Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Hi @Yanna, thanks voor het aangeven! Ik heb goed nieuws: zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd. Het pakketje is binnen twee tot vijf werkdagen bij je binnen. Laat je weten of de bovenstaande problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met de nieuwe afstandsbediening? 😁

Hi, ik heb nog altijd niets gehoord of ontvangen. Is de afstandsbediening onderweg? :) 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sssn, heb je alle tips op pagina één al doorgenomen? Waarom zou je precies een nieuwe afstandsbediening willen? 😄

 

Hoi @Irja_torensma, we hebben je op 31 oktober jongstleden al een nieuwe ab toegestuurd - is die ook kapot?

Hallo,

Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Het laatste jaar werkten sommige nummer toetsen al niet meer. We konden hier om heen werken door een ander kanaal te kiezen en dan voor naar boven te drukken. Momenteel werken de knopjes allemaal niet meer en kunnen we enkel nog wisselen met de guide knop.

Groetjes Erik

Hi @Fr53, ik stuur je heel graag een nieuwe afstandsbediening toe! 😊 Dit wilde ik meteen regelen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan regel ik dit meteen. Je krijgt er dan een afstandsbediening met magenta knop voor in de plaats, want die met de grijze knop leveren we niet meer. 

Hallo Lisa,

bedankt voor je reactie, onze postcode is

*Mod edit: om je privacy te waarborgen wil ik je verzoeken om geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic te delen. Alvast bedankt!*

Hallo onze afstandbediening is kapot. Alles al geprobeerd. Kunnen jullie aub zsm een nieuwe  sturen?  Alvast bedankt en fijne avond!  

Reputatie 7
Hoi Lien!



Wat goed dat je al heb geprobeerd de afstandsbediening te resetten en de batterijen hebt vervangen! Jammer dat het nog niet werkt. Ik help je graag verder. Kun je jouw TV Box een reset geven? Dit doe je door de stroomstekker uit de Box te halen en na 10 seconden weer in te pluggen. Lukt het niet? Laat het me weten!
Mijn afstandbediening is kapot. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Reputatie 7
Hey @esmeralda1056 & @aukewidow,



Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jullie rekeningnummer. Dan zorg ik er voor dat er een nieuwe afstandsbediening jullie kant op komt!



Hey @Frank_P,



Dat begrijp je helemaal goed! Ik heb je zojuist een splinternieuwe afstandsbediening toegezonden!
Reputatie 7
Badge +16

@Blm870 Jeetje dat is niet bedoeling, ik vrees dat de distributie ook bij jou misgelopen is. Sorry, er komt zo snel mogelijk een nieuwe aan. 

 

@swb79 Er komt een nieuwe jouw kant op, binnen 3 tot 5 werkdagen ligt deze op de stoep.

 

@Maarten7332223 Al in de prullenbak gekeken? Je weet het nooit natuurlijk, nee sorry grapje! Er komt een nieuwe jouw kant op. 

 

@KevinTvdBerg Ook bij jou is het misgegaan, sorry! Je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe. 

 

@DouweZwager Ik vraag me af of dat wat zegt over de kwaliteit van de oude afstandsbediening dat je zoontje die in de prullenbank gooit, kinderen voelen zoiets vaak aan. :wink: Nee gekkigheid, ik stuur een nieuwe op!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @j-schaafsma, top dat je het aangeeft - ik kan me heel goed voorstellen dat die ene zender je op den duur gaat vervelen! 😅📺

Een valpartij kan natuurlijk altijd gebeuren, maar jammer dat onze vriend er niet ongeschonden uitgekomen is. Ik stuur je meteen een nieuwe ab toe. Houd alsjeblieft rekening met een levertijd van maximaal vier tot zeven werkdagen. Veel kijkplezier toegewenst!

Hoi,

 

mijn afstandsbediening is er mee opgehouden. Zowel reset geprobeerd als ook nieuwe batterijen. Maar het lampje van de afstandsbediening gaat niet meer aan.

Gelukkig is er nog een box in huis en kunnen we deze gebruiken. Kunnen we een andere afstandsbediening krijgen?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RoosvP 

Zorg dat je profiel is aangevuld met je klantnummer, een moderator zal je een nieuwe toesturen na het lezen van jouw reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @onsjoske, welkom op de Community! 😄

 

Er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @CyBorg,

Leuk om te horen dat je inmiddels van het nieuwe platform kan genieten! Ik ben in jouw My T-Mobile Thuis account gedoken en zo te zie kan je Cloud Opnemen op de volgende pagina activeren: Cloud Opnemen.

Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Steurtje, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Reputatie 7

Hi @Markvh86, ik help je hier graag bij! Ik hoop dat de hond er wel van genoten heeft, zodat de afstandsbediening niet voor niets is gesneuveld haha. Zojuist heb ik gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Hopelijk blijft deze uit handen van jouw viervoeter! 😜 Binnen een paar dagen heb je deze in huis en kun je weer zonder problemen tv-kijken. Tot die tijd kun je via TV Anywhere kijken, zodat je niks mist: https://t-mobiletv.nl

Reputatie 7

Hi @BootzTheCat, hartstikke goed dat je hiervoor aanklopt! Dit is zeker mogelijk, want je hoort zonder problemen op alle toetsen te kunnen drukken. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening aangevraagd die binnen een paar dagen bij jou binnen is. Maak er nog een mooie dag van! 😊

Goedenavond,

Vandaag tot de conclusie gekomen dat mijn afstandsbediening het heeft begeven. Batterijen al vervangen en ook poging gedaan tot resetten van de afstandsbediening maar dit lukt helaas niet. Ook heeft hij al heel lang geen connectie meer met mijn tv dus vermoed dat hij er wel klaar mee is en zou fijn zijn als ik een nieuwe opgestuurd zou kunnen krijgen.

Alvast bedankt. 

Goedenavond,

 

12 dagen geleden heb ik een post geplaatst en zou er een nieuwe afstandsbediening worden opgestuurd. Tot op heden hebben wij niks ontvangen. Ik hoor graag wanneer deze komt zodat wij weer tv kunnen kijken.

 

Groet,

savannah

Onze hond heeft de afstandsbediening gebruikt en niet veel van over gelaten! Graag zou ik een nieuwe krijgen😊

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @PimvanR, @Ronald Hogerhorst, @Mina Ebrahimi en @NvH2, er zijn nieuwe exemplaren onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier dagen levertijd. Neem in de tussentijd de handige workaround-tips op pagina één door. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺

@Ronald Hogerhorst Jouw viervoeter lust ze wel graag zeg, dit is nu het derde exemplaar in een halfjaar tijd. Probeer de afstandsbediening anders veilig op te bergen of schaf een nep ab aan bij de lokale huisdierenspeciaalzaak voor jullie vriend! 😊 Maar beloon hem/haar wel zodra hij gedurende langere tijd van dit exemplaar afblijft natuurlijk.

Reputatie 7
Hallo,



De afstandsbediening van onze Entone (nog de oude met Vodafone er op) werkt nauwelijks meer. Nieuwe batterijen en resetten hebben geen effect. Je moet de toetsen heel hard indrukken en het duurt lang voor er iets gebeurt. Kunnen we een nieuwe krijgen?



Met vriendelijke groet,

Wouter Eek




Ha Wouter!



Samen gaan we ervoor zorgen dat jouw duimspieren wat rust mogen gaan krijgen. Zo te horen heeft jouw TV Box een schop onder zijn kont nodig. Kun je hem resetten? Dat doe je door de stroom 10 seconden van de Box te halen. Mocht dit niet werken, kun je ook een harde reset uitvoeren. Let op, een harde reset kun je alleen uitvoeren als je een TV Box zónder opnamefunctie hebt. Heb je een TV Box waar je niet zelf een harde reset op kunt uitvoeren, geef me dan een seintje, dan voer ik 'm graag op afstand voor je uit. Ik hoor graag van je of ik nog iets voor je kan betekenen hierin!
mijn afstandsbediening is zoek. hoe kan ik een nieuwe bestellen?
Reputatie 1
Beste,

Mijn afstandsbediening is helaas stuk gegaan. Hij reageert nergens op. Nieuwe batterijen geprobeerd. Kan ik een andere ontvangen?



Mvg ,



Nils

Beste Tmobile.  er werken steeds minder knoppen op mijn ab. Zouden jullie svp een nieuwe ab kunnen opsturen? 

Ik heb een reset en nieuwe baterijen geprobeerd. 

 Ik hhor t graag.

Edwin uit Dordrecht

Reageer