Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3150 reacties

Goedenavond, helaas is onze afstandsbediening overleden. Alle stappen richten niets uit en zelfs met nieuwe batterijen blijft het lampje uit als ik een knop indruk.

Graag zou ik een nieuwe ontvangen. Alvast bedankt!

Goedemorgen,

16 november is gereageerd op mijn bericht dat ik een nieuwe afstandsbediening zou ontvangen. Deze heb ik nog altijd niet ontvangen. Kunnen jullie eens kijken in het systeem wat mis is gegaan, en alsnog een nieuwe toesturen (naar het juiste adres? Ik ben begin dit jaar verhuisd)

Bedankt alvast

Reputatie 1

Ik kreeg de mediabox, ipv de tvbox en de installatie ging prima.

Toen ontdekte ik dat bepaalde knoppen het niet deden en heb vervolgens de mediabox gereset, in de hoop dat dit het zou oplossen.

Helaas, de afstandsbediening wordt niet herkend en nu blijft de mediabox hangen op het koppelscherm. Later de community site bezocht en daar werd verteld niet de mediabox te resetten, omdat dit een bekend probleem is.

Dit had op het papier moeten staan, dat in de doos met de mediabox zat, maar nu is het kwaad geschied.

Ik begrijp dat het probleem opgelost kan worden, door een nieuwe afstandsbediening te krijgen en anders is een andere mediabox nodig vrees ik.

Kan dit opgepakt worden?

Reputatie 7
Hoi Linda BT!



Ruzie met de afstandsbediening, dat klinkt ingewikkeld! Zo te horen speelt het probleem van de kapotte knoppen al een langere tijd. Daarom heb ik zojuist een nieuwe afstandsbediening voor jullie besteld. Binnen 5 werkdagen is 'ie binnen! Ook deze afstandsbediening wordt graag veelvuldig gebruikt, kunnen jullie hiervoor zorgen? 🙂
Reputatie 7
@marcodebos

De nieuwe afstandsbediening is besteld en verzonden. Veel zapp-plezier! 📺

Hoi!

Onze afstandsbediening doet het niet meer nadat we deze in een glas water hebben laten vallen. (Vraag me niet hoe.)

We hebben uiteraard al geprobeerd  de afstandsbediening goed droog te krijgen en er nieuwe batterijen in te doen, maar dat mocht niet baten.

Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?

Alvast heel erg bedankt!

 

Reputatie 6

@omnia.nl goed dat je aan de bel trekt en zelf al actie hebt ondernomen! Aangezien de stappen niet hebben gewerkt, komt er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Je kunt hem eind van de week verwachten. 😊

Goedenavond,

Onze afstandsbediening is defect. Graag willen wij een nieuwe afstandsbediening ontvangen.

Bij voorbaat dank.

De cijferknoppen van de afstandsbediening van mijn TV box reageren niet goed meer. Kanalen met 3 cijfers zijn niet meer in te stellen, omdat de cijfers niet snel genoeg na elkaar ingedrukt kunnen worden . Nieuwe batterijen geeft geen verbetering. Kan ik aub een nieuwe ontvangen?

Alvast bedankt

Raymond

Hallo.

Onze afstandbediening doet het geluid harder en zachter niet meer. 

Goedenavond deze avond, helaas heeft mijn afstandsbediening het begeven. Niets doet het meer, batterijen vervangen, lampjes knippert niet meer.. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen?

Bedankt alvast en zet ‘em op vandaag!

Mathijs

Hoi,

Mijn afstandsbediening is helaas kapot. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Martin1986 en @Giovanni.S, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op - houd alsjeblieft rekening met een paar dagen verzendtijd. De pakketjes worden als brievenbuspost geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 😄📺


P.s. Het komt nog weleens voor dat ik het verzoek krijg om een ab met grijze knop toe te sturen: deze wordt al ruim vier jaar niet meer geleverd. De ab met magenta knop werkt op precies dezelfde manier, geen zorgen dus wanneer je dit nieuwere exemplaar ontvangt.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Maikdreeb en @Berlo, er komt meteen eentje jullie kant op! Deze wordt binnen een paar dagen bezorgd als brievenbuspakketje. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik jullie een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Goedemorgen!



Onze afstandbedieningen doet erg vreemd. Ik kan er niet mee zappen maar wel volume mee regelen. Is er iets aan te doen of is tie gewoon kapot?

Groetjes samantha
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen. Heb alle tips doorlopen, maar het mag helaas niet baten. Ik moet de knoppen bijna door de afstandsbediening heen drukken wil ik een reactie krijgen.



Daarnaast nog een andere vraag. Ik heb nog een vodafone interactieve box. Zijn er inmiddels al nieuwere versies?
onze twee afstandsbedieningen werken beiden niet meer, graag ontvangen wij twee nieuwe.



groet,

Bert

Goeieavond, sinds een paar dagen is mijn afstandbediening kapot.. zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +16

@Vanmond en @Larsknaap Heb je de batterijen al vervangen en zou je het eens kunnen proberen door de koppelmethode te gebruiken? Ook adviseer ik om de volgende handeling uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Werkt het nog niet? Laat het me weten, dan stuur ik meteen een nieuwe ab toe! 😉

@Jongman2802 De nieuwe ab is onderweg. Houd alsjeblieft rekening met een maximale levertijd van vier tot zeven werkdagen - vaak iets sneller. 

Veel kijkplezier toegewenst straks en stay safe!

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 📺

@Sdereu Ik heb voor de zekerheid in jouw verbinding van de TV Box gekeken, maar ik zie geen gekke dingen. Wel valt mij op dat het modem en de TV Box lange tijd niet van de stroom zijn geweest. Zou je deze stappen in deze volgorde willen uitvoeren?

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. 

Mocht het hierna nog niet werken met de afstandsbediening, laat het vooral weten, dan checken we of een nieuwe afstandsbediening de oplossing is!

 

Hallo Demi,

 

Dat heb ik net weer geprobeerd. Alles is er pas geleden nog af geweest, omdat ik de tv aan de andere kant van de kamer heb gezet 😀 en sindsdien ervaar ik deze problemen. De tv box gaat aan en dan zegt hij dat hij opnieuw opgestart is en dat je op OK moet klikken, maar de afstandsbediening doet het echt niet. Heb de afstandsbediening nogmaals gereset en gekoppeld, maar als je een knop indrukt brandt alleen de rode knop.

 

Groet, Sandra

Reputatie 7

Hi @RensoJ, daar help ik je graag bij! Er komt een nieuwe gloednieuwe afstandsbedening jouw kant op die perfect werkt met de Entone TV Boxen. Binnen een paar dagen vind je dit pakketje in de brievenbus. Enjoy en een mooie dag gewenst! 

Hi @Leggies, dit gaan we voor je regelen! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd waar je binnen een paar dagen weer optimaal van kunt genieten. Veel kijk-plezier en een hele fijne dag! 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Freddyboy1949, bedoel je de knop met het pijltje in het vierkantje vakje aan de bovenkant van de afstandsbediening? Deze is er inderdaad om de signaalbron van je televisie aan te passen, bijvoorbeeld HDMI1, Scart etc. Het menu hoort zich niet te openen als je op deze knopt drukt. In dat geval is je afstandsbediening waarschijnlijk niet goed gekoppeld. Check in dit topic bij punt 7 hoe je jouw afstandsbediening en tv kunt koppelen!

Hi @Hildebrand, dat gaat inderdaad wel heel snel. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd. Deze komt binnen via een brievenbuspakketje en zal binnen een paar dagen bezorgd worden. Zo kan je heel wat batterijen besparen! 

Super! Mijn dank is groot!

Hoi Samantha, welkom op het klantenforum.



Het kan zijn dat je nog last hebt van de storing die van de week gaande was, o.a. zappen gaat niet echt. (Zie dit topic voor info rondom de storing.)



Je zou even een powerflip kunnen doen: haal de stroom voor 10 seconden van de decoder af, dan reset de decoder zichzelf en is het hopelijk opgelost.



Laat je weten of dat de oplossing was? 🙂
Hoi T-mobile!



Mijn nieuwe huisgenoot heeft geen afstandsbediening meer omdat de vorige bewoonster deze kwijt heeft geraakt. Kan ik een nieuwe afstandsbediening voor haar regelen?



Het is wel nog een Vodafone interactieve tv box, maakt dat uit?



Alvast bedankt!

Reageer