Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Hallo, 

Het cijferblok van onze afstandsbediening (Afstandsbediening met grijze knop) reageert niet meer.

 

Zou ik hiervoor een nieuwe kunnen ontvangen?

onze afstandbediening is kapot, na alle mogelijke oplossingen te hebben doorlopen om hem aan de praat te krijgen geen succes, dus graag ontvangen wij een nieuwe.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Anika5277, dat kan zeker: jouw nieuwe ab wordt binnen vier dagen geleverd. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

Reputatie 7
Badge +5

Hi @EllaVanO, R.I.P voor de aan/uit knop van jouw afstandsbediening! Geen zorgen, ik heb er meteen voor gezorgd dat er een nieuwe afstandsbediening naar jou toe komt. Deze leveren we via de brievenbus en ligt snel op je mat. De andere afstandsbediening hoeven we niet van je terug. Bedankt voor je geduld!

Mijn afstandsbediening is kapot, een aantal knoppen waaronder de on/off button werken helemaal niet meer. Nieuwe batterijen en een reset zoals beschreven helpen helaas ook niet. Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?
Reputatie 7
Hey Hugon,



Your wish is my command! Een splinternieuwe afstandsbediening is verzonden!

Hoi

de stb knop werkt niet meer van de vodafone afstandsbediening (batterijen al vervangen)

kan ik een nieuwe krijgen?

Reputatie 2

Onlangs had ik een nieuwe afstandsbediening toegestuurd gekregen omdat de konijnen van mijn dochter de knoppen eraf hadden gevreten.

Deze nieuwe afstandsbediening met magenta knop werkt echter vele malen beter dan de oude met grijze knoppen. 

Zou ik voor mijn andere twee TV boxen ook de afstandsbeding met magenta knop mogen ontvangen? Of mag dat alleen als ze kapot zijn? 

Reputatie 1

Hallo, gelukkig heb ik mijn nieuwe afstandsbediening binnen. Helaas lukt het niet zo met het installeren. Deze werkt wel gewoon om de tv aan/uit te zetten, alleen de volume knop werkt dan niet. Wanneer ik de afstandsbediening heb gekoppeld via 1 en 3. En alle codes geprobeerd via 1 en 6 voor de samsung tv's geen enkele code werkt met het volume. Wanneer de afstandsbediening is ontkoppeld werkt de volume knop wel gewoon. Enige idee voor een oplossing?

Reputatie 1

Hallo,

Het aan het uit knopje doet het niet.

Knopje naar recht en links doet het niet.

Knopje van onder naar beneden doet het niet of slech.

De belangrijkste knopjes doen het niet.

 

Mvg I.Torensma

Onze afstandsbediening is defect. Het rode lampje knipper niet meer en ook niet bij vervanging nieuwe batterijen. Het is de afstandsbediening met grijze knop

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening bestellen.

Hellaas heeft de hond hem weer van tafel gepakt.

 

 

Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen, de oude is kapot de knop onder de 1 reageert niet meer, zeer vervelend. Hoe lang gaat dit duren ?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Fam Gotink en @geertk91, ik heb voor jullie beide een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Deze wordt per brievenbuspost naar jullie toe gestuurd! 

Reputatie 7
Hi huibstam!



Er is er een naar je onderweg! Binnen 5 werkdagen heb je 'm binnen. Veel kijkplezier weer 🙂
Reputatie 2
Goedenavond ,ik ben per ongeluk op me afstandsbediening gaan staan en nu is hij in stukken.

Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen.

Met vriendelijk groet Stanley
Hoi,



Zou u mij een afstandsbediening kunnen sturen.



Bier vinden ze niet zo lekker gaan die afstandsbediening raar van doen



alvast heel er bedankt

Kan ik een nieuwe afstandbediening krijgen. We kunnen hem al twee weken niet vinden. Overal gezocht.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @topa1979, je wilt gewoon drie matchende afstandsbedieningen hebben! We hebben je wel door hoor! 😉👍 

Nee grapje natuurlijk, in principe vervangen we enkel afstandsbedieningen wanneer deze echt defect of kwijt zijn. Anders houden we straks geen ab's meer over. Sorry! Mochten de grijze of één van de twee toch kapotgaan, geef een seintje. Dan vervang ik die met alle liefde. Voor nu: een prachtige zondag toegewenst! 🌞

Goedendag,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. Die van ons doet het niet meer en is nog van de Vodafone tijd (2015).

Vriendelijke groeten,

R.R. Sahit

 

Goedendag,

Onze afstandsbediening is kapot, ook resetten werkt niet. Kunnen we een nieuwe krijgen?

 

Reputatie 6

Hoi @hettty, balen dat het niet wil lukken met de afstandsbediening koppelen. Hij hoort echt twee keer te knipperen, niet vijf keer. Zou je het koppelen willen proberen door middel van een koppelcode? Hoe dat precies voor jouw tv werkt, lees je op onze website.

@Pipowagen, voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld. Je kunt hem met ongeveer twee tot vijf werkdagen op de mat verwachten!

 

Reputatie 7

Hi @jozefc, jij bent hier helemaal op de juiste plek! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd. Binnen enkele dagen kan jij van deze nieuwe afstandsbediening genieten. Veel plezier! ✨

Reputatie 2

Hoi @CyBorg, we zouden de Amulet 515 (harddiskrecorder) voor je kunnen omruilen naar een Aria 610x, dat is natuurlijk geen enkel probleem. Nu is het wel zo dat je dan geen fysieke opnamemogelijkheid meer hebt omdat de Amulet de enige box is met een recorder. Echter, mocht je het toch graag omgeruild hebben, dan doe ik dat én kunnen we, zodra de Aria (nieuwe box) aangesloten is, de migratie naar het nieuwere tv-platform voor je aanvragen - dat duurt dan ongeveer twee weken. Zodra je dan gemigreerd bent naar T-Mobile TV, kun je de functie Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile Thuis. Die functie bedraagt € 5 per maand, ongeacht het aantal TV boxen dat je thuis hebt en biedt jou de mogelijkheid om in de cloud je opnames op te slaan. Dat is dus zeg maar de digitale variant van fysiek opnemen. 

Houd er in het geval van de nieuwe box daarom wel rekening mee dat je tijden het aanvraagproces van de migratie (zo'n twee weken) geen mogelijkheid tot opnemen hebt - ga je hiermee akkoord?

Hi Jason, Ik heb de box ontvangen en hij doet het nu. Maar ik kan de functie Cloud Opnemen nergens aanzetten via My T-Mobile Thuis, en lees nu dat het niet overal beschikbaar is. Wat kan ik nu doen?

Reputatie 7

Hi @Fr53, ik stuur je heel graag een nieuwe afstandsbediening toe! 😊 Dit wilde ik meteen regelen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan regel ik dit meteen. Je krijgt er dan een afstandsbediening met magenta knop voor in de plaats, want die met de grijze knop leveren we niet meer. 

Reageer