aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 1

18e zouden wij gebeld worden, met info over het verloop.. Helaas niets gehoord. 

Hier al iets bekend?

T-mobile blijft in mijn ogen toch nog steeds de verantwoordelijke.. Al word de schuld steeds naar andere geschoven!

Het word nu echt een beetje van de zotte, anders misschien toch even een bezoek brengen aan de waldorpstraat, misschien dat we daar meer serieus genomen worden. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, de desbetreffende persoon die zich hier mee bezig houd is hiervan op de hoogte. Ik heb hem zojuist nogmaals bericht om je op te bellen. Dit duurt inderdaad erg lang, mede door de bouwvak. Hopelijk wordt dit snel opgepakt. Weet dat ik hier echt dicht op zit!

@Tommie 

nou ik heb dus 7 dagen voor jan met de korte achternaam de telefoon goed in de gaten gehouden , want… ze gaan me bellen

wat denk je ??? niet dus, jullie komen niet meer geloofwaardig over

krijg al maanden te horen dat de order niet loopt zoals het moet, u wordt terug gebeld, ik ga het monitoren en zit er boven op etc, etc,etc ik ben dit soort antwoorden spuug zat !

een enkeling daar gelaten houder niemand zijn woord.

ik heb een mail adres gekregen van een medewerker van VWT heb die gemaild, wat denk je ????????? juist geen antwoord,

kom niet meer met loze woorden kom met een OPLOSSING een DATUM wanneer ik aan gesloten ga worden

kom op zeg hoe moeilijk kan het zijn !!

dus voor alle duidelijkheid ik wil niet meer gebeld worden door wie dan ook,

IK WIL EEN MAIL MET EEN DATUM VAN AANSLUITING 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ondanks alle "ellende" qua het aansluiten en afspraken, nu even een positief berichtje.. 

Onlangs een pakketje mogen ontvangen, waarschijnlijk omdat mijn tel batterij dood gaat van de hotspot maken. 

Een mobiel hotspot kastje (in bruikleen)

Met een aardige memo erop "met vriendelijke groet: L.   T-mobile"

👍🏼

Hmmm nu ben ik wel benieuwd wie “L“ is… :-) Fijn dat er soms ook mensen buiten de box denken.
Ik wens je een goed weekend! 

@Trep

wat ben je toch een ontzettende geluks🐦

 

 

Reputatie 1

Ondanks alle "ellende" qua het aansluiten en afspraken, nu even een positief berichtje.. 

Onlangs een pakketje mogen ontvangen, waarschijnlijk omdat mijn tel batterij dood gaat van de hotspot maken. 

Een mobiel hotspot kastje (in bruikleen)

Met een aardige memo erop "met vriendelijke groet: L.   T-mobile"

👍🏼

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, dat vind ik erg vreemd. Dit heb ik wel te horen gekregen zoals je in het privébericht hebt gezien. Ik heb daarom nog een e-mail verstuurd naar fiber, dit is namelijk onacceptabel. Houd je telefoon goed in de gaten want ze gaan je nogmaals opbellen!

ik heb de telefoon gegevens er ff bij genomen er heeft niemand maar dan ook niemand mij op 14-8-2023

gebeld. niet van t mobile niet van fiber niet van weet ik wie nog meer !!!

ik kan natuurlijk mailen naar die persoon van VWT, maar ik denk dat ik het zelfde antwoord krijg als dat ik telefonisch kontakt opneem met VWT

maar goed ik ga ook dat maar weer proberen.

maar nogmaals er heeft niemand mij gebeld van de afdeling fiber. er zal wel weer ergens een communicatiefoutje zitten,

verbaast me dat ?

och weet je het begint "normaal” te worden 😡

 

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 geen e-mail gekregen maar een e-mailadres van een contactpersoon van VWT. Dat is de laatste update die ik van Fiber ontvangen heb, zij geven aan je telefonisch gesproken te hebben op 14-08. Ik heb je het e-mailadres in een privébericht doorgezet.

het is dus niet goed!

ik heb mijn mailboxen gecheckt (inbox-spambox-verwijderde en ongewenste) hebt terug gezocht tot begin July, wat denk je?? juist geen enkele mail van de afdeling thuis.

de laatste mail van t mobile is van 4-8 over een creditering.

dus nogmaals hoe kom jij aan die info, en waarom klopt het niet?

zal ik me nu gaan verbazen?

och weet je het begint "normaal” te worden 😡

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 ik had een andere klant voor me, excuus. 

Als het goed is heb je een e-mailadres gekregen van onze afdeling en is er verteld dat dit in week 34 wordt opgepakt! Dit komt door de bouwvak.

Ik heb helemaal niets van de afdeling fiber vernomen dus hoe jij aan die info komt ????

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, je order loopt inderdaad niet zoals we zouden willen dat het loopt. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat onze Fiber afdeling je twee dagen geleden geïnformeerd hebben over de status van je order. Naar verwachting zal er na 18-08 een confirmdate worden toegepast. Ik hoop echt dat het dan voorspoedig zal verlopen! Ik wil namelijk ook dat je zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment zullen we de 18e moeten afwachten en hopelijk hebben we dan een goed vooruitzicht.

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

 

14 mei 2023 is mijn abonnement bij Ziggo opgezegd door de opzeg service van T-Mobile

16 mei 2023 de afspraak om de gvk binnen te brengen is geanuleerd bij VWT door T-Mobile,

16 augustus 2023 ik moet u helaas mededelen dat er nog steeds geen gvk binnen is gebracht.

DRIE MAANDEN ZIT IK DUS AL ZONDER EEN AANSLUITING !!!!!

DRIE MAANDEN, SCHAAM JULLIE DIEP !!!!

ik (en meerder lees ik hier) zijn de speelbal van T-Mobile en VolkerWesselTelecom geworden

we zijn eerder een tijdverdrijf of een bezigheid therapie iets anders komt er niet meer in mijn gedachte naar boven met dit beleid, werk of hoe je het ook noemen wil.

je zit te kloten met een laptop om tv te kijken je leeft van voucher naar voucher

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

EEN TOPPRESTATIE T-MOBILE en VOLKER WESSEL TELECOM WEES ER TROTS OP 

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, het loopt alweer niet helemaal soepel bij VWT. Ik heb dit nogmaals aangekaart bij Fiber. Ze gaan dit doorzetten en je opbellen met een update hierover! 

🤣🤣🤣compensatie🤣😂🤣😂aansluiten😂🤣😂🤣nieuwe order😂🤣😂🤣

T-Mobile😭😭😭😫😫

Reputatie 1

Hey @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

Goedenmorgen, 

Is er al wat meer bekend.. Is de 1e order uit het systeem van VWT? .. Is de nieuwe order al geaccepteerd? 

Er is inmiddels al weer een paar dagen radio stilte.. En zonder internet!

Wat zijn de stappen die T'mobile gaan ondernemen om dit soort "geklungel" te voorkomen!

Ik ben uiteraard ook zeer benieuwd wat de compensatie zal zijn voor de "gedupeerde" 

(ik neem aan dat dit wel aan de orde is) 

@tilanus50

 

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 dit heeft geen directe impact en is hier ook niet het geval!

Hey @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

 

@tilanus50 ook dit heb ik doorgezet naar Fiber en aangedrongen om hier nu echt achteraan te gaan. Hopelijk kunnen ze dit doen. Het geld had inderdaad al gestort moeten zijn, ik ga er vanuit dat dit dan zal gebeuren als de volgende factuur zou moeten komen. In het systeem staat het in ieder geval goed dus het komt hoe dan ook terug bij jou op de rekening!

ff een nieuwtje,

Primevest (t-mobile) heeft enkele glasvezelnetwerken (127000 aansluitingen ,wijken in Den Haag,Rotterdam en Eindhoven) verkocht aan KPN ,  zou dit de oorzaak kunnen zijn van het debacle?vele worden gewoon niet aangesloten, dat mag KPN straks doen. we zullen binnenkort dus wel een bericht krijgen dat we voortaan met KPN moeten bellen. tot die tijd worden we zoet gehouden met de bekende praatjes en vouchers.

bron: KPN neemt glasvezelnetwerken over van Primevest (overons.kpn)

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

 

@tilanus50 ook dit heb ik doorgezet naar Fiber en aangedrongen om hier nu echt achteraan te gaan. Hopelijk kunnen ze dit doen. Het geld had inderdaad al gestort moeten zijn, ik ga er vanuit dat dit dan zal gebeuren als de volgende factuur zou moeten komen. In het systeem staat het in ieder geval goed dus het komt hoe dan ook terug bij jou op de rekening!

na aanleiding van bovenstaand bericht van Trep, ben ik ook maar weer eens gaan bellen met VWT

want 2 weken geleden was er een nieuwe order ingeschoten naar VWT, ik werd gebeld door ene Lane (als ik het goed heb) van de afdeling fiber van t mobile die me dat wist te vertellen en zei verder dat VWT het door ging zetten naar hun onderaannemer.

dus wat denk je??????

het klopt meneer er zijn meerdere orders op uw adres binnen gekomen, maar ze staan ook allemaal op

GEANNULEERD !!!!! wij kunnen verder niets voor u doen, maar ik ga het verder uitzoeken en zorgen dat dit niet meer kan gebeuren want het gebeurd veel te vaak. het is dus een bekend probleem bij VWT dus ook van meerdere klanten blijkt.

belt u maar even met T Mobile of ze een nieuwe opdracht sturen tuurlijk ga ik dat voor de tig x weer doen.

ondertussen zou het bedrag dat van de factuur van 10-6-2023 terug gestort zijn op mijn rekening binnen 5 werkdagen. wat denk je ????????

het is nu werkdag 6 noppes nada niksnie

ik vraag me toch werkelijk serieus af wat voor misselijk makend spelletje T Mobile speelt met  klanten

niks leveren, wel abonnements kosten  afschrijven, niet terug storten, en vervolgens ook nog de maand July inhouden op de terug betaling, oja dat bedrag krijgt u in augustus weer terug is de melding.

IK WIL MIJN GELD TERUG,  ALLES!!! JULLIE LEVEREN ALLEEN EEN WANPRESTATIE VERDER NIETS, DAAR MOET JE DAN ALS NIEUWE KLANT HET MAAR MEE DOEN.

 

 

Reputatie 1

VolkerWessels heeft geen nieuwe orde ontvangen!!

 

Wat is dit voor amateuristisch gedoe.. Snap sowieso niet waarom er een nieuwe order geplaatst moet worden. 

Gewoon de oude gereed melden en hup door geven aan Guidion en modum op sturen naar de klanten die al iets te lang aan het wachten zijn!!!!

Super frusterend om zelf er steeds achter aan te moeten bellen en mailen... 

Dit mag volgens mij niet de bedoeling zijn  

Kom maar op met die brochure voor een nieuwe tel uit te zoeken. Onder tusssen is dus onze tel ook gaar aan het worden.

Reputatie 1

Goedemorgen @Tommie @eric

Is er al wat bekend wanneer vwt iets gaat afmelden, en wanneer we eindelijk onze modum pakket mogen ontvangen?

Dan ook gelijk maar een datum voor het aansluiten hiervan 

Ik hoor het graag. 

Hoi Trep,

je kan een ingebrekestelling sturen dan ben je na 3 weken Kosten Loos van het abonnement af.

dit heb ik overwogen maar ik wil gewoon een werkende aansluiting !

dus ik heb nog even geduld heeeeeeeeeeel even dan he ;-)

ik wens je veel sterkte in het debacle genaamd T-Mobile

Reputatie 1

We zitten nu op de 45 dagen... En nog niets, geen bericht van vwt.

Ik denk dat wij niet gaan zitten wachten op de 100 dagen geen internet zoals @tilanus50

Rechtsbijstand gesproken en die gaan de meer kosten betalen, als we ergens anders een soortgelijk abbo afsluiten.. 

Dus we wachten /kijken deze week nog aan, en dan is het toch jammer maar helaas. 

Gr

Reageer