Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Reputatie 2

Het telkens inloggen via de PC TV Anywhere is weer terug. Elke 15 minuten loopt de site vast. Heel irritant. Is dit bekend en onder de aandacht?

Reputatie 2

Dit is best irritant/vreemd als je gewoon steeds dezelfde browser gebruikt. Een hele lijst met “PC Admin” zegt ook heel weinig.

Ik had de cookies verwijderd maar misschien heeft het ook andere oorzaken.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@michiel71 en @wmuys Het onderzoek is geopend aan de kant van ons overkoepelend, technisch orgaan. We hebben de kwestie in de smiezen en kunnen hopelijk spoedig met een update komen. Ik houd jullie op de hoogte!

Reputatie 3

Het is berusting denk ik, ben van ellende uitgeweken naar de Ziggo app/website die in ieder geval doet wat het moet doen.

Reputatie 3

Voor mij geldt ook de volgende punten die al zijn opgenoemd:

 

  1. Steeds moeten inloggen en de pincode invullen
  2. TV kijken kan alleen in fullscreen waardoor ik geen andere dingen op de computer kan gaan doen.
  3. NIet mogelijk om de tv gids te bekijken tijdens het TV kijken zoals de oude versie
  4. en Ik mis de 30 seconden terug knop


De 30 seconden terugknop wordt hier ook gemist.

Tevens vindt mijn vrouw de grote magenta knop in het midden van de tv tijdens pauzeren vervelend.

Soms zit ze de tv op pauze om iets te bestuderen. Dat gaat helaas niet meer.

Reputatie 2

Maandag, 16 november 2020/19:27

Niet erg klantvriendelijk van T-Mobile.

Ben geen app gebruiker.

Tijd om een andere provider te zoeken

Met dank voor reacties : Pandit en Yoda747

JJayceeb

Reputatie 2

Sinds 20 januari problemen met site https://t-mobiletv.nl/ 

Krijg van mijn browser foutmelding:

               Your connection is not private

               Attackers might be trying to steal your information from t-mobiletv.nl (for example

               passwords, messages, or credit cards). Learn more

              NET::ERR_CERT_REVOKED

 

tot 20 januari heeft alles goed gewerkt. Heb de problemen op meerdere pc’s en zowel op Chrome als de Opera browser.

Geen problemen met andere websites.

Is er iets met het server SSL certificaat? 

Hee T-mobile, komt er nog wat van of hoe zit dat? Hoelang hebben jullie nog nodig? Want als het nog lang duurt stappe we ff lekker over naar een isp die wel haar klanten tevreden kan houden. Ik richt mij nu tot diegene die t-mobile hier vertegenwoordigd, kun je een duidelijk antwoord geven op de vraag hoelang wij nog zonder tv app zitten?

Klopt het trouwens dat als ik een programma kijk, die op dat moment live is, niet verder kan kijken op een later tijdstip? 
Maakt niet uit of ik “kijk vanaf begin” of er pas heen ben gegaan.. En het maakt ook niet uit of ik al een uur of een paar minuten ervan heb gekeken, hij onthoud het niet en ik moet helemaal vanaf begin weer kijken. 

Het is onderhand al weer maanden zo dat het verkeerd gaat met terugkijken op tv en online, iets wat in het begin wel heel goed ging. 
Betekend dit dat we doordat we niet ten volle meer van Tmobile Thuis gebruik kunnen maken, we korting krijgen of iets dergelijks? Want ik voel mij onderhand misleid, met een goed, handig werkend programma naar iets met meerdere defecten, terwijl de prijs hetzelfde is gebleven. 

Reputatie 7
Badge +16

@wmuys en @michiel71 Bedankt voor het aanvullen van de gegevens en jullie terugkoppelingen! Excuses voor de verwarring aangaande het checken van type apparaat: we hebben in het verleden weleens issues gehad met sommige TV's/apparaten waarbij de updates op de Apple TV niet altijd lekker liepen met de desbetreffende apparatuur. Geen idee waarom dat zo is/was of zou zijn, maar dat is de uitleg en daarom nemen we dat ook graag mee.

Ik maak voor jullie beide tickets aan zodat het in behandeling genomen wordt en heb regelmatig contact met de specialisten. Zodra ik meer weet, horen jullie het meteen! In de tussentijd: thanks voor het aankaarten en ik hoop dat het snel opgelost kan worden.

Midden in de vietbalwedstrijd. Dank T-Mobile, dank daarvoor. STOP DIE SESSIES!

Reputatie 7

Hi @swb79, heel goed dat je dit hier aangeeft! Ik wil je graag laten weten dat onze technische dienst heel druk bezig is om dit issue te verhelpen in de TV Anywhere App! Sorry voor het ongemak. Ik hoop dat wij snel doorkrijgen dat de oplossing hiervoor is gevonden! 💪

Hi @robert.pasman, dankjewel dat jij gelijk enkele gegevens hier deelt! Ik heb gelijk een verzoek ingeschoten bij onze technische dienst om hier dieper in te duiken. In het verzoek heb ik beide issues meegenomen, zodat wij het overzichtelijk op dezelfde plek houden. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik ga dit in ieder geval voor jou in de gaten houden, zodat jij hier zelf geen omkijken naar hebt. Wanneer er een update uitrolt, dan deel ik die hier direct met je! 😊

Reputatie 7

Hi @Gladstone, heel goed dat je dat hier hebt aangegeven! Ik wilde dit verder doorzetten, maar ik zie dat mijn collega van de klantenservice mij net voor is geweest. Ik hoop dan ook dat hier binnen enkele dagen een update op binnenkomt die mijn colllega met je kan delen. Houd je ons hier op de hoogte, zodra alles weer goed werkt? Fingers crossed! 😊

Hi @Borssie, top dat je deze heldere aanvulling hebt gegeven! Zojuist heb ik een verzoek voor je ingediend bij de technische dienst om hier een oplossing voor te vinden. Kan je enkel nog wat voorbeelden noemen van programma's en zenders waar dit bij voorkomt en of dit echt een structureel probleem is of af en toe voorkomt? Dan voeg ik dat ook aan het onderzoek toe. Ik zeg altijd maar: hoe meer informatie, hoe beter. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik houd graag een oogje in het zeil en laat het aan je weten, zodra ik iets met je kan delen! 💪

sinds 20-01-2021

al gemaild en ticket aangemaakt. echter kan nu dus al paar dagen geen tv kijken via de computer/webbrowser, fysieke kastje niet in gebruik, kijk af-en-toe alleen via computer via bedraad CAT6 UTP bekabeling.

krijg telkens de melding ERR::CERT REVOKED en dat de verbinding niet privé zou zijn.

het maakt niet uit welke webbrowser ik gebruik, edge, chrome, epic, firefox de fout blijft hetzelfde.

om uit te sluiten heb ik uiteraard al het nodige huiswerk verricht.

* alles gereset, stroom eraf etc zowel van converter (donker antraciet kastje) als ook van de router, die witte zyxcel T50.

* windows opnieuw schoon geïnstalleerd, ja pak het meteen goed aan

* 2e computer geprobeerd die gaf een andere fout helaas geen foto daarvan maar de fout was:

er zijn teveel apparaten die met tv van t-mobile verbinding hebben limiet is bereikt, met daaronder een lijst van zeker 15 apparaten allemaal met de naam admin.

helaas geen mogelijkheid om alles te verwijderen, kon alleen 1 verbinding "vervangen" voor de computer waar ik op dat moment mee wilde gaan kijken.

 

meteen andere vraag, ben nu toch bezig.

als ik tv uit mijn abo gooi kan ik dan nog wel/geen gebruik blijven maken van tv via browser dus anywhere (maar niet de app dus)

Reputatie 6
Badge +3

 

meteen andere vraag, ben nu toch bezig.

als ik tv uit mijn abo gooi kan ik dan nog wel/geen gebruik blijven maken van tv via browser dus anywhere (maar niet de app dus)

Nee, als je tv opzegt kan je geen Tv meer kijken via Web, App en STB. 


Ook wanneer ik niet via t T-Mobile thuis glasvezel netwerk kijk maar met 4g wil de app mij continu herinneren dat ik een mobile verbinding gebruik. Best irritant. Beeld stopt dan en ik moet de uitzending weer opnieuw zoeken en op afspeen drukken.

 

@robert.pasman 

Voor mij werkte het deze melding uit te schakelen door in Account > Instellingen > Gebruik mobiele verbinding in te schakelen. Echter wel belangrijk je te beseffen dat je dan altijd op mobiele data streamt bij geen Wi-Fi, zonder een herinnering te krijgen.

Voor jouw Ziggo Sport Totaal vraag heb ik geen antwoord.

 

Reputatie 2

hardware tmobile tv terug kijken dit word steeds minder programmas kun je alleen nog opnieuw starten maar niet meer terug kijken.
verder is er voor de brouwsers weer een nieuw userpest fuctie geprogrameerd 
als je nu switcht tussen apparaten moet je elke keer weer een apparaat vrijgeven. wie verzint zo iets
geef simpel een melding als er 4 streams tegelijkertijd bekeken word!!!!!!!!!!!!!!!!! niet dat er ooit 4 devices ooit gebruikt zijn
userpesten een 10t
chrome buitenspel zetten een 10
tv kijken op computer een 2 
elke keer je inloggegevens moeten invullen: een 10
gebruiksvriendelijk een 2
Ga toch eerst eens TESTEN voor dat je iets vrijgeeft !!!!!
 

Reputatie 1
  • Sinds ruim een week moeten we steeds pincode invoeren als we naar NPO 1 willen kijken.
  • Switchen naar radio is een GROTE omweg, gaat dan ook niet direct naar je favoriete zender/zender die je het laatst gebruikte.
  •  
  • Menu voor terugkijken is HELEMAAL niet overzichtelijk/gemakkelijk. Veel gedoe. 

Alles bij elkaar echt geen vooruitgang!

 

Reputatie 2

6 weken geleden was het al gemeld maar nog steeds is alleen fullscreen mogelijk :joy:  dit is toch belachelijk voor woorden??  T-mobile geeft dit geen enkele prioriteit want dit zou binnen een dag opgelost moeten kunnen zijn, zo niet dan is het heel slecht geprogrammeerd. 

Sowieso heeft T-mobile lage eisen want hoe dit door de testfase van de software testers is gekomen?? als jullie überhaupt inhouse software testers hebben want dat lijkt er niet op.

Gelukkig heb ik een ziggo Go account gekregen van iemand en dat werkt prima! Want TV Anywhere is niet te gebruiken! heb het nu al dus 6 weken niet gebruikt, ik probeerde het net weer, nog steeds alleen fullscreen EN zo'n 10 tal zenders zijn gelocked ! elke keer dat je op zo'n zender drukt moet je opnieuw je pincode invullen, dus het is gewoon onbruikbaar.

 

 

 

 

Jullie zijn zoals gezegd bezig de boel te herstellen. Daar is hier echter nog helemaal niks van te merken. DE SESSIES EN DE KAN INFORMATIE NIET OPHALEN, EN ER IS EEN FOUT OPGETREDEN, het haperende beeld, het slechts één zender per inlogbeurt ophalen en nog zo wat van die zaken  komen mij de neus uit. Jullie hebben een goed werkende site naar de filistijnen geholpen en door bagger vervangen. Terug naar de oude site zolang de problemen niet zijn verholpen en wel zo snel mogelijk. Prutsers!

Die Brian zie je ook niets meer van. Ze laten ons hier lekker klagen en betalen voor waardeloze troep en we mogen lekker de ***** krijgen. Bedankt tmobile voor het zorgenloze gemak. Tmobile.. reageer eens!!

Ja inderdaad.  Ben al vanaf augustus aan het klagen dat de app zeer......... is. 

Nu is de app en de site allebei slecht gemaakt. 

Iets met wat slecht is kan altijd slechter. 

Live kijken hapert. 

Tvgids is zeer ongebruiksvriendelijk. 

Enz

Reputatie 1

Net Opera geïnstalleerd en zo waar krijg ik meer zenders,  maar dan wel stuk voor stuk allemaal vol met haperingen. 

 

 

Ik had VPN uitgeschakeld. Moet wel bekennen dat ik nog niet langdurig TV heb gekeken met Opera.

Enkel snel geprobeerd of de zenders weer beschikbaar zijn.

 

Hoi T-mobile,

Je verkoopt tv anywhere maar het is meer een ondemand upsell app geworden waar alles geld kost en tv kijken een weg gestopte bijzaak is.
Gewoon maar blijven vernieuwen en veranderen das goed toch? De klanten wennen wel weer. 
Nee zo zou het niet moeten gaan. Heel de app in zijn algemeen is kapot gemaakt. Ik betaal graag voor tv anywhere maar niet voor dit.

Een super frustrerend scenario:

Kijk eens een programma, wil je iets anders gaan doen, stopt het.
Een hele computer op eisen voor een videostream? Helemaal gek.
Ga je verder met kijken, mis je dus een stuk want live, maar de stream daarop stoppen?


Nog een super frustrerend scenario:

Bij het terug kijken/uitzending gemist:
Start een uitzending.
Heb je 10 minuten reclame gekeken, begint het programma.
Krijg je een email, ik zeg maar iets doms want dat is de app nu ook.
Open je de email in de browser, dus de fullscreen tv anywhere tab word niet meer fullscreen waardoor de uitzending gemist stopt met spelen. 
Start je dat programma dan opnieuw, maar begint het ook opnieuw.
Kan je weer 10 minuten reclame kijken. 
Laat staan toen me dit overkwam 15 min voor het einde van een film.
Toen had ik het ff niet meer.
Niet startend waar je je gebleven was. Je was het toch al aan het kijken?

Dit was een niet bestaand probleem in de vorige versie.
Wij zijn geen devkudde om alles op te testen. Het is super frustrerend.

Ik heb met een Nvidia Shield waarmee ik nu test soms geluid wat niet synchroon met het beeld loopt tot het compleet missen van geluid.

Andere dagen 0 problemen, maar zoals vandaag weer wel.

Reageer