Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3149 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Albertkearney, nu is je afstandsbediening weliswaar goed gewassen en okselfris, maar jammer genoeg niet meer werkend - kan gebeuren toch! 😋 Ik heb je meteen een nieuwe toegestuurd, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf dagen levertijd.

Hoi @Marcopaulo1975, tjongejonge het blijft een lekker hondenhapje hè! Haha nee maakt toch niets uit, zolang Elvis helemaal in orde is en zich niet verslikt heeft in het bot, uhhh de afstandsbediening! 😉 Ook jullie krijgen een nieuwe ab toegestuurd, no worries!

Hoi @Locksin. gecondoleerd met het verlies! Nee zonder gekkigheid: ik heb je een nieuwe ab gestuurd. In de tussentijd kun je gebruikmaken van de tips op pagina één (toetsenbord als ab bijvoorbeeld)! 😊👍

Beste, ik heb 2 afstandsbedieningen van vodafone. Ze functioneren zeer slecht. De 1 en page up page down werken miet meer. Ook al geprobeerd te resetten. Kan ik geen nieuwe krijgen? Zou fijn zijn.

 

Groet Edwin Wagemakers 

Moderator edit: privégegevens mogen niet openbaar gedeeld worden.

Reputatie 7
Badge +5

Zeker weten @ruudf98, geen probleem. Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je besteld! 😃 Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen. In de tussentijd kan je natuurlijk altijd gebruik maken van de T-Mobile TV app op je televisie of de TV Anywhere app. Fijn weekend!

Reputatie 7

Hi @PetervanGastel, goed nieuws: er komt een gloednieuwe afstandsbediening jouw kant op! Je hoeft de deurbel niet in de gaten te houden, want het pakketje past door de brievenbus en komt binnen een paar dagen al bij jou binnen. Enjoy! 🎈

Reputatie 7

Hi @Irja_torensma, heel goed dat je dit laat weten! 🍀 Kun je aangeven of er nu bepaalde dingen niet werken met deze afstandsbediening? De afstandsbediening met grijze knop leveren wij namelijk niet meer. Dus ik help je graag mee om bekend te worden met deze nieuwe afstandsbediening. 

Hi @Koen-mark en @johan2206, yes - dat kan zeker! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor jullie allebei aangevraagd. Binnen een paar dagen valt dit pakketje op de mat. Enjoy! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Claudiaruigrok2, de nieuwe ab is onderweg! Geef het maximaal vier dagen, dan wordt jouw pakketje door de brievenbus bezorgd. Veel kijkplezier toegewenst! 📺

 

Hoi @Stanh1992, dit klinkt als een koppelingsprobleem. Je kunt opnieuw koppelen door de box volledig te resetten of via de volgende handelingen:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Goedemiddag,



Graag wil ik een nieuwe afstandbediening aanvragen. Die van mij is helemaal uit elkaar gevallen en werkt dus niet meer.



Gr
Goedemorgen T-Mobile Thuis,



Mijn afstandsbediening reageert de laatste tijd steeds slechter. Om via de STB-knop de Interactieve TV Box aan of uit te zetten, moet ik deze secondenlang erg diep indrukken. Hetzelfde geldt voor de tv-knop. Ook de cijfers, om een kanaal in te toetsen, beginnen steeds moeizamer te reageren.



Ik heb al geprobeerd de apparatuur te resetten en om de batterijen te vervangen, maar dit maakt geen verschil. Ik zou hierbij een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen. Graag hoor ik hoe dat verder in zijn werk gaat?



Gr,



Martijn
Reputatie 7
@Bertus79 @JordyW @Iemandje @thema19 De nieuwe afstandsbedieningen zijn naar jullie onderweg! :)



@MarkWillemsen @Yvette95 @Danny131k Ik zie dat mijn collega's voor jullie al een nieuwe afstandsbediening hebben besteld, top!
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @N.Vorgers,

 

Bedankt dat je het aankaart! Ik heb het neergelegd bij de distributeurs want er lijkt in enkele gevallen wat mis te gaan. Sorry voor het ongemak! Er komt een nieuwe jouw kant op.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mark Freriksen, binnen maximaal zeven werkdagen ontvang je je nieuwe afstandsbediening. Stay safe en alvast mooie dagen toegewenst!

Vergeet niet om de tips te gebruiken onderaan pagina één in de originele post van Sander! 😉🎄

Hoi hoi,

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb hem al opnieuw ingesteld en gekoppeld en gereset. Hij werkt nog steeds niet helaas. Ik zou graag een nieuwe willen.

Groetjes, Wendy

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening  willen hebben die ik nu heb is helaas kapot 

Goeedemiddag

Mijn hond heeft helaas de afstandsbediening tepakken gehad 

Nu kunnen we dus geen tv meer kijken

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Natroos, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze komt door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Beste,

Sinds het begin werkt ons knopje voor de tv ontvanger aan en uit te zetten niet optimaal maar nu is deze toch echt gesneuveld. Zouden we daarom een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen? 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Hoi @jnssn69



Als er enkele knoppen niet functioneren, dan is de afstandsbediening nog wel te redden, denk ik. Dat is natuurlijk ook de snelste oplossing! Je geeft aan dat je de reset hebt uitgevoerd. bedoel je dan dat je de TV Box van de stroom hebt gehaald, of met die code (2051, zie eerste post) de afstandsbediening hebt gereset? Kun je beide nog een keer proberen?



Hi @DemyBon,



Kijk, als de bediening uit elkaar valt, dan is er geen redden meer aan. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?



Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 31 zenders op je mobiel of tablet. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! ;)
Ik Wil een andere afstandsbediening om dat deze kaput is gevallen en niets meer doet,heb alles geprobeert maar helaas.
Goedemorgen,



Onze afstansbediening heeft het begeven. We hebben de batterijen al vervangen, de afstsandsbediening meerdere keren gerest. Maar het bedienen van de mediabox is niet meer mogelijk.



Graag zouden wij een nieuwe ontvangen.



met vriendelijke groeten,



Hugon Philippens
Reputatie 1

Hoi @Blm870.

 

Er komt een nieuwe ab jouw kant op! Deze zal binnen 3 tot 5 werkdagen op de stoep liggen. :wink:

Ik heb helaas nog niets mogen ontvangen na 7 werkdagen.

Beste T-Mobile,

Na ruim 3 jaar goede dienst is mijn afstandbediening overleden. Er werken diversen knoppen niet meer. Deze is nog uit de oude tijd van Vodafone haha.


Kan ik een nieuwe opgestuurd krijgen?

 

Beste t-mobile thuis, mijn ex heeft bij het verhuizen de afstandsbediening meegenomen. Hoe kan ik een nieuwe bestellen?

 

Hallo ,

 

Onze afstandsbediening is defect,

 Alle stappen uit het koppelen / ontkoppelen plan doorgevoerd maar niks werkt. 

De AB reset zichzelf dagelijks en de volume knoppen weigeren dienst.

Kunnen wij een nieuwe aanvragen?

 

Groet,

Arnold

Hi t-mobile, ik zou heel graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen! 
 

groetjes! 

Hallo, 

Het cijferblok van onze afstandsbediening (Afstandsbediening met grijze knop) reageert niet meer.

 

Zou ik hiervoor een nieuwe kunnen ontvangen?

Reageer