Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3146 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Dekkerss Geen zorgen, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Je kan deze binnenkort op de deurmat verwachten!:blush:

Reputatie 7

Hey @Ameli & @HelloA,

Nieuwe afstandsbedieningen zijn besteld en onderweg naar jullie toe! :smile:

Reputatie 7
Badge +16

@Gianna84  Dat is echt fijn om te horen, ik ben blij dat je nieuwe afstandsbediening het goed doet! 😄 Heel veel kijkplezier! 📺

Reputatie 1

Hier ook een defecte AB. Aanknop tv moet ik masseren/veel kracht op zetten om contact te maken. Binnenkant al schoongemaakt, maar maakt geen verschil.

Graag ontvang ik een nieuwe 🙂 Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Elmervc,

Als je een opleiding tot masseur/masseuse volgt is dat gratis oefening, maar ik begrijp dat het anders niet zo wenselijk is. :stuck_out_tongue_winking_eye: Bedankt dat je de binnenkant nog schoon hebt gemaakt! Altijd fijn als we afstandsbedieningen toch nog kunnen hergebruiken maar jij bent inderdaad aan een nieuwe toe. Ik zal er een aan de postbode meegeven en binnen enkele dagen kan je 'm in de bus verwachten. :relaxed:

Dankjewel  Lisa. Ik wacht het ongeduldig af en met mij is alles in orde

Reputatie 2

Afstandsbediening ontvangen en  gekoppeld. Probleem opgelost, thx!

Komt voor de bakker @jean-paul1506! Ik zorg dat er snel een nieuwe jouw kant op komt. Je ziet ‘m snel op de deurmat vallen, aangezien deze wat zachter is voor de afstandsbediening. 😉

Bedankt voor de reactie,

Maar wanneer valt die hier in de brievenbus?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @wmnssn, we zagen je eigen topic al voorbij komen. Bedankt voor je aanvraag in het juiste topic. We hebben je daarom direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze zal door de brievenbus aankomen dus je hoeft hiervoor niet thuis te zijn. We wensen je alvast veel kijkplezier! 

Reputatie 7

Hi @JohanGroen68, oepsie - zappen met een kapotte afstandsbediening wordt inderdaad lastig! Hij is in ieder geval wel brandschoon nu haha. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening jullie kant op gestuurd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt deze bij jullie op de mat. Maak er een mooi weekend van! 🍀

Reputatie 7

Hi @ybouichrat, dit is zeker mogelijk en heb ik gelijk geregeld voor je! 😊 Het pakketje past door de brievenbus, dus de aankomende dagen hoef je de deurbel niet in de gaten te houden. Veel kijk-plezier!

Hi @Evdbeek, woops haha - dat kan gebeuren! Yes, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt het pakketje bij jou op de mat, yay!

Hi @ybouichrat, dit is zeker mogelijk en heb ik gelijk geregeld voor je! 😊 Het pakketje past door de brievenbus, dus de aankomende dagen hoef je de deurbel niet in de gaten te houden. Veel kijk-plezier!

Hi @Evdbeek, woops haha - dat kan gebeuren! Yes, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen enkele dagen valt het pakketje bij jou op de mat, yay!

Top bedankt voor je snelle reactie!

 

Groetjes Eline

Reputatie 7
Badge +16

Thanks voor je terugkoppeling @Sdereu! Er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe. Houd rekening met een levertijd van maximaal vier tot zeven werkdagen. Straks kun je weer van alle zenders genieten gelukkig! 😉👍

Reputatie 2

Hi @hettty, zoals beloofd heb ik de uitkomst van het onderzoek voor jou in de gaten gehouden! De technische dienst heeft een nieuwe TV Box voor jou aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis omgeving kun jij de bestelling volgen: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Ik hoor heel graag van je - zodra de nieuwe TV Box geïnstalleerd is - of het koppelen nu wel lukt. Laat je dit weten, zodra jij de nieuwe TV Box in huis hebt? 😊

 

Hi, nieuwe box ontvangen en het is allemaal gelukt! Eindelijk! :)

Ik heb ook de oude box teruggestuurd en die zou 12 maart al bij jullie aangekomen zijn maar in my tmobile staat er nog een verzoek om deze terug te sturen, kunnen jullie dit updaten aub?

 

Reputatie 7
Badge +16

@jean-paul1506 Door een bug in de besteltool konden wij niet eerder een ab leveren dan gepland, sorry! Je ontvang het nieuwe exemplaar deze week (waarschijnlijk woensdag).

Reputatie 1

Ik heb nu niks meer nee echt een doos ben ik kan wel janken me dochter lacht me uit nou ik vindt der niks grappigs aan😭😭😭😭😭even rustig zonder tv haha

Brian,



alvast bedankt voor de snelle reactie.



groet,

andre.
Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Koelie1984, ik stuur meteen een nieuwe afstandsbediening op, dit komt binnen twee werkdagen binnen. Je zal natuurlijk een track & trace code ontvangen per e-mail. Fijn paasweekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +9

Hey @J Seegers, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. We hebben je direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. De nieuwe afstandsbediening komt met de post dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier! 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ayumu, ik kan jouw klantprofiel niet inzien. Maak je gebruik van Interactieve TV van T-Mobile Thuis en heb je de T-Mobile afstandsbediening thuis liggen? Zo ja, dan kun je deze koppelen aan jouw TV zodat deze de TV bestuurt! 😄

Laat me weten wat ik voor je kan doen. Mocht je een nieuwe ab kunnen gebruiken, stuur me dan in een privéberichtje jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. We komen er samen uit!

 

Hoi @stef7812 Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd! 😉

Reputatie 1

Hi @PieterdeRek, thanks voor het aangeven! Zojuist heb ik een swap voor deze TV Box in orde gemaakt. Laat jij het hier weten of met deze nieuwe TV Box de problemen die je ervaart als sneeuw voor de zon zijn verdwenen? 🤞

Hi @Kleinelijntje, je kan niet zeggen dat jullie er niet alles aan gedaan hebben om de afstandsbedieningen proberen te fixen haha! 😁 Ik heb er meteen één jullie kant op gestuurd. Jammer genoeg kunnen wij er maar één per keer op sturen. Dus als je een seintje geeft wanneer je de afstandsbediening binnen hebt, dan kan ik de tweede jouw kant op sturen. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze eerste afstandsbediening al in huis, yay. 

Hi @Lisa, ik heb de nieuwe mediabox ontvangen en alle problemen zijn opgelost 😁 dank voor je snelle service.

Hee Brian, top en dank je wel!

Harold
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bobtenvoorde, @royennathalie, @Dieneke, @P. Enschede en @Gilbert Prudon, jullie krijgen allemaal een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Houd alsjeblieft rekening met de maximale levertijd van vier tot zeven werkdagen. Gebruik onderstaande tips om toch alvast TV te kunnen kijken. Veel kijkplezier straks en stay safe! 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 35+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! 

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker.

Hoi @jjayceeb, wanneer je deze pagina opent, zal je twee opties zien staan: één voor de magenta ab (het nieuwere model) en één voor de grijze ab (het oudere model). Beiden bieden hun specifieke koppelmethodes aan. Lukt het zo wel?

Hoi @Christiaanzagt, je kunt het beste dit stappenplan gebruiken indien je de magenta ab hebt: 

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

 

De grijze ab:

Stap 1

Zet je TV aan als dat nodig is

Stap 2

Druk nu meteen op SETUP tot het rode LED lampje twee keer knippert.

Stap 3

Druk na elkaar de volgende cijfers in: 9 – 9 – 1

Stap 4

Druk de CH+ in totdat je TV uitschakelt

Stap 5

Druk nu meteen op SETUP tot het rode LED lampje twee keer knippert. Je kunt nu je TV aan- en uitzetten met de knop 'TV' linksboven op je afstandsbediening

Top @Jason  , alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @AngenitaB, welkom op onze Community!

Dat lijkt mij niet zo prettig voor de vingers. Ik heb jullie direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze past door de brievenbus, je hoeft dus niet op de bezorger te wachten. Alvast veel kijkplezier.

 

Hey @TarikLabyad, welkom op onze Community!

Zonder afstandsbediening wordt het inderdaad lastig tv kijken. Ik zal je direct een nieuwe afstandsbediening opsturen, hier zitten ook geen kosten aan verbonden. Gelukkig weet je zoontje wel van opruimen! Zorg je dat hij de nieuwe afstandsbediening niet weggooit?😂  

Reageer