Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@chrishoek Mijn collega is me voor geweest, vast Bellen zal vanaf 20 maart aanstaande geen onderdeel van je abonnement meer zijn. Mocht je dit willen wijzigen, laat het ons weten op de Community of check je eigen My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Nu kan het nog niet via je eigen account worden aangezet, maar binnenkort verandert dat wellicht! :wink:

 

@RobindeVries Thanks Robin, lekker snel gefixt! :grin:

 

@Woutervw Het is geregeld! Vanaf 20 maart aanstaande zul je niet meer met de vaste telefoon kunnen bellen. Als je iets anders wilt wijzigen, laat het weten. Veel plezier met jouw abonnement! :smile:

Hi, 

Ik zou graag mijn vast bellen uit willen zetten, ik gebruik het niet. Zouden jullie hierbij kunnen helpen?

Bedankt, 

Wouter

Hoi @chrishoek, ik heb het Bellen pakket stopgezet met een maand opzegtermijn, per 20-3. Mocht je nog vragen hebben laat het gerust weten.

Hallo,

graag zou ik mijn vaste bellen uit willen zetten in mijn abonnement, hier maken we nooit gebruik van en ik heb begrepen dat we dit na 6 maanden uit konden zetten en zo dan ongeveer 2,50 EUR per maand kunnen besparen. Zelf lukt mij dit niet, kunnen jullie daarbij helpen? Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +16

@SkyesAngel Wat gaaf dat je overweegt nog een jaar bij ons te blijven! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we kunnen niet meer direct op Webcare berichten doorzetten naar de verlengingsafdeling. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod! Als ik iets anders voor je kan doen, laat je me het dan weten? De Community zit altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

Reputatie 2

Beste,
Ik heb sinds vorig jaar een Alles in 1 thuis met een Unlimited Mobile abbo, nu kreeg ik bericht dat ik zou kunnen verlengen.
Graag hoor ik wat er bij het wijzigen of verlengen van 1 van de Abbo´s voor veranderingen zullen geven in mijn klantvoordeel wat ik nu heb.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Guitoray Dit maak ik graag meteen in orde voor je, ik kan echter via jouw gegevens alleen een oud (opgezegd) contract vinden. Mag ik alsjeblieft in een PM jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat vast Bellen over een maand (opzegtermijn) niet langer in jouw abonnement zit. :wink:

 

 

@Werner79 Het is geregeld, ik heb je box omgeruild voor een TV Box met recorder. Bovendien gaat je maandbedrag zelfs omlaag naar € 30,- wegens de korting via Klantvoordeel. Mag ik je verzoeken de oude box straks te retourneren in dezelfde doos waarmee de nieuwe binnenkomt? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?

Hoi,
 

Ik heb sinds kort T-Mobile Thuis. Aansluiten was geen probleem, internet en TV snel werkend gekregen. Echter wil ik graag een TV Box met harddiskrecorder (de huidige TV Box heb ik daarna eigenlijk niet meer nodig). Hoe kan ik de huidige TV Box omwisselen voor een TV Box met harddiskrecorder? Eerst een nieuwe bestelling plaatsen voor de TV Box met harddiskrecorder en daarna de huidige TV Box opzeggen? 

Daarnaast heb ik nog een vraag over de kosten. In het onderstaande overzicht lijkt het alsof ik € 20,00 extra ga betalen voor een TV Box met harddiskrecorder. Is dat correct (€ 10,00 Klantvoordeel korting per maand bij het extra maandbedrag optellen lijkt me niet echt een korting)?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 

 

Wil je jouw abonnement wijzigen om welke reden dan ook? Lees hier alles over het aanpassen van jouw T-Mobile Thuis abonnement!

 

Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Laat dan gerust een berichtje achter in dit topic, wij helpen je graag!

Wat kun je zelf wijzigen?

Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je online zelf:

  • Jouw T-Mobile Thuis abonnement bekijken
  • Jouw internetsnelheid een tandje sneller of juist langzamer zetten
  • TV-pakketten aan- of uitzetten
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen
  • Jouw Bellen pakket aanpassen

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!


Wat wijzigen wij voor jou?

Wijzigingen aan jouw abonnement zoals het aan- of uitzetten van je Vast Bellen en/of TV pakket kan niet via My T-Mobile Thuis maar uiteraard helpen wij je graag! Meld ons in dit topic wat je aangepast wilt hebben en wij gaan er mee aan de slag voor je! 🙂 Liever telefonisch? Dan kan je ons bereiken via 0800 0092.


Contract verlengen/opzeggen

Loopt jouw T-Mobile Thuis abonnement bijna af? Dan kun je direct verlengen! Op zoek naar een mooie aanbieding? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0800 0419, dan nemen we de mogelijkheden graag met je door!


Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Ik maak helemaal geen gebruik van vast bellen en wil dit dan ook opzeggen. Via Mijn Abonnement kan ik het alleen wijzigen. Kunnen jullie het voor mij uit het contract halen svp?

Met vriendelijke groet,
Raymond Guitoneau

Reputatie 7
Badge +16

@Jazzrabbit Natuurlijk kan dat, goed dat je het aangeeft. Jouw abonnement zal vanaf 13 maart enkel nog uit internet bestaan. Mocht je het willen aanpassen, geef ons dan een seintje op de Community of check je eigen My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Veel plezier met je abonnement! :smile:

Reputatie 2

Dag, bedankt. En vast bellen gebruik ik eigenlijk ook nooit. Kan dat er ook uit?

Ik stuur de box terug.

Groet,

-Floriaan

Reputatie 7
Badge +16

@Jazzrabbit Goedemiddag! Dat heb ik direct voor je geregeld. Vanaf 13 maart aanstaande, zal TV geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, kun je vinden in dit topic: Hoe stuur ik de box terug?. Ook krijg je er nog een e-mail over binnen nu en een uur. :wink: Gebruik je vast Bellen wel nog?

 

@Angel777 Hi there! I’ll gladly help you out. Can you please send me a PM with the zip code and house number of the 3 different addresses + your date of birth and the last 4 digits of your bank account number (IBAN)? Once I’ve received those, I’ll arrange it as quickly as possible. :smile:

Hello i have 3 different address with internet, calls and TV and i want to cancel the TV in all or 3 only leave internet and telephone.

Reputatie 2

Dag,

Ik wil graag bij deze het tv gedeelte van mijn t mobile thuis abonnement opzeggen.

Ik heb het nu bijna een half jaar en gebruik het niet.

Vriendelijke groet,

-Floriaan

Reputatie 7
Badge +16

@tommier Helemaal super, thanks voor de verificatie! Vanaf 2 maart aanstaande, zullen TV en vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Mocht je het in de toekomst weer willen activeren, laat het ons weten of check jouw My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen.

Mag ik je verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Je kunt de apparatuur retourneren naar onderstaand adres:

BNS Data Logistics o.v.v. T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 13545

4130ZX Vianen

Tot slot, mag ik je vragen om op de doos jouw klantnummer te vermelden? Postcode en huisnummer zijn ook goed. Dit is een gratis antwoordnummer, je hoeft dus geen verzendkosten te betalen. :smile:

Hi Jason,

 

Ja klopt! Ik bedoelde inderdaad het opzeggen van televisie en telefoon en alleen internet behouden. Tikfoutje 🙂.

Thanks!

Tommie

Reputatie 7
Badge +16

 

 @Risk72 Hoi Hans! Wat gaaf dat je over wilt gaan op Glasvezel. :smiley: Mooi ook dat je al gebruik maakt van Klantvoordeel met Thuis en Mobiel gecombineerd. Ik zou het supergraag voor je willen regelen, maar dit gaat via onze collega’s. Je kunt bellen met: 0800-0419 (of 0800-0092). Omdat je nu internet via de telefoonlijn hebt (DSL), kun je een nieuw abonnement op Glasvezel aanvragen. Je ‘oude’ DSL abonnement moet dan wel nog worden opgezegd. Vraag aan mijn collega’s of zij een oogje voor je in het zeil houden, ik weet zeker dat ze dat voor je willen doen! Dan kan het oude abonnement op de activatiedatum van het nieuwe worden stopgezet. 

 

@tommier Hallo! Dat is geen enkel probleem, ik maak het met alle liefde in orde voor je. Bedoel je TV en vast Bellen? Ik denk het wel, omdat je in je laatste zin zegt: “Dus graag alleen mijn internet abonnement behouden”, maar voor het geval ik het toch mis heb. :wink: Laat het me weten, dan regel ik het zo snel mogelijk voor je.

Hallo,

 

Graag zou ik na afloop van mijn 6 maanden (begin maart als ik het goed heb) alles in 1 pakket, mijn TV en televisie opzeggen. Dus graag alleen mijn internet abonnement behouden.

 

Alvast bedankt!

hallo - vraag: ik heb net binnen een kastje gekregen van KPN; graag zou ik asap overgaan op glasvezel. Mijn verbinding nu laat te wensen over; dit ligt aan de lijn.Ik heb al een T-mobile abbo thuis en mobiel.

 

Hoe kan ik dit snel regelen? Online lukt het niet nl.

 

Grt hans

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mateusz65,

 

Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Het is gelukt, TV en vast Bellen zullen vanaf 9 maart aanstaande niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je verzoeken jouw TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dat doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug? 

Mocht je straks toch weer gebruik willen maken van TV en/of vast telefonie, laat het ons weten of kijk op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: My T-Mobile Thuis:smile:

Hallo. Ik zou graag mijn vast bellen en mijn tv abonnement willen beëindigen alleen mijn internet behouden. Alvast bedankt en groet, Mat

Reputatie 7
Badge +16

@whoeier Laatste dingetje voordat je het wijzigt: 

Wanneer je dus de nieuwe Klantvoordeel voorwaarden accepteert, ben je jouw pakketkortingen kwijt. Houd daar rekening mee! 

 

Opsommend:

Je kunt jouw internetsnelheid ophogen en het oude Klantvoordeel behouden door niet de voorwaarden te accepteren. Zo verdwijnt er niets, maar ga je ook niet over naar het nieuwe Klantvoordeel (Uit & Thuis). Je kunt de snelheid ophogen en het nieuwe KV accepteren, dan ben je vervolgens alle oude voordelen kwijt. Je kunt iets anders aan je abonnement wijzigen, dan verdwijnen de TV vouchers en natuurlijk alle andere voordelen.

De pakketkortingen, oftewel Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd. Extra Interactieve TV Box gratis, verdwijnen niet! Tenzij je natuurlijk een heel ander abonnement kiest en een nieuw jaarcontract aangaat.

Als je er nog sterk over twijfelt, geen zorgen! Geef onze klantenservice collega’s een belletje op 0800-0092. Dat is soms makkelijker uitgelegd krijgen, dan enkel via een lap tekst. :wink:

 

@whoeier Dat klopt als een bus! 

Top dankjewel, dan ga ik de boel aanpassen.

Reputatie 7
Badge +16

@whoeier Dat klopt als een bus! 

@whoeier Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :grin: Je nieuwe databundel zal bij een verandering altijd direct ingaan. Je behoudt bij aanpassing van het abonnement en wanneer je overgaat naar het nieuwe Klantvoordeel alleen je TV voucher en dat zal enkel zo zijn wanneer je alleen je internetsnelheid ophoogt. Als je iets anders aanpast (bijvoorbeeld TV/TV Box(en), vast Bellen), dan verdwijnt elke oud Klantvoordeel en krijg je die nieuwe kortingen. Long story short: je behoudt maar 1 onderdeel van het oude Klantvoordeel, op voorwaarde dat je enkel de internetsnelheid ophoogt.

 

Hi Jason,

 

In het kort, zodra ik mijn mobiele abonnement en internet aanpas, blijven de specifieke kortingen zoals die zijn opgesteld behouden , oftewel:

Blijft (niet uit klantvoordeel): Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd.
Blijft (niet uit klantvoordeel): Extra Interactieve TV Box gratis
Blijft: Klantvoordeel Meer TV keuze Entertainment
Blijft: Klantvoordeel Meer TV keuze Kids & Music
veranderd: Klantvoordeel Meer snelheid €3.60 korting p. mnd.

Althans dit begrijp ik uit je bericht. Als dit het geval is, dan pas ik vanmiddag beide abbo's (mobiel en vast internet) aan.

Reageer