aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 1

*UPDATE*

3 Juli bevestiging ontvangen van VWT afmelding is eindelijk gelukt.. Binnen 24 uur word het pakket verstuurt.. 48 uur later nog niets.

Weer contact opgenomen, zelfde verhaal als altijd aangehoord.. 

Nu dus geen pakket, geen afspraak met monteur.. En dit alles kan pas weer verder als we zijn aangesloten in het wijkcentrum.. Ik kan er even niet meer met mijn pet bij..

Hoelang kan zo iets nou daadwerkelijk duren.. Kast staat aan de overkant.. Kom maar met die sleutel en stuur op z'n minst gewoon het pakket op sluiten we het zelf wel aan.. Oooh nee dat kan dan weer niet ivm garantie... 

Weer een voucher aangeboden gekregen tevens ook afgeslagen. Want dit werkt dus ook niet voor thuiswerkers en online vergaderingen... 

Er moet gewoon heel snel iets veranderd gaan worden.. Momenteel al een aanvraag gedaan voor een desbetreffende manager want je kan niet boos worden op de telefonisten /medewerkers... Dit moet en zal gewoon hogerop gezocht moeten worden 

 

27 Mei aangemeld... En vandaag weer een SMS gekregen dat we zijn aangemeld... Word er ondertussen wel een beetje koekkoek van!!! 

Reputatie 7
Badge +9

@Trep dat kan ik op dit moment nog niet zien. Wel zie ik dat je telefonisch afspraken hebt gemaakt over de installatie.

 

Over mobiel kan ik je vrij weinig vertellen, dan moet je bij onze mobiele afdeling zijn. Op dit moment zijn er nog geen gemaakte kosten, het ocntract gaat pas in als jij online bent. Daarom valt er ook niks te compenseren. Als je eenmaal up and running bent kunnen we kijken naar een eventuele en passende vergoeding. Daar kan ik alleen op dit moment nog niks over zeggen. Het moet namelijk eerst opgelost worden!

Reputatie 1

@Tommie  als het goed is zijn eindelijk de foto's en bevestiging gemaild.. Zou dit betekenen dat we binnen 2 dagen een pakket kunnen verwachten?

Hoe zit het met evt een nieuwe tel uitzoeken (mobiel) kan hier wat compensatie in voorkomen.. Of moeten we het gaan hebben over gereduceerde abbo kosten??

 

Of moeten we daarvoor bij een andere afdeling zijn van 't-Mobile?

 

Hoor het graag van je.. Ik ben zeer benieuwd! 

Reputatie 1

Hey @Trep, bedankt voor je super snelle reactie!

Ik ben direct voor je gaan kijken en je order blijft hangen. Deze moet op completed gezet worden door VWT, zo kan de bestelling doorlopen in ons systeem. Er is hier vandaag al 2x navraag naar gedaan, het zal niet lang meer duren voordat je online bent.

Dat er meerdere malen na vraag naar gedaan is kan best kloppen.. Wij hebben weer aardig wat mailtjes en telefoontje moeten plegen.. 

Uiteindelijk weer tot conclusie gekomen dat VWT onze aanleg niet heeft afgemeld.. En wij maar wachten op een modum en monteur. 

Even serieus een foto en een afmelding kan toch niet 2 weken duren.. Nou werd mij ook nog verteld dat ze eerst de verbingen moeten gaan controleren.. Ik hoop dat DHR J. d. H snel werk hiervan maakt, want blijkbaar door hun nalatigheid omdat ze de verwerking van "nieuwe tickets" niet aankunnen zitten jullie continue met ontevreden klanten.

 

Misschien een idee om op zoek te gaan naar betere/snellere samenwerking!

 

Bedankt voor je moeite. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, bedankt voor je super snelle reactie!

Ik ben direct voor je gaan kijken en je order blijft hangen. Deze moet op completed gezet worden door VWT, zo kan de bestelling doorlopen in ons systeem. Er is hier vandaag al 2x navraag naar gedaan, het zal niet lang meer duren voordat je online bent.

Reputatie 1

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Hi @Tommie , ik heb het nummer toegevoegd aan mijn profiel. Aanvraag staat wel op een ander mail adres, maar neem aan dat dit geen probleem moet geven. 

XXXX hier het nummer scheelt misschien wat tijd 😉

 

Moderator Edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Reputatie 1

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Hi @Tommie , ik heb het nummer toegevoegd aan mijn profiel. Aanvraag staat wel op een ander mail adres, maar neem aan dat dit geen probleem moet geven. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Reputatie 1

@Jaap Goedemorgen,

Ons is verteld 3 dagen geleden, dat het Vrijdag allemaal geregeld zou zijn (installatie pakket ontvangen Incl aansluiting)

Helaas van geen één partij wat gehoord of gezien... Zou jij naar de status kunnen kijken

 

Waar ligt het probleem nou?

Zoals ik het beoordeel is dit een struikelblok die al langer aan de gang is..

Ook de communicatie tussen alle partijen met elkaar is ver te zoeken (blijkbaar hebben die ook last van een "verbinding" probleem) 😅

Graag lees ik je reactie.. 

 

Mvg

Reputatie 1

Helaas na lang aandringen toch overgestapt naar TmobileThuis .Wat een spijt heb ik daar van Ik dacht dat ik ontevreden was over mijn oude aanbieder maar daar werd je in ieder geval netjes geholpen en ik kon nog eens tV kijken  Bij T mobile staan ze je netjes te woord ,maar oplossingen daar kan je lang op wachten Letterlijk een kasje of de muur werkwijze ,je moet wachten op het versturen van een modem en Guidion weet niet wat er al aangesloten is en ze blijven maar naar elkaar wijzen .

Misschien een idee om een duidelijke communicatie en een goed werkende samenwerking in te regelen . Dit is een drama !! 

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 ik snap je frustratie hierin volledig. Mag ik je wel vragen om je topic niet te bumpen en alles in 1 bericht te delen? Zo houden we onze Community schoon! Ben je niet bekend met onze huisregels? Neem ze dan gerust een keertje door: 

 

 

Je staat absoluut niet onderaan de ladder, we zijn hier echt heel druk mee bezig. Op dit moment zijn ze intern aan het schakelen en wordt het geëscaleerd. Zodra er een update is wordt je hiervan op de hoogte gehouden!

ik heb al 35 dagen geduld, maar als ik andere topics hier lees sta ik nog onderaan de ladder der wanhoop

je moet dan wel heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel geduld hebben

en wacht rustig af tot je aan de beurt bent om een aansluiting te krijgen.

 

dus wees braaf als je typt en volg als een mak schaap de aanwijzingen

van de medewerkers

dan wordt je post gewoon niet gepost

 

je mag hier niet alles type

ook niet in nette bewoordingen.

Trep,

Welkom bij de club van onaangesloten gefrustreerde  klanten .

 

 

Reputatie 1

Zojuist maar ff met Volker wessels gebeld, opdracht staat nog steeds op geannuleerd,

tja  lastig, deze mevrouw gaat een mail sturen naar de projectleider van de afdeling gvk aansluiten, deze moet dan even kontakt opnemen met t-mobile om een nieuwe opdracht te krijgen.

ben benieuwd.

Ik vind het zeer appart, dat ze bij iedereen met hetzelfde "verhaal" komen... 

Eerst bijna 3 jaar berichten sturen om glasvezel te nemen.. Dan neem je uiteindelijk het besluit, blijkt dus dat de samenwerking tussen alle partijen NIET of stroef lopen. Nu zelf als tussenpersoon bezig om het contact tussen wessels en Guidion te laten verlopen.. Zelfs ook de foto's moeten sturen.. Want die waren ook foetsie 

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 dit loopt absoluut niet hoe het moet gaan. Ik ben opnieuw voor je gaan kijken en ik zie dat er vier dagen geleden opnieuw uitvraag gedaan is bij VWT. De order is op completed gezet terwijl dit zeker niet zo is. Weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk opgeleverd te krijgen! 

 

De creditering is goedgekeurd en wordt verwerkt, hier zul je nog een bericht over krijgen. Het zal een paar werkdagen duren voor dat je het terug ziet op je rekening. Nogmaals mijn oprechte excuses hiervoor. 

niemand ??

er kan geen oplossing meer bedacht worden?

moderators allemaal met vakantie?

er gebeurd dus gewoon helemaal NIKS NADA NOPPES !

nu weten ze het niet meer dus reageren ze gewoon niet meer !!

misschien heeft u het wel in de gaten maar ik ben BOOS !!!

door jullie fouten zit ik al vanaf 16 mei ZONDER enig signaal

herstel verdorie je eigen fouten !

hoe moeilijk kan dat zijn !

ja ja ik heb een voucher van 20mb/ps poehee

maar tv kijken kan daar niet mee

oja er is wel € 131,- van mijn rekening afgeschreven, maaaaaaaar dat gaan we crediteren !!

echt he, moet ik daar nog vertrouwen in hebben?

conclusie:

er worden fouten gemaakt bij T-mobile,

je kan klagen(bellen,posten,bellen,posten,bellen,bellen,bellen,posten)

er gebeurd niks.

je mag wel betalen ondanks dat er niks geleverd word.

 

met vriendelijke groet,

tilanus50

 

Zojuist maar ff met Volker wessels gebeld, opdracht staat nog steeds op geannuleerd,

tja  lastig, deze mevrouw gaat een mail sturen naar de projectleider van de afdeling gvk aansluiten, deze moet dan even kontakt opnemen met t-mobile om een nieuwe opdracht te krijgen.

ben benieuwd.

daaaaar ben ik weeeeeeeeeeer,

weer een week verder en wat denk je????????????????

juist, er gebeurd noppes nada niks.

heb nog nooit zo een incompetent bedrijf mee gemaakt.

zit dus al vanaf 16 mei zonder tv en internet signaal(dankzei de opzeg service van t-mobile), oke je krijgt een voucher als je belt, snelheid met veel geluk 20 mb/ps phoe hee 

tv signaal 0,0

ja ja er worden elke keer toezeggingen gedaan u wordt terug gebeld etc etc etc

geen enkele toezegging is na gekomen, zelden wordt je terug gebeld.

is het nou zoooo moeilijk om een ticket aan te maken voor volker wessel, 

blijkbaar wel

spijt spijt spijt

mijn advies

NEEM NOOIT EEN AANSLUITING VAN T-MOBILE, JE GERAAKT VAN DE REGEN IN DE DRUP

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tilanus50, ik schrik er erg van dat het nog niet is opgelost, mijn diepe excuses! De glasvezelafdeling heeft gisteren wederom dringend navraag gedaan bij Volker Wessels en ik zie dat Volker Wessels heeft gereageerd dat ze acties voor je uit gaan zetten. Ik moet erop vertrouwen dat je hiermee alsnog snel gecontacteerd wordt. Echter, hier blijven en moeten we bovenop zitten, we laten het nu niet los lopen!

en weer zijn bijna een week verder,

en weer is er niks gebeurd

en weer heeft er niemand gebeld

en weer daalt mijn vertrouwen in t-mobile

en weer krijg ik dadelijk een antwoord waar ik niks mee kan

de naam klanten SERVICE raakt kant nog wal.

spijt spijt spijt spijt spijt spijt

 

ik ga maar een bad wijn drinken

Reageer