Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo,

Ik wil graag Vast Bellen Start toevoegen aan mijn abonnement. Uiteraard wil ik ook nummerbehoud aanvragen.

 

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik heb nu pas een paar maanden het tv pakket. Het bevalt echter helemaal niet. Is het al mogelijk dit pakket te stoppen? In “My-t-mobile thuis” kan ik alleen maar extra zaken aanvragen; ik kan het pakket niet stopzetten.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Penning, welkom op de Community! :smile: Het is gelukt: vanaf 29 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je hebt hier ook een e-mail over gehad met instructies, voor de zekerheid. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :muscle_tone2:

 

Hallo.

Ik wil graag mijn tv pakket uitschakelen en alleen nog maar internet afnemen bij jullie.

 

Reputatie 7
Badge +16

Super, thanks voor het doorgeven! Normaal gesproken kun je binnen maximaal een uur gebruik maken van Vast Bellen Unlimited. Zo kun je ook via de vaste lijn in contact blijven met familie, vrienden en kennissen! :smile:

Hoi @Jason!

Ik wil graag het Vast Bellen Unlimited pakket!
Super dat het geregeld wordt, hoelang duurt het voordat ik er gebruik van kan maken?

 

Groetjes Joelle

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JoelleGG, wat leuk dat je gebruik wilt maken van Vast Bellen! Dat ga ik meteen in orde maken voor je. Welke van de onderstaande 3 opties sluiten het beste aan bij jouw gebruik?

 

  Start Unlimited Unlimited Plus 
Bellen naar:       
Mobiel:  13/ct minuut 13/ct minuut Onbeperkt
Vast:  13/ct minuut Onbeperkt Onbeperkt
Prijs: € 2,50 p. mnd. € 10,- p. mnd. € 15 p. mnd.

 

Laat me weten welk Vast Bellen pakket jij neemt, dan zorg ik ervoor dat het geregeld wordt! :smile:

 

Hi!
Ik zou graag vast bellen aan mijn abonnement willen toevoegen.
Met vriendelijke groet,

Joëlle 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lukasz2038 en @Henri Lipman, het is in orde gemaakt. Vanaf 25 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jullie abonnement. Mag ik jullie nog wel verzoeken de TV Box en afstandsbedieningen aan ons te retourneren, alsjeblieft? :smile:Hoe je dit doet, lees je hier: Hoe stuur ik de box terug?. Thanks! 

Beste,

Ik wil graag mijn tv abbo opzeggen. Ik wil mijn internet behouden. Kunnen jullie dit regelen voor mij? 
 

mvg 

 

Henri 

Hallo, we willen graag opgeven

TV abonnement 15,00

Interactieve TV Box 5,00

Vast Bellen Start 2.50

De promotieprijs voor de bovenste "producten" is voorbij. Aangezien ik niet geit van bovenaf u mijn abonnement te wijzigen.

Gr

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DirkV07 en @daviddam, vanaf 24 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jullie abonnement. Mag ik jullie nog verzoeken de TV Boxen en afstandsbedieningen te retourneren, alsjeblieft? Hoe je dit doet, zie je in dit topic: Hoe stuur ik de box terug?. Veel plezier met het abonnement en als je straks toch weer TV wilt gebruiken, geen een seintje of check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account:smile:

Beste medewerker,

 

Gelieve mijn tv pakket op te zeggen aangezien ik hier geen gebruik meer van maak.

 

Met vriendelijke groet,

 

David Dam

Goedenavond,

wil informeren of het mogelijk is om mijn TV-abonnement op te zeggen. Wil thuis alleen nog internet icm met een mobiel abonnement (welke ik al heb).

Groetjes Dirk

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag, dat zou top zijn @DawidW! Wat betreft de gemaakte kosten voor TV: omdat je de eerste 3 maanden korting krijgt op het TV gedeelte (het volledige Interactieve TV maandbedrag), betaal je die sowieso niet. Wat ik wel voor je ga doen is het Kids & Music pakket restitueren. Dat is voor de periode 4 maart tot en met 31 maart € 3,39. De overige bedragen komen samen uit op € 103,63. Dit bedrag is opgemaakt uit de volgende kosten: 

 

-€ 37,50 (helft van de installatiekosten Glasvezelinstallatie)

-€ 30,- (activatiekosten nieuwe klant)

-€ 36,13 (Internet Premium)

 

Hopelijk heb ik je zo goed geïnformeerd! :wink:

Reputatie 2

@DawidW Aah dat klaart een hoop op, ik vermoed dat mijn collega je verkeerd begrepen heeft. TV wordt nu uit je abonnement gehaald, vanaf 18 april aanstaande zuil je alleen nog internet ontvangen. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Voor nu: Stay safe and strong! :muscle_tone2:

Ik begrijp ook dat ik nu het tv-pakket kan retourneren?En ik heb een vraag, hoe zit het met de te betalen factuur 107,02 euro ?Wordt het automatisch uit je account gehaald?Krijg ik restitutie omdat de tv niet is geactiveerd en het geld in rekening wordt gebracht.

Reputatie 7
Badge +16

@DawidW Aah dat klaart een hoop op, ik vermoed dat mijn collega je verkeerd begrepen heeft. TV wordt nu uit je abonnement gehaald, vanaf 18 april aanstaande zuil je alleen nog internet ontvangen. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Voor nu: Stay safe and strong! :muscle_tone2:

Reputatie 2

Hoi @DawidW, dat is geen enkel probleem, maak ik graag voor je in orde! Wat me wel opvalt is dat je op 19 maart een gesprek hebt gevoerd met een collega van de klantenservice waarbij je aan zou hebben gegeven juist TV te willen behouden. Klopt dit?

Ik heb op 19 maart met je vriend gesproken. Het is mogelijk dat ik de vraag verkeerd heb begrepen. Ik wil me afmelden voor  het tv-pakket.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DawidW, dat is geen enkel probleem, maak ik graag voor je in orde! Wat me wel opvalt is dat je op 19 maart een gesprek hebt gevoerd met een collega van de klantenservice waarbij je aan zou hebben gegeven juist TV te willen behouden. Klopt dit?

Reputatie 2

Hi. Ik heb internet en tv. Ik wil een verzoek indienen om het tv-pakket uit te schakelen.

En moet ik het tv-pakket retourneren?

Reputatie 7
Badge +16

Daar geef ik je volledig gelijk in @sjokotof! Ik leg jouw feedback neer bij de afdeling die erover gaat. Bedankt voor je PM, ik ga ermee aan de slag. Je hoort zo van me! :wink:

Ik PM je zo de gegevens, dank.

Ja, bij Ziggo (beheer voor paar mensen hun account daar) krijg je eerst het te betalen totaal te zien voor je op bevestiging klikt als je een abonnement wijzigt. Bij MyT-MobileThuis zag ik dat niet, ik kan daar meteen bevestigen zonder dat ik bv die vervallen 5 Euro korting voorgerekend zie. Dat kan nmm beter.

Reputatie 7
Badge +16

Mag ik je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN in een PM? Dan controleer ik via een diepere check wat mogelijk is op je adres (en wellicht toekomstig). De overzetting naar onze eigen infra (ODF) is niet per definitie gebonden aan nieuwe klanten. We proberen om heel Nederland op ons eigen netwerk aan te sluiten, maar dat gebeurt gefaseerd. We zijn nu op grote schaal in Den Haag bezig (Segbroek) om daar overal Glasvezel neer te leggen. Dat is in een afrondende fase. Daarna is op termijn een ander gedeelte van Nederland aan de beurt. We kiezen er niet bewust voor om sommige klanten wel de mogelijkheid te geven en andere niet. Sorry als we je dat idee gegeven hebben. Wat betreft het geven van een totaalbedrag voordat een wijziging ingaat: doel je op My T-Mobile Thuis?

 

Dank je, Jason. Nee, ik zit niet echt te wachten op een aanbieding met mobiel inbegrepen, dat heb ik nog elders lopen. Maar ook in dat geval komt er eerst die 5 Euro van de weggevallen korting bij...

Ja, ik weet hoe het werkt mbt die 1Gbps. Erg jammer dat jullie niet voor bestaande klanten (in mijn geval sinds 2014 meen ik) de overzetting uitvoeren naar jullie eigen infra ipv die van kpn, alleen voor nieuwe.

Voor mij lijkt dus niks anders over te blijven dan weg bij T-Mobile of eeuwig op die 50Mbps hangen.

Bij Ziggo ziet de klant overigens bij wijziging een totaalbedrag voordat de wijziging ingaat, dan kun je beter zien wat de gevolgen zijn en hoef je niet een vraag op een forum te stellen. Dat zou bij jullie ook kunnen, toch?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sjokotof, top dat je aan de bel trekt en erg verstandig om het eerst te vragen! Wanneer je overgaat op een nieuw prijsplan/nieuw contract, dan vervallen de kortingen op je vorige abonnementsprijs. Je gaat zogezegd een volledig nieuw jaarcontract aan met andere voorwaarden. Met ons nieuwe Klantvoordeel kan het echter zo zijn dat je nog voordeliger uit bent. Dan combineer je namelijk Mobiel + Thuis van T-Mobile en daalt de maandprijs aanzienlijk. Gaaf toch! :smile:

Wat betreft de hogere snelheid wanneer je uitgelogd bent: op basis van jouw adres, doet onze postcodecheck een controle om uit te vinden wat de maximale snelheid is op jouw adres. Als je uitgelogd bent, zie je dus de standaard maximale snelheid en dat is 1 Gbit/s met Internet Premium. Als ik je ergens anders bij kan helpen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! Stay safe and strong.

Reageer