op 30 maart 2023 heb ik een abonnement internet en tv besteld, op 16 mei zou in de middag guidion en volkerwessel komen om de installatie te maken, guidion kwam als 1e die wilde meteen omdraaien ik zie geen gvk ik ben weg. ik zeg installeer het aar volkerwessel komt zometeen om de gvk binnen te brengen en aan te sluiten dan is alles klaar , hoef je niet meer terug te komen dat heeft de monteur gedaan, volkerwessel is niet geweest deze gebeld, uw afspraak is geannuleerd door t-mobile bel die maar even
nu heb ik al vele malen gebeld de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam en zoeken alles uit.
oplossing bel volkerwessel maar die kunnen het oplossen voor u, heb inmiddels 3x volkerwessel gebeld
die komt niet kan geen opdracht invoeren omdat er een verkeerde code staat u moet bij t mobile zijn
en zo ga ik al dagen heen en weer tussen het kastje en de muur !!!! oja ik heb gebruikgemaakt van de opzeg service die heeft voor het gemak mijn abonnement per 14 mei opgezegd, dus vanaf die dag dus geen internet en tv meer van ziggo, helemaal niks heb ik nu dus krijg wel een mail van t mobile dat mijn abonnement vanaf 11 mei actief is??????????
ben er klaar mee!!!
u kunt wel een voucher krijgen voor onbeperkt internet ooo u heeft geen t mobile simkaart nee helaas dan kan het niet. ik heb zelf maar een telefoon ergens geregeld en een t mobile simkaart gekocht kan ik in ieder geval toch gebruik maken van een voucher.
vandaag wederom kontakt gehad via facebook met de klantenservice. helaas u moet echt bij volkerwessel zijn