aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

en weer zijn bijna een week verder,

en weer is er niks gebeurd

en weer heeft er niemand gebeld

en weer daalt mijn vertrouwen in t-mobile

en weer krijg ik dadelijk een antwoord waar ik niks mee kan

de naam klanten SERVICE raakt kant nog wal.

spijt spijt spijt spijt spijt spijt

 

ik ga maar een bad wijn drinken

Reputatie 7
Badge +9

@tilanus50 ik snap je frustratie hierin volledig. Mag ik je wel vragen om je topic niet te bumpen en alles in 1 bericht te delen? Zo houden we onze Community schoon! Ben je niet bekend met onze huisregels? Neem ze dan gerust een keertje door: 

 

 

Je staat absoluut niet onderaan de ladder, we zijn hier echt heel druk mee bezig. Op dit moment zijn ze intern aan het schakelen en wordt het geëscaleerd. Zodra er een update is wordt je hiervan op de hoogte gehouden!

volkerwessel zegt dat t mobile de opdracht heeft afgesloten, je zal de opdracht weer open moeten laten zetten, ik denk dat jullie gebruik maken van het zelfde systeem. volkerwessel zegt pas als de opdracht open staat kan ik iets.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tilanus50, ik schrik er erg van dat het nog niet is opgelost, mijn diepe excuses! De glasvezelafdeling heeft gisteren wederom dringend navraag gedaan bij Volker Wessels en ik zie dat Volker Wessels heeft gereageerd dat ze acties voor je uit gaan zetten. Ik moet erop vertrouwen dat je hiermee alsnog snel gecontacteerd wordt. Echter, hier blijven en moeten we bovenop zitten, we laten het nu niet los lopen!

Reputatie 1

Hey @Trep, de afmelding is niet goed doorgekomen. Er is nu een nieuwe order ingeschoten om de afmelding goed te krijgen in ons systeem. Dit is op 05-07 gebeurt, ik ga ervan uit dat alles spoedig zal gaan verlopen! Ook heb ik je direct 5 nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Hi, is er al wat vooruitgang??

Zitten er graag nu wel weer boven op.. Voordat we w88 en w88 en dan een keer een belletje plegen en dan krijgen te horen. "u staat nog in de wacht" oid!

 

Waar en bij wie ligt de bal atm?

Groetjes.. 

Reputatie 1

We zitten nu op de 45 dagen... En nog niets, geen bericht van vwt.

Ik denk dat wij niet gaan zitten wachten op de 100 dagen geen internet zoals @tilanus50

Rechtsbijstand gesproken en die gaan de meer kosten betalen, als we ergens anders een soortgelijk abbo afsluiten.. 

Dus we wachten /kijken deze week nog aan, en dan is het toch jammer maar helaas. 

Gr

Reputatie 1

Helaas na lang aandringen toch overgestapt naar TmobileThuis .Wat een spijt heb ik daar van Ik dacht dat ik ontevreden was over mijn oude aanbieder maar daar werd je in ieder geval netjes geholpen en ik kon nog eens tV kijken  Bij T mobile staan ze je netjes te woord ,maar oplossingen daar kan je lang op wachten Letterlijk een kasje of de muur werkwijze ,je moet wachten op het versturen van een modem en Guidion weet niet wat er al aangesloten is en ze blijven maar naar elkaar wijzen .

Misschien een idee om een duidelijke communicatie en een goed werkende samenwerking in te regelen . Dit is een drama !! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Reputatie 1

@Jaap Goedemorgen,

Ons is verteld 3 dagen geleden, dat het Vrijdag allemaal geregeld zou zijn (installatie pakket ontvangen Incl aansluiting)

Helaas van geen één partij wat gehoord of gezien... Zou jij naar de status kunnen kijken

 

Waar ligt het probleem nou?

Zoals ik het beoordeel is dit een struikelblok die al langer aan de gang is..

Ook de communicatie tussen alle partijen met elkaar is ver te zoeken (blijkbaar hebben die ook last van een "verbinding" probleem) 😅

Graag lees ik je reactie.. 

 

Mvg

Hoi Trep,

je kan een ingebrekestelling sturen dan ben je na 3 weken Kosten Loos van het abonnement af.

dit heb ik overwogen maar ik wil gewoon een werkende aansluiting !

dus ik heb nog even geduld heeeeeeeeeeel even dan he ;-)

ik wens je veel sterkte in het debacle genaamd T-Mobile

Reputatie 3

 En? @Trep komt er al rook uit je modem? Van al die snelheid.

Reputatie 1

 En? @Trep komt er al rook uit je modem? Van al die snelheid.

HI, er branden idd wat lampjes.. De monteur was netjes optijd.. Snelheid is nog discutabel!

Maar beter dan nog 3 maanden wachten. 

Reputatie 3

@Trep nou. Lekker toch? En de snelheid? Kniesoor die daar op let. Ik vier vandaag een jubileum. Het is ook de dag dat ik bijna een werkende aansluiting heb. Net als alle andere dagen.

Ben ik ff blij dat ze nu een nieuw geluid hebben en menselijker zijn.

Dus geen praatjes meer nu gaan ze echt aanpakken. Maar nog even geduld.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Reputatie 1

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Hi @Tommie , ik heb het nummer toegevoegd aan mijn profiel. Aanvraag staat wel op een ander mail adres, maar neem aan dat dit geen probleem moet geven. 

Reputatie 1

Hi @Trep, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile (Mijn gegevens → Jouw klantnummer: ABC12345). Dan kijk ik graag met je mee en hopelijk kan ik je dan wat meer duidelijkheid geven!

Hi @Tommie , ik heb het nummer toegevoegd aan mijn profiel. Aanvraag staat wel op een ander mail adres, maar neem aan dat dit geen probleem moet geven. 

XXXX hier het nummer scheelt misschien wat tijd 😉

 

Moderator Edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, bedankt voor je super snelle reactie!

Ik ben direct voor je gaan kijken en je order blijft hangen. Deze moet op completed gezet worden door VWT, zo kan de bestelling doorlopen in ons systeem. Er is hier vandaag al 2x navraag naar gedaan, het zal niet lang meer duren voordat je online bent.

Reputatie 1

Hey @Trep, bedankt voor je super snelle reactie!

Ik ben direct voor je gaan kijken en je order blijft hangen. Deze moet op completed gezet worden door VWT, zo kan de bestelling doorlopen in ons systeem. Er is hier vandaag al 2x navraag naar gedaan, het zal niet lang meer duren voordat je online bent.

Dat er meerdere malen na vraag naar gedaan is kan best kloppen.. Wij hebben weer aardig wat mailtjes en telefoontje moeten plegen.. 

Uiteindelijk weer tot conclusie gekomen dat VWT onze aanleg niet heeft afgemeld.. En wij maar wachten op een modum en monteur. 

Even serieus een foto en een afmelding kan toch niet 2 weken duren.. Nou werd mij ook nog verteld dat ze eerst de verbingen moeten gaan controleren.. Ik hoop dat DHR J. d. H snel werk hiervan maakt, want blijkbaar door hun nalatigheid omdat ze de verwerking van "nieuwe tickets" niet aankunnen zitten jullie continue met ontevreden klanten.

 

Misschien een idee om op zoek te gaan naar betere/snellere samenwerking!

 

Bedankt voor je moeite. 

Reputatie 1

*UPDATE*

3 Juli bevestiging ontvangen van VWT afmelding is eindelijk gelukt.. Binnen 24 uur word het pakket verstuurt.. 48 uur later nog niets.

Weer contact opgenomen, zelfde verhaal als altijd aangehoord.. 

Nu dus geen pakket, geen afspraak met monteur.. En dit alles kan pas weer verder als we zijn aangesloten in het wijkcentrum.. Ik kan er even niet meer met mijn pet bij..

Hoelang kan zo iets nou daadwerkelijk duren.. Kast staat aan de overkant.. Kom maar met die sleutel en stuur op z'n minst gewoon het pakket op sluiten we het zelf wel aan.. Oooh nee dat kan dan weer niet ivm garantie... 

Weer een voucher aangeboden gekregen tevens ook afgeslagen. Want dit werkt dus ook niet voor thuiswerkers en online vergaderingen... 

Er moet gewoon heel snel iets veranderd gaan worden.. Momenteel al een aanvraag gedaan voor een desbetreffende manager want je kan niet boos worden op de telefonisten /medewerkers... Dit moet en zal gewoon hogerop gezocht moeten worden 

 

27 Mei aangemeld... En vandaag weer een SMS gekregen dat we zijn aangemeld... Word er ondertussen wel een beetje koekkoek van!!! 

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

 

14 mei 2023 is mijn abonnement bij Ziggo opgezegd door de opzeg service van T-Mobile

16 mei 2023 de afspraak om de gvk binnen te brengen is geanuleerd bij VWT door T-Mobile,

16 augustus 2023 ik moet u helaas mededelen dat er nog steeds geen gvk binnen is gebracht.

DRIE MAANDEN ZIT IK DUS AL ZONDER EEN AANSLUITING !!!!!

DRIE MAANDEN, SCHAAM JULLIE DIEP !!!!

ik (en meerder lees ik hier) zijn de speelbal van T-Mobile en VolkerWesselTelecom geworden

we zijn eerder een tijdverdrijf of een bezigheid therapie iets anders komt er niet meer in mijn gedachte naar boven met dit beleid, werk of hoe je het ook noemen wil.

je zit te kloten met een laptop om tv te kijken je leeft van voucher naar voucher

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

EEN TOPPRESTATIE T-MOBILE en VOLKER WESSEL TELECOM WEES ER TROTS OP 

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Reputatie 1

Goedemorgen @Tommie @eric

Is er al wat bekend wanneer vwt iets gaat afmelden, en wanneer we eindelijk onze modum pakket mogen ontvangen?

Dan ook gelijk maar een datum voor het aansluiten hiervan 

Ik hoor het graag. 

Reputatie 1

VolkerWessels heeft geen nieuwe orde ontvangen!!

 

Wat is dit voor amateuristisch gedoe.. Snap sowieso niet waarom er een nieuwe order geplaatst moet worden. 

Gewoon de oude gereed melden en hup door geven aan Guidion en modum op sturen naar de klanten die al iets te lang aan het wachten zijn!!!!

Super frusterend om zelf er steeds achter aan te moeten bellen en mailen... 

Dit mag volgens mij niet de bedoeling zijn  

Kom maar op met die brochure voor een nieuwe tel uit te zoeken. Onder tusssen is dus onze tel ook gaar aan het worden.

na aanleiding van bovenstaand bericht van Trep, ben ik ook maar weer eens gaan bellen met VWT

want 2 weken geleden was er een nieuwe order ingeschoten naar VWT, ik werd gebeld door ene Lane (als ik het goed heb) van de afdeling fiber van t mobile die me dat wist te vertellen en zei verder dat VWT het door ging zetten naar hun onderaannemer.

dus wat denk je??????

het klopt meneer er zijn meerdere orders op uw adres binnen gekomen, maar ze staan ook allemaal op

GEANNULEERD !!!!! wij kunnen verder niets voor u doen, maar ik ga het verder uitzoeken en zorgen dat dit niet meer kan gebeuren want het gebeurd veel te vaak. het is dus een bekend probleem bij VWT dus ook van meerdere klanten blijkt.

belt u maar even met T Mobile of ze een nieuwe opdracht sturen tuurlijk ga ik dat voor de tig x weer doen.

ondertussen zou het bedrag dat van de factuur van 10-6-2023 terug gestort zijn op mijn rekening binnen 5 werkdagen. wat denk je ????????

het is nu werkdag 6 noppes nada niksnie

ik vraag me toch werkelijk serieus af wat voor misselijk makend spelletje T Mobile speelt met  klanten

niks leveren, wel abonnements kosten  afschrijven, niet terug storten, en vervolgens ook nog de maand July inhouden op de terug betaling, oja dat bedrag krijgt u in augustus weer terug is de melding.

IK WIL MIJN GELD TERUG,  ALLES!!! JULLIE LEVEREN ALLEEN EEN WANPRESTATIE VERDER NIETS, DAAR MOET JE DAN ALS NIEUWE KLANT HET MAAR MEE DOEN.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, je order loopt inderdaad niet zoals we zouden willen dat het loopt. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat onze Fiber afdeling je twee dagen geleden geïnformeerd hebben over de status van je order. Naar verwachting zal er na 18-08 een confirmdate worden toegepast. Ik hoop echt dat het dan voorspoedig zal verlopen! Ik wil namelijk ook dat je zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment zullen we de 18e moeten afwachten en hopelijk hebben we dan een goed vooruitzicht.

pompidompidom,

Hee Hallo,

Kennen jullie me nog?

ja ik ben het, Tilanus50

ik heb nieuws !!! ik ben  nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker  van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf weg

succes verder

ik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld.

 

Reageer