Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Reputatie 2

Ik was het na 3 maanden al vergeten dat je vroeger met de pc tv kon kijken.. vandaag na alle goede berichten maar weer eens geprobeerd.
spannend na het inloggen via chrome is dit beeld. met 3 kleine puntjes. 
spannend. kan zo beginnen……….
10 min later… moet van ver komen.. 
kijken hoe de iptv jongens het doen . 30sec later mooi beeld en kanalen die elders niet te zien zijn.
 

Reputatie 3

Gisterenavond was het weer mis.

Mijn vrouw keek naar de film Kidnap op RTL7.

Het laatste stukje werd weer niet uitgezonden.

Is daar nu echt niets aan te doen?

Erg slecht dit.

TV anywhere werkt goed op mijn telefoon. Op mijn PC en convertible ook goed. Alleen het bladen door de content heen niet. Via een touchscreen kan ik namelijk niet door tv-gids bladeren of de programma's. Ook toetsenbord bediening is matig.

Op mijn telefoon mis ik de functie om het beeld aan mijn 21:9 scherm aan te passen. Maar dat ondersteund volgens mij alleen nog Youtube tot nu toe.

Reputatie 4

Hoe kan ik apparaten afmelden? Als ik nu wil casten naar tv boven kan dit niet, maar tv beneden wel. Beide hebben Chromecast. 

Reputatie 2

Eerlijk is eerlijk. Chapeau voor de ontwikkelaars, het manco van alleen fullscreen is opgelost, ben hier echt content mee. Hierbij is het grootste issue voor mij opgelost. :thumbsup_tone1:

Reputatie 2

Vrijdag, 20 november 2020/19:24

De keuze tussen het oude en de nieuwe T-MobilTV is zéér wenselijk.

Hoogachtend

jjayceeb

Reputatie 7
Badge

Ik erger me aan de website variant. Specifiek dat de enige opties fullscreen (en straks minimaliseren) zijn

Ik zou graag de optie om in een window af te spelen terugkrijgen.

Sinds vanmiddag is de webversie weer bijgewerkt. Nu met de mogelijkheid om tv te kijken of radio te luisteren binnen het scherm / tab. Je kunt eenvoudig met een knop naar Full Screen modus.

Klopt het trouwens dat als ik een programma kijk, die op dat moment live is, niet verder kan kijken op een later tijdstip? 
Maakt niet uit of ik “kijk vanaf begin” of er pas heen ben gegaan.. En het maakt ook niet uit of ik al een uur of een paar minuten ervan heb gekeken, hij onthoud het niet en ik moet helemaal vanaf begin weer kijken. 

Het is onderhand al weer maanden zo dat het verkeerd gaat met terugkijken op tv en online, iets wat in het begin wel heel goed ging. 
Betekend dit dat we doordat we niet ten volle meer van Tmobile Thuis gebruik kunnen maken, we korting krijgen of iets dergelijks? Want ik voel mij onderhand misleid, met een goed, handig werkend programma naar iets met meerdere defecten, terwijl de prijs hetzelfde is gebleven. 

Reputatie 2

Maandag, 16 november 2020/19:27

Niet erg klantvriendelijk van T-Mobile.

Ben geen app gebruiker.

Tijd om een andere provider te zoeken

Met dank voor reacties : Pandit en Yoda747

JJayceeb

Reputatie 3

Het is berusting denk ik, ben van ellende uitgeweken naar de Ziggo app/website die in ieder geval doet wat het moet doen.

Reputatie 2

Weinig activiteit hier. Is iedereen zo tevreden met T-Mobile TV of heeft iedereen zich berust in dit wanproduct. Het zou fijn zijn wanneer er vanuit T-Mobile terugkoppeling wordt gegeven, want ik zie al maanden geen enkele progressie.

Reputatie 2

Donderdag, 12 november 2020/19:07

L.S. heb sinds 19 okt 2020 heel sechte ervaring met Uw nieuwe TV-Dienst.Heb reeds vaak gereageerd geen respons. U hebt kennelijk vereten te vermelden dat er een nieuwe afstandsbediening nodig is

bij U nieuwe TV-Dienst van 19 okt 2020. U onderscheid er drie : Magenta Knop, Grijze Knop en de T-Mob versie. Uw handleiding is niet erg duidelijk met welke TV-Box U welke afstandsbediening U gebruikt.

In ieder geval de grijze Knop werkt niet met Uw nieiuwe TV-Dienst van 19 okt 2020.

Programma gemist werkt niet Terugkijken evenmin. Bij Gids programma's aanspreken, valt geluid weg, en beeld weg. Met afstandsbediening TV Box ( Entone Kamai 510)   uit doen om beeld te krijgen.

terug naar het begin lukt niet als eenmaal het gewenst geiste programma is aangesproken.

Een oplossing voor mij zou zijn om de oude TV-Dienst te herstellen en de nieuwe TV.Dienst later als alle gebreken zijn verholpen wederom uitrollen.

Ik heb nog geen oplossingen van U ontvangen op mijn herhaalde klachten/opmerkingen.

Dit is allerminst een geslaagde lancering en zeker geen verbeterde dienstverlening.

Reputatie 2

Wij waren reuze blij dat T-Mobile binnen 3 weken onze internet problemen heeft opgelost (we hadden 19 dagen geen internet), maar nu blijken we ook geen TV te hebben. Na twee keer met de helpdesk gesproken te hebben blijk dat ik nog 12 (TWAALF) dagen moet wachten voor mijn probleem behandeld wordt. Serviceniveau van T-prut-mobile is triest. Het alternatief is t-mobile-tv, Ondanks dat deze geruime tijd beschikbaar worden de problemen niet opgelost. Ik gebruikte altijd Tv-anywhere op mijn PC via de browser, werkte perfect, in een venstertje of fullscreen. Vandaag even de tijd genomen om naar de opvolger hiervan te kijken:

  • Bij het inloggen op (https://t-mobiletv.nl) begint het drama al, de pincode moet iedere keer handmatig worden ingevoerd, kan niet geplakt worden, ook de passwoord manager van de browser kan er niets mee, lekker gebruikersvriendelijk en de eerste afknapper, maar door de ontwikkelaar makkelijk op te lossen als de wil er tenminste is. Het klikken op "remember me” doet verder helemaal niets.
  • De interface ziet er gelikt uit, Het is duidelijk dat bijna het hele budget naar de vormgeving is gegaan, laat ik daar net niet gevoelig voor zijn. Ik kies een programma en die knalt direct full screen op mijn 27" beeldscherm, met alt-tab zijn wel andere programma's naar voren te halen, maar natuurlijk onwerkbaar. Drukken op ESC zou het beeld naar een venster moeten brengen, maar de stream wordt dan gestopt. Getest op Firefox, Edge en Chrome

Even gekeken of er instellingen aan te passen waren maar niks. compleet onbruikbaar product. Het wrange is dat het wel goed werkende TV-anywhere de nek is omgedraaid.

Ik denk dat het tijd is dat we verder moeten shoppen dan T-mobile. Het serviceniveau is over de hele linie zwaar onder de maat. Als klant ben je geen koning, maar een voetveeg. een aantal gratis tips:

  • De klant is koning. Als er een verstoring is moet deze direct worden opgelost. niet doorzetten naar de backoffice die er twaalf dagen voor nemen. maar direct oplossen. De monteur die bij mij was heeft één telefoontje gepleegd en na 5 minuten was mijn internet probleem opgelost. dat is probleemoplossend vermogen.
  • Gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt is een zeer oud spreekwoord, dat T-mobile waarschijnlijk niet kent. Ik doel op TV-anywhere\T-mobileTV. Deze twee producten moeten naast elkaar blijven bestaan totdat het nieuwe product minstens dezelfde kwaliteit en mogelijkheden heeft dan het oude product.

Ik hoop dat met mijn epistel iets worden gedaan, wat ik betwijfel. Ik ben er helemaal klaar mee en ga op zoek naar een provider die wel kan en wil leveren.

 

 

 

 

Aanvullend op mijn vorige post m.b.t. de TV-gids:

iPad Air 2:

Onderaan heb je de knoppen thuis, Op Tv, Films & Series en Account. Ruimte voldoende om hier in ieder geval de TV-gids te plaatsen.

De app is behoorlijk traag in het swipen / scrollen door de TV-gids

Beste T-mobile, via Twitter al het een en ander besproken en daarvan zie ik er eigenlijk maar een terug komen in het overzicht.

  • Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Dit is niet alleen op een MacBook, ook op een iMac in Safari. De rare kleuren zijn een groene en rode waas, op RTL4 is dit heel goed zichtbaar.
  • Foutmelding in Safari of Chrome“Sessie verlopen. Je moet opnieuw inloggen (632122)”. 

 

Dan een aantal keuzes die zijn gemaakt die de gebruiksvriendelijkheid ernstig in de weg staan. Allereerst op de computer:

  • Waarom is de TV-gids zo verborgen gehouden, dat zou mij inziens een belangrijke knop moeten zijn die bijvoorkeur altijd in beeld moet zijn om een keuze te maken.
  • De TV-gids is bedacht voor touch-schermen, niet voor de muis-bedienbare-schermen. Je kunt alleen in dagen terug, niet in tijd terug. Alleen de programma’s in beeld zijn terug te kijken. Die optie is er simpelweg niet.
  • Safari: full screen only is niet echt gebruiksvriendelijk
  • Safari: Een programma dat live is en die je vanaf het begin wilt kijken is een uitdaging om dit voor elkaar te krijgen. De knop (rondje met ronde pijl erin) gaat alleen terug naar het moment dat het programma aan is gezet om te kijken. Terug naar het begin van het programma moet met de scroll-balk, maar dit is eigenlijk niet te doen.

Ik loop tegen de volgende problemen aan (nu de “opnieuw inloggen” veel minder vaak voorkomt gelukkig), al moet het “full screen mode” nog wel aangepakt worden nog steeds (helaas). 

  • Als ik een programma vanaf begin wil kijken terwijl hij nog bezig is, wil dit vaak niet werken, gek genoeg word ik slechts een paar seconden teruggestuurd in plaats van het begin van het programma. 
  • Als ik een programma live kijk (of als het lukt met “kijk vanaf begin”) lukt het mij niet om terug te “spoelen” als ik iets opnieuw even wil zien. 
  • In de tv gids, kan ik niet lezen waar een programma/film/serie over gaat als hij op dat moment op tv is. Ik wordt automatisch ernaartoe gezapt, terwijl ik niet weet waar het over gaat. 
    Programma's die zijn afgelopen of nog moeten beginnen kan ik wel informatie over lezen. 
Reputatie 2

Niet alleen de update voor de app duurt lang. Er is onderhand 5 weken niet normaal tv te kijken. De basics werken niet eens normaal. Op geen enkel kijkplatform...


En dat terwijl het goed werkende TV-Anywhere de nek is omgedraaid, nu hebben we niks. Ik ben eigenlijk helemaal klaar met T-prut-mobile. Vandaag sinds bijna 3 weken geen internet, U leest het goed bijna 3 weken geen internet gehad, heel prettig met kinderen met thuisonderwijs en thuiswerkende ouder, al die weken geklungel met hotspots. Vandaag is het ze gelukt mij aan te sluiten, de oorzaak van de “problemen” was te knullig voor woorden en had binnen 1 dag opgelost kunnen worden. Ik hoopte dat de TV app inmiddels ook zou werken, niet dus, dezelfde bagger, alleen fullscreen te bekijken, inlogggegevens worden niet onthouden, zelfs mijn wachtwoord manager mag er niks mee. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk weg kan. Iemand nog een suggestie voor een provider die wel goed spul levert met een werkende app. O-ja hoe kan ik een klacht indienen bij T-Mobile wegens drie weken geen internet, aanschaf T-Mobile pre-paidkaartje voor de hotspot, 3 weken geen gebruik kunnen maken van clouddiensten zoals Netflix, Amazon Prime en spotify ? Vandaag heb ik ze een drie gegeven bij de tevredenheids onderzok, achteraf is dit nog te hoog, die 3 alleen voor de vriendelijke eerste lijns, die ook niet veel kunnen.

Beste wij hebben vrijwel de hele tijd sinds de avond van 6 november 2020 de volgende problemen;

Bij selecteren van zender/programma:

  • Melding op TV: Er is iets misgegaan. Probeer het later nogmaals
  • Melding in de App: Er is iets misgegaan.. & Er is geen content beschikbaar.

 

Wanneer we eenmaal TV kunnen kijken (wisselen van zender totdat we ergens verbinding kunnen krijgen en terug gaan naar hetgeen wat we willen kijken), krijgen we willekeurig onderstaande melding na enkele minuten:

  • Melding op TV: Er is iets misgegaan. Probeer het later nogmaals
  • Melding in de App: Verbonden met [TV NAAM].

 

Wanneer we de App openen om te zappen:

  • Melding op TV: Geen, gewoon beeld
  • Melding in de App: Afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice (514999)

 

Devices:

  • Samsung Galaxy S9+ SM-G965F RF8KC204BTF | Android 10
  • Huawei P30 VOG-L29 | Android 10
  • T-mobile TV (anywhere App)
    • Beide devices gebruiken App versie A 2.2.1, Apps hebben we verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

 

TV verbonden met Google ChromeCast i.p.v. de aangeleverde TV box (dit omdat wij al een ChromeCast hadden en deze niet naast elkaar kunnen draaien);

  • Werkt correct via Netflix App
  • Werkt correct via Disney Plus App
  • Werkt correct via streamen via internet.

 

Fijn dat die irritante meldingen weg zijn, loop nu tegen het volgende aan bij tv-anywhere. In de auto stand van de beeldkwaliteit is er echt heel veel blokvorming en maar sd kwaliteit. Moet steeds het beeld handmatig aanpassen naar HD of fullhd. Kan dat aangepast worden zodat er altijd standaard de hoogste/ beste kwaliteit gekozen wordt?

Reputatie 2

Paar zaken die niet werken, die ik niet gelijk genoemd zie:

  • Uitzending terugkijken doet het helemaal niet, programma is wel te selecteren, maar start na selectie niet.
  • Digitale tv box moet elke ochtend aangezet worden, blijft niet stand by staan
  • Na raadplegen gids, hoor je wel geluid, maar beeld komt niet terug. Beeld staat dus op zwart.
Reputatie 2

6 weken geleden was het al gemeld maar nog steeds is alleen fullscreen mogelijk :joy:  dit is toch belachelijk voor woorden??  T-mobile geeft dit geen enkele prioriteit want dit zou binnen een dag opgelost moeten kunnen zijn, zo niet dan is het heel slecht geprogrammeerd. 

Sowieso heeft T-mobile lage eisen want hoe dit door de testfase van de software testers is gekomen?? als jullie überhaupt inhouse software testers hebben want dat lijkt er niet op.

Gelukkig heb ik een ziggo Go account gekregen van iemand en dat werkt prima! Want TV Anywhere is niet te gebruiken! heb het nu al dus 6 weken niet gebruikt, ik probeerde het net weer, nog steeds alleen fullscreen EN zo'n 10 tal zenders zijn gelocked ! elke keer dat je op zo'n zender drukt moet je opnieuw je pincode invullen, dus het is gewoon onbruikbaar.

 

 

 

 

@hans-Juriën, 

Leuk die nieuwe webcliënt op www.t-mobiletv.nl maar daar heb ik dus helemaal niks aan want de app laat zich niet installeren, doe daar nou eens  iets aan, ik ben niet de enige met een ouder apparaat dat nog steeds goed functioneert behalve met tv-anywhere. Ik heb een ipad 4 met iOS 10.3.

 

 

Reputatie 7
Badge

Ik erger me aan de website variant. Specifiek dat de enige opties fullscreen (en straks minimaliseren) zijn

Ik zou graag de optie om in een window af te spelen terugkrijgen.

Dit wordt in een nieuwe versie opgelost; harde toezeggingen kan ik nog niet doen, maar dit zal binnen enkele weken zijn.

Reputatie 7
Badge

Sinds vanmiddag staat er een nieuwe versie van de webclient op www.t-mobiletv.nl. In deze versie is het probleem van frequent uitloggen opgelost. Ik hoor graag of dat zo ervaren wordt. De enige redenen dat je nu uitgelogd zal worden zijn:

  • Wanneer je ingelogd bent op de site en een lange tijd niets meer heb gedaan, zal de sessie verlopen en daardoor uitloggen
  • Wanneer je te veel apparaten gebruikt op je TV-account en je de betreffende laptop of PC als apparaat kiest om te verwijderen uit de lijst van actieve apparaten

Ik erger me aan de website variant. Specifiek dat de enige opties fullscreen (en straks minimaliseren) zijn

Ik zou graag de optie om in een window af te spelen terugkrijgen.

Reageer