Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3149 reacties

Reputatie 7

Hi @TacoTaco, super dat je allereerst onze tips hebt geprobeerd! Ik help je graag en heb goed nieuws: er is een nieuwe afstandsbediening naar jou onderweg. Binnen twee tot vijf werkdagen kun je weer helemaal in de rondte zappen. Enjoy! 😊

Goedenavond, we hebben 2 boxen thuis en 1 van de 2 afstandsbedieningen doet het niet meer. Na vervanging van de batterijen zie ik nog steeds het rode lichtje niet branden als ik op een toets druk. Gelukkig kunnen we beide boxen bedienen met de resterende werkende afstandsbediening, maar we zouden graag een vervanging willen ontvangen voor de kapotte.

Hallo,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. mag ik een nieuwe ontvangen?

Hallo!

In nog geen vijf minuten onoplettendheid heeft onze pup de afstandsbediening veranderd in een stuk afval. Kunnen wij aub een nieuwe afstandsbediening toegezonden krijgen?

Alvast bedankt!

 

Hallo!

 

Ik wilde een nieuwe afstandsbediening aanvragen, omdat mijn hond idd haar bot heeft verwisseld met het apparaat 🙄

 

Alvast bedankt,

Claudia

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: @EllenMo Er staat een ander (ik vermoed nieuw) adres bij jouw aansluiting, terwijl de ab naar een ander adres verstuurd wordt. Kun je bevestigen dat jouw huisnummer eindigt op 35 of op 06?

Onze afstandsbediening is kapot. Graag een nieuwe opsturen.
Hallo



Wij zijn de afstandsbediening kwijt

We hebben een hummeltje van net 2 jaar oud en we zijn bang dat hij ermee aan de haalnis gegaan

We hebben alle bakken doorzocht banken van de muur gehaald noem maar op

Nu al een week zonder afstandsbediening en de tekenenfilm kanaal ben ik nu wel zat

Kunnen jullie alsjeblieft een nieuwe toesturen



Groetjes wanhopige moeder hahaha
Reputatie 7
Hoi @Bertus79, kun je aangeven wat er niet werkt bij allebei de afstandsbedieningen? Kun je de resets uit het topic proberen? Zijn er slechts enkele knoppen die niet werken? Brandt het LEDje wel?



Hoi @maxbr, ik ga er hier even vanuit dat je ook de batterijen hebt vervangen? Ik heb zojuist een nieuwe opgestuurd!



Hoi @thema19 en @Iemandje, kun je aangeven wat er precies niet werkt aan je afstandsbediening? En welke stappen heb je ondernomen? Op deze manier weet ik wat er aan de hand is. Wellicht dat je met een simpele reset direct weer kunt zappen, zonder dat je hoeft te wachten op een nieuwe afstandsbediening. Dat is de snelste oplossing!
Reputatie 1

Helaas nog geen afstandsbediening ontvangen, anderhalve week geleden gevraagd en toegezegd, is deze al onderweg?
met vr groet,

Koos

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Larsknaap, bedankt voor je terugkoppeling. Binnen maximaal zeven werkdagen ontvang je je nieuwe afstandsbediening. Stay safe en alvast mooie dagen toegewenst!

Vergeet niet om de tips te gebruiken onderaan pagina één in de originele post van Sander! 😉🎄

Hallo, mijn afstandbediening is per ongeluk met het beddengoed mee de was in gegaan en werkt nu niet meer. Alles geprobeerd, maar helaas zonder succes.

Zou graag een nieuwe bestellen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gappy88, top dat je alle stappen al doorlopen hebt, jammer dat de ab niet meer werkt, maar geen zorgen! Je ontvangt binnen maximaal twee tot vijf werkdagen een nieuwe. Gebruik in de tussentijd de handige tips op pagina één in dit topic.

Een mooi, zonnig weekend toegewenst! 😄🙋‍♂️

Reputatie 1

Ik was heel blij dat we zo snel een afstandbediening hebben gekregen. Nu is het de verkeerde. Wij moeten een hebben zonder roze knopje. 

Hoe gaan we dit oplossen.

Mvg I.Torensma

Goede avond,

 

Helaas ben ik mijn afstandsbediening kwijt geraakt. Is het mogelijk dat er een nieuwe wordt opgestuurd ?

Ik heb een kapotte afstandsbediening g
Reputatie 7
@RuudT1982 Ik zie dat mijn collega Cheyenne je inmiddels al een nieuwe afstandsbediening toegestuurd heeft, helemaal goed!



@PatPatat Zo te zien heb jij ook al een nieuwe afstandsbediening ontvangen!



@Koenusss Als je mij je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen via een privébericht dan stuur ik graag een nieuwe naar je op!



@RalfLeest Misschien een voor de hand liggende vraag maar heb je al geprobeerd om de batterij te vervangen? Maakt dit nog verschil?



@Louajay Mijn collega heeft zo te zien al een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd, hij is onderweg! 🙂
Reputatie 7


Dankjewel @Sander!

😎

See-Ow-Ow-El!

What does that spell??
En vandaag ontvangen!

Dank voor de snelle service!




@Ecnirp,

Remote come quick, remote come in a hurry...💜

Hoi, 1 van mijn 2 afstandsbedieningen doet het niet meer. Doet niets met nieuwe batterijen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @GMCHEL, we hebben de boxen geüpdatet. Ik zie in de streams ook dat alle zenders de afgelopen 48 uur bekeken zijn dus het probleem is hiermee verholpen. Toch nog een laatste check bij jou: ervaar jij dit ook zo? 

Mijn afstandsbediening is traag. Als ik een toets in druk, moet ik 3 seconde wachten, voordat de tvbox reageert bij het indrukken van een toets. Tvbox gereset en remote  geprobeerd te resetten,  alleen lukt dat niet vanwege de trage verwerking. Andere remote van boven geprobeerd die werkt wel snel.

Kan ik een nieuwe krijgen?

Hi, helaas de AB kwijt geraakt. Kan er een nieuwe opgestuurd worden?

 

Mvg,

Hallo,

De afstandsbediening (met de magenta knop, linker op bovenstaande foto) voor mijn 2e tv box is stuk. Het lampje brand niet bij indrukken van toetsen en vervangen batterijen helpt niet. Als ik de afstandbediening schud hoor ik ook iets rammelen 😩.

Ook al alle reset en andere suggesties geprobeerd. Kunnen jullie een nieuwe sturen?

Dank!

Hoi @BartWiersma01, er komt een nieuwe afstandsbediening aan. Deze wordt binnen vier dagen geleverd als brievenbuspakketje. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

Hoi @Stellab, ach die honden blijven ze maar lekker oppeuzelen hè, ik pleit voor gratis T-Mobile botten bij elke afstandsbediening! 😉 De ab kost € 25 en wordt verrekend op je volgende factuur - nee grapje natuurlijk: deze is helemaal gratis. Hier hoef je niets voor te betalen. Ik stuur je meteen een nieuw exemplaar toe. Veel kijkplezier toegewenst! 📺 

 

Maak altijd gebruik van de superhandige tips op pagina één van dit topic. Zo kun je zelfs zonder afstandsbediening genieten van het zenderaanbod! 

 

 

Hoi Jason,

Wat fijn dat het op deze manier geregeld wordt. Heel erg bedankt voor je snelle en grappige 🤣 reactie en het opsturen van een gratis afstandsbediening. Groetjes Stella

Goedemorgen 

helaas heeft onze puppy onze afstandsbediening te pakken gehad en er niks meer van heel gelaten graag zou ik een nieuwe ontvangen 

het is er eentje met de grijze knoppen 

alvast bedankt 

groetjes Lenny vogel 

XXXX

 

Moderator edit - adres verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reageer