max 256gb Natural titanium wordt morgen ochtend geleverd. Toch veel sneller gegaan dan aangegeven. ik hoop dat de rest ook snel hun iphone mag ontvangen!

Wanneer had je besteld?

15 september iets over 14:00

Er worden dus nog sms’en gestuurd, let’s hope! 🤞🏻🤞🏻

Reputatie 2

Net bericht van Postnl gekgregen mijn Iphone 15 Pro max 256gb Natural titanium wordt morgen ochtend geleverd. Toch veel sneller gegaan dan aangegeven. ik hoop dat de rest ook snel hun iphone mag ontvangen!

Wanneer had je besteld?

15 september iets over 14:00

Hopen dat ik ook bericht krijg. Precies dezelfde telefoon gekocht, ook iets over 14.00 🫢

Reputatie 2

Overigens wel fijn dat velen naar Belsimpel gaan, krijg ik hem hopelijk sneller bij Odido hehe

Precies! 😉

Welke heb jij besteld en wanneer? 

 

Om 14.34, iPhone 15 Pro Max 256gb Naturel Titanium. Bestelnummer: 2008045XX.
 

Vanmorgen kreeg ik een SMS dat mijn toestel onderweg was naar de Odido Shop. Een kleine 20 minuten geleden kreeg ik een SMS dat hij klaar ligt in de winkel! Dus is nog aardig snel gegaan :)

Ik kreeg vandaag om 12:03 uur dit berichtje:

Hallo, echt leuk, je iPhone is er. Je krijgt binnen 24 uur een mail met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. Tot gauw, Odido

Nog geen mail gehad, maar zal niet lang meer duren volgens mij☺️

Om 14.44 uur iPhone 15 Pro Max 256gb Naturel Titanium met ordernummer 200806xxx  

Reputatie 1

Overigens wel fijn dat velen naar Belsimpel gaan, krijg ik hem hopelijk sneller bij Odido hehe

Precies! 😉

Welke heb jij besteld en wanneer? 

 

Om 14.34, iPhone 15 Pro Max 256gb Naturel Titanium. Bestelnummer: 2008045XX.
 

Vanmorgen kreeg ik een SMS dat mijn toestel onderweg was naar de Odido Shop. Een kleine 20 minuten geleden kreeg ik een SMS dat hij klaar ligt in de winkel! Dus is nog aardig snel gegaan :)

Mijne om 14:15 besteld zelfde telefoon, nog steeds vernomen :(

Also received the first postnl email saying that I’ll get an email within 24hrs with the date and time of the delivery.

iPhone 15 pro max 256gb black. Order place on 15st Sep at 14:30.

Ik kreeg vandaag om 12:03 uur dit berichtje:

Hallo, echt leuk, je iPhone is er. Je krijgt binnen 24 uur een mail met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. Tot gauw, Odido

Nog geen mail gehad, maar zal niet lang meer duren volgens mij☺️

Om 14.44 uur iPhone 15 Pro Max 256gb Naturel Titanium met ordernummer 200806xxx  

 

Gefeliciteerd, het is iedereen van harte gegund.

Hier exact dezelfde telefoon aanzienlijk eerder en met een paar honderd bestelnummers eerder besteld en nog helemaal niets gehoord. 

Teleurstellend.

 

Reputatie 1

Ik kreeg vandaag om 12:03 uur dit berichtje:

Hallo, echt leuk, je iPhone is er. Je krijgt binnen 24 uur een mail met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. Tot gauw, Odido

Nog geen mail gehad, maar zal niet lang meer duren volgens mij☺️

Om 14.44 uur iPhone 15 Pro Max 256gb Naturel Titanium met ordernummer 200806xxx  

 

Gefeliciteerd, het is iedereen van harte gegund.

Hier exact dezelfde telefoon aanzienlijk eerder en met een paar honderd bestelnummers eerder besteld en nog helemaal niets gehoord. 

Teleurstellend.

 

Ik zit helaas in dezelfde situatie..

Rond 14:25 besteld na 2 mislukte pogingen. Vandaag sms gekregen dat de telefoon onderweg is naar de shop! Pro Max NT 256 besteld en order nummer 200800xxx

Reputatie 1

Eindelijk begin ik hier (en op andere forums) te zien dat leveringen van de Pro Max 256GB NT op gang beginnen te komen! 

Reputatie 5

Eindelijk begin ik hier (en op andere forums) te zien dat leveringen van de Pro Max 256GB NT op gang beginnen te komen! 

Heb hier helaas nog geen bericht gehad.

Reputatie 2

Net bericht van Postnl gekgregen mijn Iphone 15 Pro max 256gb Natural titanium wordt morgen ochtend geleverd. Toch veel sneller gegaan dan aangegeven. ik hoop dat de rest ook snel hun iphone mag ontvangen!

Heb jij als afzender bij PostNL ook: “helemaal voor jou” vanuit EXP Zwanenburg? Kan die zending namelijk niet thuisbrengen 😀

Best bizar, ik heb bestelnummer 20079XXXX en heb nog niks vernomen. Ik lees van diverse klanten met een hoger en later bestel nummer dat de iphone onderweg is de de mensen met een lagere bestelnummer moeten maar wachten. Ik gun het een ieder en doen allemaal ons best om stipt 14:00 op de release dag de telefoon te bestellen maar hoe odido omgaat met hun klanten is weg echt bagger. Je zal eerder denken degene die als eerste besteld komt als eerst aan de beurt en zo volgt, maar niks is waar.

Reputatie 1

Best bizar, ik heb bestelnummer 20079XXXX en heb nog niks vernomen. Ik lees van diverse klanten met een hoger en later bestel nummer dat de iphone onderweg is de de mensen met een lagere bestelnummer moeten maar wachten. Ik gun het een ieder en doen allemaal ons best om stipt 14:00 op de release dag de telefoon te bestellen maar hoe odido omgaat met hun klanten is weg echt bagger. Je zal eerder denken degene die als eerste besteld komt als eerst aan de beurt en zo volgt, maar niks is waar.

Zoals hier al vaker is gezegd: het bestelnummer zegt NIKS. Het gaat er om wanneer Odido je betaling heeft verwerkt en daarmee alle seinen op groen zijn gezet in het systeem. Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog verschillen tussen thuisbezorging en in de winkel ophalen en de specifieke configuratie van je telefoon.

Net bericht van Postnl gekgregen mijn Iphone 15 Pro max 256gb Natural titanium wordt morgen ochtend geleverd. Toch veel sneller gegaan dan aangegeven. ik hoop dat de rest ook snel hun iphone mag ontvangen!

Heb jij als afzender bij PostNL ook: “helemaal voor jou” vanuit EXP Zwanenburg? Kan die zending namelijk niet thuisbrengen 😀

Ja dit heb ik ook idd! Vond het ook al gek! Maar klopt blijkbaar 

Reputatie 2

Net bericht van Postnl gekgregen mijn Iphone 15 Pro max 256gb Natural titanium wordt morgen ochtend geleverd. Toch veel sneller gegaan dan aangegeven. ik hoop dat de rest ook snel hun iphone mag ontvangen!

Heb jij als afzender bij PostNL ook: “helemaal voor jou” vanuit EXP Zwanenburg? Kan die zending namelijk niet thuisbrengen 😀

Ja klopt dat is van Odido ze kunnen ook "Stay connected” gebruiken dus als je een van de 2 ziet komt jouw iphone er ook aan!! :) 

Best bizar, ik heb bestelnummer 20079XXXX en heb nog niks vernomen. Ik lees van diverse klanten met een hoger en later bestel nummer dat de iphone onderweg is de de mensen met een lagere bestelnummer moeten maar wachten. Ik gun het een ieder en doen allemaal ons best om stipt 14:00 op de release dag de telefoon te bestellen maar hoe odido omgaat met hun klanten is weg echt bagger. Je zal eerder denken degene die als eerste besteld komt als eerst aan de beurt en zo volgt, maar niks is waar.

Zoals hier al vaker is gezegd: het bestelnummer zegt NIKS. Het gaat er om wanneer Odido je betaling heeft verwerkt en daarmee alle seinen op groen zijn gezet in het systeem. Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog verschillen tussen thuisbezorging en in de winkel ophalen en de specifieke configuratie van je telefoon.

Ehm, er is hier meerdere keren geroepen dat het moment van het plaatsen van de bestelling telt en niet het moment van betalen. We kunnen denk ik concluderen dat het in ieder geval buitengewoon vaag is hoe het loopt. Moderators zijn in geen velden of wegen te bekennen en we mogen het hier met zijn allen uitvogelen.

Reputatie 2

Ehm, er is hier meerdere keren geroepen dat het moment van het plaatsen van de bestelling telt en niet het moment van betalen. We kunnen denk ik concluderen dat het in ieder geval buitengewoon vaag is hoe het loopt. Moderators zijn in geen velden of wegen te bekennen en we mogen het hier met zijn allen uitvogelen.

Ik heb optie ophalen in de winkel en daar betalen. Dat betekent dat ik in 2024 aan de beurt bent? Dat lijkt me niet logisch.

Reputatie 3

Nog steeds niemand gezien met een witte titanium :(

Mede iphone bestellers,  ik kreeg vandaag bericht dat morgen/overmorgen mijn iPhone 15 pro max NT geleverd gaat worden.

Deze besteld op 15-9 met bevestigingsmail gekregen om 14.58 uur.

Dus het loopt nu een beetje…

Succes nog voor de wachtende...👍

Reputatie 1

Ehm, er is hier meerdere keren geroepen dat het moment van het plaatsen van de bestelling telt en niet het moment van betalen. We kunnen denk ik concluderen dat het in ieder geval buitengewoon vaag is hoe het loopt. Moderators zijn in geen velden of wegen te bekennen en we mogen het hier met zijn allen uitvogelen.

Ik heb optie ophalen in de winkel en daar betalen. Dat betekent dat ik in 2024 aan de beurt bent? Dat lijkt me niet logisch.

Ehm, er is hier meerdere keren geroepen dat het moment van het plaatsen van de bestelling telt en niet het moment van betalen. We kunnen denk ik concluderen dat het in ieder geval buitengewoon vaag is hoe het loopt. Moderators zijn in geen velden of wegen te bekennen en we mogen het hier met zijn allen uitvogelen.

Ik heb optie ophalen in de winkel en daar betalen. Dat betekent dat ik in 2024 aan de beurt bent? Dat lijkt me niet logisch.

Ik heb voor de zelfde optie gekozen.. 

Meer zodat als hij dan geleverd word, ik 'm niet ga missen en dus sneller zou hebben.

Maar 't lijkt erop dat ophalen in de winkel vele malen langer duurt.. Iedereen om me heen heeft al de NT…

Ik ga nooit meer ophalen als optie kiezen. 

Reputatie 1

Als er iemand is die niet langer wil wachten, ik heb er nog 1 klaarliggen bij de mediamarkt in den bosch, ik krijg de mijne vandaag thuisbezorgd van odido!

we kunnen wel iets regelen dat je de gene bij de mediamarkt krijgt!

het gaat om een iphone 15 pro max 256gb natural titanium!