Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Reputatie 2

Ik kan niet streamen naar de Chromecast, geen chromecast icon te zien in de app. Ik kan wel vanuit andere apps streamen naar de Chromecast, dus denk niet dat het aan mijn iPhone Xs of aan de chromecast ligt.

 

Gegevens: Iphone Xs iOS14.2GM

TV Anywhere versie: 12.2.0

 

ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat heeft ervoor gezorgd dat het chromecast icon wel weer tevoorschijn kwam, maar als ik wil streamen krijg ik de melding over teveel apparaten op mijn account? Ben de enigste in huis die het gebruikt, maar het het wel op meerdere apparaten geïnstalleerd (2 telefoons, 1x iPad  en 1x AppleTV, is dat een probleem? 

Reputatie 1

Niet alleen de update voor de app duurt lang. Er is onderhand 5 weken niet normaal tv te kijken. De basics werken niet eens normaal. Op geen enkel kijkplatform...

Reputatie 3

Het valt me echt tegen hoe lang T-Mobile erover doet om met een update op de App te komen. Inmiddels scoort de T-Mobile Mobile TV een dikke 1 binnen de Apple Store, allemaal klachten over functionaliteit. Ik vraag me af die wel door T-Mobile bekeken worden.

 

Ook hier kan er al weken niet meer ge-cast worden van 3 verschillende Apple iPhones (2 x een 11 Pro en een 6), de App klapt eruit bij het aantikken het Chromecast icoon. Heeft het nog zin om een iOS versie te noemen want er zijn er inmiddels al 5 (4 minor en 1 major) ofzo geweest welke allemaal niet werkte.

 

Wij zijn weer terug naar Ziggo voor TV. Je kunt gewoon niet voor 100% over naar T-Mobile, veel te onbetrouwbaar.

Reputatie 2

Ik kan niet streamen naar de Chromecast, geen chromecast icon te zien in de app. Ik kan wel vanuit andere apps streamen naar de Chromecast, dus denk niet dat het aan mijn iPhone Xs of aan de chromecast ligt.

 

Gegevens: Iphone Xs iOS14.2GM

TV Anywhere versie: 12.2.0

 

Reputatie 3

Wij hebben een chromecast.

Gisteren was het weer mis.

Mijn vrouw kijkt gisterenavond de Good Doctor van vorige week maandag op RTL8

Dat zijn altijd 2 afleveringen achter elkaar.

De eerste aflevering stopt 5 minuten te vroeg en gaat niet door bij het begin van de 2e aflevering.

De 2e aflevering stopt ook te vroeg maar gaat wel door aan het begin van Grace Anatomy.

Heel vervelend dat jullie nog steeds het einde van programma's niet uitzenden.

Vandaag "Z” Next geïnstalleerd. Allemachtig wat hebben die jongens hun zaakjes voor elkaar!

Ook in de app ziet alles er gelikt uit en werkt perfect. 

Ok, kost +/- een tientje per maand meer (dat is 3 dubbeltjes per dag) maar je hebt voor € 20 minder ergernis.

Wens jullie hier allemaal met T-Mobile nog heel veel kijkplezier :wink:

Ik ben weg….

Doei Doei.

Reputatie 1

 

Hi all,

Bij deze een (broodnodige) update wat betreft de lopende issues:

In de Webversie van TVAAlleen fullscreen mogelijk. Hier wordt de functionaliteit van aangepast zodat het scherm ook geminimaliseerd kan worden. Dit is naar verwachting binnen een aantal weken gereed. Als workaround kun je wel gewoon met alt-tab van scherm wisselen, de uitzending blijft dan gewoon doorspelen en je kan dan gewoon andere dingen doen zoals je mail bekijken etc. maar duidelijk dat dit niet ideaal is en dit passen we daarom aan. 

Het verlopen van de sessies/opnieuw in moeten loggen – Hier wordt nog steeds aan gewerkt en heeft prioriteit maar blijkt een hardnekkig issue. Nog geen oplosdatum bekend, zodra er meer duidelijk is laten we dit uiteraard weten!

Programma gids - Er komt een aanvullende variant van de programmagids voor de smartphone versie omdat hier een grote behoefte naar blijkt te zijn.

App crasht op ChromeOS – Hier blijft het gebruik via de browser van kracht.

Favorieten – De aanpassingen van de favorieten heeft prioriteit en komt zo snel mogelijk. De favorieten worden geïntegreerd met je Profiel, je kan straks zelf de volgorde van de zenders bepalen in de programmagids en favorieten instellen per profiel op alle devices. Het niet laten zien van het volgende programma in de Mini-gids wordt binnenkort ook opgelost..

 Programma Gemist stopt voortijdig – Dit lijkt alleen te spelen bij gebruik van Chromecast wanneer je toestel is vergrendeld of wanneer je de app hebt afgesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we het graag!
Workaround: Bij aanklikken van het volgende programma zou de uitzending wel weer door moeten lopen.

Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Hier wordt aan gewerkt, nog geen oplosdatum bekend.

Zomertijd weergave bij horizontaal afspelen op tablet – Is bekend, wordt aan gewerkt.

Dus helemaal NIKS over de issues met de AppleTV app? 5.1 geluid? Spoelen? Brakke meldingen over ‘number of feeds exceeded’??? 

Wat een aanfluiting dit… Zit hier 1 developer op ofzo?

Reputatie 1

@Jason Dus al met al schieten we er nog niks mee op... Er mag onderhand een beste compensatie tegenover staan met alle ellende die jullie veroorzaakt hebben. Kan al ruim 5 weken niet normaal tv kijken, de amino slaat nog steeds vast en online tja..... Ook ruk

Reputatie 7
Badge +16

 

Hi all,

Bij deze een (broodnodige) update wat betreft de lopende issues:

In de Webversie van TVAAlleen fullscreen mogelijk. Hier wordt de functionaliteit van aangepast zodat het scherm ook geminimaliseerd kan worden. Dit is naar verwachting binnen een aantal weken gereed. Als workaround kun je wel gewoon met alt-tab van scherm wisselen, de uitzending blijft dan gewoon doorspelen en je kan dan gewoon andere dingen doen zoals je mail bekijken etc. maar duidelijk dat dit niet ideaal is en dit passen we daarom aan. 

Het verlopen van de sessies/opnieuw in moeten loggen – Hier wordt nog steeds aan gewerkt en heeft prioriteit maar blijkt een hardnekkig issue. Nog geen oplosdatum bekend, zodra er meer duidelijk is laten we dit uiteraard weten!

Programma gids - Er komt een aanvullende variant van de programmagids voor de smartphone versie omdat hier een grote behoefte naar blijkt te zijn.

App crasht op ChromeOS – Hier blijft het gebruik via de browser van kracht.

Favorieten – De aanpassingen van de favorieten heeft prioriteit en komt zo snel mogelijk. De favorieten worden geïntegreerd met je Profiel, je kan straks zelf de volgorde van de zenders bepalen in de programmagids en favorieten instellen per profiel op alle devices. Het niet laten zien van het volgende programma in de Mini-gids wordt binnenkort ook opgelost..

 Programma Gemist stopt voortijdig – Dit lijkt alleen te spelen bij gebruik van Chromecast wanneer je toestel is vergrendeld of wanneer je de app hebt afgesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we het graag!
Workaround: Bij aanklikken van het volgende programma zou de uitzending wel weer door moeten lopen.

Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Hier wordt aan gewerkt, nog geen oplosdatum bekend.

Zomertijd weergave bij horizontaal afspelen op tablet – Is bekend, wordt aan gewerkt.

Reputatie 1

Nog steeds waardeloos:

Met Windows 10 en Chrome haperingen op de NPO's.
Iedere 2 seconde een hapering van 2 seconden op de overige zenders ( niet te kijken dus)

Google Chrome is up-to-date
Versie 86.0.4240.111 (Officiële build) (64-bits)

 

Met Edge krijg ik regelmatig bij geen enkele commerciële iets gestart

Microsoft Edge is bijgewerkt.
Versie 86.0.622.58 (Officiële build) (64-bits)

Inderdaad blijft het angstvallig stil vanuit T-Mobile thuis…………………..hoe lang moet dat nog duren

Er is zoveel al gezegd, maar ik zal toch ook nog een poging doen.

Ik gebruik de tv anywhere App op zo'n appel tablet. De oude app werkte daar heel fijn op: bij het terugkijken van een programma was er vaak nog een stukje van het vorige programma te zien, zodat je niets hoefde te missen.

Nu kom je ergens midden in het programma terecht en tegen het einde heb ik nu al meerdere keren een foutmelding gekregen, dus het einde van een film op YouTube moeten kijken.. in ieder geval één van deze films is al eerder benoemd hier.

Wat ook erg irritant is, is dat het programma helemaal zwart wordt en stil staar wanneer je de helderheid en het geluid van je apparaat wil aanpassen (als je dat ios menu van rechtsboven naar beneden haalt). Hoe weet ik nu hoe hard/zacht ik hem moet zetten en welke helderheid ik prettig vind? Juist! Dat weet ik niet, want mijn programma is gestopt met afspelen en ik heb een zwart scherm.

 

Dit zijn nu een paar van mijn grootste ergernissen in de app tov de vorige versie. Wat ik nog erger vind is dat deze app nu kennelijk ook beschikbaar wordt gemaakt op het tv kastje, terwijl hij dus nog helemaal niet voldoende werkt op de mobiele devices. Waarom niet eerst zorgen dat het daar goed werkt, voordat je met het volgende platform verder gaat?

Ik heb me voor het tv kastje aangemeld als tester, maar nog op geen enkele manier feedback over kan geven omdat ik geen toegang heb tot het topic. Ik heb via verschillende kanalen aangegeven geen tester meer te willen zijn omdat ik mijn feedback niet kwijt kan, maar ik heb op nog geen enkele manier iets vernomen:(

Reputatie 6
Badge

Halfjaar geleden al voorgesteld dat ze moesten testen of testers in dienst moesten nemen

Er zijn een hele hoop klanten uitgenodigd om tester te spelen en voor TV Anywhere kon je zelf nog aanmelden om het uit te proberen vantevoren (iirc tot 200 mensen). Nou speelt dat zich allemaal af op een besloten deel van het forum maar je vraagt je je toch af hoe al deze issues toen niet naar voren zijn gekomen :thinking::thinking:

 

Reputatie 2

Als ik eerst bijvoorbeeld op npo gemist inschakel en daarna ziggosport gemist dan werkt het wel. Erg vreemd.

Reputatie 2

Ik he problemen met casten van mijn Redmi Note 8T naar Nvidia Shield (chromecast). Bij Ziggo sport totaal kan ik de gemist uitzendingen niet streamen.

Ik krijg een foutmelding er is iets mis gegaan. Zie screenshot:

 

Wens jullie allemaal nog heel veel succes met de slechte klantenservice en de bagger app van T-MOBILE TV!

Heb vandaag al m'n abo's zowel zakelijk als privé opgezegd bij T-Mobile & T-Mobile Thuis en per direct aangemeld bij een andere provider.

Kost wel een maand dubbel thuis internet & Tv ( ja ze durven je bij T-Mobile na alle wanprestaties ook nog aan een maand opzegtermijn te houden) maar dat heb ik er graag voor over. 

 

 

Reputatie 3

Gisteren keek mijn  vrouw de film Blind.

Weer vlak voor het einde. Beeld weg en het einde nergens te vinden.

Zet die oude app weer terug of stort het abonnementsgeld terug.

Dit is een ramp.

En dan niet kunnen doorspoelen van stukken die je al hebt gezien.

Sowieso niet kunnen doorspoelen is k..u.t.

Ik ga uitzoeken welke provider me dit niet flikt.

Reputatie 2

 

Ze hadden nooit met veel poeha het nieuwe  tv platform moeten lanceren, maar gewoon eerst op de meestvoorkomende platformen, om af te spelen, alles uitgebreid moeten testen.

Halfjaar geleden al voorgesteld dat ze moesten testen of testers in dienst moesten nemen

 

 

 

Die Brian zie je ook niets meer van. Ze laten ons hier lekker klagen en betalen voor waardeloze troep en we mogen lekker de ***** krijgen. Bedankt tmobile voor het zorgenloze gemak. Tmobile.. reageer eens!!

Reputatie 2

Vhs vcc betamax 
allemaal hadden ze een paar dingen gemeen
je kon opnemen en terug kijken en stil zetten. en het belangrijkste
DOORspoelen bijna 40 jaar geleden was dit al mogelijk
nu niet bij TMOBILE en nog meer TV providers die aan kpn technieken hangen.
van de week een spannen de film gekeken viel de stroom uit. kan T-Mobile niets aan doen.
vervolgens terug kijken opgestart. maar als het om het laatste kwartiertje gaat wat je nog moest kijken 
moet je de film weer van voorafaan opstarten. dus een 120 min film moet je dus 1h45 minuten wachten om eindelijk de film af te kunnen kijken. 
TRIEST diep TRIEST.
Geen wonder dat netflix amazone en disney zo goed doen, daar kun je DOORSPOELEN
Klant is koning?? of  de adverteerder?
als het de adverteerder is die bepaald wat ik mag kijken! WAAROM moet ik er dan nog voor betalen.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
oja die nieuwe app sucs! we zijn al een maand verder en geen oplossing voor alle ellende van dien!

Reputatie 2

Het duurt wel erg lang voor er verbeteringen komen.

Eigenlijk is dit schandalig voor een professionele organisatie om zo beroerd voor de dag te komen en te verwachten dat we dit waar voor ons geld vinden.

Net geprobeeerd een film te kijken. Ik heb minstens 5 x opnieuw moeten inloggen of ontgrendelen door zeer vreemde mededelingen.

In Firefox en Chrome gaat mijn Mac laptop als een gek ventileren, in Safari helmaal niet.

Ik overweeg ernstig een andere aanbieder te zoeken, mede omdat het tv kastje vervelend traag is en bij Duitse zenders regelmatig helemaal vastloopt bij spoelen van beeld.

Geef ons gebruikers een duidelijk termijn waarin we kunnen verwachten dat we weer normaal TV kunnen kijken zoals het prima was!

Het is hoogst irritant dat sinds deze vernieuwing het geluid om de x aantal secondes een milliseconde onderbroken wordt! Alsof het streamen niet snel genoeg gaat. Overigens was het ook fijn om een klein scherm met geluid erbij te hebben als je naar de zenderlijst gaat, zodat je gewoon verder kunt kijken wat je aan het kijken was.

Reputatie 1

Hoge prioriteit is dat er met voorrang naar word gekeken, niet dat het daardoor sneller gaat.:anguished:

Ze zeggen met prioriteit aan gewerkt... Snelheid is idd ver te zoeken. Zeker als je al 2 weken weet waar het aan ligt.

Ze hadden nooit met veel poeha het nieuwe  tv platform moeten lanceren, maar gewoon eerst op de meestvoorkomende platformen, om af te spelen, alles uitgebreid moeten testen. Nu hebben we halfbakken Tv. De amino slaat vast als je na uitzending terugkijken wat anders wil kijken en op tv anywhere steeds meldingen..…

Dus T-Mobile chop chop...

 

Reputatie 7
Badge +1

Als ik simpelweg het geheel overzie van alle reacties over dit item maar ook die van T-Mobile tv kan ik niet anders concluderen dat men zich bij T-Mobile schromelijk heeft verkeken hoe ingewikkeld het is om een compleet andere platform uit te rollen.

Ik kijk ook regelmatig uit belangstelling op het nu nog actieve forum van Telfort en als je ziet dat zelfs een grote jongen als KPN veel moeite heeft met haar platform geeft het toch wel te denken.

Hoge prioriteit is dat er met voorrang naar word gekeken, niet dat het daardoor sneller gaat.:anguished:

Hoi T-mobile,

Je verkoopt tv anywhere maar het is meer een ondemand upsell app geworden waar alles geld kost en tv kijken een weg gestopte bijzaak is.
Gewoon maar blijven vernieuwen en veranderen das goed toch? De klanten wennen wel weer. 
Nee zo zou het niet moeten gaan. Heel de app in zijn algemeen is kapot gemaakt. Ik betaal graag voor tv anywhere maar niet voor dit.

Een super frustrerend scenario:

Kijk eens een programma, wil je iets anders gaan doen, stopt het.
Een hele computer op eisen voor een videostream? Helemaal gek.
Ga je verder met kijken, mis je dus een stuk want live, maar de stream daarop stoppen?


Nog een super frustrerend scenario:

Bij het terug kijken/uitzending gemist:
Start een uitzending.
Heb je 10 minuten reclame gekeken, begint het programma.
Krijg je een email, ik zeg maar iets doms want dat is de app nu ook.
Open je de email in de browser, dus de fullscreen tv anywhere tab word niet meer fullscreen waardoor de uitzending gemist stopt met spelen. 
Start je dat programma dan opnieuw, maar begint het ook opnieuw.
Kan je weer 10 minuten reclame kijken. 
Laat staan toen me dit overkwam 15 min voor het einde van een film.
Toen had ik het ff niet meer.
Niet startend waar je je gebleven was. Je was het toch al aan het kijken?

Dit was een niet bestaand probleem in de vorige versie.
Wij zijn geen devkudde om alles op te testen. Het is super frustrerend.

Reageer