Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3171 reacties

Hallo, kunt u mij een nieuwe afstandsbediening sturen? De oude is kapot helaas.

Hi de afstandsbediening is verdwenen 

en we willen wel Sinterklaas journaal kijken!

kunnen we een nieuwe krijgen alstublieft 

Goedemorgen, nog voordat ik de tv box kon aansluiten had zoonlief hem al te pakken en gedumpt in de waterbak van de kat. Hij doet helaas niets meer, zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Ik heb 2 tv boxen en 2 afstandsbedieningen. Ik heb ongeveer een maand geleden van beide de batterijen vervangen (zelfde batterijen uit zelfde doosje). De 1 doet het nog goed, maar de ander is nu al bijna leeg en reageert slecht. Het lijkt me niet de bedoeling dat mijn afstandsbediening batterijen opeet. 

Ik heb al eerder gemerkt dat de batterijen van deze afstandsbediening snel leeg zijn. Kan ik deze afstandsbedieningen inwisselen voor een nieuwe?

Mijn afstandsbediening is gevallen.

En doet het helaas niet meer.

zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?
Ik dacht het niet. Ik heb gisteren met T-Mobile thuis gebeld en de afstandsbediening staat nog steeds op besteld en is nog niet eens verzonden ! Ik wacht er al 2 weken op ! Het is te gek voor woorden dat je 2 weken geen tv kunt kijken omdat Tmobile het niet voor elkaar kan krijgen om een afstansbediening op te sturen. Hoe moeilijk kan dat zijn ????

Graag nieuwe afstandsbediening opsturen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Omamar, goed dat je het aangeeft! Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Normaal gesproken zul je deze binnen 5 werkdagen geleverd krijgen. Door de crisis en bijkomende veiligheidsprotocollen bij PostNL kan dit echter wat langer duren. Sorry voor het ongemak! Stay safe! 💪

Goedemiddag, Mijn afstandbediening heeft het begeven zou ik bij jullie een nieuwe kunnen krijgen?

Mvg anco

Dag Jason, bedankt voor de snelle service en de goede tips! Daar zijn we goed mee geholpen, kunnen we mooi door blijven kijken😀

Goeiemiddag,

Onze afstandsbediening heeft vandaag de geest gegeven. Alles geprobeerd maar niet meer aan de praat te krijgen. Is het mogelijk dat jullie een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen?

 

Reputatie 7

Hi @saskialim, dit ga ik voor je regelen! Net heb ik dan ook meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze in huis, enjoy en maak er een fijne dag van!

Help! Mijn afstandsbediening is kapot gegaan helemaal niks werkt meer .. ik zou graag een nieuwe willen bestellen! Alvast heel erg bedankt!😁

Reputatie 7
@Zan13 Gelukkig is er niets aan de hand met de TV Box! Ik stuur je graag een nieuwe afstandsbediening op, zodat je weer fijn kunt zappen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan bestel ik er een voor je!



@Mieke1978 Geen zorgen Mieke, ik geef je een nieuwe afstandsbediening! Bedankt voor het volgen van de stappen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ik zorg ervoor dat de nieuwe afstandsbediening zo snel mogelijk naar je toe komt.



@Vonkie21 Dat wil ik je inderdaad niet aandoen, haha! Ik zorg er graag voor dat iedere TV Box in jouw huis zijn eigen werkende afstandsbediening heeft. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik je een nieuwe opsturen!



@Rowdy2904 Dat klinkt bijna als een disco-afstandsbediening, met dat geknipper! Kun je de resetcode 2, 0, 5, 1 indrukken, ondanks dat hij blijft knipperen? Laat me de uitslag weten!



@Schneiders Daar gaan we wat aan doen! Ik zorg er samen met jou voor dat je zo snel mogelijk weer fijn gebruik kunt maken van je afstandsbediening. Kun je de afstandsbediening resetten? In de beginpost van dit topic lees je hoe je dat doet.



@RachellZiggy Als een afstandsbediening kon praten, had ik 'm nu "auw" horen zeggen. Geen probleem, ik zorg voor een nieuwe! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan komt 'ie zo snel mogelijk jouw kant op!

Afstandsbediening nieuwe graag mijne is kapot gevallen werkt niet meer

Beste T-mobile,

 

Ik heb twee afstandbedieningen (met grijze knop), 1 daarvan werkt niet meer (rode lampje gaat helemaal niet meer branden als ik ergens op druk), ook niet met nieuwe batterijen of die van de andere (werkende) afstandbediening.

 

Kan ik een nieuwe ontvangen? Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

Mark

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Laura2310 en @swensnellings, ik heb twee nieuwe afstandsbedieningen besteld en die zullen binnen vier tot zeven werkdagen geleverd worden - meestal is de levertijd zelfs iets sneller. Veel kijkplezier toegewenst en stay safe!

Hoi @jutter33@hotmail.com, ik kan met de opgegeven informatie in jouw profiel geen abonnement vinden. Zou je me misschien een privéberichtje kunnen sturen met de volgende info:

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik die gegevens heb, maak ik het direct in orde voor je! 😉

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één.

Reputatie 7
Badge +16

@HWGroothedde Geen enkel probleem, heel graag gedaan! Als ik nog eens iets kan doen, let me know. 

Veel kijkplezier toegewenst en stay safe! 😄

Reputatie 1

Voor de drie musketiers regel ik graag een nieuwe afstandsbediening!

@large007 en @Mark1970 een nieuwe afstandsbediening komt snel jullie kant op. Ik vermoed dat de afstandsbediening, ondanks Bevrijdingsdag, nog deze week bij jullie op de mat valt. Veel kijkplezier alvast.

@Levyanne het lukte mij niet op met jouw Community profiel bij jouw abonnement te komen. Zou je daarom in een privébericht de volgende gegevens naar mij door kunnen sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik ook jouw kijkplezier snel terugbrengen!

Hi Cal, ja ik zit ook met dit wel bekende probleem, aantal toetsen doen het helemaal niet of paar reageren heel traag.

vriendelijke groet,

herke himself

Beste Tmobile,

ik heb laatst een nieuwe afstandsbediening van jullie gekregen, maar deze heeft eigenlijk nooit helemaal goed gewerkt. De volumeknoppen deden het eerst niet (wat niet heel erg was, want we gebruikten die van de tv), maar nu doen steeds meer knoppen het niet. 

Nee helaas niet. De afstandsbediening reageert nergens op en het rode lampje blijft continue knipperen.
3e verzoek: Tijdens onze verhuizing en verbouwing zijn we de afstandbediening verloren, getracht met vreemde afstandbediening te werken lukt niet.

Abonnement sinds 29-5-2019



Graag zou ik een vervanger voor mijn net nieuwe

Afgesloten abonnement willen ontvangen.

Graag de kostprijs hiervoor.

Klantnr. [verwijderd door moderator]

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt geraakt hoe krijg in een nieuwe?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Markvorsten, goed dat je al een poging hebt gedaan om de ab werkend te krijgen. Jammer genoeg lijkt deze toch echt defect, daarom stuur ik je een nieuwe toe! 😉 Houd rekening met 5 werkdagen levertijd; wegens de vertraging bij PostNL kan dit echter oplopen. Sorry voor het ongemak!

Onze afstandsbediening reageert zeer slecht op de toetsen aan de rechterkant. Met name het pijltje naar rechts. Ik heb diverse keren de AB gereset en weer verbonden met de TV 

graag een nieuwe. 
groet John m 

Reageer