aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik ben direct voor je gaan kijken en zie in mijn systeem dat de vergoeding goedgekeurd en uitgestuurd is. Heb je dit al ontvangen? Zo niet, duurt het niet langer dan 5 werkdagen voordat je het op je rekening hebt. 

voor alle duidelijkheid, met uiterlijk dinsdag bedoel ik dus Dinsdag 1 augustus 2023

Goedendag,

daar ben ik weer eens, op 16 mei zou ik aan gesloten worden,foutje gaat niet door afspraak geannuleerd door t mobile bij vwt, we zijn nu  100 DAGEN  verder ondanks vele malen bellen posten facebook etc etc 0,0 resultaat!! schande schaam jullie diep.

op 30 maart 2023 heb ik een abonnement genomen van T Mobile,

heb net de factuur van 10-6-23 bekeken er worden al kosten in rekening gebracht vanaf 11 April???

ook mei en juni worden gefactureerd dit klopt van geen kanten op 11 April zat ik nog in de bedenk tijd dus vanwaar die kosten in mei zou ik pas aangesloten worden op 16 mei wel het bijna volledige bedrag in rekening, juni wordt ook gefactureerd. na bellen en posten, het bedrag wordt verrekend met de factuur van July, op 27 July wordt het overgemaakt, het duurt dan nog wel 3 tot 5 werkdagen voor het op uw rekening staat???

welk tijdperk leven jullie, als ik een bedrag overmaak staat het na max 3 min op de rekening van de begunstigde, u begrijpt wel, het is nu 30 July het geld is er nog steeds niet, oja van het bedrag dat u terug krijgt brengen we nog wel even het abonnement van July in mindering.

ik ben schijnbaar niet duidelijk of het dringt niet door bij jullie IK HEB GEEN AANSLUITING !! AL 100 DAGEN NIET

ik eis van U dat U het abonnement bedrag van July per omgaande (dat betekent direct) terug stort op mijn rekening en dat U pas kosten van mijn rekening van mijn rekening afschrijft van af het moment dat ik een aansluiting MET signaal heb !! u maakt misbruik van de automatische incasso !! u levert niets maar wel incasseren  SCHANDALIG !!

 

ik hoef geen standaard praatjes meer, we zijn hard aan het werk voor u, we kloppen hard aan de deur bij vwt, ik ga het oplossen voor u en hou dit in de gaten, bla,bla,bla

ik wil mijn geld terug per direct !!!

T Mobile is een uiterst incapable bedrijf er klopt helemaal niks van de interne communicatie , 

nogmaals MIJN GELD ( factuurbedrag van 10-6-2023 en de abonnementskosten van July)   TERUG NIET WOENSDAG NIET DONDERDAG , MAAR DINSDAG UITERLIJK!!

 

 

Reputatie 1

Dat klopt idd... Kan helaas geen SD card in!

Wacht nog wel op een antwoord over de vordering van onze aansluiting. 

Reputatie 7
Badge +14

Wat vervelend dat je buurt zo achteruit is gegaan. Maar kunnen je camera's met een sd kaartje o.i.d. niet wat lokaal opslaan? Een technische storing kan in de toekomst ook ontstaan en dan is het toch ook niet handig als de boef weer net niet op beeld staat.

Reputatie 1

Hey @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren. 

 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Morning, hoe staat het met de "Urgentie" .. Is inmiddels alweer 14 dagen geleden 😑

Boven op de voorgaande weken. 

Nog steeds niets gehoord, behalve een tel  van 't mobile dat ze er nog geen grip hebben op deze situatie.

Inmiddels helaas ook wat dingen voor de deur gebeurd zoals diefstal en vernieling.. Helaas zonder internet geen beveiliging en camera beelden.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, bedankt voor de terugkoppeling. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat er een nieuw ticket aangemaakt is. Hopelijk wordt VWT nu goed aangestuurd.

 

Trep heeft op je topic gereageerd omdat hij een gerelateerd probleem heeft, daarom zie je die reacties voorbijkomen. 

Hey @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren. 

 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Waarom zie ik de post van en over TREP?

weer 5 dagen verder,

13 july een mail om afspraak te maken met Guidion, oke ik maak hier uit op dat er een nieuwe opdracht is uitgezet naar Guidion maaaaar is dit ook naar VolkerWessels gedaan?

op 14 july ( 9:20)maar even gebeld naar VWS, ja idd er staat een nieuwe opdracht uit ik ga kontakt zoeken met de planning en bel u terug, 15 july (12:10) niets gehoord ff bellen met VWS dan maar, weer andere medewerker mmm

ik zie niks is mijn collega geweest en die is met pauze ,laat hem u bellen eind van de dag niets ff bellen met VWS de 1e medewerker aan de telefoon oja dat klopt u staat hier op mijn briefje om terug te bellen ;-)

( het was al 16:50) maar ik heb nog niets van de planning gehoord zodra ik iets hoor bel ik U !.

19 july het blijft stil,VWS maar weer gebeld, weer een andere medewerker, ik zie geen nieuwe opdracht staan, ik ga kontakt opnemen met planning en bel u terug, ik vraag om een tijdsbestek, tja ergens volgende week !!! :-((

Guidion ook maar even gebeld, ja hier staat idd een nieuwe opdracht, ik zeg oke maar er is nog geen gvk binnen, dan moet u T-Mobile even bellen want dan kunnen wij nog niets doen,oke ga ik doen maar wilt u alstublieft de opdracht NIET op compleet zetten? nee nee dat doe ik niet.

T-Mobile thuis gebeld mmmm ik zie niks van een nieuwe opdracht, hij leest het de hele geschiedenis door enigste wat ik zie is dat ze de meldingen niet hebben door gezet dat ga ik voor u regelen want dit is te gek voor woorden (dat heb ik dus onderhand al TIG KEER gehoord) ze doen ze best hoor daar niet van alleen jammer dat het tot niks lijdt.

dus is er nu een nieuwe opdracht naar Volker Wessels uit gegaan of niet??

zo ja loopt het daar net zo chaotisch als bij T-Mobile? dan ben ik er weer mooi klaar mee ;_))

maar goed er zit wederom niets ander op dan wachten wachten wachten,

heee bouwvak vakantie (tegenwoordig 4 weken) dus wordt het nog langer wachten wachten wachten

:-((    :-((    :-((    :-((

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren. 

 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Reputatie 1

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Donderdag zal er een meeting plaats vinden.. Wachten we daar maar even op. 

Iig bedankt voor de moeite! 

Goedemorgen, gisteren netjes terug gebeld door een T-Mobile medewerker na de meeting.... Helaas zijn we niet veel wijzer ervan geworden!

Word nou echt hoog tijd dat we in contact komen met een manager... Stuur mij via BP de contact gegevens of laat diegene bellen naar het nummer wat eindigt op.. 494.

Ook graag helaas 5 nieuwe vouchers. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik heb nogmaals navraag gedaan bij Fiber. Dit duurt inderdaad veel te lang, hopelijk kunnen ze jou een duidelijke update geven over de gang van zaken.

 

De creditering is goedgekeurd in mijn systeem, dit zal op 27-07 worden overgeboekt. Daarna zal het een paar werkdagen duren voordat je het terugziet op je rekening. 

wederom zijn we 14 dagen verder in dit debacle, ik krijg te lezen dat er hard aan gewerkt wordt van alle kanten maar het resultaat is nog steeds 0,0 nada niksnie noppes. er is geen enige vorm van beweging te bespeuren bij wie ik ook aan de bel trek.

vanaf 14 mei afgesloten bij ziggo dank aan de opzeg service van T-Mobile

vanaf 16 mei geen aansluiting van T-Mobile opdracht geannuleerd door….. juist T-Mobile

kan ik nog kosteloos onder deze overeenkomst uit?

oja de op 21-6 afgeschreven € 131 is ook nog niet terug gestort zou 3 tot 5 werkdagen duren.

de bouwvakvakanties komen eraan Jippie !!!!

dus zal het nog wel langer gaan duren :-((

Reputatie 1

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Donderdag zal er een meeting plaats vinden.. Wachten we daar maar even op. 

Iig bedankt voor de moeite! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Reputatie 1

Hey @Trep, de afmelding is niet goed doorgekomen. Er is nu een nieuwe order ingeschoten om de afmelding goed te krijgen in ons systeem. Dit is op 05-07 gebeurt, ik ga ervan uit dat alles spoedig zal gaan verlopen! Ook heb ik je direct 5 nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Hi, is er al wat vooruitgang??

Zitten er graag nu wel weer boven op.. Voordat we w88 en w88 en dan een keer een belletje plegen en dan krijgen te horen. "u staat nog in de wacht" oid!

 

Waar en bij wie ligt de bal atm?

Groetjes.. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, de afmelding is niet goed doorgekomen. Er is nu een nieuwe order ingeschoten om de afmelding goed te krijgen in ons systeem. Dit is op 05-07 gebeurt, ik ga ervan uit dat alles spoedig zal gaan verlopen! Ook heb ik je direct 5 nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

P.S Als het dan allemaal klopt vanuit jullie kant, Hoe verklaar je dit dan?

 

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Dat is Super om te horen.. 

Kunnen wij wel alvast 5 nieuwe vouchers krijgen voor de aankomende week?

Ook een fijn weekend! 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 1

@Trep Tommie is vandaag vrij, maar ik heb ook gelijk voor je gekeken hoe het er nu voor staat! Ik zie echter dat VWT het nog niet bij ons heeft afgemeld, waardoor de order voor nu niet verder loopt. Het installatiepakket wordt automatisch naar jou toegestuurd zodra VWT de installatie bij ons heeft afgemeld. Ook ontvang je vanaf dan bericht van Guidion om een afspraak te maken om de apparatuur te installeren. Ik hoop oprecht ook dat dit snel gebeurt, zodat jij ook eindelijk kunt genieten van onze diensten! 

HI @Demi 

Heel appart, nml vorige week van VWT te horen gekregen dat het was afgemeld (foto's en aanleg kabel naar binnen en aangesloten op een kastje) 

Dit was volgens de klantenservice die we gebeld hadden ook zo.. Dus volgens mij gaat het ergens flink fout!

Reputatie 7
Badge +8

@Trep Tommie is vandaag vrij, maar ik heb ook gelijk voor je gekeken hoe het er nu voor staat! Ik zie echter dat VWT het nog niet bij ons heeft afgemeld, waardoor de order voor nu niet verder loopt. Het installatiepakket wordt automatisch naar jou toegestuurd zodra VWT de installatie bij ons heeft afgemeld. Ook ontvang je vanaf dan bericht van Guidion om een afspraak te maken om de apparatuur te installeren. Ik hoop oprecht ook dat dit snel gebeurt, zodat jij ook eindelijk kunt genieten van onze diensten! 

Reputatie 1

Trep,

Welkom bij de club van onaangesloten gefrustreerde  klanten .

 

 

Is het bij jou opgelost?

Ben zeer benieuwd of je al gebruik aan het maken bent van alle gemakken. 

Reputatie 1

Beantwoord ook even het privé bericht aub.

Misschien ben je op vakantie ofzo zou zomaar kunnen.. 

Misschien kan @Cal  iets betekenen? 

Reputatie 1

@Tommie  goedemorgen,

Nog steeds is er geen vooruitgang ook geen status meldingen  (wel 4 sms'jes met aanmeldingen)

Heb jij een beter inzicht of een pressie middel..

Nou weer te horen gekregen dat "er eerst een kabel naar binnen gebracht moet worden" 

🥴

Reageer