Beantwoord

Problemen met ontvangen verificatie-sms PayPal



Toon eerste reactie

188 reacties

Reputatie 7
Hoi Vonsrr, Wesley en Ferry,

Bedankt voor de voorbeelden, gaan we gelijk mee aan de slag!
Wat enorm treurig is dit. Gister werkte alles goed. En boem volgende dag werkt het weer niet. Weet je wat ik ga wel naar een andere provider. Blijkbaar zijn smsjes te hoog gegrepen voor T-mobile.

Ik krijg al maanden geen SMS van PayPal binnen op mijn telefoon. Ik heb echt van alles geprobeerd maar het werkt gewoon voor geen meter!!
 

Ik kan mijn mobiele telefoonnummer niet eens bevestigen voor 2-trapsverificatie. Het probleem is dat de SMS verstuurd door PayPal niet aankomt op mijn telefoon.

- Alle overige SMS ontvangen (van andere bedrijven incl. T-mobile zelf) werkt gewoon goed;

- Andere telefoon (partner) ingesteld bij PayPal. SMS van PayPal komt gewoon aan;

- Mijn simkaart in iPhone van partner (SMS van PayPal komt niet aan)
- Simkaart van partner in mijn iPhone gehad en sms van PayPal komt aan

-T-mobile gebeld en naar T-mobile shop geweest. Alle mogelijke blokkades laten verwijderen. SMS van PayPal komt niet aan.

Ik heb een iPhone 11 met nieuwste updates en met een abbo van T-mobile (en volledig bereik). Ben al klant met dit nummer vanaf het Orange tijdperk...

@#$&@# BIZAR!!!!!

Hier is het probleem ook terug. Geprobeerd om 22:35.
Ook hier werkte het enkele dagen geleden weer en nu niet.

PayPal - 01-09-2018 - 14:08.

Echter heeft PayPal voor mij de optie weggehaald om gebeld te worden, dus ik kan helemaal niet meer inloggen!
Hier ook hetzelfde probleem paar dagen geleden werkten het eindelijk weer,
En nu krijg ik ze weer niet binnen, Heb dit probleem nu al sinds Juli....
Zojuist om 23:49 gelukkig wel weer een SMS van PayPal ontvangen (+32 nummer)!

Ben gebeld door jullie maar was aan het werk dus kon niet opnemen. Heb teruggebeld maar degene die ik aan de lijn kreeg kon niet vinden waarom jullie me gebeld hadden. "Ze bellen vast nog wel een keer terug."

Oh, 02-09 om 13:19: werkt niet meer.

Blijf dit raar vinden.
Dinsdag 28-08 een Paypal SMS onvangen (+32 code)
Maar vandaag geprobeerd in te loggen en geen SMS meer.
Ben nu toch benieuwd naar de uitleg voor dit probleem.
Zelfde probleem op 02-09-2018 rond 18:30 meerdere sm's niet aangekomen. Eerste keer dat ik dit probleem heb. Ik had vorige week geen problemen aangezien ik toen nog op een iphone 5S draaide. Nu voor het eerste de verificatiecode op mijn Samsung S8 en het werkt niet meer. Gek is wel dat ik 3 dagen geleden wel een verificatie code van zowel Whatsapp als Steam heb ontvangen op de S8 waarom paypal niet wilt geen idee. Hierdoor moet ik toch concluderen dat A. het iets te maken heeft met de androidversie/telefoon of B. toevallig de service er nu uitligt.
Ook hier werkt het niet.
Ik heb er ook last van. Dacht dat het een PayPal probleem was. Goed om te weten dat het probleem bij T-Mobile zit. Hoef ik PayPal klantenservice hier morgen niet mee lastig te vallen.
Hier heb ik ook last van, wat hebben jullie voor gegevens nodig om dit op te lossen?
2FA verificatie sms om 17.04 vandaag laten versturen. Niks binnen.
2FA verificatie sms om 17.00 vandaag laten versturen. Niks binnen.

Al meerdere keren geprobeerd afgelopen week maar niks binnen.
Ligt er nu al geruime tijd uit. En zonder inloggen bij Paypal kun je 2FA niet wijzigen.
Is al enig zicht op verwachte oplos termijn??
Reputatie 2
Ik vraag mij ook af wanneer dit wordt opgelost, zeer frustrerend als je PayPal niet kan gebruiken, of uberhaupt niet kan inloggen.😫

Daar ben ik nog een keer.

Ik heb een oplossing!!!!! Voor iedereen met bovenstaande problemen. Lees onderstaande!!!

Omdat ik namelijk niet geloof dat T-Mobile of PayPal onze problemen met het niet ontvangen van SMS op gaan lossen (dat werkt namelijk al jaren niet goed) heb ik zojuist een heel andere oplossing bedacht/gevonden… een extra simkaart (eSIM prepaid) waar ik de SMSjes van PayPal op binnen laat komen.

Uiteraard neem je dan een andere provider dan dat brakke T-Mobile, dus bijvoorbeeld van het betrouwbare netwerk van KPN of Vodavone/Ziggo (er zijn momenteel 3 providers met eSIM).

De voordeligste eSIM Prepaid leverancier opzoeken, bestellen (EUR 5 maar omdat ik nog een vriend kende met een abbo van dezelfde provider kon ik hem en mijzelf nog eens 5 euro beltegoed kado doen dus eigenlijk kost het niks), ontvangen, activeren en instellen in nog geen 30 minuten voor elkaar.

Heerlijk!!! Het is echt ongelofelijk maar ik ontvang nu gewoon SMSjes en kan dus eindelijk weer inloggen bij PayPal en ik kan nu veel eenvoudiger betalingen doen, etc., etc.. Helemaal top.

Ik was vergeten hoe geweldig het is als je een SMS nodig hebt dat die dan ook echt binnenkomt. Wat een geweldige techniek!!!

@T-Mobile: Dus als je nog meer klanten hebt die al jaren abonnee zijn maar niet eenvoudig over kunnen stappen vanwege een zakelijk abonnement. Geef ze een eSIM van KPN of Vodavone/Ziggo en ook zij kunnen weer aan het werk!!!

 

Ondanks dat dit topic door iemand op 'beantwoord' is gezet werkt het hier nog altijd niet. Wanneer wordt het daadwerkelijk opgelost?

Voor alle zekerheid nog maar weer een voorbeeld:

Uiteraard van PayPal:
3-9-2018, rond 17:30. Niet ontvangen.
4-9-2018, 8:32. Niet ontvangen.
Zo het heeft een paar dagen gewerkt en de problemen zijn weer terug! Ontvang weer geen sms van PayPal. Gelieve nu permanent oplossen. Want ik gebruik het erg vaak namelijk
De reactie van t-mobile via Twitter:

Dat betekent dat Paypal ons niet betaalt voor het afleveren van SMS-verkeer op ons netwerk en daarom staan de poortjes bij ons dicht. Het is onduidelijk of en wanneer Paypal zo’n interconnectie-contract zal aangaan. Een oplossing voor nu is om je door een PayPal robot te laten bellen die een code opleest die je vervolgens als 2 staps verificatie moet invullen. Succes!


Heb al aangegeven dat die optie niet meer aanwezig is. Lekker handig van T-Mobile om zonder enige vorm van communicatie die boel dicht te zetten.
vandaag 4-9-2018 om 11.47 sms aangevraagd bij paypal, niet ontvangen
4-9-2018 om 11.50 opnieuw sms laten verzenden, wederom niet ontvangen.

probleem is dus niet opgelost !
zie nu de twitterreactie, zoals spacemouse benoemde
https://twitter.com/tmobile_webcare/status/1036855873715560448
https://twitter.com/tmobile_webcare/status/1036856020335779840
https://twitter.com/tmobile_webcare/status/1036856078879928320

Best gek dat t-mobile eerst geen idee heeft waarom de sms-en niet aankomen
mensen in dit topic zoet houdt
aangeeft dat het probleem in onderzoek is
lastig technisch, blabla,

En vervolgens na maanden meldt dat paypal niet betaald (maar blijkbaar voor de telefoon gesprekken wel?)
Dus eigenlijk weet t-mobile vanaf dag 1 van de oorzaak van het probleem maar durft zijn klanten niet te informeren ofzo ?
Echt schandalig dit. Stom stelletje zakkenvullers! Wat sturen ze nog meer niet door dan?

Eerst er gewoon keihard over liegen en nu gewoon doodzwijgen.

Daar komt nog bij dat het bij PayPal een tijdje niet mogelijk was om via een andere manier in te loggen, nu gelukkig wel weer (maar voor hoe lang)?
Ik heb inmiddels weer toegang tot mijn PayPal account dankzij de helpdesk van PayPal (0800-2659239). Die hebben tijdelijk de 2FA uitgeschakeld van mijn account, waarna ik kon inloggen. Heb het zelf voorlopig maar even helemaal uitgeschakeld.

De medewerker van de PayPal helpdesk wist niets over hetgeen T-Mobile mij heeft getwitterd, maar zou dit intern wel aankaarten bij PayPal om uit te zoeken wat er van klopte. De medewerker wist mij wel te vertellen dat er geen problemen waren bij andere providers, ook niet bij providers die gebruik maken van het netwerk van T-Mobile.

Blijf het een vreemde zaak vinden. Als blijkt dat het probleem echt bij T-Mobile zit, dan is het de laatste contractverlenging geweest bij T-Mobile.
Ik had ook al een redelijke lange tijd last van dat ik geen SMS ontving, maar ik had altijd de mogelijkheid om dan code verificatie telefonisch te doen, en ineens had ik die mogelijkheid ook niet meer, nu had ik nog niet de behoefte om hier over iets te melden, denk wellicht komt die optie van paypal nog wel terug.

Maar daar leek weinig van iets mee aan de hand te zijn, kortom dacht ik aan het feit.. ja.. de browser, ik ben echt zo trouwe google chrome gebruiker, dus ik dacht laat ik Edge eens gaan gebruiken. En ja hoor de alternatieve manier werd ineens gewoon getoond.

Kortom, wil je telefonisch je code doorgeven, wellicht ff kijken of het niet aan je browser ligt.

Hopelijk help ik hier iemand mee uit het ongemak..

Reageer