Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Hi @Gladstone, zoals beloofd heb ik het onderzoek voor je in de gaten gehouden! Voor jullie allebei geldt hetzelfde. Je kunt iOS naar 15.2 upgraden. Kunnen jullie hiermee uit de voeten? Ik hoor heel graag of dit het probleem heeft verholpen! 😁

Hi @Lisa, ik zit inmiddels op iOS 15.2 en na de update kon ik succesvol een live tv-stream openen, maar een programma terugkijken weer niet. Nu geeft ook de live tv weer code 314022, ook na het wederom herinstalleren van de app. Helaas.

Bij mij werkt live kijken inderdaad. Terugkijken gebruik ik niet.

@Brian @Hans-Juriën ik vind het best bijzonder dat er maar 2 issues bovenaan dit topic staan terwijl er toch echt nog steeds een aantal zijn, die jullie zelf ook uit de reacties kunnen halen.

Ik heb nu bij Tmobile-webcare het probleem voor de derde keer aangekaart, want hier op dit forum lijkt het alsof er niets gedaan wordt met de gegeven informatie. 

Gemelde problemen zijn:

  • van kleuren verschieten in Safari (is zeker niet opgelost), ik heb hiervoor vandaag wederom een HAR bestand en een filmpje toegestuurd naar het WebCare team.
  • het telkens opnieuw inloggen in Safari, om de zoveel tijd wordt er aangegeven dat de sessie verlopen is en moeten we weer inloggen
  • Op de ATV4k loopt de app met regelmaat vast, de ene keer loopt het geluid wel door, maar is er geen beeld en de andere keer gebeurd er helemaal niets meer (zwart beeld). 

Hoi Lisa, hierbij de screenshots.

 

Groet!

Hi,

 

Ik heb een vraag is de Tmobile TV anywhere app ook te gebruiken via de ingebouwde Apple TV-app bij bijvoorbeeld Samsung of LG. 

Aangezien op de Apple website staat, dat het beperkt is tov de Apple TV box. https://support.apple.com/nl-nl/HT209440

 

Ik hoop een antwoord te krijgen. 

Reputatie 1

Ik ben nu toch wel benieuwd met wat jullie bedoelen met hoge prioriteit... Nu 23 dagen verder en nog is er niet veel opgelost. Nog steeds meldingen tijdens het tv kijken

Reputatie 7
Badge +6

@michelsmit Als je op de video drukt terwijl deze afspeelt, verschijnt rechtsonder een icoontje om in full-screen te kijken.

Reputatie 6
Badge +3

Hi,

 

Ik heb een vraag is de Tmobile TV anywhere app ook te gebruiken via de ingebouwde Apple TV-app bij bijvoorbeeld Samsung of LG. 

Aangezien op de Apple website staat, dat het beperkt is tov de Apple TV box. https://support.apple.com/nl-nl/HT209440

 

Ik hoop een antwoord te krijgen. 

Nee dat is niet mogelijk. De Apple TV app voor smart tv is alleen om Apple TV+ te kunnen kijken.

Reputatie 4

Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Opgelost.

 

Hoezo is dit opgelost, de problemen in Safari 14.0.1 is zeker niet opgelost. De kleur verspringt nog steeds van groen naar rood en weer naar een groen toon. En nee dit ligt niet aan de iMac, of MacBook zelf en ik heb nergens last van bij YouTube of andere video’s. @Brian 

Dit kan ik bevestigen. Ook krijg je in Safari een lage resolutie voorgeschoteld en is er geen andere resolutie te kiezen (alleen ‘auto’). Dit is met de update niet gewijzigd. 

In Chrome op macOS geen problemen.

Ik erger me aan de website variant. Specifiek dat de enige opties fullscreen (en straks minimaliseren) zijn

Ik zou graag de optie om in een window af te spelen terugkrijgen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Borssie, bedankt voor het delen van jouw ervaring en sorry dat het nog niet geoptimaliseerd is naar jouw verwachtingen - daar brengen we natuurlijk graag verandering in, zolang het mogelijk is.

Vraagje: je geeft aan dat het geluid niet synchroon loopt: is dit op specifieke zenders of tijdens specifieke programma's het geval? Ook spreek je van vertraging; synchroniciteit en vertraging in de stream zijn twee verschillende items. Het eerste moet bij bepaalde zenders verholpen worden, het tweede is een basisvertraging die op korte termijn niet meer aangepast kan worden (live TV loopt zo'n twaalf tot maximaal achttien seconden achter ten opzichte van de live uitzending).

Als jij kunt specificeren waar het probleem ligt, dan pak ik het graag zo snel mogelijk voor je op!

Ik heb het gevoel dat er maar niks gebeurt. Ik kan slechts 1 zender per inlogbeurt bekijken en als die zender zichtbaar is volgen aan de lopende band haperingen en zelfs stilstaand beeld. Zowel met wifi als met kabel. Geen verschil. Wisselen van zenders is uitgesloten. Voortdurend de melding SESSIE VERLOPEN! Hoezo sessie. Ik wil geen sessie, ik betaal voor jullie dienst. Ik word hier moedeloos van. De slogan van T-mobile: haal meer uit hezelf. Ja, klopt: woede ergernis, teleurstelling  het gevoel met prutsers van doen te hebben en nog meer van dat.

Reputatie 7
Badge

Sinds vanmiddag staat er een nieuwe versie van de webclient op www.t-mobiletv.nl. In deze versie is het probleem van frequent uitloggen opgelost. Ik hoor graag of dat zo ervaren wordt. De enige redenen dat je nu uitgelogd zal worden zijn:

  • Wanneer je ingelogd bent op de site en een lange tijd niets meer heb gedaan, zal de sessie verlopen en daardoor uitloggen
  • Wanneer je te veel apparaten gebruikt op je TV-account en je de betreffende laptop of PC als apparaat kiest om te verwijderen uit de lijst van actieve apparaten

Mijn tv-service werkt niet.

Ik heb een e-mail ontvangen over een update, maar heb sinds 11 geen tv meer gehad.

Ik heb de router en de tv-box 4 keer opnieuw opgestart.

Het is hoogst irritant dat sinds deze vernieuwing het geluid om de x aantal secondes een milliseconde onderbroken wordt! Alsof het streamen niet snel genoeg gaat. Overigens was het ook fijn om een klein scherm met geluid erbij te hebben als je naar de zenderlijst gaat, zodat je gewoon verder kunt kijken wat je aan het kijken was.

Reputatie 5
Badge

 @Jason   Is het niet handiger als T-Mobile gewoon een Android TV app maakt, is maar een kleine aanpassing van Android naar Android TV?

En tegenwoordig komen er steeds meer TV’s van o.a. Philips en Sony met Android TV.

 

Ik heb sinds enkele maanden ‘problemen’ met de TV-anywhere, welke ik bekijk via de laptop (Google Chrome, Firefox, Edge geprobeerd).Eerst was het beeld zeer schokkerig waardoor je niks fatsoenlijk kon kijken, maar in Firefox had ik dit probleem niet. Ondertussen is het via Chrome ook beter te bekijken gelukkig :grin:

De “Verder kijken” optie wordt blijkbaar gewist / niet opgeslagen. Gisteren een film op rtl 8 bekeken via TV anywhere maar na +/- 25 min afgehaakt i.v.m. het tijdstip. Nu dachten we vandaag dit gemakkelijk weer terug te kijken door simpel op “Verder kijken” te klikken, maar deze stond er helemaal niet in vermeld en de overige programma's ook niet?  Nu is doorspoelen niet toegestaan dus dan zou je eerst de film weer 25 min moeten laten ‘draaien’ voordat je verder kan bekijken? 

Wordt verder kijken niet ondersteund met Live tv en hoe werkt dat met terug gekeken programma's want deze worden blijkbaar ook niet opgeslagen/gewist? Dit is onder andere met programma “Ambulance UK” gebeurd ter info. 

 

Reputatie 7

Hi @Marcurios, ik wil je graag laten weten dat we een onderzoek gaan indienen voor het issue dat je hebt beschreven! Jouw issue heb ik onlangs doorgezet en ik heb teruggekregen dat je dit niet hoort te ervaren. Hier gaan we dan ook zo snel mogelijk iets aan doen. Als je op de volgende vragen terug kunt komen, dan kan ik graag verder voor je aan de slag. Heb je ook al geprobeerd om de browser(s) helemaal af te sluiten en opnieuw op te starten? Ervaar je dit probleem ook bij andere websites of enkel wanneer je TV Anywhere via jouw PC kijkt? Ervaar dit daarnaast ook op andere apparaten of kijk je enkel op de PC? Ook hoor ik graag of je via de wifi kijkt of via de bekabelde verbinding. Dankjewel alvast voor de moeite. 

Reputatie 2

Ik heb exact hetzelfde probleem cw klacht dat je niet verder kan spoelen dan 5 min. Bijzonder annoying. Bijvoorbeeld bij een praatprogramma een saai onderwerp skippen. Dit lijkt me geen technisch probleem maar bewust geprogrammeerd. Dat zat overigens niet in de oude tv-anywhere. Misschien, ik weet het niet is dit bewust gemaakt om geen reclames te kunnen doorspoelen.  Hoe ziekelijk wil je het hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HereIsTom, dat zou zeker weten handig(er) zijn. Daarom staat het ook op de wensenlijst! Of en wanneer dit zal worden uitgewerkt, kan ik je echter niet vertellen omdat men er nog niet mee bezig is. 

Zoals @TAVL aangeeft, wil ik je graag verzoeken om niet te crossposten, thanks! 😄

Reputatie 5
Badge

@Jason Ik hou dit topic maar aan omdat het over TV Anywhere gaat.

Maar erg jammer dat T-Mobile nog steeds niet bezig is met een Android TV app.

 

Hallo

Ook wij ervaren helaas problemen met het streamen naar televisies (ingebouwde chromecast op Philips tv’s). Zowel een zender live streamen als cloud opname hebben hetzelfde, namelijk: de verbinding doet het even goed +/- 15sec waarna vervolgens om de 10sec het laad icoontje in beeld komt, het beeld stopt voor 1/2sec en dan weer verder gaat etc. 

Problemen zijn er niet met streamen van Videoland, Netflix of ESPN. We gebruiken de optie zelf niet veel, maar lopen er wel af en toe tegenaan. Vangen het nu deels op met Videoland en NPO app, hierin kan je live naar zenders kijken. 
 

Hopelijk hebben jullie wat meer info nu!

 

Groeten 

Reputatie 1

Ik ben sinds gisteren ook aan de Apple TV, maar het is nog geen onverdeeld succes. Het werkt allemaal maar het is erg omslachtig. Waarom kan ik wel favoriete zenders instellen, maar kan ik daar vervolgens niks mee? En is het nou zoveel moeite om een sorteer functie in te bouwen zodat ik zelf bepaal welke zenders ik op welke plek wil. Of zit dit ergens verborgen en heb ik het nog niet gevonden?

Misschien kan er in de volgende update ook worden meegenomen dat de verwijder knop te laag staat en dus half achter de “home button” van de iPhone verdwijnt. Hierdoor is de knop lastig in te drukken. 

afspelen mislukt. probeer opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (314022)

 

krijg ik op mijn iphone 12; app meedere keren gedeinstalleerd en geinstalleerd, maar bied geen oplossing

Hi @Gladstone, heel goed dat je dat hier hebt aangegeven! Ik wilde dit verder doorzetten, maar ik zie dat mijn collega van de klantenservice mij net voor is geweest. Ik hoop dan ook dat hier binnen enkele dagen een update op binnenkomt die mijn colllega met je kan delen. Houd je ons hier op de hoogte, zodra alles weer goed werkt? Fingers crossed! 😊

Hi @Borssie, top dat je deze heldere aanvulling hebt gegeven! Zojuist heb ik een verzoek voor je ingediend bij de technische dienst om hier een oplossing voor te vinden. Kan je enkel nog wat voorbeelden noemen van programma's en zenders waar dit bij voorkomt en of dit echt een structureel probleem is of af en toe voorkomt? Dan voeg ik dat ook aan het onderzoek toe. Ik zeg altijd maar: hoe meer informatie, hoe beter. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik houd graag een oogje in het zeil en laat het aan je weten, zodra ik iets met je kan delen! 💪

 

@Lisa Dank je wel! Ja het komt voor bij, voor zover ik heb kunnen checken, alle zenders, en wel af en toe, dus niet altijd. Lastig te zeggen wanneer wel/niet.... Hopelijk kunnen jullie hier iets mee! 

 

Ik wacht het even af…

 

Reageer