aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 het verbaast mij zeer dat er nog niks veranderd is aan de situatie.

Weet wel dat we echt hard achter ze aan zitten! Ik heb zojuist Fiber aan de mouw getrokken om hier naar te gaan kijken, ook gaan ze je opbellen en uitleg geven over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten. Kan je mij hiervan op de hoogte houden? 

beste allemaal,

de reactie van t-mobile  is 7 dagen gelden , heb van niemand niks meer mogen vernemen.

het schijnt dus zo te zijn dat niemand bij t-mobile in staat is om een fout door t-mobile veroorzaakt

op een adequate manier te herstellen /op te lossen. ik zit dus al vanaf 14 mei zonder televisie signaal

omdat de overstapservice het briljante idee had om mijn abonnement bij ziggo op te zeggen zonder te checken of de aansluiting van t-mobile al in werking was

ik maak nu gebruik van een voucher voor internet (de 3e al). is leuk maak dat lost het probleem niet op !

ja jullie kloppen hard aan de deur bij volker wessel (die deur had er al niet meer in moeten zitten als jullie maar harder kloppen), maar die geven  niet thuis, dat klopt die hebben niet de juiste opdracht. dus schakel een hulplijn in die kan zorgen dat er een correcte ticket aangemaakt wordt voor volker wessel om hier de glasvezelkabel te komen invoeren in de bestaande invoer van de meterkast ( 40 cm uit de gevel ligt de gvk gereed al een jaar) laat er meteen een stp plaatsen zorg dat er licht op staat en mijn (en jullie probleem) is opgelost

Dus onderneem de juiste ACTIE !!

volkerwessel zegt dat t mobile de opdracht heeft afgesloten, je zal de opdracht weer open moeten laten zetten, ik denk dat jullie gebruik maken van het zelfde systeem. volkerwessel zegt pas als de opdracht open staat kan ik iets.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tilanus50, zoals @Cal zegt: Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels. 

We hebben op dit moment een uitvraag staan met spoed! Hier is echter nog niet op gereageerd. Ik moet de reactie hierop afwachten. Ik ga ervan uit dat er spoedig contact met je opgenomen wordt!

Beste Cal,

vandaag met volker wessel gebeld de opdracht staat nog steeds op geanuleerd.

dus graag even wat meer actie

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tilanus50, heel fijn dat je uitgebreid de situatie uitlegt en sorry dat dit nog speelt, het liefst zag ik je nu al zorgeloos genieten! In het dossier zie ik dat er bij Volker & Wessels nog veel onduidelijkheid heerst over wat er nog moet gebeuren aan de aansluiting. Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels. Ik zal ook de informatie die jij hier doorgeeft toevoegen aan het dossier en ik ga weer extra druk op de ketel zetten.

Hiermee hoop ik zo snel mogelijk een doorbraak voor je te forceren, wij zitten Volker & Wessels voor je op de hielen!

de netbeheerder is niet bekend bij mij, ik ga vandaag t mobile bellen , en anders maandag volkerwessel

die kunnen het weten.

Reputatie 7
Badge +14

Tja, volkerwessel is de aannemer in opdracht van netbeheerder. Weet je toevallig wie de netbeheerder is?

T-mobile huurt alleen de lijn van de verschillende glasvezel netbeheerders in Nederland.  Net zoals b.v. Energie Direct stroom kan leveren via alle elektriciteit netbeheerders in Nederland zoals Stedin en Eneco.

Reageer