FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

566 reacties

Reputatie 2

Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Reputatie 2

Vanochtend dus ook besteld icm verlenging bij Belsimpel. In totaal heb ik 6 hele duidelijke mails gekregen met elke keer een status update, plus een sms. Telefoon is nu onderweg naar de winkel waar ik hem morgen kan oppikken. 
Ik ben echt al vele jaren blije klant zowel bij T-mobile mobiel als thuis. Maar dit bestelproces is gewoon niet meer van deze tijd. De website gaat onderuit, je krijgt betaallinks die niet werken. First in, first out lijkt erg wazig. En zelfs nu volgens mij bekend zou moeten zijn hoeveel toestellen wie wanneer krijgt nog steeds maar hele wazig indicaties over levertijden. Krijg ik hem morgen? Volgende week? Over 4 tot 5 weken? Heel raar en klantonvriendelijke. Ik hoop dat jullie dit proces kunnen verbeteren, ik heb in ieder geval geleerd dat er andere aanbieders zijn die een betere bestelervaring leveren.

Reputatie 4

Nou ik zou hem vandaag bezorgd krijgen en zonder enige opgaaf van reden is de bezorging verplaatst naar maandag door PostNL… echt wat een kutbedrijf.

Snap niet dat T-mobile daar zaken mee doet 

Moderator edit: het gebruik van scheldwoorden is niet toegestaan. Ik verwijs je graag naar onze huisregels:

 

Wel bijzonder dat jullie mij op de huisregels wijzen. Maar verder bijna nergens fatsoenlijk antwoord op kunnen geven. I rest my case en ga mijn bestelling cancelen en overstappen naar een andere provider. Ben totaal klaar met T-mobile en zijn arrogante houding richting klanten.

De klantenservice is echt op te janken en jullie moeten je kapot schamen dat jullie zoveel mensen in het ongewisse laten en die slappe excuses met wij zijn afhankelijk van de badge bla bla verklaart nog niet de totale chaos in het bestel systeem.

Ik bestel gisteren een hoesje bij Bol.com en ik word van minuut tot minuut op de hoogte gehouden over de status dus anno 2022 kan dat zeker 

Ik hoop dat de klantenservice wel weet hoe ik moet cancelen want zelfs aan dat niveau twijfel ik 

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Reputatie 2

Als T-Mobile geen PostNL had gebruikt voor haar leveringen, dan hadden we vandaag allemaal onze toestel gegarandeerd

Reputatie 2

@Hajar Zijn de actuele leveringsdata nog up to date, of worden deze nog aangepast? Ben heel benieuwd of iedereen die dag 1 gepreordered heeft namelijk ook hun toestel direct vrijdag heeft 😊

Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Reputatie 3

Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen

Reputatie 5

Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Had je wel betaald? Ik denk dat FIFO is gebaseerd op volledige orders (dus ook al betaald). Ordernummer krijg je hiervoor al. Ik heb in het forum nergens gezien dat iemand die eerder betaald heeft dan iemand die z’n telefoon al heeft nog moet wachten op z’n phone. 
 

maaar ja. Dat kunnen ze ook makkelijk even communiceren. 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

Reputatie 3

Hebben meer mensen dat de site eruit ligt? 😅

Reputatie 4

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hoe zit het met de mensen waarbij de orderstatus “is overgedragen aan koerier” is maar die nog geen mail hebben ontvangen?

T-Mobile klantenservice gaf aan dat de T&T vandaag nog kan komen, ik heb wel eens gehad dat als ik een levering kreeg ook pas op de dag zelf het in de PostNL app zag. En anders wordt die morgen uitgeleverd...

Reputatie 3

Is er iemand die toevallig al een mail van AMP groep heeft ontvangen voor een bezorg afspraak?

Ik denk nog niemand omdat de voorraad donderdag pas geleverd word aan t mobile..

Vandaag hebben de grotere partijen (inclusief T-Mobile) de actuele aantallen gehad die ze gaan ontvangen. Morgenavond worden de eerste AMP mails voor afspraken verstuurd. Het is al jaren en jaren zo dat dat op woensdagavond plaats vind.

 

De voorraad is bij alle grote partijen al bekend, KPN heeft al telefoons gekoppeld aan orders en Coolblue heeft vanavond mensen gebeld die net buiten de boot vielen om hun kleur/opslagcapaciteit te veranderen, daar was het zwarte model compleet uitverkocht en alle andere modellen nog beschikbaar.

Morgen zullen we dus wel meer horen.

Reputatie 3

Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Nog niets?

Nope

Bij mijn bestelstatus online staat nu dat de bestelling is overgedragen aan de koerier en dat ik binnen 3 werkdagen een mailtje krijg 🎉

Reputatie 3

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Johrick/Moderators, stop banning people for speaking up and for posting to help other people with an option to get phone as soon as possible. Remember orders from that other website (mention of which gets us banned) are also your customers so the business still stays with T-Mobile!

Own up mediocrity shown in this entire pre-order saga and maybe spend time in actually helping the customers with real personalised date range commitments, queue #, etc.
 

I did my bit of helping people who needed a phone immediately/tomorrow and they (including myself) are still T-Mobile customer even after extension through that another website.

Hope there is maturity and this post is not deleted and my account is not banned again!

 

 

Reputatie 3

Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar zat om online te verlengen en te bestellen. Zoals iedereen hier weet was er vanaf 1400 niet doorheen te komen maar ik kreeg toch een bestelbevestiging om 15:04 dat eea gelukt was. De dag erop (om 10:11) nog een juichende mail dat mijn bestelling gelukt was, incl. alle details van mijn verlenging met toestel en dat ik een week later de phone bij een winkel in Den Haag kon komen ophalen. Het mocht niet zo zijn.. om 10:06 vanochtend dus een SMSje dat het nog een maandje ging duren. Ik heb toen maar de bestelling met verlenging gecanceld en ben naar de Apple Store gereden. Het voelt als een rib uit je lijf om in een keer het bedrag neer te leggen maar dan heb je ook wat. Iedereen hier sterkte (als je nog moet wachten) of veel plezier (als je hem al hebt) met de 14!

Reputatie 4

Spijtig om te lezen dat het nog steeds zo’n zooitje is.

Ik verbaas me hier echt over. 2 Jaar geleden was de enige keer dat mijn bestelling foutloos liep dus had goede hoop dat het allemaal verbeterd was. Dit jaar is de klantgerichtheid, service en transparantie wederom het niveau wat ik van t-mobile herken.

Ordernummers worden niet op volgorde uitgeleverd en er is geen transparantie over je bestelling.

Ik stoor mij er ook aan dat we als klanten alle informatie zelf moeten halen en dat T-mobile weinig informatie komt brengen.

Ze kunnen dit namelijk wel gezien ik dood ben gegooid met  de pre-order campagne.

Ik vind het nogmaals schandalig dat na de pre-order de communicatie zo minimaal is.

Ik hoop dat iedereen op wat voor een manier ook zo snel mogelijk zijn iPhone krijgt 

Ik ben net gebeld dat mijn 14 pro max binnen is en dat ik het morgen kan ophalen bij Tmobile Leidschendam The Mall. 

Reputatie 1

Ja ja het is zover, morgen 10 uur afspraak 😍

Reputatie 5

Het zou eigenlijk eens tijd zijn voor een virtuele wachtrij voor de website bij dit soort pre-orders… is een stuk klantvriendelijker, maar de ontwikkeling ervan kost natuurlijk geld

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Hoe zit het met de mensen waarbij de orderstatus “is overgedragen aan koerier” is maar die nog geen mail hebben ontvangen?

Reputatie 2

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

@Gioia Waarom hebben jullie de linkjes naar de topics van de Pro en Pro Max verwijderd? Daar stonden terechte kritiekpunten in die jullie niet beantwoorden.

Reputatie 2

Mijn PostNL mail is binnen, word morgen geleverd. Voor diegene met status afgeleverd aan koerier heb dus geduld 😁

Had een iPhone 14 pro 256gb zwart besteld maar tot het heden nog niks over gehoord wel op ophalen in de winkel gezet dus zou denken dat het wat sneller is.

Reputatie 2

Ik heb helemaal geen orderstatus gekregen. Geen idee of het dan wel goed is gegaan :(

Heb je wel een bevestiging met ordercode gekregen? Probeer eens je gegevens hier in te vullen: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Bedankt!!!

ik heb staan overgedragen aan Koerier. Binnen 3 dagen een afspraak. 
duurt in ieder geval geen weken :)

Reageer