FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

566 reacties

Reputatie 2

Ik heb ook zojuist de Store gebeld. Zij geven aan dat ze elk moment de levering kunnen verwachten. En dus vandaag al gaan bellen naar de mensen die hun telefoon kunnen ophalen. Dit gaat over de Store in Zoetermeer. 

Reputatie 1

Hallo allemaal

 

Zijn er nog updates en hebben jullie nog wat gehoord over de stores in Rotterdam

Reputatie 6

Hallo allemaal

 

Zijn er nog updates en hebben jullie nog wat gehoord over de stores in Rotterdam

Geen updates hier (Hilversum). En van Rotterdam heb ik geen berichten voorbij zien komen. Nog even afwachten op sms of belletje. 

Reputatie 3

Ik heb net de store gebeld, mijn levering word toch thuis geleverd, en mij bestelling staat nogsteeds op wachten op voorraad ondanks dat ik om 14.00 uur heb gepreorderd in de store….

Maar daar is dus meteen je probleem. Je hebt hem om 14:00 in de store gepreordered. Maar de store kan ook best je bestelling pas veel later ingevoerd hebben. Hoe laat heb je een bestelbevestiging? Daar moet je van uit gaan.

Reputatie 3

Ik heb net de store gebeld, mijn levering word toch thuis geleverd, en mij bestelling staat nogsteeds op wachten op voorraad ondanks dat ik om 14.00 uur heb gepreorderd in de store….

Maar daar is dus meteen je probleem. Je hebt hem om 14:00 in de store gepreordered. Maar de store kan ook best je bestelling pas veel later ingevoerd hebben. Hoe laat heb je een bestelbevestiging? Daar moet je van uit gaan.

Die heb ik om 14.10 gekregen

Reputatie 3

Ik heb net de store gebeld, mijn levering word toch thuis geleverd, en mij bestelling staat nogsteeds op wachten op voorraad ondanks dat ik om 14.00 uur heb gepreorderd in de store….

Maar daar is dus meteen je probleem. Je hebt hem om 14:00 in de store gepreordered. Maar de store kan ook best je bestelling pas veel later ingevoerd hebben. Hoe laat heb je een bestelbevestiging? Daar moet je van uit gaan.

Die heb ik om 14.10 gekregen

degene met je order nummer?

Reputatie 3

Ik heb net de store gebeld, mijn levering word toch thuis geleverd, en mij bestelling staat nogsteeds op wachten op voorraad ondanks dat ik om 14.00 uur heb gepreorderd in de store….

Maar daar is dus meteen je probleem. Je hebt hem om 14:00 in de store gepreordered. Maar de store kan ook best je bestelling pas veel later ingevoerd hebben. Hoe laat heb je een bestelbevestiging? Daar moet je van uit gaan.

Die heb ik om 14.10 gekregen

Enige wat bekend is is dat er verzonden gaat worden met post nl maar order staat op wachten op voorraad 

Reputatie 3

Ik heb net de store gebeld, mijn levering word toch thuis geleverd, en mij bestelling staat nogsteeds op wachten op voorraad ondanks dat ik om 14.00 uur heb gepreorderd in de store….

Maar daar is dus meteen je probleem. Je hebt hem om 14:00 in de store gepreordered. Maar de store kan ook best je bestelling pas veel later ingevoerd hebben. Hoe laat heb je een bestelbevestiging? Daar moet je van uit gaan.

Die heb ik om 14.10 gekregen

degene met je order nummer?

Ja 753149xx

Reputatie 3

Ik heb net de store gebeld, mijn levering word toch thuis geleverd, en mij bestelling staat nogsteeds op wachten op voorraad ondanks dat ik om 14.00 uur heb gepreorderd in de store….

Maar daar is dus meteen je probleem. Je hebt hem om 14:00 in de store gepreordered. Maar de store kan ook best je bestelling pas veel later ingevoerd hebben. Hoe laat heb je een bestelbevestiging? Daar moet je van uit gaan.

Die heb ik om 14.10 gekregen

degene met je order nummer?

Ja 753149xx

Dan moet er bijna wel iets anders fout zitten in je bestelling, of de winkel heeft iets verkloot. De meeste mensen hebben inmiddels overgedragen aan de koerier als status. Zoals al aangegeven werd op andere plekken gemeld dat als je nu nog “wachten op voorraad” hebt dat je dan buiten de boot valt. Ook als ie met PostNL komt staat hij al op overgedragen aan koerier.

Reputatie 6

Dan moet er bijna wel iets anders fout zitten in je bestelling, of de winkel heeft iets verkloot. De meeste mensen hebben inmiddels overgedragen aan de koerier als status. Zoals al aangegeven werd op andere plekken gemeld dat als je nu nog “wachten op voorraad” hebt dat je dan buiten de boot valt. Ook als ie met PostNL komt staat hij al op overgedragen aan koerier.

En toch zal ik daar niet te veel op rusten, vandaag kunnen orders ook gewoon nog ingepakt worden en verzonden worden door PostNL.

Reputatie 3

Dan moet er bijna wel iets anders fout zitten in je bestelling, of de winkel heeft iets verkloot. De meeste mensen hebben inmiddels overgedragen aan de koerier als status. Zoals al aangegeven werd op andere plekken gemeld dat als je nu nog “wachten op voorraad” hebt dat je dan buiten de boot valt. Ook als ie met PostNL komt staat hij al op overgedragen aan koerier.

En toch zal ik daar niet te veel op rusten, vandaag kunnen orders ook gewoon nog ingepakt worden en verzonden worden door PostNL.

Zeker, maar die zijn inmiddels wel overgedragen aan PostNL. Er is niemand die vandaag zijn status veranderd heeft zien worden. Dat is namelijk gisteravond al gebeurd. 

Reputatie 6

Zeker, maar die zijn inmiddels wel overgedragen aan PostNL. Er is niemand die vandaag zijn status veranderd heeft zien worden. Dat is namelijk gisteravond al gebeurd. 

Toevallig net nog iemand die de status verandering heeft gekregen: 

 

Reputatie 3

Zeker, maar die zijn inmiddels wel overgedragen aan PostNL. Er is niemand die vandaag zijn status veranderd heeft zien worden. Dat is namelijk gisteravond al gebeurd. 

Toevallig net nog iemand die de status verandering heeft gekregen: 

 

Dat is iemand die net gekeken heeft omdat hij de statuslink pas ontdekt had. Er is niemand die al 2 dagen heftig aan het refreshen is waarbij hij net over is gesprongen.

Reputatie 6

Zeker, maar die zijn inmiddels wel overgedragen aan PostNL. Er is niemand die vandaag zijn status veranderd heeft zien worden. Dat is namelijk gisteravond al gebeurd. 

Toevallig net nog iemand die de status verandering heeft gekregen: 

 

Dat is iemand die net gekeken heeft omdat hij de statuslink pas ontdekt had. Er is niemand die al 2 dagen heftig aan het refreshen is waarbij hij net over is gesprongen.

Touche. Verder is de dag nog niet voorbij, dus zou de mensen meegeven; de boot is nog niet gevaren 🟣

Ik ben net gebeld dat mijn 14 pro max binnen is en dat ik het morgen kan ophalen bij Tmobile Leidschendam The Mall. 

Reputatie 2

Ik was rond 12:45 in de T-Mobile store Rotterdam beurs, maar ze hadden nog niets binnen. Afwachten dus.

Reputatie 3

Ik heb net de store gebeld, mijn levering word toch thuis geleverd, en mij bestelling staat nogsteeds op wachten op voorraad ondanks dat ik om 14.00 uur heb gepreorderd in de store….

Maar daar is dus meteen je probleem. Je hebt hem om 14:00 in de store gepreordered. Maar de store kan ook best je bestelling pas veel later ingevoerd hebben. Hoe laat heb je een bestelbevestiging? Daar moet je van uit gaan.

Die heb ik om 14.10 gekregen

degene met je order nummer?

Ja 753149xx

Dan moet er bijna wel iets anders fout zitten in je bestelling, of de winkel heeft iets verkloot. De meeste mensen hebben inmiddels overgedragen aan de koerier als status. Zoals al aangegeven werd op andere plekken gemeld dat als je nu nog “wachten op voorraad” hebt dat je dan buiten de boot valt. Ook als ie met PostNL komt staat hij al op overgedragen aan koerier.

Snapje, ben bewust naar de shop gegaan zodat het nu eens goed zou gaan… maar ja k denk dat ik vette pech heb.. dan maar anuleren en ergens anders bestellen ofz

Reputatie 6

Snapje, ben bewust naar de shop gegaan zodat het nu eens goed zou gaan… maar ja k denk dat ik vette pech heb.. dan maar anuleren en ergens anders bestellen ofz

Is natuurlijk kut, maar als je nu ergens anders gaat bestellen heb je hem alsnog niet morgen in huis? Dus kan je niet beter gewoon door laten lopen in de hoop dat het snel verwerkt wordt?

Reputatie 3

Snapje, ben bewust naar de shop gegaan zodat het nu eens goed zou gaan… maar ja k denk dat ik vette pech heb.. dan maar anuleren en ergens anders bestellen ofz

Is natuurlijk kut, maar als je nu ergens anders gaat bestellen heb je hem alsnog niet morgen in huis? Dus kan je niet beter gewoon door laten lopen in de hoop dat het snel verwerkt wordt?

Ja dat natuurlijk wel maar als er morgen een bedrijf is die het aanbied zaterdag te leveren… heb dat gelluk vorig jaar ook met ben gehad

Reputatie 6

Ja dat natuurlijk wel maar als er morgen een bedrijf is die het aanbied zaterdag te leveren… heb dat gelluk vorig jaar ook met ben gehad

Ja dat is zo! 

Ik ben net gebeld dat mijn 14 pro max binnen is en dat ik het morgen kan ophalen bij Tmobile Leidschendam The Mall. 

Ik heb er ook voor gekozen om de goederen op te halen in de winkel leidschendam, maar ik heb nog niet gebeld om mij te informeren, hoe laat heb je de telefoon besteld?

Reputatie 6

edit: wrong post

Reputatie 1

Ja ja het is zover, morgen 10 uur afspraak 😍

Ik ben net gebeld dat mijn 14 pro max binnen is en dat ik het morgen kan ophalen bij Tmobile Leidschendam The Mall. 

Ik heb er ook voor gekozen om de goederen op te halen in de winkel leidschendam, maar ik heb nog niet gebeld om mij te informeren, hoe laat heb je de telefoon besteld?

besteld vrijdag 9 sept en het advies was om het in de winkel op te halen. Geen sms, maar telefoontje van de winkel ( +- 13 uur) om het morgen op afspraak op te halen. 

Dit staat bij order status, nog steeds geen mail gehad.

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier.

Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling.
(Dit geldt alleen wanneer een toestel en/of simkaart bezorgd wordt)

Reageer