aansluiten glasvezelkabel



Toon eerste reactie

108 reacties

Reputatie 1

Hi @Trep, goed dat je het weer aankaart.

Ik weet niet precies waar het vastloopt maar de order blijft nog steeds hangen. Ik heb Fiber opnieuw aan de mouw getrokken, zij gaan hiernaar kijken en je vervolgens een update geven. Hopelijk wordt de oplevering nu snel gerealiseerd! 

Donderdag zal er een meeting plaats vinden.. Wachten we daar maar even op. 

Iig bedankt voor de moeite! 

Goedemorgen, gisteren netjes terug gebeld door een T-Mobile medewerker na de meeting.... Helaas zijn we niet veel wijzer ervan geworden!

Word nou echt hoog tijd dat we in contact komen met een manager... Stuur mij via BP de contact gegevens of laat diegene bellen naar het nummer wat eindigt op.. 494.

Ook graag helaas 5 nieuwe vouchers. 

Goedendag,

daar ben ik weer eens, op 16 mei zou ik aan gesloten worden,foutje gaat niet door afspraak geannuleerd door t mobile bij vwt, we zijn nu  100 DAGEN  verder ondanks vele malen bellen posten facebook etc etc 0,0 resultaat!! schande schaam jullie diep.

op 30 maart 2023 heb ik een abonnement genomen van T Mobile,

heb net de factuur van 10-6-23 bekeken er worden al kosten in rekening gebracht vanaf 11 April???

ook mei en juni worden gefactureerd dit klopt van geen kanten op 11 April zat ik nog in de bedenk tijd dus vanwaar die kosten in mei zou ik pas aangesloten worden op 16 mei wel het bijna volledige bedrag in rekening, juni wordt ook gefactureerd. na bellen en posten, het bedrag wordt verrekend met de factuur van July, op 27 July wordt het overgemaakt, het duurt dan nog wel 3 tot 5 werkdagen voor het op uw rekening staat???

welk tijdperk leven jullie, als ik een bedrag overmaak staat het na max 3 min op de rekening van de begunstigde, u begrijpt wel, het is nu 30 July het geld is er nog steeds niet, oja van het bedrag dat u terug krijgt brengen we nog wel even het abonnement van July in mindering.

ik ben schijnbaar niet duidelijk of het dringt niet door bij jullie IK HEB GEEN AANSLUITING !! AL 100 DAGEN NIET

ik eis van U dat U het abonnement bedrag van July per omgaande (dat betekent direct) terug stort op mijn rekening en dat U pas kosten van mijn rekening van mijn rekening afschrijft van af het moment dat ik een aansluiting MET signaal heb !! u maakt misbruik van de automatische incasso !! u levert niets maar wel incasseren  SCHANDALIG !!

 

ik hoef geen standaard praatjes meer, we zijn hard aan het werk voor u, we kloppen hard aan de deur bij vwt, ik ga het oplossen voor u en hou dit in de gaten, bla,bla,bla

ik wil mijn geld terug per direct !!!

T Mobile is een uiterst incapable bedrijf er klopt helemaal niks van de interne communicatie , 

nogmaals MIJN GELD ( factuurbedrag van 10-6-2023 en de abonnementskosten van July)   TERUG NIET WOENSDAG NIET DONDERDAG , MAAR DINSDAG UITERLIJK!!

 

 

voor alle duidelijkheid, met uiterlijk dinsdag bedoel ik dus Dinsdag 1 augustus 2023

weer 5 dagen verder,

13 july een mail om afspraak te maken met Guidion, oke ik maak hier uit op dat er een nieuwe opdracht is uitgezet naar Guidion maaaaar is dit ook naar VolkerWessels gedaan?

op 14 july ( 9:20)maar even gebeld naar VWS, ja idd er staat een nieuwe opdracht uit ik ga kontakt zoeken met de planning en bel u terug, 15 july (12:10) niets gehoord ff bellen met VWS dan maar, weer andere medewerker mmm

ik zie niks is mijn collega geweest en die is met pauze ,laat hem u bellen eind van de dag niets ff bellen met VWS de 1e medewerker aan de telefoon oja dat klopt u staat hier op mijn briefje om terug te bellen ;-)

( het was al 16:50) maar ik heb nog niets van de planning gehoord zodra ik iets hoor bel ik U !.

19 july het blijft stil,VWS maar weer gebeld, weer een andere medewerker, ik zie geen nieuwe opdracht staan, ik ga kontakt opnemen met planning en bel u terug, ik vraag om een tijdsbestek, tja ergens volgende week !!! :-((

Guidion ook maar even gebeld, ja hier staat idd een nieuwe opdracht, ik zeg oke maar er is nog geen gvk binnen, dan moet u T-Mobile even bellen want dan kunnen wij nog niets doen,oke ga ik doen maar wilt u alstublieft de opdracht NIET op compleet zetten? nee nee dat doe ik niet.

T-Mobile thuis gebeld mmmm ik zie niks van een nieuwe opdracht, hij leest het de hele geschiedenis door enigste wat ik zie is dat ze de meldingen niet hebben door gezet dat ga ik voor u regelen want dit is te gek voor woorden (dat heb ik dus onderhand al TIG KEER gehoord) ze doen ze best hoor daar niet van alleen jammer dat het tot niks lijdt.

dus is er nu een nieuwe opdracht naar Volker Wessels uit gegaan of niet??

zo ja loopt het daar net zo chaotisch als bij T-Mobile? dan ben ik er weer mooi klaar mee ;_))

maar goed er zit wederom niets ander op dan wachten wachten wachten,

heee bouwvak vakantie (tegenwoordig 4 weken) dus wordt het nog langer wachten wachten wachten

:-((    :-((    :-((    :-((

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, de desbetreffende persoon die zich hier mee bezig houd is hiervan op de hoogte. Ik heb hem zojuist nogmaals bericht om je op te bellen. Dit duurt inderdaad erg lang, mede door de bouwvak. Hopelijk wordt dit snel opgepakt. Weet dat ik hier echt dicht op zit!

Hey @Trep, ik zie inderdaad dat een collega je heeft opgebeld en een update heeft gegeven over de situatie.

De order wordt steeds opnieuw ingeschoten en door VWT afgeketst, waar dit door komt weten we niet. Ik heb zojuist een urgente notitie aangeplakt, dit duurt namelijk langer dat het moet duren. 

 

De contactgegevens van een manager kan ik uiteraard niet geven. Weet dat ik er alles aan doe om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Waarom zie ik de post van en over TREP?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik ben direct voor je gaan kijken en zie in mijn systeem dat de vergoeding goedgekeurd en uitgestuurd is. Heb je dit al ontvangen? Zo niet, duurt het niet langer dan 5 werkdagen voordat je het op je rekening hebt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trep, de afmelding is niet goed doorgekomen. Er is nu een nieuwe order ingeschoten om de afmelding goed te krijgen in ons systeem. Dit is op 05-07 gebeurt, ik ga ervan uit dat alles spoedig zal gaan verlopen! Ook heb ik je direct 5 nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht.

Reageer