Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Hoi,

onze afstandbediening werkt niet. Ik kan niet op bijv 1 drukken of op de CH+. Ik heb alles geprobeerd van resetten tot batterij vervangen. Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen? 
 

gr,

Mina Ebrahimi

Hoi!

Onze afstandbediening is kapotgebeten door de hond. Kunnen wij een nieuwe krijgen?

Hallo,

Mijn afstandbediening is stuk, Ik zou graag een nieuwe willen. Ik heb nieuwe batterijen vervangen en geprobeerd te resetten. In beide gevallen werkt mijn afstandbediening nog steeds niet.



Met vriendelijke groet,

Lien Chung
Reputatie 1
Ik heb problemen met mijn afstandsbediening. Een deel van de knoppen werken niet meer. Ik kan wel het menu bedienen, maar geluid niet meer en aan en uit knop ook niet. Ook de input knopt werkt niet. Erg lastig dus.

Kan ik een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen?

Groet Maryse
Hallo,



sinds een dag reageert de STB niet meer op de afstandsbediening, ook de TV lijkt hem niet te zien. Het ligt niet aan batterijen, het lampje op de AB brandt keurig. Ook resetten van STB en AB zelf heeft geen effect...

Hebben jullie nog een goed idee? Anders zou ik graag een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen..



vriendlijke groet,

Auke

Hi @Piotr 

Ik heb helaas nog geen nieuwe atb mogen ontvangen. 

Kan je eens nagaan of dit wel helemaal goed gegaan is? Bvd!

 

Kevin 

Hey @Treurwilg,

Jammer dat de reset niet het gewenste effect heeft gehad! Werkt de oude afstandsbediening wel op de nieuwe TV Box? En heb je ook al geprobeerd om je nieuwe afstandsbediening van een reset te voorzien zoals dat vermeld staat in dit topic? Mocht dat niet hebben geholpen dan breng ik onze techneuten op de hoogte. Ik hoor graag van je!

​​Hoi ​​@KevinTvdBerg,

Ik heb je zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd! Het type TV Box dat je bezit, is nog steeds hetzelfde model wat we leveren. Ervaar je problemen met de TV Box? Zo ja dan help ik je graag aan een oplossing! Mocht je je TV Box om willen ruilen voor een ander model dan kan dat uiteraard ook, maar dan zou de nieuwe TV Box er één zijn zonder opnamefunctie. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @S. van Hamond & @MarielleG, zo te horen hebben beiden jullie afstandsbedieningen een mooie staat van dienst achter de rug! Ik ga ervoor zorgen dat er voor jullie allebei een nieuwe afstandsbediening aankomt, en dit keer met een veel mooier logo erop. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Houd er graag rekening mee dat PostNL momenteel een fikse achterstand heeft, en hierdoor kan het langer dan normaal duren voordat de nieuwe afstandsbediening binnen is. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop natuurlijk dat het kerstcadeautje er snel is. :wink:  In ieder geval alvast een mooie kerst gewenst.

 

Hi @car0la, slim dat je ons op de hoogte brengt! Is er geen enkele code die je handmatig invoert waarbij het lampje niet 5 keer knippert? Normaliter werkt bij Samsung een van de eerste codes al, maar het kan zijn dat het toch een andere is. Mocht je toch de juiste code vinden, vergeet dan niet om de instelling op te slaan door op de stop knop te drukken.

In ieder geval raad ik je aan om de afstandsbediening te resetten en het opnieuw te proberen. Synchroon onder elkaar vind je de snelle methode, de specifieke invoercodes methode, en hoe je de afstandsbediening kan resetten op de volgende pagina: Je afstandsbediening. Hiermee moet het sowieso lukken! :relaxed: Ik wens je nog veel kijkplezier toe. 

Hallo, mijn afstandsbediening werkt niet meer ik heb hem al meerdere malen geprobeerd te koppelen maar dan doet hij het 1 keer en als je dan de tv uitzet dan doet daarna de afstandsbediening het niet meer ik wil graag een nieuwe.  Groeten Emile

Reputatie 2

Hoi @hettty, balen dat het niet wil lukken met de afstandsbediening koppelen. Hij hoort echt twee keer te knipperen, niet vijf keer. Zou je het koppelen willen proberen door middel van een koppelcode? Hoe dat precies voor jouw tv werkt, lees je op onze website

 

Hi Ginny, dat had ik geprobeerd maar lukt ook niet, ipv van 2 x knipperen knippert hier het lichtje ook 5 keer, dus bij stap 1 gaat het ook fout.

 

Reputatie 7

Hi @hettty, zoals beloofd heb ik de uitkomst van het onderzoek voor jou in de gaten gehouden! De technische dienst heeft een nieuwe TV Box voor jou aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis omgeving kun jij de bestelling volgen: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Ik hoor heel graag van je - zodra de nieuwe TV Box geïnstalleerd is - of het koppelen nu wel lukt. Laat je dit weten, zodra jij de nieuwe TV Box in huis hebt? 😊

Hi @huibvanhoorn, top dat jij dit zo helder aangeeft en super dat jij zelf al alle stappen bij langs bent gegaan! Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd, zodat jij niet meer die uit de slaapkamer hoeft te gebruiken. Dus ik hoop dat jij weer extra blij bent als deze in huis hebt. Het pakketje past door de brievenbus en heb jij uiterlijk volgende week in huis! 🎈

Hi @E.wagemakers, dit kan zeker! Goed dat je dit topic hebt gevonden, want ik help je hier graag bij. Zojuist heb ik dan ook een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Binnen enkele dagen kan jij hier van genieten. Veel plezier ermee! ✨

Goeedemiddag

Mijn hond heeft helaas de afstandsbediening tepakken gehad 

Nu kunnen we dus geen tv meer kijken

Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden

Groeten mark

 

 

Goedemorgen,

Mijn afstandsbediening heeft net de geest gegeven, nieuwe batterijen helpen niet. mag ik een nieuwe ontvangen?

Help, mijn afstandbediening werkt niet meer.

Deze al een rest gegeven en opnieuw gekoppeld. Maar dit mocht niet helpen. 

Een aantal cijfers en setups knoppen reageert niet meer. 

Graag zou ik een nieuwe ontvangen. 

 

Mvg jordie 

Hallo,



De afstandsbediening van onze Entone (nog de oude met Vodafone er op) werkt nauwelijks meer. Nieuwe batterijen en resetten hebben geen effect. Je moet de toetsen heel hard indrukken en het duurt lang voor er iets gebeurt. Kunnen we een nieuwe krijgen?



Met vriendelijke groet,

Wouter Eek
De afstandbediening is kapot (kapot gebeten door de hond)

Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
één van onze afstandsbedieningen is stuk. Wij hebben die met de grijze stb en tv knoppen.

Ik begreep dat jullie dan een nieuwe opsturen?

Beste T-mobile,

 

Waarschijnlijk heeft ons zoontje van een jaar de afstandsbediening in de prullenbak gegooid. Hij is in ieder geval onvindbaar! Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?

 

Hallo, onze afstandsbediening is kapot gevallen. Graag ontvang ik een nieuwe, want we zijn best zat van de enige zender die we nu alleen nog maar kunnen kijken😬

 

mvg Jos

Reputatie 1

@Cal  de codes die werken wel, alleen de volume knop en mute doet het dan niet. Bij de "oude" (vorig model) afstandsbediening deed die het wel dus vandaar dat ik het vreemd vind dat geen enkele code ook de volume kan regelen. Nu heb ik de afstandsbediening maar gewoon niet gekoppeld omdat dan de volume knop wel werkt. Maar is fijner als er maar 1 afstandsbediening gebruikt hoeft te worden.

De afstandsbediening van mijn interactieve tv box is versleten. Sommige knoppen werken niet meer. Kan ik een nieuwe krijgen?

Hallo,

Onze afstandsbediening reageert niet meer. Batterijen zijn al vervangen. Ook zijn enkele knopjes kapot. Graag ontvangen wij een nieuwe.

De afstandsbediening van de andere box reageert nog wel.

Reputatie 7

Hi @hettty, merci voor alle moeite! Ik wil je laten weten dat ik een verzoek heb ingediend bij onze technische dienst om hier dieper in te duiken. Ik ben zelf erg benieuwd waar het precies fout gaat. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat er iets uitrolt. Ik houd dit de komende dagen goed in de gaten en laat het aan je weten, zodra ik iets kan melden! 💪

Mijn afstandsbediening is kapot. Ik heb alle tips gelezen en bijbehorende handelingen doorlopen maar  een paar knoppen blijven defect. Hoe kan ik een nieuwe bestellen? 

Mijn afstandsbediening is kapot. Krijg de AB niet gereset, knoppen reageren niet meer, kan dus ook niet schakelen naar andere kanalen.

Goedemiddag, ik ben helaas mijn afstandsbediening kwijtgeraakt. kan ik een nieuwe ontvangen?

Reageer