Info

Alles over Odido TV

Alles over Odido TV

Toon eerste reactie

484 reacties

Reputatie 2

Dat klopt inderdaad wat je zegt @Henk de Vries, echter gaan we het oude apparatuur niet meer updaten. Ook kun je niet alle zenders opnemen met Cloud Opnemen. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. We willen graag alle klanten over hebben op de nieuwe Mediabox. 

Wat ik voor je kan doen is de kosten van de TV Box voor je vergoeden sinds je dit probleem hebt tot en met nu. Graag stuur ik je een nieuwe Mediabox op en raad ik je aan om het opnemen van de zenders die je graag bekijkt als een idee naar ons te pitchen via Wensen & Suggesties. Dan kunnen we gaan onderzoeken of het mogelijk is om deze zenders toe te voegen aan Cloud Opnemen. 

@Tommie van Odido Sinds mei meld ik dat mijn overeengekomen functionaliteit beperkt wordt na een slecht geteste firmware-update. Een aantal keer schrijf ik dat ik me aan het lijntje gehouden voel en ik niet verwacht dat jullie het serieus nemen en ooit oplossen. Telkens ontkennen jullie dit en melden jullie dat de technische dienst het gaat oplossen. En nu, na bijna een jaar, komt de aap uit de mouw. Jullie willen mij liever niet helpen en hebben me dus lang aan het lijntje gehouden.
Ik wil best over naar de nieuwe Mediabox zodra ik daarmee de zenders kan opnemen en pauzeren die ik met mijn Amulet kan opnemen en pauzeren. Tenminste voor die zenders die ik nu ook soms opneem en pauzeer (wat dus nu niet meer werkt voor alle zenders). Waarom moet ik iets naar jullie Pitchen? We zijn toch ooit overeengekomen dat ik alle zenders die ik kan zien ook kan opnemen? Ik heb hier op dit forum toch al heel vaak geschreven wat ik wil en wat er mist sinds de update. Ik mag toch hopen dat die wens al wel bekend is. Hou je gewoon aan de afspraak. En als dat niet kan, kondig dan ruim op tijd dat je je niet aan je afspraak meer wilt houden. Nu doet T-Mobile/Odido dat dus bijna een jaar nadat ze zich niet meer aan de afspraak houdt. 
Ik heb nu trouwens ook meteen het idee dat jullie met opzet eerst de functionaliteit op de Amulet beperken zodat mensen daarna eerder geneigd zijn over te stappen op de nieuwe Mediabox.

Samengevat wil ik dus liever niet over naar de Mediabox, omdat die nog minder voldoet aan mijn wensen dan de HDD-recorder. Op het moment dat ik met de nieuwe Mediabox ook ARD en ZDF kan opnemen en pauzeren zal ik het overwegen. Vergoeden van de TV-box vanaf mei vorig jaar en niet meer terug laten komen op de factuur lijkt me dan vooralsnog het beste. Onderhoud wordt er niet meer voor uitgevoerd en afgeschreven zijn ze toch al.

Hoe zit het overigens met de vertraging van de nieuwe Mediabox? Is die ook bijna een minuut, wat voor het kijken van sportwedstrijden erg vervelend is.

Reputatie 2

@Tommie van Odido Hierbij twee filmpjes

Recorder één kan dus niet ARD en ZDF pauzeren wat wel altijd kon, Recorder twee kan überhaupt niet opnemen:  https://1drv.ms/f/s!Ag7n0ptLeI-Vkfs6XK3bCnQAn8tJ8Q?e=08OkUh

Ik mail 1 tot 2 keer maandelijks over de problemen. Het is al meerder keren uitgelegd, dus ajb geen vragen waarop ik al eerder antwoord heb gegeven. Daarnaast vraag ik nu voor de derde keer een antwoord op mijn voorstel voor compensatie van  maandagochtend 27 november. In het voorstel loopt compensatie tot beide euvels zijn verlopen.

Reputatie 2

@Teresa van Odido Gisteren heb ik de Mediabox ontvangen en de Amulet vervangen. Wanneer kan ik het T-56 Modem verwachten?

Reputatie 6
Badge +2

@Henk de Vries Super fijn om te lezen dat je de Mediabox al hebt ontvangen! 😀 Bevalt het? 

Ik ben gelijk gaan kijken waar het modem blijft, maar op de één of andere manier is deze niet verzonden. Geen zorgen, ik heb de order gelijk opnieuw ingeschoten! 

Je ontvang hierover weer een e-mail ter bevestiging. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Henk de Vries, bedankt voor de filmpjes. Dit maakt het erg duidelijk. Ik heb het doorgezet naar de techneuten. Ik wil dit ticket afwachten op een antwoord en dan zal ik ingaan op jouw voorstel voor compensatie! 

Reputatie 2

@Teresa van Odido nu krijg ik weer een mail om een afspraak te maken met Guidion, maar het idee was juist dat ik het modem zelf kan vervangen als ik hem opgestuurd krijg (van T50 naar T56). Je hebt juist net maandagochtend de afspraak met Guidion geannuleerd.

Reputatie 7
Badge +9

Doordat het systeem nog denkt dat je een DrayTek hebt lijkt het niet goed te gaan @Henk de Vries. Ik heb nogmaals het modem verzonden maar via mijn andere systeem. Hopelijk komt hij nu goed door! 

Reputatie 2

Doordat het systeem nog denkt dat je een DrayTech hebt lijkt het niet goed te gaan @Henk de Vries. Ik heb nogmaals het modem verzonden maar via mijn andere systeem. Hopelijk komt hij nu goed door! 

@Tommie van Odido Ik heb het nieuwe modem ontvangen en aangesloten. Wel krijg ik dagelijks nog berichten van Guidion om een afspraak te maken. Kun je Guidion annuleren?

Reputatie 7
Badge +8

@Henk de Vries Bij een Draytek swap naar Zyxel, wordt altijd standaard een monteur aangestuurd omdat de installatie net iets anders gaat. Gezien je aangeeft dat je een T50 modem had, heb ik de afspraak met Guidion eruit gehaald. Werkt alles met het nieuwe modem in orde? 

Reageer