Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3149 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Schueler en @Efgo Er komen nieuwe afstandsbediening aan! Binnen maximaal vier tot zeven werkdagen zullen ze op de deurmat liggen! 😉

Reputatie 2

Dank, ik zal het proberen . Zo’n lange lijst met tvcodes kwam ik niet eerder tegen . 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Smolly89, er gaat iets niet helemaal goed met de afstandsbediening zo te lezen. Ik heb meteen een nieuw exemplaar besteld. Deze wordt binnen een paar dagen bezorgd als brievenbuspakketje. Alvast veel kijkplezier en een prachtig weekend toegewenst! 📺☀

Reputatie 1

@Jeroen2411 Het is dan wel opmerkelijk dat het bij beide afstandsbedieningen tegelijkertijd gebeurt, daarom is mijn vermoeden eerder dat het aan het koppelen ligt en niet zozeer aan de ab’s zelf. Het kan ook goed zijn dat de TV Box ze eventjes niet kan herkennen, anders zou je de stappen kunnen doorlopen.

Zou je de TV Box kunnen resetten via de methode die in het gelinkte artikel beschreven staat: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community → Let op! Hiermee wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Als ook dit niet werkt, dan stuur ik je meteen twee nieuwe exemplaren! 😊

Hoi, het werkt weer. Dank voor de tip!

Reputatie 2

Jason,

Ik heb alles geprobeerd en kan nu wel met mijn AB het volume op de Loewe tv helemaal aan & uit zetten, maar nog steeds niet hoger of lager zetten. Ik stop overigens met dit gedoe, het kost mij veel te veel tijd en gisteren had ik met al dit gepruts plotseling helemaal geen geluid meer - ook niet op de tv zelf. Ben een uur bezig geweest dat weer te herstellen. Zie nu ook dat de tv-box (van Amino) beneden zichzelf steeds aan het updaten is. Dus misschien is er wel iets mis met dit kastje. Geen idee. Boven heb ik dat niet. Aan de AB ligt het niet, want deze doet op wel op onze andere (Philips) tv en de tweede AB doet het óók niet bij Loewe.

 

Reputatie 7

Hi @lms94, yes - hier help ik je graag bij! 💪 Er is inmiddels een gloednieuwe afstandsbediening naar jou onderweg waar je binnen een paar dagen van kunt genieten. Enjoy en een heel mooi 2023! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Remzi03, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reputatie 7
@Iris4888 @keanowings Ik heb voor jullie beiden een nieuwe afstandsbediening besteld en jullie hebben hem waarschijnlijk eind van de week binnen!



@yahoekstra Mooi dat de nieuwe afstandsbediening werkt En het is inderdaad wel een lekker kleurtje 😎
Reputatie 1

Bedankt! 

Reputatie 7

Hi @Knuit, top dat je eerst zelf verschillende dingen hebt geprobeerd - al had ik natuurlijk voor je gehoopt dat dat mocht baten! Maar geen paniek: er is een nieuwe afstandsbediening naar jou onderweg. Zojuist heb ik er eentje voor je aangevraagd en binnen enkele dagen heb je deze al in huis. Enjoy! 

Hi @Jeffreydebruijn77, hartstikke goed dat je hiervoor in dit topic aanklopt! Top dat je de batterijen hebt vervangen om te checken of dat de boosdoener was. Geen zorgen, er komt een gloednieuwe afstandsbediening jouw kant op. Binnen een paar dagen heb je deze in huis en kun je weer ongestoord in de rondte zappen. Hele mooie jaarwisseling alvast! 🎉

Dank je voor de snelle resctie. Jij ook een fijne jaarwisseling!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daba & @Hdhejjd, ik heb zojuist voor jullie een nieuwe afstandsbediening opgestuurd! Deze komt door de brievenbus, je hoeft dus niet thuis te wachten. Alvast veel kijkplezier!😎

Super! Bedankt

Reputatie 1

Hoi @jwgoeseije en @R Jansen, er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Houd alsjeblieft rekening met de maximale levertijd van vijf werkdagen - vaak is het in de praktijk binnen twee dagen binnen! 😉

Alvast veel kijkplezier toegewenst en geniet van het TV-abonnement!

hier ook steeds problemen met de ab dan doet hij het een tijdje dan weer niet alle stappen door genomen meermaals alle tips ook nu doet het volume het weer maar kan de tv niet uitzetten wel de box wordt er moedeloos van

hoop dat er eens een oplossing komt

 

top dankjewel duimen dat het goed komt

 

Hoi @Remzi03, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Na een dag al ontvangen! Wat een super service, bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

Top dat je alles al doorlopen hebt @Roderikmb! Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd. Deze zal binnen vijf dagen door de brievenbus geleverd worden! In de tussentijd kan je altijd gebruik maken van de TV Anywhere app of de T-Mobile TV app als deze beschikbaar is op jouw televisie. Fijne zondag!

Reputatie 7
Hoi rw1! Heb je gespierde duimen van het harde indrukken inmiddels? Ik heb direct twee nieuwe afstandsbedieningen voor je besteld, want ik denk dat die duimen intussen wel moe zijn. Ook jij kunt deze afstandsbedieningen tussen 4 en 5 werkdagen thuis verwachten!
Reputatie 6
Badge




Hi @apis4, zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met allemaal codes die bij verschillende merken TV horen. Met deze codes kun je de afstandsbediening koppelen aan de TV. Zie hier de uitleg:



1. Druk op de Setup knop op de afstandsbediening. Doe dit totdat het rode LED-lampje twee keer knippert.

2. Vul de code in die bij de merkafstandsbediening staat uit deze bijlage. Let op! Staan er meerdere codes? Probeer deze dan 1 voor 1 uit. Als je de code correct hebt ingevoerd zal de rode LED wederom 2x oplichten.

3. Zet de televisie Uit en Aan met TV op de afstandsbediening. Als de TV niet uitgaat probeer dan de volgende code voor jouw merk TV.
Gaat het alleen om het volume, dan is dit stappenplan wellicht ook voldoende:



• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert,

• Druk 1 keer op de MUTE knop

• Druk 1 keer op de TV knop
Laat je weten of het is gelukt? 😎


Met de codes is het inderdaad gelukt bij poging/code 3 (iirc 0556). De andere methodes had ik inderdaad geprobeerd maar die werkten allemaal niet (zelfde resultaat als codes één en twee in de bijlage voor dit merk: wel twee keer knipperen na het invoeren maar zonder effect). Alleen het ontkoppelen nog vergeten te testen ...
Reputatie 7

Hi @Jacobus N, daar helpen we jou graag bij! Ik wilde dit meteen voor je regelen, maar aan de hand van jouw e-mailadres vind ik geen abonnement. Kun je een privébericht naar mijn collega @tommie sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan gaan we dit meteen voor je regelen. Ik wilde dit ook met liefde voor je doen, maar vandaag is mijn laatste werkdag bij T-Mobile en ik wil voorkomen dat jouw privébericht tussen wal en schip eindigt. Hele fijne dag nog! 🎉

Hoi @jessevermeegen, fijn dat je de afstandsbediening hebt kunnen vinden! 🎉

Hoi @Joproelofsen, ruilen: een foto van jouw ondeugende hond voor een nieuwe afstandsbediening? 😀 Je kunt de afstandsbediening binnen vier tot zeven werkdagen op de mat verwachten!

Hahaha nog steeds schuldige blikken! Nieuwe AB is er al gelukkig.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @TanKoe, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier.

 

 

@Apple2020 Voor deze ene keer zien we het door de vingers omdat je kleine er mee aan de wandel is gegaan. Haha nee hoor, de nieuwe ab is geheel op onze kosten! 😊

 

😂 Thanks. Zal er een tracker opplakken voor het geval zij weer met de AB aan de wandel gaat 🤣🙈

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @leeuwena, graag zorg ik ervoor dat jij een nieuwe afstandsbediening toegestuurd krijgt. Omdat we de ab met grijze knop niet meer uitsturen, krijg jij een ab met magenta knop. Deze werkt net zo goed als de grijze ab's! Veel kijkplezier straks en vergeet niet om onderstaande tips te gebruiken! 😉

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 

Hoi @TanKoe, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier.

 

Bedankt!

Hoi @maxg ​​​​​​, @Veugje ​​​​​​, @Gianna84 ​​​​​​, @Bruen024 en @esmay123, er komen nieuwe afstandsbedieningen jullie kant op. Houd alsjeblieft rekening met gemiddeld vier tot zeven werkdagen levertijd. Wegens de aangescherpte veiligheidsprotocollen kan dit ietwat uitlopen, alvast excuses daarvoor. Stay safe! ❤️

Hartelijk bedankt voor het versturen van de afstandbediening! Hij doet het goed!  :) 

Reageer