Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DennisB84, het klinkt inderdaad alsof je afstandsbediening defect is. Daar gaan we wat aan doen! Ik heb een nieuwe ab besteld voor je, deze zal binnen vier tot zeven werkdagen op de mat liggen. Veel kijkplezier straks! 😊👍

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SPU, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal drie tot vijf werkdagen levertijd. In de tussentijd kun je gebruikmaken van de workaround-tips op pagina één van dit topic! 😉

Reputatie 7

Hi @Tijmen van Rossum, dat gaan we regelen! 🎈 Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze binnen, enjoy.

Goedemorgen

 

ik ben er sinds gisteravond achter dat mijn afstandsbediening het niet meer doet, rode lampje blijft knipperen en reageert nergens meer op, heb alle stappen al doorlopen van nieuwe batterijen tot reset. Krijg geen enkele reactie, kan ik een nieuwe bestellen?

 

groet Dennis 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bos.sie en @renate_34, ook bij jullie komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal drie tot vijf werkdagen levertijd. In de tussentijd kunnen jullie ook gebruikmaken van de workaround-tips op pagina één van dit topic! 😉

 

Reputatie 7
Badge +14

Arme 🐕🤣 sorry kon het even niet laten @Veugje 

Groetjes

Reputatie 7

Hi @Marco12356, dit gaan we voor je fixen! 🎈 Top dat je eerst zelf hebt gecheckt of je ‘m weer werkend kon krijgen. Zojuist heb ik een gloednieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen een paar dagen kun je hier van genieten. Het pakketje past door de brievenbus, dus je hoeft geen deurbel in de gaten te houden. Veel kijk-plezier!

Reputatie 3

Hoi Jason,
Dat werkte…. helemaal top.

Had het via de tv code methode geprobeerd maar had blijkbaar toch nog niet de exact juiste code gebruikt.

Hoop dat mijn andere vraag / issue ook zo makkelijk en soepel te verhelpen is.

Hartelijke groet,

 

Adri

Goedenavond,

wij zijn de afstandbediening kwijt😥 hoe komen we zo gauw mogelijk aan een nieuwe?

Kan ik een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen? Onze pup heeft die van ons te pakken gehad.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @sannec12, de afstandsbedieningen houden ervan om zich achter en onder banken en kasten te verstoppen! 😅 Er komt een nieuwe ab naar je toe, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 35+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! 

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker. 

Reputatie 7
Badge +16

@whtvr Er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reputatie 7

Hi @Karola, daar gaan we direct wat aan doen! Zojuist heb ik dan ook een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, zodat je binnen enkele dagen weer ongestoord kan zappen. Veel plezier ermee! 😁

Reputatie 7
Badge +9

Hi @haas64,  ik maak dit graag voor je in orde. Zoals Jason al zei zit er op dit moment een bug in ons systeem. Ik kan ook geen abonnement vinden bij ons op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan maak ik het in orde zodra de bug verholpen is.

Reputatie 1

Goedemorgen Jason,

Goede verstopplekjes 😜 We hebben echt overal gezocht! 
Bedankt! 
 

Mvg

Sandra

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @maxg ​​​​​​, @Veugje ​​​​​​, @Gianna84 ​​​​​​, @Bruen024 en @esmay123, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd alsjeblieft rekening met gemiddeld vier tot zeven werkdagen levertijd. Wegens de aangescherpte veiligheidsprotocollen kan dit ietwat uitlopen, alvast excuses daarvoor. Stay safe! ❤️

Reputatie 1

Mijn hond heeft inderdaad de afstandsbediening voor zijn botje aangezien. Graag ontvang ik een nieuwe.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dat is zeer zekers voor je te regelen @MK39! Ik ga ervoor zorgen dat er snel eentje met bubbeltjesplastic jouw kant op komt. Je zal 'm snel maar zacht op de mat horen vallen! 😉

 

Goed dat je dit hier aangeeft @Kella123! Excuus, Cheyenne is minder aanwezig op de Community. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN naar mij in een privébericht kunnen sturen? Dan zorg ik ervoor dat er vliegensvlug eentje jouw kant op komt! 😃

Hoi @WMduPont,

Goed dat je het bij ons navraagt en natuurlijk sturen we een nieuwe afstandsbediening, zodat je zometeen weer met alle plezier kan zappen! Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat deze op de mat ploft. Alvast heel erg veel kijkplezier! 

Gisteren ontvangen en mijn vader zapt weer naar dat het een hartenlust is 👍🏻

Thanks voor de snelle service ✔️

@ Cal 

Dank je wel. Ik ga met smart bij de brievenbus zitten wachten 😃

@Brian, wanneer ga je de berichten van de klanten eens serieus lezen en beantwoorden, @yahoekstra wil gewoon met zijn T-Mobile afstandbediening iets heel simpels wat ook moet kunnen wat in de startpost staat, de TV aan/uit zetten en het volume bedienen.



Dus jullie leveren rotzooi wat niet werkt en zeggen dan dat jullie dat ook niet leveren, wat een:

Reputatie 7

Hey @raberson & @vj.taal,

Zojuist heb ik splinternieuwe afstandsbedieningen voor jullie besteld! Deze week kunnen jullie ‘m per post verwachten. :smile:

Ook heb ik jouw gebruikersnaam aangepast in verband met je eigen privacy. Je 06-nummer als gebruikersnaam gebruiken, valt niet aan te raden. :relaxed:@vj.taal 

Super! Dank je. En ik kijk idd wel via de app op mijn pc/telefoon...

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Cobadevreugd, daar is de afstandsbediening duidelijk niet tegen opgewassen! 😉 In dit geval is geduld geen schone zaak, ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe afstandsbediening naar je toe komt. Hiermee wil ik ervoor zorgen dat je snel weer als vanouds kan genieten! 

Reputatie 7

Hey @MCTIJ,

Nieuwe afstandsbediening is onderweg! Volgend jaar kun je 'm verwachten! :wink: Hele fijne jaarwisseling gewenst. :tada:

Reageer