aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

Hey @tilanus50, de desbetreffende persoon die zich hier mee bezig houd is hiervan op de hoogte. Ik heb hem zojuist nogmaals bericht om je op te bellen. Dit duurt inderdaad erg lang, mede door de bouwvak. Hopelijk wordt dit snel opgepakt. Weet dat ik hier echt dicht op zit!

pompidompidom,Hee Hallo,Kennen jullie me nog?ja ik ben het, Tilanus50ik heb nieuws !!! ik ben  nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker  van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf wegsucces verderik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld. 

Reputatie 1

Hey @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren. 

 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Morning, hoe staat het met de "Urgentie" .. Is inmiddels alweer 14 dagen geleden 😑

Boven op de voorgaande weken. 

Nog steeds niets gehoord, behalve een tel  van 't mobile dat ze er nog geen grip hebben op deze situatie.

Inmiddels helaas ook wat dingen voor de deur gebeurd zoals diefstal en vernieling.. Helaas zonder internet geen beveiliging en camera beelden.

 

Reputatie 7
Badge +14

Wat vervelend dat je buurt zo achteruit is gegaan. Maar kunnen je camera's met een sd kaartje o.i.d. niet wat lokaal opslaan? Een technische storing kan in de toekomst ook ontstaan en dan is het toch ook niet handig als de boef weer net niet op beeld staat.

beste allemaal,

de reactie van t-mobile  is 7 dagen gelden , heb van niemand niks meer mogen vernemen.

het schijnt dus zo te zijn dat niemand bij t-mobile in staat is om een fout door t-mobile veroorzaakt

op een adequate manier te herstellen /op te lossen. ik zit dus al vanaf 14 mei zonder televisie signaal

omdat de overstapservice het briljante idee had om mijn abonnement bij ziggo op te zeggen zonder te checken of de aansluiting van t-mobile al in werking was

ik maak nu gebruik van een voucher voor internet (de 3e al). is leuk maak dat lost het probleem niet op !

ja jullie kloppen hard aan de deur bij volker wessel (die deur had er al niet meer in moeten zitten als jullie maar harder kloppen), maar die geven  niet thuis, dat klopt die hebben niet de juiste opdracht. dus schakel een hulplijn in die kan zorgen dat er een correcte ticket aangemaakt wordt voor volker wessel om hier de glasvezelkabel te komen invoeren in de bestaande invoer van de meterkast ( 40 cm uit de gevel ligt de gvk gereed al een jaar) laat er meteen een stp plaatsen zorg dat er licht op staat en mijn (en jullie probleem) is opgelost

Dus onderneem de juiste ACTIE !!

Reputatie 1

Dat klopt idd... Kan helaas geen SD card in!

Wacht nog wel op een antwoord over de vordering van onze aansluiting. 

ik heb de telefoon gegevens er ff bij genomen er heeft niemand maar dan ook niemand mij op 14-8-2023

gebeld. niet van t mobile niet van fiber niet van weet ik wie nog meer !!!

ik kan natuurlijk mailen naar die persoon van VWT, maar ik denk dat ik het zelfde antwoord krijg als dat ik telefonisch kontakt opneem met VWT

maar goed ik ga ook dat maar weer proberen.

maar nogmaals er heeft niemand mij gebeld van de afdeling fiber. er zal wel weer ergens een communicatiefoutje zitten,

verbaast me dat ?

och weet je het begint "normaal” te worden 😡

 

Reputatie 3

Dan ben je zeker te brutaal?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, dat vind ik erg vreemd. Dit heb ik wel te horen gekregen zoals je in het privébericht hebt gezien. Ik heb daarom nog een e-mail verstuurd naar fiber, dit is namelijk onacceptabel. Houd je telefoon goed in de gaten want ze gaan je nogmaals opbellen!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik ben nog maar een keer voor je gaan kijken en heb nog steeds geen terugkoppeling. Ik heb Fiber nogmaals verzocht om dit door te zetten en op te pakken. Het lijkt niet goet te gaan bij VWT maar waarom? Ik heb echt geen idee. Hopelijk krijgen we nu meer informatie over de oplevering en kan het eindelijk gerealiseerd worden.

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 het verbaast mij zeer dat er nog niks veranderd is aan de situatie.

Weet wel dat we echt hard achter ze aan zitten! Ik heb zojuist Fiber aan de mouw getrokken om hier naar te gaan kijken, ook gaan ze je opbellen en uitleg geven over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten. Kan je mij hiervan op de hoogte houden? 

wederom zijn we 14 dagen verder in dit debacle, ik krijg te lezen dat er hard aan gewerkt wordt van alle kanten maar het resultaat is nog steeds 0,0 nada niksnie noppes. er is geen enige vorm van beweging te bespeuren bij wie ik ook aan de bel trek.

vanaf 14 mei afgesloten bij ziggo dank aan de opzeg service van T-Mobile

vanaf 16 mei geen aansluiting van T-Mobile opdracht geannuleerd door….. juist T-Mobile

kan ik nog kosteloos onder deze overeenkomst uit?

oja de op 21-6 afgeschreven € 131 is ook nog niet terug gestort zou 3 tot 5 werkdagen duren.

de bouwvakvakanties komen eraan Jippie !!!!

dus zal het nog wel langer gaan duren :-((

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 dit heeft geen directe impact en is hier ook niet het geval!

Reputatie 1

@tilanus50

Na zeer goed contact met escalatie team L en S.. 

Uiteindelijk het bericht dat Guidion in beeld kan komen.. Modum komt als het goed is eindelijk onze kant op 🤞🏼🤞🏼.

En afspraak met Guidion kan gemaakt worden.

Suc6... En hou jullie zeker op de hoogte. 

🤣🤣🤣compensatie🤣😂🤣😂aansluiten😂🤣😂🤣nieuwe order😂🤣😂🤣

T-Mobile😭😭😭😫😫

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik heb nogmaals navraag gedaan bij Fiber. Dit duurt inderdaad veel te lang, hopelijk kunnen ze jou een duidelijke update geven over de gang van zaken.

 

De creditering is goedgekeurd in mijn systeem, dit zal op 27-07 worden overgeboekt. Daarna zal het een paar werkdagen duren voordat je het terugziet op je rekening. 

na 4 maanden nog steeds geen aansluiting !!

heb begin augustus gebeld over het onterecht afgeschreven abonnement van july,omdat ik dus geen aansluiting heb.

het wordt terug gestort, oke thx

3e week augustus nog steeds geen geld, gebeld o. sorry is een foutje gemaakt maar het komt eraan.

nu 7 september nog steeds niks.

het gaat overal fout bij jullie he !

Reputatie 1

Zojuist maar ff met Volker wessels gebeld, opdracht staat nog steeds op geannuleerd,

tja  lastig, deze mevrouw gaat een mail sturen naar de projectleider van de afdeling gvk aansluiten, deze moet dan even kontakt opnemen met t-mobile om een nieuwe opdracht te krijgen.

ben benieuwd.

Ik vind het zeer appart, dat ze bij iedereen met hetzelfde "verhaal" komen... 

Eerst bijna 3 jaar berichten sturen om glasvezel te nemen.. Dan neem je uiteindelijk het besluit, blijkt dus dat de samenwerking tussen alle partijen NIET of stroef lopen. Nu zelf als tussenpersoon bezig om het contact tussen wessels en Guidion te laten verlopen.. Zelfs ook de foto's moeten sturen.. Want die waren ook foetsie 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Trep,

Welkom bij de club van onaangesloten gefrustreerde  klanten .

 

 

Reputatie 1

@Tommie  als het goed is zijn eindelijk de foto's en bevestiging gemaild.. Zou dit betekenen dat we binnen 2 dagen een pakket kunnen verwachten?

Hoe zit het met evt een nieuwe tel uitzoeken (mobiel) kan hier wat compensatie in voorkomen.. Of moeten we het gaan hebben over gereduceerde abbo kosten??

 

Of moeten we daarvoor bij een andere afdeling zijn van 't-Mobile?

 

Hoor het graag van je.. Ik ben zeer benieuwd! 

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Dat is Super om te horen.. 

Kunnen wij wel alvast 5 nieuwe vouchers krijgen voor de aankomende week?

Ook een fijn weekend! 

Reputatie 3

@tilanus50 vandaag gehoord van odf dat het bij mij nog 2 jaar kan duren. Vreemd want mijn buren hebben hebben al glasvezel internet. Maar die hebben het via de winkel aangevraagd en dat schijnt sneller te gaan volgens odf. Telefonisch of via de website bestellen schijnt geen haast te hebben. Dus die hele zooi in een doos trappen en opnieuw aanvragen in de winkel lijkt het beste. De odf medewerker vindt het ook volslagen idioot dat odildo al abonnementen verkoopt in gebieden waar ze nog helemaal niet klaar zijn.

 

Moderator edit: Let op je taalgebruik. Het is niet toegestaan om scheldwoorden of andere kwetsende uitingen te gebruiken. Bedankt!

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik heb het direct voor de zekerheid nog een keer allemaal van onze kant nagelopen! Alle informatie die mijn collega Demi in het vorige bericht heeft verstuurd klopt helemaal. Je zult echt zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

P.S Als het dan allemaal klopt vanuit jullie kant, Hoe verklaar je dit dan?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, het loopt alweer niet helemaal soepel bij VWT. Ik heb dit nogmaals aangekaart bij Fiber. Ze gaan dit doorzetten en je opbellen met een update hierover! 

@Tommie 

nou ik heb dus 7 dagen voor jan met de korte achternaam de telefoon goed in de gaten gehouden , want… ze gaan me bellen

wat denk je ??? niet dus, jullie komen niet meer geloofwaardig over

krijg al maanden te horen dat de order niet loopt zoals het moet, u wordt terug gebeld, ik ga het monitoren en zit er boven op etc, etc,etc ik ben dit soort antwoorden spuug zat !

een enkeling daar gelaten houder niemand zijn woord.

ik heb een mail adres gekregen van een medewerker van VWT heb die gemaild, wat denk je ????????? juist geen antwoord,

kom niet meer met loze woorden kom met een OPLOSSING een DATUM wanneer ik aan gesloten ga worden

kom op zeg hoe moeilijk kan het zijn !!

dus voor alle duidelijkheid ik wil niet meer gebeld worden door wie dan ook,

IK WIL EEN MAIL MET EEN DATUM VAN AANSLUITING 

 

Reageer