aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

 

@tilanus50 ook dit heb ik doorgezet naar Fiber en aangedrongen om hier nu echt achteraan te gaan. Hopelijk kunnen ze dit doen. Het geld had inderdaad al gestort moeten zijn, ik ga er vanuit dat dit dan zal gebeuren als de volgende factuur zou moeten komen. In het systeem staat het in ieder geval goed dus het komt hoe dan ook terug bij jou op de rekening!

Ik heb helemaal niets van de afdeling fiber vernomen dus hoe jij aan die info komt ????

Reputatie 1

@tilanus50 U/Jij ook goed bericht? 

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 ik had een andere klant voor me, excuus. 

Als het goed is heb je een e-mailadres gekregen van onze afdeling en is er verteld dat dit in week 34 wordt opgepakt! Dit komt door de bouwvak.

het is dus niet goed!

ik heb mijn mailboxen gecheckt (inbox-spambox-verwijderde en ongewenste) hebt terug gezocht tot begin July, wat denk je?? juist geen enkele mail van de afdeling thuis.

de laatste mail van t mobile is van 4-8 over een creditering.

dus nogmaals hoe kom jij aan die info, en waarom klopt het niet?

zal ik me nu gaan verbazen?

och weet je het begint "normaal” te worden 😡

tja, daar zit ik dan, nu 6 maanden geleden had ik een goed werkende aansluiting van Ziggo.

had toen de euvele moed om over te stappen naar t-mobile glasvezel, deze ligt voor mijn deur moet alleen nog in de meterkast binnen gebracht worden, moet niet moeilijk zijn hoor ik je denken, niets is minder waar. leef nu al 6 maanden van voucher naar voucher. het is onmogelijk om om een putje te graven van 50 cm diep en ongv 100 cm lang om de daar liggende glasvezel op te pakken en in de bestaande invoer van de meterkast te steken zodat deze aan gesloten  word op de apparatuur die al 6 maanden nutteloos in mijn meterkast hangt, ik stof het maar regelmatig af zodat het zijn nieuwe looks blijft houden.

ik droomde al van super snel up en down loaden

ik heb tig keren gebeld met  het call center,en evenals hier, allemaal mooie woorden en beloftes

helaas geen van alle zijn ze uitgekomen.

en toen kwam ODIDO het bedrijf waar alles anders beter en sneller zou gaan, ik kan u melden ze zijn net zo erg als T-mobile. zit nog steeds zonder een werkende aansluiting geen glasvezelkabel is binnen gebracht, het blijft doodstil bij ODIDO.

het geval wil dat mijn toestel dat als hotspot fungeerd problemen gaat vertonen.

dus ik zal waarschijnlijk binnen kort off line zijn als het toestel het begeeft,

want ik geloof niet dat ik dit jaar nog een aansluiting krijg, het klinkt triestig en dat is het ook !!!

kortom ik heb de moed opgegeven en berust er maar in dat een werkende aansluiting niet voor mij is weg gelegd.

Reputatie 7
Badge +4

Ondanks alle "ellende" qua het aansluiten en afspraken, nu even een positief berichtje.. 

Onlangs een pakketje mogen ontvangen, waarschijnlijk omdat mijn tel batterij dood gaat van de hotspot maken. 

Een mobiel hotspot kastje (in bruikleen)

Met een aardige memo erop "met vriendelijke groet: L.   T-mobile"

👍🏼

Hmmm nu ben ik wel benieuwd wie “L“ is… :-) Fijn dat er soms ook mensen buiten de box denken.
Ik wens je een goed weekend! 

niemand ??

er kan geen oplossing meer bedacht worden?

moderators allemaal met vakantie?

er gebeurd dus gewoon helemaal NIKS NADA NOPPES !

nu weten ze het niet meer dus reageren ze gewoon niet meer !!

misschien heeft u het wel in de gaten maar ik ben BOOS !!!

door jullie fouten zit ik al vanaf 16 mei ZONDER enig signaal

herstel verdorie je eigen fouten !

hoe moeilijk kan dat zijn !

ja ja ik heb een voucher van 20mb/ps poehee

maar tv kijken kan daar niet mee

oja er is wel € 131,- van mijn rekening afgeschreven, maaaaaaaar dat gaan we crediteren !!

echt he, moet ik daar nog vertrouwen in hebben?

conclusie:

er worden fouten gemaakt bij T-mobile,

je kan klagen(bellen,posten,bellen,posten,bellen,bellen,bellen,posten)

er gebeurd niks.

je mag wel betalen ondanks dat er niks geleverd word.

 

met vriendelijke groet,

tilanus50

 

Reputatie 1

@Tommie  goedemorgen,

Nog steeds is er geen vooruitgang ook geen status meldingen  (wel 4 sms'jes met aanmeldingen)

Heb jij een beter inzicht of een pressie middel..

Nou weer te horen gekregen dat "er eerst een kabel naar binnen gebracht moet worden" 

🥴

Reputatie 1

Beantwoord ook even het privé bericht aub.

Misschien ben je op vakantie ofzo zou zomaar kunnen.. 

Misschien kan @Cal  iets betekenen? 

Reputatie 1

Hey @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

Goedenmorgen, 

Is er al wat meer bekend.. Is de 1e order uit het systeem van VWT? .. Is de nieuwe order al geaccepteerd? 

Er is inmiddels al weer een paar dagen radio stilte.. En zonder internet!

Wat zijn de stappen die T'mobile gaan ondernemen om dit soort "geklungel" te voorkomen!

Ik ben uiteraard ook zeer benieuwd wat de compensatie zal zijn voor de "gedupeerde" 

(ik neem aan dat dit wel aan de orde is) 

@tilanus50

 

Reputatie 1

Trep,

Welkom bij de club van onaangesloten gefrustreerde  klanten .

 

 

Is het bij jou opgelost?

Ben zeer benieuwd of je al gebruik aan het maken bent van alle gemakken. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Aansluiting is na een lange periode wachten uiteindelijk gelukt.. Bedankt voor je bericht. 

daaaaar ben ik weeeeeeeeeeer,

weer een week verder en wat denk je????????????????

juist, er gebeurd noppes nada niks.

heb nog nooit zo een incompetent bedrijf mee gemaakt.

zit dus al vanaf 16 mei zonder tv en internet signaal(dankzei de opzeg service van t-mobile), oke je krijgt een voucher als je belt, snelheid met veel geluk 20 mb/ps phoe hee 

tv signaal 0,0

ja ja er worden elke keer toezeggingen gedaan u wordt terug gebeld etc etc etc

geen enkele toezegging is na gekomen, zelden wordt je terug gebeld.

is het nou zoooo moeilijk om een ticket aan te maken voor volker wessel, 

blijkbaar wel

spijt spijt spijt

mijn advies

NEEM NOOIT EEN AANSLUITING VAN T-MOBILE, JE GERAAKT VAN DE REGEN IN DE DRUP

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Aansluiting is na een lange periode wachten uiteindelijk gelukt.. Bedankt voor je bericht. 

We wachten alleen nog op een compensatie voor het 3 maanden zonder internet

Hey @Trep, VWT ontvangt elke keer een nieuwe order en deze keuren ze af omdat het een dubbele order is. Er moet een volledig nieuwe order ingeschoten worden en de eerste order moet eruit gehaald worden. Hier is vandaag navraag naar gedaan. Daarnaast heb ik Fiber opnieuw aan de digitale mouw getrokken om hier nu echt een voet achter de deur te zetten.

 

@tilanus50 ook dit heb ik doorgezet naar Fiber en aangedrongen om hier nu echt achteraan te gaan. Hopelijk kunnen ze dit doen. Het geld had inderdaad al gestort moeten zijn, ik ga er vanuit dat dit dan zal gebeuren als de volgende factuur zou moeten komen. In het systeem staat het in ieder geval goed dus het komt hoe dan ook terug bij jou op de rekening!

ff een nieuwtje,

Primevest (t-mobile) heeft enkele glasvezelnetwerken (127000 aansluitingen ,wijken in Den Haag,Rotterdam en Eindhoven) verkocht aan KPN ,  zou dit de oorzaak kunnen zijn van het debacle?vele worden gewoon niet aangesloten, dat mag KPN straks doen. we zullen binnenkort dus wel een bericht krijgen dat we voortaan met KPN moeten bellen. tot die tijd worden we zoet gehouden met de bekende praatjes en vouchers.

bron: KPN neemt glasvezelnetwerken over van Primevest (overons.kpn)

Reputatie 3

Mijn vrouw heeft de toezegging gehad dat ze maandag gaan bellen als we nog niks gehoord hebben.

Want dan is het 10 werkdagen (tel daar nog 95 bij op).

Vind het zo spannend voelt als pakjesavond en kerst op 1 dag. Al zal het wel weer uitlopen op een teleurstelling.

 

Reputatie 7
Badge +8

@Trep Tommie is vandaag vrij, maar ik heb ook gelijk voor je gekeken hoe het er nu voor staat! Ik zie echter dat VWT het nog niet bij ons heeft afgemeld, waardoor de order voor nu niet verder loopt. Het installatiepakket wordt automatisch naar jou toegestuurd zodra VWT de installatie bij ons heeft afgemeld. Ook ontvang je vanaf dan bericht van Guidion om een afspraak te maken om de apparatuur te installeren. Ik hoop oprecht ook dat dit snel gebeurt, zodat jij ook eindelijk kunt genieten van onze diensten! 

Zojuist maar ff met Volker wessels gebeld, opdracht staat nog steeds op geannuleerd,

tja  lastig, deze mevrouw gaat een mail sturen naar de projectleider van de afdeling gvk aansluiten, deze moet dan even kontakt opnemen met t-mobile om een nieuwe opdracht te krijgen.

ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 dit loopt absoluut niet hoe het moet gaan. Ik ben opnieuw voor je gaan kijken en ik zie dat er vier dagen geleden opnieuw uitvraag gedaan is bij VWT. De order is op completed gezet terwijl dit zeker niet zo is. Weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk opgeleverd te krijgen! 

 

De creditering is goedgekeurd en wordt verwerkt, hier zul je nog een bericht over krijgen. Het zal een paar werkdagen duren voor dat je het terug ziet op je rekening. Nogmaals mijn oprechte excuses hiervoor. 

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 geen e-mail gekregen maar een e-mailadres van een contactpersoon van VWT. Dat is de laatste update die ik van Fiber ontvangen heb, zij geven aan je telefonisch gesproken te hebben op 14-08. Ik heb je het e-mailadres in een privébericht doorgezet.

Reputatie 4

pompidompidom,

Hee Hallo,

Kennen jullie me nog?

ja ik ben het, Tilanus50

ik heb nieuws !!! ik ben  nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker  van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf weg

succes verder

ik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld.

 

Kafkaësk dit.

Krijg je nou wel al 4 maanden steeds unlimited vouchers van Odido? Het schijnt dat Ziggo dat alleen doet bij zakelijke abonnementen. Misschien moet je naar Starlink ofzo om compleet onafhankelijk te worden van het NL providerzooitje. Wel respect voor je geduld, ik zou allang naar een andere provider zijn overgestapt.

Reputatie 1

@Trep Tommie is vandaag vrij, maar ik heb ook gelijk voor je gekeken hoe het er nu voor staat! Ik zie echter dat VWT het nog niet bij ons heeft afgemeld, waardoor de order voor nu niet verder loopt. Het installatiepakket wordt automatisch naar jou toegestuurd zodra VWT de installatie bij ons heeft afgemeld. Ook ontvang je vanaf dan bericht van Guidion om een afspraak te maken om de apparatuur te installeren. Ik hoop oprecht ook dat dit snel gebeurt, zodat jij ook eindelijk kunt genieten van onze diensten! 

HI @Demi 

Heel appart, nml vorige week van VWT te horen gekregen dat het was afgemeld (foto's en aanleg kabel naar binnen en aangesloten op een kastje) 

Dit was volgens de klantenservice die we gebeld hadden ook zo.. Dus volgens mij gaat het ergens flink fout!

Reputatie 1

 

Ooh mijn bericht moet eerst goed gekeurd worden

Reageer