Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Ik ben ook al langere tijd de afstandbediening kwijt. Is het mogelijk om een nieuwe opgestuurd te krijgen?
Reputatie 2

@Treurwilg Ik heb je gelijk een nieuwe ab toegestuurd, normaliter ligt deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep! Sorry voor het ongemak. 

Ben benieuwd, ik denk zelf eerlijk gezegd dat de ontvanger gewoon defect is :relaxed:  maar toch bedankt voor de snelle actie!

Mijn afstandsbediening is kwijt. Ik zou graag een nieuwe willen. Mvg

Reputatie 7
Badge +16

@mdeiman We hebben inderdaad geen verlichte toetsen, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat wel een uitstekend idee vind! Mag ik deze als wens/suggestie in ons speciale topic plaatsen: Wensen & Suggesties

@Veelbellen Wat een ondeugende rakker is je viervoeter toch ook! 🐶 Ik stuur je graag een derde afstandsbediening toe, maar heb nog wel gegevens van je nodig. Zou je me jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht kunnen toesturen alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat je binnen vier tot zeven werkdagen een nieuwe ab geleverd krijgt.

@Hannelis, @rgwolters, @N.Vorgers en @Assepoetseke Jullie zullen binnen vier tot zeven werkdagen nieuwe afstandsbedieningen geleverd krijgen. Houd alsjeblieft rekening met de eerdergenoemde maximale levertijd en veel kijkplezier toegewenst straks! 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 📺

Reputatie 7

Hi @stefanwegman, super leuk om te horen dat je helemaal blij bent met jouw abonnement! Oh no, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heel goed dat je dit hier aangeeft. Ik hoop dat je volop hebt genoten van de twee maanden die jullie samen hadden! 😜 Ik heb in ieder geval gelijk een nieuw voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen kun jij weer volop in de rondte zappen. Goed om te weten is dat het pakketje gewoon door de brievenbus past. 

Hallo, 

Veel knoppen op onze afstandsbediening lijken niet meer te werken, waaronder de gids, het pijltje omhoog en de nummers 2 en 3. De afstandsbediening is hierdoor redelijk onbruikbaar.

 

Nieuwe batterijen heeft niks geholpen. Opnieuw verbinden gaat ook niet want ook de setup knop doet het niet.

Het gaat om de afstandsbediening met de grijze knoppen

Hebben jullie een oplossing?

Groeten,

Pubsted

Dag,

Onze afstandsbediening heeft het opgegeven om consequent te reageren op de ‘TV’ knop (het lampje gaat 9 van de 10 keer niet aan bij het indrukken). Alle andere knoppen op de afstandsbediening werken nog prima. Batterijen zijn vervangen. 

We maken nog gebruik van een Entone 515b uit het Vodafone Thuis tijdperk. Werken de huidige afstandsbedieningen daar ook op? Zo ja, dan ontvangen we graag een nieuwe.

Groet, Renso

Reputatie 7
Hoi robkuh84,



Het is natuurlijk veel fijner als je alles met één afstandsbediening kunt regelen. Als bovenstaande koppelactie (met 9, 9, 1) niet werkt, hebben we nog een tweede manier. Die is iets ingewikkelder, daarom hebben we dit in een e-mail uitgelegd. Deze e-mail zou nu in je mailbox moeten zitten.



Succes! Laat je ons nog even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Hi @Smit228, @jerry91, @BBryan en @reistier



Een nieuwe afstandsbediening is onderweg naar jullie. reken op 4 à 5 werkdagen!



Ennne, @BBryan, graag ontvang ik een foto van de dader hier in dit topic als bewijslast! 😄🐰

Hi, 

Waarschijnlijk is hij ergens tijdens de verhuizing tussen wal en schip geraakt, maar we kunnen de afstandbediening al 2 weken niet vinden. 

Zouden we een nieuwe mogen ontvangen? 

Alvast bedankt! 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dinamyte, ooh jee wat jammer, ,maar geen zorgen! Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Houd rekening met een gemiddelde levertijd van vier tot zeven werkdagen. Veel kijkplezier straks! 😁

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Het rode lampje brand wel maar maakt geen verbinden met het kastje. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Reputatie 2

Hi, nieuwe ab ontvangen maar helaas heeft het niet geholpen,ik krijg nog steeds ipv 2x geknipper 5 x geknipper van het lampje. Is er nog iets anders dat ik kan proberen om dit probleem op te lossen?

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @gertjan1969 en @ybouichrat! Geen zorgen, voor jullie beide is er een nieuwe afstandsbediening besteld. @gertjan1969 in de tussentijd kan jij nog gebruik maken van je tweede afstandsbediening, die werkt ook op de andere TV Box. @ybouichrat jij zou als tussenoplossing gebruik kunnen maken van TV Anywhere of de T-Mobile TV app! @Troubleshooter11 jou verwijs ik graag naar het privégesprek met Boris! 😄

Reputatie 7

Hi @Astridnikki en @martinhoorn, hartstikke goed dat jullie dit doorgeven! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt dit pakketje bij jullie op de mat. Veel kijk-plezier! 😊

Hi @Alcantara, ik wilde ook graag een nieuwe afstandsbediening voor jou aanvragen! Echter kom ik met jouw e-mailadres uit op een abonnement die al is stopgezet. Kun je mij via een privébericht (door op mijn naam te klikken) voorzien van je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik dit fixen! 💪

Goede avond,

helaas ben ik de afstand bediend kwijt geraakt tijdens het opruimen. Wel andere dingen gevonden maar helaas de afstandsbediening kwijt gemaakt haha. Zou er misschien een nieuwe opgestuurd kunnen worden,

vriendelijke groet,

gio

Reputatie 3

Als ik de SOURCE toets indruk krijg ik het menu op de TV maar kan niet switchen naar een ander HDMI aansluiting. Ik kan in het menu niet omhoog en niet omlaag. Wat of welke toetsen moet ik indrukken om in het menu te kunnen kiezen.

 

Hallo, onze afstandsbediening is kapot gevallen. Kunnen wij een nieuwe ontvangen?

Hallo,



Wij hebben al een tijdje ruzie met onze afstandsbediening. Door veelvuldig gebruik (vooral door onze jongste zoon, die de afstandbediening nogal vaak lekker vond) is deze een beetje uitgeput en toe aan vervanging. Meerdere knopjes doen het niet meer goed en dat is best irritant...



Zouden jullie ons een nieuwe toe kunnen sturen?
Mijn afstandsbediening is kapot. Alles geprobeerd. Natuurlijk batterijen en ook setup (lampje werkt ook niet). Kunt u een nieuwe afstandsbediening sturen? Bedankt.
Goedenmiddag,



Helaas is onze afstandsbediening gesneuveld tussen de gangdeur 🙃 🙄... Hoe kan ik een andere bestellen?



Vriendelijke groet!
Reputatie 7
Badge +16

@Striks Gefeliciteerd met je nieuwe woning, is alles verder goed gegaan met verhuizen? :smile: Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op, over 3 tot 5 werkdagen ligt deze op de stoep. 

Stappenplan uitgevoerd en afstandsbediening (ab) werkt helaas nog steeds niet, ab-lampje brandt niet meer rood bij indrukken van een knop.

Daarnaast met 2e ab (van 2e tv-box) getest en dan werkt de tv-box nog wel gewoon (gelukkig :grinning: ).

 
Zou graag een nieuwe afstandsbediening willen.

Hallo,

Mijn afstandsbediening werkt helaas totaal niet meer. Nieuwe batterijen erin gedaan en alle stappen doorlopen, helaas zonder resultaat.

Graag zou ik een nieuwe ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hettty, bedankt voor je terugkoppeling! In dit geval ben ik er vrij zeker van dat het opnieuw koppelen niet helemaal goed gaat, probeer het eens zoals het op de website staat (zie hieronder):

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

 

Check ook voor alle gemak de video op de website, dat helpt vaak enorm: Afstandsbediening koppelen. Hiermee gaat het 100 procent lukken, dat weet ik zeker! 😄

Reageer