Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Ik had met iOS 15.4.1 hetzelfde probleem met T-Mobile app versie 2.4.5

Op MacOS geen problemen (via Safari browser).

Voor mij heeft het opnieuw opstarten van de iPhone het probleem opgelost.

Reputatie 3

Gisterenavond was het weer mis.

Mijn vrouw keek naar de film Kidnap op RTL7.

Het laatste stukje werd weer niet uitgezonden.

Is daar nu echt niets aan te doen?

Erg slecht dit.

 

meteen andere vraag, ben nu toch bezig.

als ik tv uit mijn abo gooi kan ik dan nog wel/geen gebruik blijven maken van tv via browser dus anywhere (maar niet de app dus)

Nee, als je tv opzegt kan je geen Tv meer kijken via Web, App en STB. 

bedankt voor het antwoord. ok dan wacht ik nog de geplande update af die dit weekeinde doorgevoerd zal worden of daarmee dan de problemen wellicht opgelost zijn.

zo niet, dan ga ik alsnog tv opzeggen. dat animo kastje heb ik niet in gebruik, werkt ook niet goed, stoort ook, en kan geluid niet naar mijn speakers doorzetten.

wil af en toe nieuws kunnen kijken en soms boulevard en dat was het dan wel zo'n beetje wat ik op "tv” kijk. dan is € 15,- voor af en toe kijken en het dan op die momenten niet werken gewoon weg gegooid geld.

de rest is wel goed. gigabit internet glasvezel is hier bloedverziekend snel, maarja alles bedraad en met CAT6 wil wel.

 

thnx

afspelen mislukt. probeer opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (314022)

 

krijg ik op mijn iphone 12; app meedere keren gedeinstalleerd en geinstalleerd, maar bied geen oplossing

Dit is bij live kijken en bij terug kijken

Hi @robert.pasman, ik heb de afgelopen dagen het onderzoek goed in de gaten gehouden voor je! Ik heb goed nieuws: het probleem is verholpen. Kan je aangeven of jij dit zelf ook zo ervaart? Daarnaast heeft mijn collega er ook voor gezorgd dat de apparaten zijn uitgelogd, dus jouw andere issue zou hier ook mee verholpen moeten zijn. Ik hoor het graag van je! ✨

Probleem lijkt zich inderdaad niet meer voor te doen.

Wel krijg ik altijd deze melding in beeld: 


Ook wanneer ik niet via t T-Mobile thuis glasvezel netwerk kijk maar met 4g wil de app mij continu herinneren dat ik een mobile verbinding gebruik. Best irritant. Beeld stopt dan en ik moet de uitzending weer opnieuw zoeken en op afspeen drukken.

Ik had met iOS 15.4.1 hetzelfde probleem met T-Mobile app versie 2.4.5

Op MacOS geen problemen (via Safari browser).

Voor mij heeft het opnieuw opstarten van de iPhone het probleem opgelost.

Ik ervaar dus ook geen problemen meer op iOS maar nog wel op macOS. Hoofdprobleem is dat ik Ziggo Sport Totaal nog steeds niet kan kijken via T-mobile TV anywhere. Ik moet naar go.ziggosporttotaal.nl en daar inloggen met T-mobile credentials. Dan werkt t wel.

ik kan via de T-mobile app (iOS, ipadOS, apple tv of Mi Box s) wel ziggo sport bekijken.

Reputatie 7

Hoi @Hakker9,

Ik ben erg benieuwd of het probleem nog eens is langsgekomen. Een voorbeeld met een tijdstip en datum is dan echt belangrijk. Met deze gegevens kunnen we namelijk samen met de technische dienst kijken. Om een voorbeeld te geven: 14-10-2021, RTL Boulevard, RL4, 19:23. Dit is natuurlijk puur ter illustratie, maar op deze manier kunnen we voor je aan de slag. Ik hoor het graag! 

@Brian 

ik heb gekozen voor tmobile-thuis omdat tv anywhere daar een onderdeel van was, zonder dat was het maar de vraag geweest of ik het abonnement had afgesloten. 
 

ik heb vorig jaar mijn iPhone 5c vervangen (geen nieuwe gekregen van de provider) de updates van iOS 11 en hoger werden niet geïnstalleerd omdat die betrekking hadden op onderdelen die niet in mijn iPhone zaten of omdat die betrekking hadden op 64 bits software.

mijn iPhone heeft tot het laatst goed gepresteerd, sms, internet, e-mail, Whatsapp, filmpjes en niet te vergeten bellen, jouw vergelijking gaat dus mank.

ps ik heb inmiddels een nieuwe iPad en tv anywhere werkt nu probleemloos.

Reputatie 7

Hi @hans peeters, heel goed dat je dit hier aangeeft! Goed om te weten dat jij de App ook al opnieuw hebt geïnstalleerd. Als jij op de volgende vragen terug kunt komen, dan ga ik graag weer verder voor je aan de slag:

  • Krijg jij deze melding terwijl jij op de wifi zit of op jouw mobiele netwerk?
  • Als jij op de wifi zit, dan wil ik graag dubbelchecken of dit de wif van T-Mobile Thuis is?
  • Als streamen in hoge beeldkwaliteit ingeschakeld is, kan het zijn dat er geen beeld is omdat er niet voldoende capaciteit op de netwerkverbinding zit. Kun je controleren of het wel werkt als jij dit uitzet? Dit doe je als volgt:
  1. Open een willekeurig programma
  2. Klik op het tandwieltje rechtsonderin
  3. Hier kan de klant de beeldkwaliteit instellen

Standaard is dit 'Auto'. Is het iets anders, dan mag je 'Auto' selecteren en de App opnieuw op te starten. Kan je hiermee uit de voeten? Ik wil dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen! 💪

Reputatie 7
Badge +16

@Nadinneke Goed dat je het aangeeft, we ervaren inderdaad problemen met Terug Kijken. Werd die film toevallig op RTL 4 uitgezonden? 

Er is een tijdelijke workaround: wanneer je het terugkijken start en dan op een <1> drukt, zal het programma één minuut verder spoelen en dan doet het afspelen het wel goed. Het onderzoek hiernaar is nog steeds in volle gang en we hopen spoedig met een volledige fix te komen, sorry voor het ongemak!

 

@mountainbikert  Omdat we nog in de testfase zitten met Apple TV, kan het zijn dat bepaalde functionaliteiten nog niet 100 procent werken. Jouw beschrijving lijkt er sterk op dat de functies wel zijn geïmplementeerd, maar inderdaad nog geen juiste werking hebben of volledig nog niet bruikbaar zijn. Zodra we uitgetest zijn, zouden de Favorieten wel perfect moeten werken.

Wat betreft een sorteerfunctie: doel je daarmee op het concept om bijvoorbeeld in plaats van een bepaalde zender op kanaal 9 te hebben, dat je daar een andere zender plaatst? Of doel je op het hergroeperen van bepaalde zenders zodat die allemaal naast elkaar staan in de gids bijvoorbeeld?

Reputatie 2

korte vraag. Ik heb continu het T-Mobile menu boven in het beeld, heel irritant. Hoe kan ik deze wegkrijgen?

Het menu onderin het beeld met de tijdbalk verdwijnt na een aantal seconden.


opgelost, ik kijk via de browser op de PC die ik naar de tv sleep, en daar op F11 drukte voor full screen, dan krijg ik inderdaad het menu continue in beeld. klik ik niet op F11 maar op het knopje full screen of dubbel klik op het scherm dan krijg ik geen menu. 🙂 en wel full screen.

Leve de programeurs van Tmobile  zelfs de standaard windows fucties weten ze omzeep te helpen!
nog meer shortcodes weg programeren. zodat we weer rsi mogen ontwikkelen!

Dank voor je bericht Lisa. Op de wifi. Dezelfde wifi die ervoor zorgt dat het op mijn laptop wel werkt.

Het tandwieltje krijg ik helaas niet eens, dus kan ook niets instellen.

Via mobiele verbinding krijg ik dezelfde foutmelding

 

@hans-Juriën, 

Leuk die nieuwe webcliënt op www.t-mobiletv.nl maar daar heb ik dus helemaal niks aan want de app laat zich niet installeren, doe daar nou eens  iets aan, ik ben niet de enige met een ouder apparaat dat nog steeds goed functioneert behalve met tv-anywhere. Ik heb een ipad 4 met iOS 10.3.

 

 

Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Er is vandaag (6 nov 2020) een nieuwe web client live gezet op t-mobiletv.nl. Hiermee is het probleem opgelost.

Ik hoef niet opnieuw in te loggen, maar ik moet wel elke 5 a 10 minuten de zender opzoeken en het programma weer aanklikken op de PC in de browser (Chrome en Edge (ook chromium based) en ook Firefox) om dat de stream gewoon wegvalt en het schermgebied grijs wordt. Dit lijkt alleen te gebeuren als je “live” kijkt, niet als een programma reeds afgelopen is en je kijkt terug. Dus ik moet dan eerst wachten to het programma compleet afgelopen is , en dan kan ik het pas kijken.

Aangezien het al sinds ik T-mobile heb zo is (niet op de app op TV, alleen op de webpage in de browser op de PC !), vermoed ik dat er een foutje in de programmering van de webpagina zit wat betreft een PHP time-out of iets dergelijks, of een dhcp lease probleem in de router of iets dergelijks..

Ik was overgestapt op T-Mobile omdat ik een soortgelijk probleem had met Ziggo, die website was ook een drama, ik kijk graag TV op mijn 2e PC.

iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken en of er een oplossing voor is, of wat ik zou moeten doen om te diagnosticeren waar het aan kan liggen ?

Zoals ik al zei is het niet als ik terugkijk, alleen met Live TV in de browser..

Reputatie 1

TV Anywhere werkt niet meer in webbrowsers op WIndows. Je kan inloggen en navigeren over de website maar als je dan afspelen klikt dan krijg je een zwart scherm met een draaiende circel en dat is het.

Getest op Windows 10 en 11 met Edge, Chrome en Firefox.

Vorige week werkte het nog op deze computers.
De Android app werkt wel normaal op mijn Samsung.

Reputatie 2

heb sinds deze week ook TV van T-Mobile, ben best tevreden over het geheel, ik vraag me wel af of er al een verwachting is wanneer er naar de beeldkwaliteit wordt gekeken. er zijn duidelijk artefacts zichtbaar, en dat ligt niet aan de beeldinstellingen. 

Reputatie 1

Ter aanvulling nog wat getest;

Nederland 1, 2 en 3 werken wel met hun stream en kan ik kijken in mijn browsers op Windows 10 en 11. Alle overige zenders (commerciële etc) laten een zwart scherm met draaiende cirkel zien en werken niet.

Reputatie 7

Hi @ginochirino, graag wil ik je op de hoogte brengen van de volgende update! Mijn collega's van de technische dienst hebben het onderzoek gesloten, want zij zien zelf niet de foutmelding terug. Klopt het dat jij inmiddels van dit probleem af bent of staat dit haaks op jouw ervaring? Ik hoor het graag, zodat ik zeker weer dat het is opgelost! 😊

Hi @Gladstone, ik houd nog steeds het onderzoek nauwlettend in de gaten! Momenteel kan ik nog geen concrete update met je delen, maar mijn collega's zijn hier druk mee bezig. Ik hoop dat ik hier snel meer over kan delen! ☘️

Hi @Esdamion, mijn collega's van de technische dienst willen heel graag weten of dit issue zich ook op andere apparaten voordoet! Kan je dit aangeven? Dan koppel ik dat weer door, zodat zij verder kunnen zoeken naar de structurele oplossing! 😊

@Nadinneke Goed dat je het aangeeft, we ervaren inderdaad problemen met Terug Kijken. Werd die film toevallig op RTL 4 uitgezonden? 

Er is een tijdelijke workaround: wanneer je het terugkijken start en dan op een <1> drukt, zal het programma één minuut verder spoelen en dan doet het afspelen het wel goed. Het onderzoek hiernaar is nog steeds in volle gang en we hopen spoedig met een volledige fix te komen, sorry voor het ongemak!

 

@mountainbikert  Omdat we nog in de testfase zitten met Apple TV, kan het zijn dat bepaalde functionaliteiten nog niet 100 procent werken. Jouw beschrijving lijkt er sterk op dat de functies wel zijn geïmplementeerd, maar inderdaad nog geen juiste werking hebben of volledig nog niet bruikbaar zijn. Zodra we uitgetest zijn, zouden de Favorieten wel perfect moeten werken.

Wat betreft een sorteerfunctie: doel je daarmee op het concept om bijvoorbeeld in plaats van een bepaalde zender op kanaal 9 te hebben, dat je daar een andere zender plaatst? Of doel je op het hergroeperen van bepaalde zenders zodat die allemaal naast elkaar staan in de gids bijvoorbeeld?

Beste Jason, 

De 2 films die ik me kan herinneren (Shape of Water & Emoticon movie) waren niet op rtl 4, maar waren op Net5 en Comedy Central. Dus mogelijk moeten jullie daar naar kijken. 
Maar hierdoor (zeker omdat Shape of Water niet op Netflix staat en ik het niet kon afkijken) kijk ik geen films meer terug momenteel dus kijk ik nog amper iets via Tmobile TV. Zonde van het geld……. (Na maanden van problemen al)

En de <1> tip werkt niet, net bij de serie SVU liep hij ook vast, net toen ik mijn reactie hier had geschreven, en hij slaat het niet op dus moest opnieuw kijken, maar nu ging hij wel verder (maar goed, dit was geen film waar ik al 2uur van op had zitten)

 

Reputatie 7

Hi @ginochirino, super dat jij via een privébericht hebt laten weten dat alles weer goed bij jou werkt! Dankjewel voor de fijne update. Maak er een mooie avond van! 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @vasco_nl, vermoedelijk gaat het ergens mis in jouw thuisverbinding of binnen de apparatuur - of is er sprake van een tijdelijke bug. Ik heb het aan onze kant getest en zie geen issues; dit is getest op de publieke zenders én op een aantal commerciële (RTL, SBS, Veronica, ESPN). 

Op welke apparaten heb je dit probleem? Kun je me het merk, type en de softwareversie doorgeven? Dan ga ik kijken of er bugs zijn die op die apparatuur voor een obstructie zorgen.

Ha T-Mobile, 
Naast alle eerder genoemde klachten ben ik 1) benieuwd of je bij de TV gids weer makkelijk terugkan scrollen wanneer een programma geweest is, zonder dat je de titel van het programma echt moet opzoeken in de zoekbalk. Wanneer ik iets wil terugkijken is het heel onhandig om elke keer het programma te zoeken (wat dan in de gevonden opdrachten ook niet op chronologische volgorde komt) en 2) Wanneer verwachten jullie een update? 

 

Reputatie 1

@Jason,

Ik kan melden dat het sinds vanmorgen weer allemaal werkt. Aan mijn kant was er gisteren en vandaag niets veranderd maar ik kan weer FOX (commerciële zenders) kijken. Afgelopen maandag werkte het ook gewoon, alleen gisteren niet.

De PC vanmorgen is een HP Elitebook met Windows 11 Pro 64 bits versie 22H2 10.0.22616.100. Browser is Microsoft Edge versie 101.0.1210.39 64 bits.

Helaas gebeurt het wel vaker dat TV Anywhere ineens niet meer werkt en na een (aantal) dag(en) spontaan weer wel. Hier verandert eigenlijk nooit iets aan mijn netwerk en daarom vermoed ik dat het probleem echt bij T-Mobile zit, allicht een foutje na het online brengen van een nieuwe versie welke dan weer opgelost wordt.

Reputatie 2

Vhs vcc betamax 
allemaal hadden ze een paar dingen gemeen
je kon opnemen en terug kijken en stil zetten. en het belangrijkste
DOORspoelen bijna 40 jaar geleden was dit al mogelijk
nu niet bij TMOBILE en nog meer TV providers die aan kpn technieken hangen.
van de week een spannen de film gekeken viel de stroom uit. kan T-Mobile niets aan doen.
vervolgens terug kijken opgestart. maar als het om het laatste kwartiertje gaat wat je nog moest kijken 
moet je de film weer van voorafaan opstarten. dus een 120 min film moet je dus 1h45 minuten wachten om eindelijk de film af te kunnen kijken. 
TRIEST diep TRIEST.
Geen wonder dat netflix amazone en disney zo goed doen, daar kun je DOORSPOELEN
Klant is koning?? of  de adverteerder?
als het de adverteerder is die bepaald wat ik mag kijken! WAAROM moet ik er dan nog voor betalen.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
oja die nieuwe app sucs! we zijn al een maand verder en geen oplossing voor alle ellende van dien!

Reputatie 6
Badge

Heb nu ook toegang tot de KPN app en die loopt maar 9 seconden achter tov de oude tv stream (‘Interactieve TV’). In de vernieuwde T-Mobile app is het zo’n 34 seconden (kijk nu american football op ESPN 1). Met de oude app was het ook zo'n 30 seconden dus daar is weinig anders aan maar dat die van KPN maar 9s achter loopt was wel opvallend.

Reageer