Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3171 reacties

Ik krijg de box aan en de tv. Kan enkel het gzluid aanpassen maar geen zender wosselen. De guide knop werkt meer naar behoren. En de knopjes rond de ok knop laten het ook afweten.

Ik heb een samsung smart tv

Hoi @Sterre , met de andere afstandsbediening die ik heb werkt alles goed. Ook de tv box doet het dan gewoon. Alleen beetje lastig om die heel de tijd mee naar boven en beneden te nemen 🙂. Kun je een nieuwe afstandsbediening regelen voor me. Bedankt
Hi T-mobile Thuis,

Sinds gisterenavond hebben wij iets raars met onze afstandsbediening. Ongeacht welke knop we indrukken, gaat de televisie uit... Heel onhandig!

We hebben de afstandsbediening gereset, en opnieuw gekoppeld, zoals ook op jullie website staat. Ook hebben we alles van de stroom af gehad. Wat zouden we nog meer kunnen doen?

Ik hoor graag!

Klopt al meerdere malen het stappenplan doorlopen. blijft het niet doen

 Graag ontvang ik dus een nieuwe. Groetjes 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Mustafa171110, er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Houd rekening met 3 tot 5 werkdagen levertijd, onder normale omstandigheden. Dit kan iets uitlopen wegens corona en de speciale veiligheidsprotocollen van PostNL! :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @melissa90, ik snap je dochtertje wel; het zijn ook net speeltjes die afstandsbedieningen! 😋 Ik stuur je graag meteen een nieuwe afstandsbediening toe. Stuur me alsjeblieft een privéberichtje met daarin de volgende gegevens, dan pak ik het meteen op en kun je over vier tot zeven werkdagen weer normaal TV kijken:

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-laatste vier cijfers van jouw IBAN

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Avinanda, het zegt veel over je zoontje dat hij dat durft op te biechten, wat oprecht! 😄👍

Geen zorgen, er komt meteen een nieuwe afstandsbediening aan. Deze wordt binnen vier tot zeven dagen bezorgd. 

Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet niet om de super handige tips op pagina één van dit topic te gebruiken. 

Een geweldig weekend toegewenst! 😄

Reputatie 6

Hoi @gzees, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Je ontvangt hem binnen enkele dagen thuis!

Goedemorgen,

 

Mijn afstandsbediening functioneert niet meer goed. Ik heb alle tips geprobeerd. Bijna alle knoppen moet ik meerdere malen indrukken voordat er wat gebeurd en meestal gaat het dan ook nog vertraagd. Zo kan ik dus nooit fatsoenlijk een tv kanaal intoetsen. Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen. 

 

Mvg, 

 

Stefan Jansen 

Reputatie 2

Hallo vraag, in verband met de entone problemen deze opgezegd en helemaal overgegaan op de app. Heb hem inmiddels verwijderd, zou per slot wel teruggestuurd moeten worden aan het eind van de maand.

Maar kom tot de ontdekkening dat ik de bijbehorende afstandbediening te goed heb opgeborgen. Of ooit al eerder teruggestuurd toen ik de 2e box heb verwijderd.

Dit is me niet eerder opgevallen omdat ik normaal een en ander bedien met mijn Logitech Harmony.

Is het nog nodig een extra afstandbediening aan te vragen voor de laatste maand of kan ik retouneren zonder deze?

Bedanktvoor het meedenken.

Jo!

Mijn afstandsbediening blijft rood knipperen. Ik kan hem niet resetten door de setup knop in te houden. Is er een oplossing voor dit probleem?
Reputatie 7
@Maikel D. Helder, er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!



@JosineSeif Ook naar jou is er nieuwe onderweg! 🙂
Reputatie 7
Badge +16

@Minouvds Ach jee, nou dan krijg je van ons een nieuwe! :smile: De afstandsbediening komt eraan. Maximaal 3 tot 5 werkdagen.

Mijn afstandsbediening werkt niet goed meer, we moeten de knoppen meerdere malen hard indrukken voor hij reageert. We hebben alle stappen om te verbeteren al doorlopen, maar niets helpt. Ik denk dus dat hij versleten is. Kan ik hier een nieuwe voor in de plaats krijgen?

Goedemiddag,

 

Helaas heeft onze hond hier ook aardig zitten knagen op de afstandsbediening, hij werkt ondertussen niet meer naar behoren.

Graag zouden we een nieuwe ontvangen, in het vervolg gaat hij netjes in de lade😅

Met vriendelijke groet,

Rik Groothedde

Reputatie 7

Hi @VinLu, heel graag gedaan! Kijk, dan kan het niet meer misgaan. Top oplossing! 💪😜

L.S.

Mijn afstandsbediening reageert niet meer. Ik heb de batterijen al vervangen zonder resultaat.
Graag zou ik een nieuwe aanvragen.

 

Gr. Saskia Lim

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sjans, bedankt voor het doorlopen van alle stappen, jammer dat de ab het deels opgegeven heeft. Ik heb meteen een nieuw model voor je besteld; deze wordt binnen vier dagen door de brievenbus geleverd. Gebruik in de tussengelegen periode de handige tips op de eerste pagina van dit topic! 📺

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jomanda, dat is inderdaad lastig!

Kan je op dit moment nog wel tv kijken? Zo niet, dan stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening op. Het is ook niet erg om de TV Box retour te sturen zonder afstandsbediening omdat je deze kwijt bent geraakt. Ik lees graag of ik je een nieuwe toe moet sturen!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @maassie, goed dat je hierop terug komt! Ik heb je drie opeenvolgende berichten verwijderd omdat hier persoonlijke gegevens van je in staan. Omdat dit een openbaar topic is raad ik je af om je persoonsgegevens hier openbaar in dit topic te vermelden. Ook heb ik je drie opeenvolgende berichten verwijderd  vanwege de door Tommie genoemde gewenste overzichtelijkheid.

Wél heb ik met die informatie je abonnement kunnen vinden en komt er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Je kan snel weer als vanouds genieten! 😃

Bij de afstanbediening werken de TV en STB knop nauwelijks meer. Kan er een nieuwe worden geleverd?

Alvast bedankt en gr, Duncan.
Reputatie 7
@Mariska2208 Excuses voor de late reactie, ik zie dat mijn collega inmiddels al een nieuwe afstandsbediening naar je op heeft gestuurd!



@Wildelinda Hmm dat is gek. Ik begrijp dat het resetten, opnieuw koppelen en resetten van de TV Box zelf geen effect heeft gehad? Bij het resetten van de afstansdbediening moet je duidelijk het lampje zien knipperen. Als het nog niet gelukt is laat het mij dan even weten!

Afstandbediening geluid werkt niet meer goed 

Is al keer bekeken. Kan ik een nieuwe krijgen. 

 

Afstandsbediening werkt de helft van de tijd niet. Knoppen moeten je er bijna doorheen duwen. 
alles al geprobeerd , graag een nieuwe opsturen .

mvg 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HWGroothedde, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Reageer